Gå til innhold

Hva synes du om navnet Sky Anders?


Anbefalte innlegg

Gjest Antarctica
Skrevet
Du heter ikke Anders selv siden du hisser deg så inmari opp over at noen ikke liker navnet til terroristen?

 

Jo, jeg heter Anders Margrete.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes også det er genialt. Det viser at du setter ett standpunkt!

Skrevet
Sky er et jentenavn...

 

says who?

Skrevet

Hva med Skygutt, for å feie all tvil om kjønnet av banen? (neppe verre enn "Guttorm", altså gutt + orm/mark)

  • 1 måned senere...
Skrevet

Neineinei! Feil på absolutt alle måter!

 

...også Anders, da.... Nesten som å døpe ungen Adolf etter 2. Verdenskrig.....

 

Nei!

 

Slutt a. Anders er da fortsatt et fint navn! Tror det er de færreste som kobler det til ABB.

Skrevet

Sky Anders er dobbelt grusomt

Skrevet

Sky (skai) er et ganske vanlig engelskspråklig JENTE-navn.......

 

Tipper han blir klassens Skybert

Skrevet

Sky/Skye (uttales skai) er veldig vanlig jentenavn ja, i både Australia og Storbritannia. Som guttenavn ikke fint, og er heller ikke et guttenavn, men veldig fint jentenavn. Men da syns jeg at en av foreldrene el. begge skal komme fra et engelskspråkelig land.

 

Forøvring tror jeg Skyler er et guttenavn?

Skrevet

Ikke fint. Veit om en katt som heter det. For meg er det kattenavn. Ikke menneskenavn.

Skrevet

Ja litt sånn som Torden-Knut.. lekkert.

Skrevet

dropp sky. Sky Andres høres ut som en karakter fra en outer space serie

Skrevet
dropp sky. Sky Andres høres ut som en karakter fra en outer space serie

 

Det høres ut som Anders Behring Breivik fra en outer space-serie.

Skrevet
dropp sky. Sky Andres høres ut som en karakter fra en outer space serie

 

Det høres ut som Anders Behring Breivik fra en outer space-serie.

 

 

Hahaha!!

  • 4 uker senere...
Skrevet

Å herregud.. Noen er ekstreme med navnevalg. Hva med tåke,tre,gress,bark anders i såfall? Hjelpes.

Skrevet

klinger ikke helt for meg, blir liksom litt anti-breivik som i "Sky Anders (BB)som pesten..."

 

men selve navnet Anders syns jeg er helt greitt, blir litt snålt for meg at det navnet nå er fy-fy.. men det er stor forskjel på måten en sier det på da.. her vi bor sier vi an-dersj, men anners blir litt feil for min munn, klarer ikke å få meg til å si det slik..

Skrevet
klinger ikke helt for meg, blir liksom litt anti-breivik som i "Sky Anders (BB)som pesten..." men selve navnet Anders syns jeg er helt greitt, blir litt snålt for meg at det navnet nå er fy-fy.. men det er stor forskjel på måten en sier det på da.. her vi bor sier vi an-dersj, men anners blir litt feil for min munn, klarer ikke å få meg til å si det slik..

 

Sky er greit. Anders hørers bare ut som ABB.

Skrevet

Pokemon for deg og meg trallala osv.........

Skrevet

Jeg får assosiasjon til Skybert fra Albert Åberg jeg..;P

Skrevet

Modig Anders høres hvertfall ABB-aktig ut.

 

Ja, for det er jo bare SÅ modig å plaffe ned forsvarsløse unger når man selv er tungt bevæpnet og er kledd i skuddsikker drakt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...