Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 17. juli 2012 #1 Skrevet 17. juli 2012 Sønnen min har da klart å stikke av med telefonen min, den er nå avskrudd (fått noen til å ringe på den) finner den IKKE igjen.. Så.. Noen som kanskje ser hvor den kan ligge?
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 17. juli 2012 #4 Skrevet 17. juli 2012 I en skuff på et soverom Lite trolig du, han er 17 mnd, soverommene er i andre etasje, med trappgrind i begge ender, og han rakk og gjøre det mens jeg var på do.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 17. juli 2012 #5 Skrevet 17. juli 2012 Ser ikke, men i lekekassa hans? Lett der, og alle andre steder han pleier å lure unda ting, men den gang ei :-(
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2012 #6 Skrevet 17. juli 2012 Før jeg trykket meg inn på innlegget "så" jeg at den ligger lavt, men ikke på gulvet . Oppå noe lite/lavt som ligger på gulvet, som også har noe større oppå. Let lavt.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 17. juli 2012 #9 Skrevet 17. juli 2012 let på kroppen, i buksen/bleien Der har jeg lett (siden han stikker ting han tar ned i buksa eller bleia..)
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 17. juli 2012 #10 Skrevet 17. juli 2012 inni noe brunt Prøve å lete i forhold til det..
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 17. juli 2012 #11 Skrevet 17. juli 2012 Før jeg trykket meg inn på innlegget "så" jeg at den ligger lavt, men ikke på gulvet . Oppå noe lite/lavt som ligger på gulvet, som også har noe større oppå. Let lavt. Følge opp tipset sukk
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2012 #12 Skrevet 17. juli 2012 Eller tenke litt logisk. Hvor kan han ha hatt mulighet/tid til å bevege seg ,mens du var på do. Ville saumfart rom for rom i hans høyde, telefonen er jo i huset ett sted, men det vil ta tid å finne den, nettopp fordi den er avslått..
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 17. juli 2012 #13 Skrevet 17. juli 2012 Eller tenke litt logisk. Hvor kan han ha hatt mulighet/tid til å bevege seg ,mens du var på do. Ville saumfart rom for rom i hans høyde, telefonen er jo i huset ett sted, men det vil ta tid å finne den, nettopp fordi den er avslått.. Jeg har lett over hele kjøkkenet og stua 5 ganger, tømt skap og skuffer, lett under sofaen, til og med fjernet listene under kjøkkenbenk skapene og lett der :-( er kun de to rommene han har tilgang til når han er alene.
I scream for icecream! Skrevet 17. juli 2012 #14 Skrevet 17. juli 2012 Du har ikke en sub til hjemmekinoanlegg? Jeg har funnet mange ting inni den her. Eller mellom sofaputene?
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2012 #15 Skrevet 17. juli 2012 Søppelbøtten/skuffer/skap, oppi panner, skåler,har du lett gjennom alt?
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 17. juli 2012 #16 Skrevet 17. juli 2012 Du har ikke en sub til hjemmekinoanlegg? Jeg har funnet mange ting inni den her. Eller mellom sofaputene? Nei, og nei
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 17. juli 2012 #17 Skrevet 17. juli 2012 Søppelbøtten/skuffer/skap, oppi panner, skåler,har du lett gjennom alt? Skap og skuffer er rensket 4 turer, søplebøtte eier vi ikke, klær er ristet på, kjeleskapet er ransaket, til og med sjekket øverskapene og oppvask maskinen, kjøleskap og fryser delen Til og med vedovnene har jeg tittet inn i..
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2012 #18 Skrevet 17. juli 2012 Jeg tenker, er du 100 % sikker på at mobilen var i stua/på kjøkkenet? Kan du ha tatt den med deg på do, evt. lagt den fra deg på vei dit? Når min datter har "lånt" mobilen min, finner jeg den som regel fort igjen, mens de gangene den er søkk vekk har jeg lagt den et rart sted selv, selv om jeg var heeelt sikker på at den lå f.eks. i stua.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 17. juli 2012 #19 Skrevet 17. juli 2012 Jeg tenker, er du 100 % sikker på at mobilen var i stua/på kjøkkenet? Kan du ha tatt den med deg på do, evt. lagt den fra deg på vei dit? Når min datter har "lånt" mobilen min, finner jeg den som regel fort igjen, mens de gangene den er søkk vekk har jeg lagt den et rart sted selv, selv om jeg var heeelt sikker på at den lå f.eks. i stua. Den var koblet til pc'n på kjøkkenet, og er kun de rommene den kan ligge i, har sjekket do også, eneste mellom do og stue er en minimal gang, hvor det er dør til stua, som altid lukkes.
Evigheten Skrevet 17. juli 2012 #21 Skrevet 17. juli 2012 Jeg "ser" dessverre ikke, men merker det klør i fingrene etter å komme og lete for deg. Visst er jeg distré, men god til å finne saker også, når jeg først setter i gang Du må oppdatere når du finner den, venter spent på hvor den gjemmer seg!
anonymemammaen Skrevet 17. juli 2012 #22 Skrevet 17. juli 2012 kanskje han har spist den:) i og med at den ligger inn inoe brunt:) hehe let høyt og lavt:)
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2012 #23 Skrevet 17. juli 2012 kanskje han har spist den:) i og med at den ligger inn inoe brunt:) hehe let høyt og lavt:) Den ligger fortsatt i en skuff
♥ Skrevet 17. juli 2012 #24 Skrevet 17. juli 2012 Åpent vindu han muligens kunne ha kastet den ut av? Eldste jenta mi er fæl med det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå