Gjest Vicky Pollard Skrevet 5. oktober 2012 #52 Skrevet 5. oktober 2012 SKY er et jentenavn!!! Uansett, lyser Whitetrash laaaang vei...
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2012 #54 Skrevet 7. oktober 2012 SKY er et jentenavn!!! Uansett, lyser Whitetrash laaaang vei... Sten i glasshus osv., VICKY!
☆☆☆ Skrevet 7. oktober 2012 #55 Skrevet 7. oktober 2012 SKY er et jentenavn!!! Uansett, lyser Whitetrash laaaang vei... Sten i glasshus osv., VICKY! Vicky Pollard har vel ikkje benekta at ho er whitetrash Forøvrig eit begrep eg ikkje synes vi bør bruke om nokon (med unntak av unge frøken Pollard, kanskje)..
Mrs Smith Skrevet 7. oktober 2012 #56 Skrevet 7. oktober 2012 Sky Anders er ikke pent, men snålt at så mange forbinder et av Norges vanligste navn bare med ABB..
PintSizedDictator Skrevet 7. oktober 2012 #57 Skrevet 7. oktober 2012 Bedre med Modig Anders istedenfor Sky Anders, noe å tenke på? Satt akkurat å tenkte på det! Hadde sangen "Shy Ronnie" i hodet når jeg leste navnet
Minimax Skrevet 7. oktober 2012 #58 Skrevet 7. oktober 2012 Sky Anders er nok ikke noe jeg ville ha satset på, ikke på grunn av ABB, noe jeg ikke tenkte på før andre her påpekte det. Men mest fordi jeg tenkte at når barn i klassen lærer seg sky osv, så blir det å Sky Anders. Men om du liker det, hvem bryr seg hva andre mener?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå