Gå til innhold

Yes, fikk en uke sykemelding :)

Anbefalte innlegg

Gjest Heartbroken
Skrevet

Tok like gjerne å rappoterte inn tråden jeg, samt kopierte lenken og sendte den til Nav ! :) Kos deg i Danmark :)

Så teit du er a!! Godt at de ikke finner ut hvem jeg er :)

Jeg har jobbet på NAV og kan si at med de opplysningene du har gitt her, er det en enkel sak å søke opp aktuelle sykemeldte og deretter ta en ekstra sjekk på hvor de oppholder seg i sm-perioden.

Så hvis noen har sendt denne linken til NAV, kan du regne med ekstra oppfølging fra dem. De legger mye ressurser i å ta snylterne, skjønner du :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tok like gjerne å rappoterte inn tråden jeg, samt kopierte lenken og sendte den til Nav ! :) Kos deg i Danmark :)

Jeg har jobbet på NAV og kan si at med de opplysningene du har gitt her, er det en enkel sak å søke opp aktuelle sykemeldte og deretter ta en ekstra sjekk på hvor de oppholder seg i sm-perioden.

Så hvis noen har sendt denne linken til NAV, kan du regne med ekstra oppfølging fra dem. De legger mye ressurser i å ta snylterne, skjønner du :)

Jeg skjønner at de gjerne vil ta snyltere. Men å finne ut hvem jeg er, det klarer de ikke, det er jeg nesten 100% sikker på :)

Jeg skjønner at dere vil at jeg skal få svi, det hadde jeg også villet dersom noen hadde skrevet ett lignende innlegg, men det er ganske umulig å finne ut av at jeg er i Danmark :)

Gjest Heartbroken
Skrevet

Jeg skjønner at de gjerne vil ta snyltere. Men å finne ut hvem jeg er, det klarer de ikke, det er jeg nesten 100% sikker på :)

Jeg skjønner at dere vil at jeg skal få svi, det hadde jeg også villet dersom noen hadde skrevet ett lignende innlegg, men det er ganske umulig å finne ut av at jeg er i Danmark :)

Du har oppgitt at du er i et midlertidig arb.forhold, at du har en ukes sm, at du jobber på en liten arb.plass, at du er sm pga sliten og utkjørt osv. Jeg lover deg at med nav's søkefunksjoner kan de finne aktuelle kandidater og ved elimineringsmetoden finne frem til deg.

Det er det samme for meg om du blir tatt eller ikke, men du skal ikke tro du er trygg.

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Så dårlig moral som HI skryter på seg her trodde jeg faktisk ikke det var mulig å ha.

Skrevet

Du har oppgitt at du er i et midlertidig arb.forhold, at du har en ukes sm, at du jobber på en liten arb.plass, at du er sm pga sliten og utkjørt osv. Jeg lover deg at med nav's søkefunksjoner kan de finne aktuelle kandidater og ved elimineringsmetoden finne frem til deg.

Det er det samme for meg om du blir tatt eller ikke, men du skal ikke tro du er trygg.

Ok, da er det bare å vente å se da, om jeg hører noe.

Skrevet

Håper det er et tulle innlegg, om ikke er du dum i hodet. Håper noen Nav ansatte eller politifolk dumper over innlegget ditt slik at de får funnet ut hvem du er og anmelder deg! Håper du aldri får en eneste sykepengeutbetaling mer i ditt liv!

Skrevet

Dette må jo være kødd. Ingen sitter vel og skryter av at de svindler arbeidsplassen? Hvis dette er tilfelle, så tviler jeg på at du er så veldig savnet på den arbeidsplassen din den uka du er borte. For du høres ikke ut som den flittigste mauren i tua for å si det sånn.. Eller den skarpeste kniven i skuffa. Ikke egentlig meningen å være frekk, blir bare litt rystet over at noen faktisk kan skryte på seg slikt. Om jeg hadde hatt så dårlig arbeidsmoral ville jeg aldri fortalt om det til en sjel i allefall.

Skrevet

Håper noen av de du jobber med er her inne, og legger sammen 2 og 2 nå... I såfall, lykke til når du kommer hjem ;)

Skrevet

Nå koser oss veldig på ferie, og angrer ikke på at jeg var litt sleip med å få tatt ferien! Ikke fått noen telefon fra verken NAV eller arbeidsplassen, og det tviler jeg på skjer også, så jeg bare slapper av og nyyyter.

HI :)

Skrevet

OBS OBS! DETTE ER EN TROLLETRÅD!

Hi sa hun la igjen telefonen hjemme, og nÅ sier hun at hun ikke har fÅtt telefon fra de? Hehe, tatt pÅ fersken, TROLL!

Skrevet

Hehe uansett er det jo ingen her utenom Pst som kan vite om disse opplysningene stemmer, vedkommende kan jo sitte i sin egen hage og skrive dette innlegget!!

Skrevet
OBS OBS! DETTE ER EN TROLLETRÅD! Hi sa hun la igjen telefonen hjemme, og nÅ sier hun at hun ikke har fÅtt telefon fra de? Hehe, tatt pÅ fersken, TROLL!

Det skrev jeg vel ikke! Jeg skrev at det "kanskje var best Å la sim-kortet ligge igjen hjemme". Endte med at jeg tok med telefonen. Like greit at jeg har mulighet til Å ta telefonen OM noen skulle finne pÅ Å ringe fra jobb f.eks.

Anyways, du kan tro hva du vil, spiller ikke noen rolle for meg :)

Skrevet

"Stakkars stakkars" dumme naive lille HI... Du får kose deg på tur, at du blir fersket vet jeg nå med 100 % sikkerhet...

Skrevet

Hehe hun vet ikke at vi lever i 2012 nå, NAV kommer til å kreve at BIM/DIB utleverer informasjon nå. Hehehe...

Skrevet

"Stakkars stakkars" dumme naive lille HI... Du får kose deg på tur, at du blir fersket vet jeg nå med 100 % sikkerhet...

Hvordan vet du det? Jobber du i Nav?

Skrevet

Hehe hun vet ikke at vi lever i 2012 nå, NAV kommer til å kreve at BIM/DIB utleverer informasjon nå. Hehehe...

Hva slags informasjon mener du DIB kan utlevere? Hva slags informasjon er det egentlig dib har anonyme brukere her inne?

(jeg bare lurer altså)

Skrevet

du ødelegger for så mange ved å oppføre deg slik du gjør, du burde skamme deg! tenk om noen på arbeidsplassen din må avbryte sin ferie kun pga du vil til danmark, det er du selv som har skaffet deg sommerjobb og da vet at du ikke har krav på ferie.om du så absolutt måtte ha ferie så var det utrolig dumt av deg å ta denne jobben. garantert noen andre som ønsker og trenger den mer enn deg!!! og du vet at du kunne faktisk spurt om 1 fridag så kunne du tatt en langhelg istedet??

håper så inderlig du blir fersket!

Skrevet

Hva slags informasjon mener du DIB kan utlevere? Hva slags informasjon er det egentlig dib har anonyme brukere her inne?

(jeg bare lurer altså)

De kan se nicket bak anonym innlegget f.eks. så regner med de kan se infoen om den person der. Ellers så er jeg litt usikker på hvordan de gjør det med info som legges ut som går på misbruk av trygde rettigheter. Det kan vel bli anmeldt og politiet kan finne ut hvilken datamaskin det er sendt ifra. Man er aldri helt anonym på nettet...
Skrevet

Jeg tviler sterkt på at Hi blir ferska. Men hvis Nav virkelig vil gå for å ta HI, så kan de gjøre det ved å sjekke IP adressen. Og IP adr. er som dataversjonens fingeravtrykk.

Så HI, selv om du sitter der og tror du er helt trygg fordi du tok deg 1 ukes ferie (pga falsk sykemelding), så er det ikke sikkert at du er det.

Skrevet

Håper ikke du har lagt igjen elektroniske spør, for da er det jo ennå enklere å avsløre deg ;)

Skrevet

Det skulle stå SPOR ...

• 3 uker senere...
Skrevet

Til alles opplysning så har jeg verken fått telefon fra arbeidsplassen eller NAV. Så denne slapp jeg heldigvis unna, ble en liten tanke nervøs en periode der ;) Alt i alt er jeg glad jeg fikk dratt på ferie og slappet av litt!

HI

Skrevet
Til alles opplysning så har jeg verken fått telefon fra arbeidsplassen eller NAV. Så denne slapp jeg heldigvis unna, ble en liten tanke nervøs en periode der ;) Alt i alt er jeg glad jeg fikk dratt på ferie og slappet av litt! HI

Så godt for deg!

Det viktigste her var jo at du fikk ferien du fortjente - ikke at arb.giver fikk utført den jobben han betaler for.

Er dette en moral du oppdrar barna dine etter?

Skrevet
Til alles opplysning så har jeg verken fått telefon fra arbeidsplassen eller NAV. Så denne slapp jeg heldigvis unna, ble en liten tanke nervøs en periode der ;) Alt i alt er jeg glad jeg fikk dratt på ferie og slappet av litt! HI

Til informasjon så har nav saksbehandlinsgstid på kontrollsaker. Så har de fått inn tips ligger nok din sak og venter på å bli behandlet.

Og nav kan bruke sosiale medier til å avdekke trygdesvindel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...