Gjest Antarctica Skrevet 24. juli 2012 #26 Skrevet 24. juli 2012 Du heter ikke Anders selv siden du hisser deg så inmari opp over at noen ikke liker navnet til terroristen? Jo, jeg heter Anders Margrete.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2012 #27 Skrevet 24. juli 2012 Jeg synes også det er genialt. Det viser at du setter ett standpunkt!
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2012 #30 Skrevet 24. juli 2012 Hva med Skygutt, for å feie all tvil om kjønnet av banen? (neppe verre enn "Guttorm", altså gutt + orm/mark)
marsve Skrevet 27. august 2012 #32 Skrevet 27. august 2012 Neineinei! Feil på absolutt alle måter! ...også Anders, da.... Nesten som å døpe ungen Adolf etter 2. Verdenskrig..... Nei! Slutt a. Anders er da fortsatt et fint navn! Tror det er de færreste som kobler det til ABB.
Kamomille Skrevet 27. august 2012 #35 Skrevet 27. august 2012 Sky (skai) er et ganske vanlig engelskspråklig JENTE-navn....... Tipper han blir klassens Skybert
Anonym bruker Skrevet 28. august 2012 #36 Skrevet 28. august 2012 Sky/Skye (uttales skai) er veldig vanlig jentenavn ja, i både Australia og Storbritannia. Som guttenavn ikke fint, og er heller ikke et guttenavn, men veldig fint jentenavn. Men da syns jeg at en av foreldrene el. begge skal komme fra et engelskspråkelig land. Forøvring tror jeg Skyler er et guttenavn?
Frøken Ubesluttsom Skrevet 28. august 2012 #37 Skrevet 28. august 2012 Ikke fint. Veit om en katt som heter det. For meg er det kattenavn. Ikke menneskenavn.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2012 #38 Skrevet 28. august 2012 Ja litt sånn som Torden-Knut.. lekkert.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2012 #39 Skrevet 28. august 2012 dropp sky. Sky Andres høres ut som en karakter fra en outer space serie
Anonym bruker Skrevet 28. august 2012 #40 Skrevet 28. august 2012 dropp sky. Sky Andres høres ut som en karakter fra en outer space serie Det høres ut som Anders Behring Breivik fra en outer space-serie.
what a drittkjerring Skrevet 28. august 2012 #41 Skrevet 28. august 2012 dropp sky. Sky Andres høres ut som en karakter fra en outer space serie Det høres ut som Anders Behring Breivik fra en outer space-serie. Hahaha!!
Marjoriee Dawes Skrevet 29. september 2012 #44 Skrevet 29. september 2012 Å herregud.. Noen er ekstreme med navnevalg. Hva med tåke,tre,gress,bark anders i såfall? Hjelpes.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2012 #45 Skrevet 29. september 2012 klinger ikke helt for meg, blir liksom litt anti-breivik som i "Sky Anders (BB)som pesten..." men selve navnet Anders syns jeg er helt greitt, blir litt snålt for meg at det navnet nå er fy-fy.. men det er stor forskjel på måten en sier det på da.. her vi bor sier vi an-dersj, men anners blir litt feil for min munn, klarer ikke å få meg til å si det slik..
Anonym bruker Skrevet 29. september 2012 #46 Skrevet 29. september 2012 klinger ikke helt for meg, blir liksom litt anti-breivik som i "Sky Anders (BB)som pesten..." men selve navnet Anders syns jeg er helt greitt, blir litt snålt for meg at det navnet nå er fy-fy.. men det er stor forskjel på måten en sier det på da.. her vi bor sier vi an-dersj, men anners blir litt feil for min munn, klarer ikke å få meg til å si det slik.. Sky er greit. Anders hørers bare ut som ABB.
chrisallic Skrevet 29. september 2012 #47 Skrevet 29. september 2012 Pokemon for deg og meg trallala osv.........
Fashionista Skrevet 30. september 2012 #48 Skrevet 30. september 2012 Jeg får assosiasjon til Skybert fra Albert Åberg jeg..;P
Mona_Sol Skrevet 4. oktober 2012 #50 Skrevet 4. oktober 2012 Modig Anders høres hvertfall ABB-aktig ut. Ja, for det er jo bare SÅ modig å plaffe ned forsvarsløse unger når man selv er tungt bevæpnet og er kledd i skuddsikker drakt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå