Evigheten Skrevet 17. juli 2012 #52 Skrevet 17. juli 2012 Hm...Lå den i nærheten av et åpent vindu? Hadde det vært mulig for noen utenfra å stikke hånda inn og ta den?
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 17. juli 2012 #53 Skrevet 17. juli 2012 under kjøleskapet! Kjøleskapet går alt for lavt (helt ned til gulvet)
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 17. juli 2012 #54 Skrevet 17. juli 2012 Hm...Lå den i nærheten av et åpent vindu? Hadde det vært mulig for noen utenfra å stikke hånda inn og ta den? 1: Som nevnt før her, ingen vindu eller dører sto åpent. 2: Jeg bor øDE, og om noen har røkki å komme opp på gårdstunet, knabbet den, og stikke av igjen, uten at det merkes, så er det meg et under, av vane ser jeg alltid ut gjennom vinduene nermest meg når jeg går ut av kjøkkenet, der telefonen lå, var det da også en vegg å måtte klatre opp for å nå vinduet..
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 17. juli 2012 #55 Skrevet 17. juli 2012 Får vel prøve å sove litt, fortsette jakten på mobilen i morgen Huff.. Hakket før depresiv reaksjon dette, er pokker meg ille.. (Har barsel depresjon, så er ikke så vanskerlig å bli depresiv om dagen, men denne gangen har man full grunn)
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2012 #57 Skrevet 17. juli 2012 Har han sluppet den i do, mon tro? Nei hu satt på dass når den ble borte....
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2012 #58 Skrevet 17. juli 2012 Sjekk i blomsterpottene - det var det som slo meg når noen andre sa noe brunt...
lina2000 Skrevet 17. juli 2012 #59 Skrevet 17. juli 2012 Har du store høytalere i stuen med sånne hull i bak? Jeg oppdaget min sønn stappe noe oppi der, og snudde de opp ned, og da kom det frem flere ting jeg hadde letet etter :-)
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 18. juli 2012 #60 Skrevet 18. juli 2012 Telefon funnet! Hadde jeg aldri trodd! Klarte enderlig å sove i natt, og drømte noe merkerlig, det ble oversvømmelse på badet igjen, så jeg måtte inn under dusj kabinettet å sjekke, dette er vist om en stund, for jentungen krabbet, der finner jeg en boddy og strømpebukse, halvveis inn under da, en iphone! Nå som jeg våknet, så skulle jeg HVERTFALL sjekke ut den teite drømmen.. Joda, der lå den der! Gutungen må ha kastet den inn på badet, og den smetti inn under der, fant også boddy og strømpebukse, str 62 der!
Lille♥mitt Skrevet 18. juli 2012 #61 Skrevet 18. juli 2012 Hehe! Du ordna det selv du jo :-D kanskje du "ser" litt :-D Men var ikke du på badet selv når den ble borte da?
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 18. juli 2012 #62 Skrevet 18. juli 2012 Hehe! Du ordna det selv du jo :-D kanskje du "ser" litt :-D Men var ikke du på badet selv når den ble borte da? Vet jo at jeg har tendenser, men kan ikke å bruke de Nei, jeg var på doen selv, do og bad er to forskjellige rom her i huset
Iselilja Skrevet 18. juli 2012 #63 Skrevet 18. juli 2012 Hvis det er iPhone du har, har du da lastet ned Find my iPhone-appen? Da kan du gå inn på datamaskinen og få telefonen til å spille av en lyd (hjelper selv om telefonen eller lyden er slått av).
Lettie Skrevet 18. juli 2012 #64 Skrevet 18. juli 2012 Telefon funnet! Hadde jeg aldri trodd! Klarte enderlig å sove i natt, og drømte noe merkerlig, det ble oversvømmelse på badet igjen, så jeg måtte inn under dusj kabinettet å sjekke, dette er vist om en stund, for jentungen krabbet, der finner jeg en boddy og strømpebukse, halvveis inn under da, en iphone! Nå som jeg våknet, så skulle jeg HVERTFALL sjekke ut den teite drømmen.. Joda, der lå den der! Gutungen må ha kastet den inn på badet, og den smetti inn under der, fant også boddy og strømpebukse, str 62 der! Wow!! Så fantastisk Skulle ønske jeg fikk sånne varsler i drømme (har vel hendt ett par ganger, men, ikke såååå tydelig som deg)
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 18. juli 2012 #66 Skrevet 18. juli 2012 Hvis det er iPhone du har, har du da lastet ned Find my iPhone-appen? Da kan du gå inn på datamaskinen og få telefonen til å spille av en lyd (hjelper selv om telefonen eller lyden er slått av). Hele cluet her var at telefonen var avslått, hvordan han har klart det, er meg et under, men slik er det hvertfall Fra nå av er telefonen med meg over alt!
