Himmel og hav Skrevet 21. juli 2012 #2 Skrevet 21. juli 2012 Jeg tenker umiddelbart at " det kan da ikke være noe navn?". Etter det kommer assosiasjoner til hippyhappyøkologiskderingenskulletruatnokonkunnebuforeldrene til Eple, Himmel, Lykke og Sky. Sammen med Anders ble det egentlig mest rart.
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2012 #3 Skrevet 21. juli 2012 kult om han skal bli pilot... liker ikke sky, ærlig talt.
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2012 #4 Skrevet 21. juli 2012 Sky er da ikke noe navn, er det det? Tror neppe et barn vil sette pris på å hete et engelsk ord.... Synes jeg hører det når du roper han inn til middag, eller når en av kompisene på fotballlaget skriker navnet hans over fotballbanene når de ønsker en pasning. Det er sjelden barn, og særlig gutter, bruker begge navnene på kompisene sine, de har ikke tid til det og lager enten en forkortelse eller bruker bare første navnet...
Suebird Skrevet 21. juli 2012 #5 Skrevet 21. juli 2012 Skal du uttale det skaj eller schyy? Uansett så funker det ikke synes jeg. å være sky er jo ikke en positiv greie... Og sammen med Anders så ble det merkverdig synes nå jeg... Men det er min mening.
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2012 #6 Skrevet 21. juli 2012 Har hørt navnet sky mange ganger, men bare på jenter (og hos engelsktalende familier) blir det veldig rart. Barna mine er halvt engelsk og jeg ville ikke brukt sky på jentene mine og ihvertfall ikke på en gutt. Og med et såpass norskt annen navn Nei feil feil feil i mine ører
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 21. juli 2012 #14 Skrevet 21. juli 2012 Bedre med Modig Anders istedenfor Sky Anders, noe å tenke på?
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2012 #15 Skrevet 21. juli 2012 Modig Anders høres hvertfall ABB-aktig ut.
Isola&Lille+julegave Skrevet 21. juli 2012 #16 Skrevet 21. juli 2012 Neineinei! Feil på absolutt alle måter! ...også Anders, da.... Nesten som å døpe ungen Adolf etter 2. Verdenskrig..... Nei!
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2012 #18 Skrevet 22. juli 2012 Mannen min vil kalle sønnen vår Anders. Jeg vil kalle ham Sky.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2012 #22 Skrevet 24. juli 2012 Sky er da ikke noe navn? Hvordan uttales det?
Gjest Antarctica Skrevet 24. juli 2012 #23 Skrevet 24. juli 2012 Syns det var genialt! Ettersom noen syns man skulle slutte å kalle barn for Anders, i fall de assosieres med terroristen, så kan dere kalle barnet Sky Anders. Om han i tillegg heter Behring Breivik til etternavn, så blir jo hele navnet en viktig politisk manisfestasjon: Sky Anders Behring Breivik! Det neste barnet kan hete Ned Med All Rasisme.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2012 #24 Skrevet 24. juli 2012 Du heter ikke Anders selv siden du hisser deg så inmari opp over at noen ikke liker navnet til terroristen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå