Gå til innhold

Yes, fikk en uke sykemelding :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei nei nei..... DETTE er ikke bra HI. *rister på hode*

Videoannonse
Annonse
Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Vi hadde en sommervikar som ble sykemeldt en uke, slik at alle andre måtte jobbe ekstra, ble dyrt for bedriften som måtte koste på overtidsbetaling for disse, samt sykepenger for den som var syk. De ansatte var i tillegg slitne fra før, og det blir ugrei stemning på jobb, samt folk som er superslitne, vondt i hodet, rygger og ben. Og små barn hjemme som ikke fikk være sammen med mamma eller pappa pga disse måtte få hjulene til å gå rundt på jobb. Det får konsekvenser skjønner du.

Skrevet

Jeg er mest overrasket over hvor mange som tydeligvis tror dette er sant.

Hadde det vært sant så hadde hi aldri skrevet det her. Inlegget er jo skrevet på en typisk måte for å provosere mest mulig.

Hi synes nok dette er kjempe morsomt, ikke skjønner jeg hvorfor. Noen har tydeligvis lite å gjøre.

• 1 måned senere...
Skrevet

Hvordan gikk det HI? Fikk du telefon fra NAV? Hehe, håper det!!

Skrevet

Hvorfor blir dere så hissige på HI? er dere alle så jævla pliktoppfyllende selv?

Jeg har vært i fast jobb de siste 12 årene.Nå er jeg sykemeldt fordi jeg er gravid og ikke gidder å jobbe.Hadde jeg hatt mulighet skulle jeg vært hjemmeværenede men må jobbe pga økonomi.Jobber i kommunen og skylder ikke de en dritt,har jobbet overtid i alle år uten å få ekstra betalt for det.Jeg tenker på meg og min familie og koser meg hjemme.Håper jeg blir sykemeldt de neste 6 mnd!

Skrevet

at du har jobbet overtid uten å få betalt er da bare din feil. Du skriver timeliste, de betaler. Betaler de ikke, jobber du ikke mer overtid.

Skrevet
Hvorfor blir dere så hissige på HI? er dere alle så jævla pliktoppfyllende selv? Jeg har vært i fast jobb de siste 12 årene.Nå er jeg sykemeldt fordi jeg er gravid og ikke gidder å jobbe.Hadde jeg hatt mulighet skulle jeg vært hjemmeværenede men må jobbe pga økonomi.Jobber i kommunen og skylder ikke de en dritt,har jobbet overtid i alle år uten å få ekstra betalt for det.Jeg tenker på meg og min familie og koser meg hjemme.Håper jeg blir sykemeldt de neste 6 mnd!
Parasitt.
Skrevet
Hvorfor blir dere så hissige på HI? er dere alle så jævla pliktoppfyllende selv? Jeg har vært i fast jobb de siste 12 årene.Nå er jeg sykemeldt fordi jeg er gravid og ikke gidder å jobbe.Hadde jeg hatt mulighet skulle jeg vært hjemmeværenede men må jobbe pga økonomi.Jobber i kommunen og skylder ikke de en dritt,har jobbet overtid i alle år uten å få ekstra betalt for det.Jeg tenker på meg og min familie og koser meg hjemme.Håper jeg blir sykemeldt de neste 6 mnd!
Parasitt.

Haha, nå lo jeg høyt. Enklere kan det vel ikke sies.

Skrevet

nav bryr seg ikke om ei uke sykmelding, det koster ikke dem noe. det er en arb.giverperiode på 16 dager. etter det hadde de kanskje vært interessert. det er jo arb.plassen som blir svindlet ikke nav.

Skrevet

nei, ei uke sykmld går jo bare utover arbeidsgiveren..

men bor en på ett lite sted, så er det jo alltid noen felles kjente med noen som kjenner noen som ... osv..

litt kjedelig å bli sykmld, reise på ferie. så er feks naboen du ba ta inn posten venner med søstra til sjefen eller no sånt...

Skrevet

men, ja.... trur det er trolleinnlegg...

svarte for å advare de som evt syntes dette var en lur måte å få ferie på

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...