Gå til innhold

Desperat så det holder her.. Noen som "ser"???

Anbefalte innlegg

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Sønnen min har da klart å stikke av med telefonen min, den er nå avskrudd (fått noen til å ringe på den) finner den IKKE igjen.. Så.. Noen som kanskje ser hvor den kan ligge? :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I en skuff på et soverom

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet
I en skuff på et soverom

Lite trolig du, han er 17 mnd, soverommene er i andre etasje, med trappgrind i begge ender, og han rakk og gjøre det mens jeg var på do.

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet
Ser ikke, men i lekekassa hans? ;)

Lett der, og alle andre steder han pleier å lure unda ting, men den gang ei :-(

Skrevet

Før jeg trykket meg inn på innlegget "så" jeg at den ligger lavt, men ikke på gulvet . Oppå noe lite/lavt som ligger på gulvet, som også har noe større oppå.

Let lavt.

Skrevet

let på kroppen, i buksen/bleien

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet
let på kroppen, i buksen/bleien

Der har jeg lett (siden han stikker ting han tar ned i buksa eller bleia..)

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet
inni noe brunt

Prøve å lete i forhold til det..

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet
Før jeg trykket meg inn på innlegget "så" jeg at den ligger lavt, men ikke på gulvet . Oppå noe lite/lavt som ligger på gulvet, som også har noe større oppå. Let lavt.

Følge opp tipset :( sukk

Skrevet

Eller tenke litt logisk. Hvor kan han ha hatt mulighet/tid til å bevege seg ,mens du var på do. Ville saumfart rom for rom i hans høyde, telefonen er jo i huset ett sted, men det vil ta tid å finne den, nettopp fordi den er avslått..

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Eller tenke litt logisk. Hvor kan han ha hatt mulighet/tid til å bevege seg ,mens du var på do. Ville saumfart rom for rom i hans høyde, telefonen er jo i huset ett sted, men det vil ta tid å finne den, nettopp fordi den er avslått..

Jeg har lett over hele kjøkkenet og stua 5 ganger, tømt skap og skuffer, lett under sofaen, til og med fjernet listene under kjøkkenbenk skapene og lett der :-( er kun de to rommene han har tilgang til når han er alene.

Skrevet

Du har ikke en sub til hjemmekinoanlegg? Jeg har funnet mange ting inni den her. ;) Eller mellom sofaputene?

Skrevet

Søppelbøtten/skuffer/skap, oppi panner, skåler,har du lett gjennom alt?

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet
Du har ikke en sub til hjemmekinoanlegg? Jeg har funnet mange ting inni den her. ;) Eller mellom sofaputene?

Nei, og nei :(

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet
Søppelbøtten/skuffer/skap, oppi panner, skåler,har du lett gjennom alt?

Skap og skuffer er rensket 4 turer, søplebøtte eier vi ikke, klær er ristet på, kjeleskapet er ransaket, til og med sjekket øverskapene og oppvask maskinen, kjøleskap og fryser delen :( Til og med vedovnene har jeg tittet inn i..

Skrevet

Jeg tenker, er du 100 % sikker på at mobilen var i stua/på kjøkkenet? Kan du ha tatt den med deg på do, evt. lagt den fra deg på vei dit?

Når min datter har "lånt" mobilen min, finner jeg den som regel fort igjen, mens de gangene den er søkk vekk har jeg lagt den et rart sted selv, selv om jeg var heeelt sikker på at den lå f.eks. i stua.

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet
Jeg tenker, er du 100 % sikker på at mobilen var i stua/på kjøkkenet? Kan du ha tatt den med deg på do, evt. lagt den fra deg på vei dit? Når min datter har "lånt" mobilen min, finner jeg den som regel fort igjen, mens de gangene den er søkk vekk har jeg lagt den et rart sted selv, selv om jeg var heeelt sikker på at den lå f.eks. i stua.

Den var koblet til pc'n på kjøkkenet, og er kun de rommene den kan ligge i, har sjekket do også, eneste mellom do og stue er en minimal gang, hvor det er dør til stua, som altid lukkes.

Skrevet

Jeg "ser" dessverre ikke, men merker det klør i fingrene etter å komme og lete for deg. Visst er jeg distré, men god til å finne saker også, når jeg først setter i gang :)

Du må oppdatere når du finner den, venter spent på hvor den gjemmer seg! :P

Skrevet

kanskje han har spist den:) i og med at den ligger inn inoe brunt:) hehe :) let høyt og lavt:)

Skrevet
kanskje han har spist den:) i og med at den ligger inn inoe brunt:) hehe :) let høyt og lavt:)

Den ligger fortsatt i en skuff

Skrevet

Åpent vindu han muligens kunne ha kastet den ut av?

Eldste jenta mi er fæl med det :P

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet
Under sofaen

Lett der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...