Iselilja Skrevet 18. juli 2012 #67 Skrevet 18. juli 2012 Hvis det er iPhone du har, har du da lastet ned Find my iPhone-appen? Da kan du gå inn på datamaskinen og få telefonen til å spille av en lyd (hjelper selv om telefonen eller lyden er slått av). Hele cluet her var at telefonen var avslått, hvordan han har klart det, er meg et under, men slik er det hvertfall Fra nå av er telefonen med meg over alt! Appen funker selv om telefonen er av. Genialt Har hatt bruk for den selv en gang da minsten stakk av med telefonen. Bare sånn i tilf det skjer igjen. Men supert at du fant den, blir litt hjelpesløs uten
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 18. juli 2012 #69 Skrevet 18. juli 2012 Hvis det er iPhone du har, har du da lastet ned Find my iPhone-appen? Da kan du gå inn på datamaskinen og få telefonen til å spille av en lyd (hjelper selv om telefonen eller lyden er slått av). Hele cluet her var at telefonen var avslått, hvordan han har klart det, er meg et under, men slik er det hvertfall Fra nå av er telefonen med meg over alt! Appen funker selv om telefonen er av. Genialt Har hatt bruk for den selv en gang da minsten stakk av med telefonen. Bare sånn i tilf det skjer igjen. Men supert at du fant den, blir litt hjelpesløs uten Om sim-kortet har løsnet også?! I såfall blir den lastet ned i dag men telefonen blir nok ikke utenfor mitt syn lenger
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 18. juli 2012 #70 Skrevet 18. juli 2012 Ligger opp i en sko ;-) Nei, det gjorde den ikke
Iselilja Skrevet 18. juli 2012 #71 Skrevet 18. juli 2012 Hvis det er iPhone du har, har du da lastet ned Find my iPhone-appen? Da kan du gå inn på datamaskinen og få telefonen til å spille av en lyd (hjelper selv om telefonen eller lyden er slått av). Hele cluet her var at telefonen var avslått, hvordan han har klart det, er meg et under, men slik er det hvertfall Fra nå av er telefonen med meg over alt! Appen funker selv om telefonen er av. Genialt Har hatt bruk for den selv en gang da minsten stakk av med telefonen. Bare sånn i tilf det skjer igjen. Men supert at du fant den, blir litt hjelpesløs uten Om sim-kortet har løsnet også?! I såfall blir den lastet ned i dag men telefonen blir nok ikke utenfor mitt syn lenger Det vet jeg ikke (veldig lite teknisk av meg)
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2012 #72 Skrevet 18. juli 2012 Telefon funnet! Hadde jeg aldri trodd! Klarte enderlig å sove i natt, og drømte noe merkerlig, det ble oversvømmelse på badet igjen, så jeg måtte inn under dusj kabinettet å sjekke, dette er vist om en stund, for jentungen krabbet, der finner jeg en boddy og strømpebukse, halvveis inn under da, en iphone! Nå som jeg våknet, så skulle jeg HVERTFALL sjekke ut den teite drømmen.. Joda, der lå den der! Gutungen må ha kastet den inn på badet, og den smetti inn under der, fant også boddy og strømpebukse, str 62 der! Wow!! Så fantastisk Skulle ønske jeg fikk sånne varsler i drømme (har vel hendt ett par ganger, men, ikke såååå tydelig som deg) Oi! Da hadde hun jo rett hun som sa du skulle lete lavt. Ikke helt nede på gulvet, men oppå noe med noe stort over. Altså et dusjkabinett. Sprøtt!
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 18. juli 2012 #73 Skrevet 18. juli 2012 Telefon funnet! Hadde jeg aldri trodd! Klarte enderlig å sove i natt, og drømte noe merkerlig, det ble oversvømmelse på badet igjen, så jeg måtte inn under dusj kabinettet å sjekke, dette er vist om en stund, for jentungen krabbet, der finner jeg en boddy og strømpebukse, halvveis inn under da, en iphone! Nå som jeg våknet, så skulle jeg HVERTFALL sjekke ut den teite drømmen.. Joda, der lå den der! Gutungen må ha kastet den inn på badet, og den smetti inn under der, fant også boddy og strømpebukse, str 62 der! Wow!! Så fantastisk Skulle ønske jeg fikk sånne varsler i drømme (har vel hendt ett par ganger, men, ikke såååå tydelig som deg) Oi! Da hadde hun jo rett hun som sa du skulle lete lavt. Ikke helt nede på gulvet, men oppå noe med noe stort over. Altså et dusjkabinett. Sprøtt! Hadde det da, lå oppe på en (brun!)boddy, under dusjkabinettet, så både hun som ba meg lete lavt, men ikke på gulvet, og hun som var sikker på at den lå "i noe brunt" hadde for såvidt rett her
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 18. juli 2012 #74 Skrevet 18. juli 2012 Hvis det er iPhone du har, har du da lastet ned Find my iPhone-appen? Da kan du gå inn på datamaskinen og få telefonen til å spille av en lyd (hjelper selv om telefonen eller lyden er slått av). Hele cluet her var at telefonen var avslått, hvordan han har klart det, er meg et under, men slik er det hvertfall Fra nå av er telefonen med meg over alt! Appen funker selv om telefonen er av. Genialt Har hatt bruk for den selv en gang da minsten stakk av med telefonen. Bare sånn i tilf det skjer igjen. Men supert at du fant den, blir litt hjelpesløs uten Om sim-kortet har løsnet også?! I såfall blir den lastet ned i dag men telefonen blir nok ikke utenfor mitt syn lenger Det vet jeg ikke (veldig lite teknisk av meg) Får laste ned appen, ta ut simkortet og forsøke Er jo et stort behov for den her så Tusen takk for tips, skal laste den ned nå med det samme!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå