Gjest MMJ Skrevet 17. juli 2012 #26 Skrevet 17. juli 2012 Jeg tror den ligger i sykkekurven din, eller i bilen
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 17. juli 2012 #27 Skrevet 17. juli 2012 kanskje han har spist den:) i og med at den ligger inn inoe brunt:) hehe let høyt og lavt:) Den ligger fortsatt i en skuff Nei, det gjør den ikke, lett i alle skuffer og skap.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 17. juli 2012 #29 Skrevet 17. juli 2012 Åpent vindu han muligens kunne ha kastet den ut av? Eldste jenta mi er fæl med det Nope
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 17. juli 2012 #30 Skrevet 17. juli 2012 Jeg tror den ligger i sykkekurven din, eller i bilen gjør den det, så lurer jeg fælt, eier ingen bil, og sykelen har ingen kurv er heller ikke her den, den står hos svigers..
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 17. juli 2012 #31 Skrevet 17. juli 2012 under noe seksjon? tv benk? Latt under alle seksjoner osv, under tv-benken kommer den seg ikke, siden det er tettet med planker som går helt ned til gulvet.
Gjest MMJ Skrevet 17. juli 2012 #32 Skrevet 17. juli 2012 Jeg tror den ligger i sykkekurven din, eller i bilen gjør den det, så lurer jeg fælt, eier ingen bil, og sykelen har ingen kurv er heller ikke her den, den står hos svigers.. Forbaska, jeg som trodde jeg plutselig var blitt synsk Den ligger ikke i bukselomma di da, den du har på deg?
I scream for icecream! Skrevet 17. juli 2012 #33 Skrevet 17. juli 2012 I lomma di? I lomma på jakka? I veska? I sånn liten bil med lokk som ungene mine har? Inni en lue/hatt? Jeg bare hiver ut forslag her. Er kjempenysgjerrig og klør også i fingrene.
silje1989 Skrevet 17. juli 2012 #34 Skrevet 17. juli 2012 (endret) I sofaen. under teppe hvis du har det i stua Endret 17. juli 2012 av Silje1989
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 17. juli 2012 #35 Skrevet 17. juli 2012 Jeg tror den ligger i sykkekurven din, eller i bilen gjør den det, så lurer jeg fælt, eier ingen bil, og sykelen har ingen kurv er heller ikke her den, den står hos svigers.. Forbaska, jeg som trodde jeg plutselig var blitt synsk Den ligger ikke i bukselomma di da, den du har på deg? Har ikke bukse lomme, sjekket lomma på t-skjorta, men ingenting..
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 17. juli 2012 #36 Skrevet 17. juli 2012 I sofaen. under teppe hvis du har det i stua Sjekket begge deler
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 17. juli 2012 #37 Skrevet 17. juli 2012 I lomma di? I lomma på jakka? I veska? I sånn liten bil med lokk som ungene mine har? Inni en lue/hatt? Jeg bare hiver ut forslag her. Er kjempenysgjerrig og klør også i fingrene. Lett i lommer, veska er ikke tilgjenglig for han, da den er i gangen (og døra ut dit var lukket) sjekket alle lekene hans, ristet alt av klær jeg har brettet sammen på en stol på kjøkkenet. Alle skap og skuffer er TøMT, Lekeskapet hans ble tømt, alle leker sjekket grundig og satt inn igjen. Sjekket inne i vedovner, oppvaskmaskinen, under alt av møbler osv
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 17. juli 2012 #39 Skrevet 17. juli 2012 På kjøkkenstolen Lett på alle kjøkkenstoler, i/under sofa, og under/i begge stolene i stua
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2012 #40 Skrevet 17. juli 2012 På kjøkkenstolen Lett på alle kjøkkenstoler, i/under sofa, og under/i begge stolene i stua Dibhøns altså, HI tuller med dere;-)
lille bie Skrevet 17. juli 2012 #41 Skrevet 17. juli 2012 Sønnen min har da klart å stikke av med telefonen min, den er nå avskrudd (fått noen til å ringe på den) finner den IKKE igjen.. Så.. Noen som kanskje ser hvor den kan ligge? Er ikke akkurat synsk da,men bak gardina i vinduskarmen?
YumYum2 Skrevet 17. juli 2012 #42 Skrevet 17. juli 2012 Mellom sofa puter? Bak bena på seksjoner o.l.? Jeg har lett under seksjoner og ikke funnet noe også har det lurt seg bak bena Har du bokhylle i stua? Sett i mellom bøker? Har dere vogn, sjekk den:)
I scream for icecream! Skrevet 17. juli 2012 #43 Skrevet 17. juli 2012 I gardinene? Hvis du tuller, HI, så blir jeg såret og vonbråten.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 17. juli 2012 #44 Skrevet 17. juli 2012 På kjøkkenstolen Lett på alle kjøkkenstoler, i/under sofa, og under/i begge stolene i stua Dibhøns altså, HI tuller med dere;-) Hadde jeg tullet her, så hadde jeg ikke giddi så lenge.. Men den telefonen er eneste kontakt jeg har til omverdenen, om det skulle hende noe med meg eller ungene, og jeg ikke har telefonen, så går det ille.. Er på gråten her, rasert hele under etasjen, til og med startet å rote gjennom rom hvor han ikke har sjans til å komme inn
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2012 #45 Skrevet 17. juli 2012 I gardinene? Hvis du tuller, HI, så blir jeg såret og vonbråten. En del av gamet dette:-) I disse fb tider
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 17. juli 2012 #46 Skrevet 17. juli 2012 I gardinene? Hvis du tuller, HI, så blir jeg såret og vonbråten. Har rullgardiner og kapper, de lange gardinene forran verandadøra er sjekket, men desverre null resultat Skulle selv ønske jeg tullet, og satt å lo godt, men gjør det stikk motsatte, kommer ikke til å klare å sove før jeg har telefonen tilrette igjen, er livredd for at noe skal hende nå som den telefonen er borte
silje1989 Skrevet 17. juli 2012 #47 Skrevet 17. juli 2012 Er du HELT sikker på at du ikke har tatt den med i et annet rom da? Rart den bare er borte sånn...
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 17. juli 2012 #48 Skrevet 17. juli 2012 Er du HELT sikker på at du ikke har tatt den med i et annet rom da? Rart den bare er borte sånn... Eneste rommene jeg har vært i, er stua kjøkkenet, do, gangen og badet, og alle rommene er finkjemt..
Gjest Mentha Skrevet 17. juli 2012 #49 Skrevet 17. juli 2012 Eneste jeg kan tenke på som ikke er nevnt er stekeovnen?` "Ser" dessverre ikke, men jeg vet det kan være en sant he***** å lete etter ting barna har rotet bort. Ellers kan du kanskje prøve å sette deg ned på yndlingsplassen til barna, prøve å tenke som de og tenke hvor du ville gått hen etter at du tok mobilen. Hva gjorde barna da du kom tilbake, hvilke leker holdt de på med, og hva var de i nærheten av? Du var jo ikke borte noe lenge, som du sier, så de kan ikke ha rukket over allverdens.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 17. juli 2012 #50 Skrevet 17. juli 2012 Eneste jeg kan tenke på som ikke er nevnt er stekeovnen?` "Ser" dessverre ikke, men jeg vet det kan være en sant he***** å lete etter ting barna har rotet bort. Ellers kan du kanskje prøve å sette deg ned på yndlingsplassen til barna, prøve å tenke som de og tenke hvor du ville gått hen etter at du tok mobilen. Hva gjorde barna da du kom tilbake, hvilke leker holdt de på med, og hva var de i nærheten av? Du var jo ikke borte noe lenge, som du sier, så de kan ikke ha rukket over allverdens. Kan umulig ha fått opp stekeovnen, den klarer så vidt jeg å åpne, da den er noe ødelagt i hengslene (må løfte døra opp, huke av barnesikringen og presse den opp) Han holdt på med 4 lego klosser da jeg gikk ut, de lå ved siden av kjøkken benken, der telefonen lå når jeg gikk ut. Han sto noen få meter unna, med tutkoppen (som jeg vet lå akurat der han sto) Når han tar noe ifra oss, så pleier han bare å gå litt rundt med det, så levere tilbake, enten legge det på benken, en stol eller stuebordet, er ingen av stedene.. Er rett og slett søkk borte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå