Anonym bruker Skrevet 29. juni 2012 #26 Skrevet 29. juni 2012 Hi her. Blir så oppgitt! Prøver liksom å spre denne videoen så godt jeg kan, så folk skal bli opplyste. Og alle reagerer med skrekk og gru. Og lurer på hva akkurat de kan gjøre for å hjelpe på noen som helst måte. Men hver gang jeg poster noe her inne. Uansett hva det måtte være, så må jeg nesten stålsette meg før jeg poster innlegget mitt. Hvorfor er det så mange kvasse, slemme, egoistiske og uempatiske mennesker her inne? Er "barn i magen" en plass for å spre galle. Få utløp for sinne og hat? Det er oprettet en egen "krangleside"- så hvorfor ikke bruke den på sånt heller? Mvh. Oppgitt! Kanskje vi skal opprette en syte-side også? Evt en "Spre budskap"-side? Ahh, heks! Dette var faktisk et seriøst spørsmål. At NOAH har hjernevasket deg til å tro at alt av aktiviteter med dyr er noe faenskap, trenger da ikke gå ut over oss som vet at mesteparten er ganske så koselig og morsomt. Syns det er så utrolig synd at jeg må bruke energi på å overbevise mennesker som deg. Istede for å TRO at de fleste dyr har det greit i norge. Hvorfor ikke ta ansvar og kanskje bruke litt tid på å finne det ut?! Så slipper sånne som meg å bruke tid og energi på å få stappa de allerede overfylte hodene deres med riktig fakta!
Gjest Miryks Skrevet 29. juni 2012 #27 Skrevet 29. juni 2012 Så det er hjernevask når noen gidder å sette seg inn i en sak? Jeg tror ikke at all dyrehold er ondskapen selv, men at pelsfarmer, sirkus, de aller fleste dyreparker, dyreshow og avl er dårlig for dyrene er vel ingen hemmelighet? At noe er koselig og morsomt for DEG er ikke ensbetydende med at dyrene deler gleden. Jeg er til dels enig i at NOE avl er dårlig. Hunderaser som blir ødelagte og ihjelavlet, raser som ikke kan fungere uten hjelp osv. MEN det er en god grunn til at det holdes utstillinger og kåringer. Det er hjernevask og fanatisme når en prøver å prakke sine meninger over på andre som har gitt tydelig uttrykk for at de ikke er interesserte. Jeg har som sagt hatt dyr hele mitt liv. Jeg har ikke problemer med å se om et dyr trives eller ikke med det de gjør.
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 29. juni 2012 #28 Skrevet 29. juni 2012 Hi her. Blir så oppgitt! Prøver liksom å spre denne videoen så godt jeg kan, så folk skal bli opplyste. Og alle reagerer med skrekk og gru. Og lurer på hva akkurat de kan gjøre for å hjelpe på noen som helst måte. Men hver gang jeg poster noe her inne. Uansett hva det måtte være, så må jeg nesten stålsette meg før jeg poster innlegget mitt. Hvorfor er det så mange kvasse, slemme, egoistiske og uempatiske mennesker her inne? Er "barn i magen" en plass for å spre galle. Få utløp for sinne og hat? Det er oprettet en egen "krangleside"- så hvorfor ikke bruke den på sånt heller? Mvh. Oppgitt! Jeg tviler ikke på at du gjør dette i beste mening, og jeg tviler på det er noen her, heller ikke sug lut, som mener det er en morsom video. Jeg kan ikke se at du har fått hverken eder eller galle, men at noen er uenige med deg. DET må du tåle, om du poster et innlegg her eller andre plasser. Hvorfor skal man ikke kunne nevne flere ting som omhandler det samme? Kalver blitt tatt fra mødrene sine, mange dreper nyfødte kattunger. Det gjør ikke videoen din hverken verre eller bedre. Mye fælt skjer rundt i landet her, og i utlandet. Jeg velger å tro at vi har litt bedre kontroll her i landet, men den tanken er også skremmende med tanke på hva som blir avdekket med jevne mellomrom. Vi har pelsdyrfarmer med mishandlede dyr, vi har kyllinger som fryser ihjel på vei til slakteriet. Hva tror du sauene føler når de blir jaget ut på slakteribilen? Til og med jakt er det flere som er imot her, enda elgen som blir skutt har levd et kjempeliv i det fri til den plutselig synker sammen. Jeg så katten min her om dagen, den hadde fanget en fugl. Har du noengang sett hvordan katter behandler byttet sitt? Naturen er fæl. Og med det mener jeg IKKE at vi skal godta dyremishandling.
Gjest Miryks Skrevet 29. juni 2012 #29 Skrevet 29. juni 2012 Syns det er så utrolig synd at jeg må bruke energi på å overbevise mennesker som deg. Istede for å TRO at de fleste dyr har det greit i norge. Hvorfor ikke ta ansvar og kanskje bruke litt tid på å finne det ut?! Så slipper sånne som meg å bruke tid og energi på å få stappa de allerede overfylte hodene deres med riktig fakta! Les mitt siste svar; VI har ikke bedt om å bli overbevist. Ta med deg fanatismen din en annen plass, er du snill. Og, jeg begynner å bli lei av å gjenta meg selv;JA det er mye drit med dyr. Det er det overalt. MEN det er den minste prosentdelen som har det fælt.
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2012 #30 Skrevet 29. juni 2012 HI, du kan bare gi opp. Visse mennesker vil heller gasse seg med bacon og egg, mens de velver seg i dyrs lidelser. At dette er FEIL, og ikke noe annet, bryr de seg ikke om. Det er enklere å leve uetisk.
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2012 #31 Skrevet 29. juni 2012 Det som er rart er om folk som meg, som ikke gidder å støtte mennesker så er det visst helt riktig å presse meningene over hodet mitt. Jeg gidder ikke gi en krone til Afrika, for jeg ser jo at det ikke hjelper uansett. Jeg gidder ikke gi til bøssebærere eller se reklamer for sultne små barn. Jeg er imot innvandring. Men dette er folk svært så aggressive om, og at jeg har en annen oppfatning er visst ikke riktig. For meg er dyr mer verdt enn mennesker og siden jeg har en temmelig godt betalt jobb så får dyrene nyte godt av mine goder. Jeg har derimot gitt opp, jeg orker ikke snakke med folk om dette, fordi folk flest eier ikke empati med de stakkars dyrene uansett.
khm Skrevet 29. juni 2012 #32 Skrevet 29. juni 2012 HI, du kan bare gi opp. Visse mennesker vil heller gasse seg med bacon og egg, mens de velver seg i dyrs lidelser. At dette er FEIL, og ikke noe annet, bryr de seg ikke om. Det er enklere å leve uetisk. så det er feil å spise egg og bacon også nå? Det er feil ifølge deg, ifølge naturen er vi omnivor, dvs at vi kan bearbeide alt.
khm Skrevet 29. juni 2012 #33 Skrevet 29. juni 2012 Det som er rart er om folk som meg, som ikke gidder å støtte mennesker så er det visst helt riktig å presse meningene over hodet mitt. Jeg gidder ikke gi en krone til Afrika, for jeg ser jo at det ikke hjelper uansett. Jeg gidder ikke gi til bøssebærere eller se reklamer for sultne små barn. Jeg er imot innvandring. Men dette er folk svært så aggressive om, og at jeg har en annen oppfatning er visst ikke riktig. For meg er dyr mer verdt enn mennesker og siden jeg har en temmelig godt betalt jobb så får dyrene nyte godt av mine goder. Jeg har derimot gitt opp, jeg orker ikke snakke med folk om dette, fordi folk flest eier ikke empati med de stakkars dyrene uansett. Jeg tviler sterkt på empatien din når dyr er mer verdt enn mennesker for deg. Egentlig noe som faller på sin egen urimelighet. Naturen er iallefall ikke romantisk og spiser deg gjerne
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2012 #34 Skrevet 29. juni 2012 HI, du kan bare gi opp. Visse mennesker vil heller gasse seg med bacon og egg, mens de velver seg i dyrs lidelser. At dette er FEIL, og ikke noe annet, bryr de seg ikke om. Det er enklere å leve uetisk. så det er feil å spise egg og bacon også nå? Det er feil ifølge deg, ifølge naturen er vi omnivor, dvs at vi kan bearbeide alt. Det er ikke kjøttspisingen i seg selv jeg har noe imot, det er de helt forferdelige forholdene dyrene må lide under før de havner på tallerkenen. Det finnes egg og bacon som kommer fra dyr som har det godt, dette har jeg ingenting imot.
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2012 #35 Skrevet 29. juni 2012 Det som er rart er om folk som meg, som ikke gidder å støtte mennesker så er det visst helt riktig å presse meningene over hodet mitt. Jeg gidder ikke gi en krone til Afrika, for jeg ser jo at det ikke hjelper uansett. Jeg gidder ikke gi til bøssebærere eller se reklamer for sultne små barn. Jeg er imot innvandring. Men dette er folk svært så aggressive om, og at jeg har en annen oppfatning er visst ikke riktig. For meg er dyr mer verdt enn mennesker og siden jeg har en temmelig godt betalt jobb så får dyrene nyte godt av mine goder. Jeg har derimot gitt opp, jeg orker ikke snakke med folk om dette, fordi folk flest eier ikke empati med de stakkars dyrene uansett. Jeg tviler sterkt på empatien din når dyr er mer verdt enn mennesker for deg. Egentlig noe som faller på sin egen urimelighet. Naturen er iallefall ikke romantisk og spiser deg gjerne Har aldri sagt at naturen er romantisk eller vakker, men dyr avler ikke frem dyr som er syke pga fysiske attributter som et flatt ansikt eller for mye hud. Man piner ikke andre for andres underholdning. Man tar ikke andres pels for penger. Det som er naturlig er det jeg kjemper for, og det mennesker gjør er ikke naturlig. Du virker veldig uvitende. Og nei, jeg har en velutviklet empati, jeg bryr meg bare om de svakeste. Når mennesker slakter hverandre ned for en mobiltelefon så er det bedre for meg å engasjere meg i dyr som tross alt ikke er ondskapsfulle, selv om de gjør grusomme ting.
Gjest Miryks Skrevet 29. juni 2012 #36 Skrevet 29. juni 2012 (endret) Det som er rart er om folk som meg, som ikke gidder å støtte mennesker så er det visst helt riktig å presse meningene over hodet mitt. Jeg gidder ikke gi en krone til Afrika, for jeg ser jo at det ikke hjelper uansett. Jeg gidder ikke gi til bøssebærere eller se reklamer for sultne små barn. Jeg er imot innvandring. Men dette er folk svært så aggressive om, og at jeg har en annen oppfatning er visst ikke riktig. For meg er dyr mer verdt enn mennesker og siden jeg har en temmelig godt betalt jobb så får dyrene nyte godt av mine goder. Jeg har derimot gitt opp, jeg orker ikke snakke med folk om dette, fordi folk flest eier ikke empati med de stakkars dyrene uansett. Jeg tviler sterkt på empatien din når dyr er mer verdt enn mennesker for deg. Egentlig noe som faller på sin egen urimelighet. Naturen er iallefall ikke romantisk og spiser deg gjerne Har aldri sagt at naturen er romantisk eller vakker, men dyr avler ikke frem dyr som er syke pga fysiske attributter som et flatt ansikt eller for mye hud. Man piner ikke andre for andres underholdning. Man tar ikke andres pels for penger. Det som er naturlig er det jeg kjemper for, og det mennesker gjør er ikke naturlig. Du virker veldig uvitende. Og nei, jeg har en velutviklet empati, jeg bryr meg bare om de svakeste. Når mennesker slakter hverandre ned for en mobiltelefon så er det bedre for meg å engasjere meg i dyr som tross alt ikke er ondskapsfulle, selv om de gjør grusomme ting. Du virker ikke veldig oppegående selv. "De sterkeste overlever", er det noe som heter. Og du bryr deg om de svake? Noen ganger falt deg inn at det er en grunn til at "de svake" dør/forsvinner? Når du sier at du synes dyr er viktigere enn mennesker, så nei, da har ikke du velutviklet empati. Jeg er glad i dyr, ja, men om jeg kommer i den situasjonen hvor jeg må velge mellom bikkja mi og et fremmed menneske, så er det burde det være åpenlyst hva en velger. Endret 29. juni 2012 av Miryks
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2012 #37 Skrevet 29. juni 2012 Det som er rart er om folk som meg, som ikke gidder å støtte mennesker så er det visst helt riktig å presse meningene over hodet mitt. Jeg gidder ikke gi en krone til Afrika, for jeg ser jo at det ikke hjelper uansett. Jeg gidder ikke gi til bøssebærere eller se reklamer for sultne små barn. Jeg er imot innvandring. Men dette er folk svært så aggressive om, og at jeg har en annen oppfatning er visst ikke riktig. For meg er dyr mer verdt enn mennesker og siden jeg har en temmelig godt betalt jobb så får dyrene nyte godt av mine goder. Jeg har derimot gitt opp, jeg orker ikke snakke med folk om dette, fordi folk flest eier ikke empati med de stakkars dyrene uansett. Jeg tviler sterkt på empatien din når dyr er mer verdt enn mennesker for deg. Egentlig noe som faller på sin egen urimelighet. Naturen er iallefall ikke romantisk og spiser deg gjerne Har aldri sagt at naturen er romantisk eller vakker, men dyr avler ikke frem dyr som er syke pga fysiske attributter som et flatt ansikt eller for mye hud. Man piner ikke andre for andres underholdning. Man tar ikke andres pels for penger. Det som er naturlig er det jeg kjemper for, og det mennesker gjør er ikke naturlig. Du virker veldig uvitende. Og nei, jeg har en velutviklet empati, jeg bryr meg bare om de svakeste. Når mennesker slakter hverandre ned for en mobiltelefon så er det bedre for meg å engasjere meg i dyr som tross alt ikke er ondskapsfulle, selv om de gjør grusomme ting. Du virker ikke veldig oppegående selv. "De sterkeste overlever", er det noe som heter. Og du bryr deg om de svake? Noen ganger falt deg inn at det er en grunn til at "de svake" dør/forsvinner? Når du sier at du synes dyr er viktigere enn mennesker, så nei, da har ikke du velutviklet empati. Jeg er glad i dyr, ja, men om jeg kommer i den sitasjonen hvor jeg må velge mellom bikkja mi og et fremmed menneske, så er det burde det være åpenlyst hva en velger. At dyr dør ut på naturlig vis har jeg ingenting imot, men når mennesker turer frem med våpen og gravemaskiner, for så å klage når dyrene er rundt hushjørnene så blir jeg forbannet. Det er ikke noe naturlig over hvordan tigere, chinchillaer osv er utrydningstruet. Dette er menneskeskapt. Du nevner de sterkestes rett, men dette gjelder nok ikke når det er mennesker, eller hva? Dobbeltmoralen lenge leve.
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2012 #38 Skrevet 29. juni 2012 Miryks Jeg får virkelig avsmak av deg. Fysj! Må melde meg helt ut av denne tråden her merker jeg. Du er uvitende. Og du er så bastant på dine egne meninger at du makter ikke å se litt forbi det. Jeg misunner deg! Hadde vært en utrolig mye bedre verden å leve i om jeg også kunne stappa hodet mitt fult av vissvass. Hadde jo sluppet og forholde meg til virkelige fakta! Noe som igjen gjør at jeg ikke føler smerte på dyrenes vegne.
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 29. juni 2012 #39 Skrevet 29. juni 2012 Det er ikke kjøttspisingen i seg selv jeg har noe imot, det er de helt forferdelige forholdene dyrene må lide under før de havner på tallerkenen. Det finnes egg og bacon som kommer fra dyr som har det godt, dette har jeg ingenting imot. Om du er bonden som eier og steller hønene og grisene du spiser skjønner jeg hva du mener, da vet du jo selv hvordan du har slaktet dyrene. De fleste egg du kjøper på butikken er lagt av høner som står svært trangt. De blir regulert av kunstig dagslys og kraftfor for å kunne legge et maksimalt antall egg. Når de ikke klarer fler egg blir de fraktet til et slakteri, og der er vi tilbake til historiene om høns og kyllinger som fryser ihjel, om høns og kyllinger som overlever syrebad før de halshugges. Grisungene må stort sett også innom en slakteribil. De kjøres i maaange timer, og de har ikke plass til å legge seg. De lukter frykt, død og blod. Hanngriser kastreres uten bedøvelse når de er små. Du har rett i at dyr ikke avler frem dyr for fysiske attributter. Men de dyrene som avviker fra normalen blir mobbet ihjel av sine egne, nyfødte får fryse og/eller sulte ihjel.
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 29. juni 2012 #40 Skrevet 29. juni 2012 Om alle dyr i verden skulle ha levd fritt i naturen så hadde ikke mennesker overlevd her på jorda. Da må man redusere dyrebestanden sånn at både mennesker og dyr kan leve her på jorden. Og ved å ha noen dyr i fangenskap som feks dyreparker gjør at man kan studere og få mer kunnskap om dyr. Og det er mye mer brutalt for dyr å leve i det fri enn i i feks dyreparker, hvor de får regelmessig mat og stell. Hamstere feks spiser ungene sine om de er en annen farge enn den selv De fleste dyr avviser barna sine om de er syke eller skadet. Dyr er ganske brutale i det fri.
Gjest Miryks Skrevet 29. juni 2012 #41 Skrevet 29. juni 2012 Miryks Jeg får virkelig avsmak av deg. Fysj! Må melde meg helt ut av denne tråden her merker jeg. Du er uvitende. Og du er så bastant på dine egne meninger at du makter ikke å se litt forbi det. Jeg misunner deg! Hadde vært en utrolig mye bedre verden å leve i om jeg også kunne stappa hodet mitt fult av vissvass. Hadde jo sluppet og forholde meg til virkelige fakta! Noe som igjen gjør at jeg ikke føler smerte på dyrenes vegne. Fysj, spytt meg ut igjen! Takk, det samme til deg, hvem du enn er. Det er ikke bare jeg som har sterke meninger her inne Vil påstå at hodet mitt er fullt av temmelig mye kjekk informasjon. Beklager at det ikke stemmer overens med dine meninger og det du enn måtte finne som interessant informasjon. Vil påstå at jeg forholder meg til fakta. Jeg SIER jo at det er mye dritt og faenskap i krokene med dyr, men heldigvis så er det den minste delen. At dyr dør ut på naturlig vis har jeg ingenting imot, men når mennesker turer frem med våpen og gravemaskiner, for så å klage når dyrene er rundt hushjørnene så blir jeg forbannet. Det er ikke noe naturlig over hvordan tigere, chinchillaer osv er utrydningstruet. Dette er menneskeskapt. Du nevner de sterkestes rett, men dette gjelder nok ikke når det er mennesker, eller hva? Dobbeltmoralen lenge leve. ...det kunne du da bare sagt. Jeg ante vel ikke at du mente det . Og jeg er enig i at det er urettferdig at vi plaffer ned dyr når vi tar deres områder. Det er titt og ofte bjørn her i nærheten av folk, men heldigvis får de være i fred.
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2012 #42 Skrevet 29. juni 2012 Så tilbake til videoen. Hva syns dere om den?! Det er det Hi vil fram til tenker jeg. Ikke alt mulig dritt om dyremisshandlig. KUN denne saken her. Bjørnebaby som blir kidnappet bort fra mamman sin for å stå på en resturant med ring i nesa eller opptre i sirkus hvor den tvinges både mentalt og fysisk til å utføre unaturlige triks, for at mennesker skal UNDERHOLDES!!!
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 29. juni 2012 #43 Skrevet 29. juni 2012 Det som er rart er om folk som meg, som ikke gidder å støtte mennesker så er det visst helt riktig å presse meningene over hodet mitt. Jeg gidder ikke gi en krone til Afrika, for jeg ser jo at det ikke hjelper uansett. Jeg gidder ikke gi til bøssebærere eller se reklamer for sultne små barn. Jeg er imot innvandring. Men dette er folk svært så aggressive om, og at jeg har en annen oppfatning er visst ikke riktig. For meg er dyr mer verdt enn mennesker og siden jeg har en temmelig godt betalt jobb så får dyrene nyte godt av mine goder. Jeg har derimot gitt opp, jeg orker ikke snakke med folk om dette, fordi folk flest eier ikke empati med de stakkars dyrene uansett. Jeg tviler sterkt på empatien din når dyr er mer verdt enn mennesker for deg. Egentlig noe som faller på sin egen urimelighet. Naturen er iallefall ikke romantisk og spiser deg gjerne Har aldri sagt at naturen er romantisk eller vakker, men dyr avler ikke frem dyr som er syke pga fysiske attributter som et flatt ansikt eller for mye hud. Man piner ikke andre for andres underholdning. Man tar ikke andres pels for penger. Det som er naturlig er det jeg kjemper for, og det mennesker gjør er ikke naturlig. Du virker veldig uvitende. Og nei, jeg har en velutviklet empati, jeg bryr meg bare om de svakeste. Når mennesker slakter hverandre ned for en mobiltelefon så er det bedre for meg å engasjere meg i dyr som tross alt ikke er ondskapsfulle, selv om de gjør grusomme ting. Du virker ikke veldig oppegående selv. "De sterkeste overlever", er det noe som heter. Og du bryr deg om de svake? Noen ganger falt deg inn at det er en grunn til at "de svake" dør/forsvinner? Når du sier at du synes dyr er viktigere enn mennesker, så nei, da har ikke du velutviklet empati. Jeg er glad i dyr, ja, men om jeg kommer i den sitasjonen hvor jeg må velge mellom bikkja mi og et fremmed menneske, så er det burde det være åpenlyst hva en velger. At dyr dør ut på naturlig vis har jeg ingenting imot, men når mennesker turer frem med våpen og gravemaskiner, for så å klage når dyrene er rundt hushjørnene så blir jeg forbannet. Det er ikke noe naturlig over hvordan tigere, chinchillaer osv er utrydningstruet. Dette er menneskeskapt. Du nevner de sterkestes rett, men dette gjelder nok ikke når det er mennesker, eller hva? Dobbeltmoralen lenge leve. Dyr må vike for mennesker, ellers kan vi ikke bo på denne jorda. Vi er smartere enn dyrene og derfor kan du og jeg være inne på denne siden nå.
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2012 #44 Skrevet 29. juni 2012 Bare overskriften din beviser med hundre prosents sikkerhet at jeg ikke deler ditt syn på hva det nå måtte være. Og joda, det er dyreverner du er, ja? Ingen bombe. Nok en udugelig kommentar fra sug lut.
Gjest Miryks Skrevet 29. juni 2012 #45 Skrevet 29. juni 2012 Bare overskriften din beviser med hundre prosents sikkerhet at jeg ikke deler ditt syn på hva det nå måtte være. Og joda, det er dyreverner du er, ja? Ingen bombe. Nok en udugelig kommentar fra sug lut. Nok en udugelig kommentar på sug luts kommentarer. -Sug Luts rompeslikker nr 1-
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2012 #46 Skrevet 29. juni 2012 Hi her. Blir så oppgitt! Prøver liksom å spre denne videoen så godt jeg kan, så folk skal bli opplyste. Og alle reagerer med skrekk og gru. Og lurer på hva akkurat de kan gjøre for å hjelpe på noen som helst måte. Men hver gang jeg poster noe her inne. Uansett hva det måtte være, så må jeg nesten stålsette meg før jeg poster innlegget mitt. Hvorfor er det så mange kvasse, slemme, egoistiske og uempatiske mennesker her inne? Er "barn i magen" en plass for å spre galle. Få utløp for sinne og hat? Det er oprettet en egen "krangleside"- så hvorfor ikke bruke den på sånt heller? Mvh. Oppgitt! Kan det ha å gjøre med at du bruker altfor utropstegn, altfor mange u-er og ikke skriver i overskriften hva innlegget handler om? For der mista du nemlig meg, uansett hvor god sak du ønsker å promotere.
Voilà Skrevet 29. juni 2012 #47 Skrevet 29. juni 2012 Vil ikke se videoen engang. Jeg velger å ikke dra på sirkus med barna mine, om det er andre dyr der enn hunder, geiter og kanskje en ponni. Det er nesten litt ille bare det, med tanke på at sirkusene reiser for mye til at dyrene får den friheten de trenger, men for barna mine gjør jeg det. Kan legge til at jeg verken bruker pels, spiser dyr eller ser forbi hva som skjer med alt for mange husdyr i Norge - og resten av verden.
Gjest sug lut Skrevet 30. juni 2012 #48 Skrevet 30. juni 2012 Ooooooog DER- mistet jeg respekten for "Sug Lut" Jøss, det gjør du jo stadig vekk, så vidt jeg har lest, kanskje du burde lese historien om gutten som ropte "ulv!"? Eller muligens gutten som ropte "tofupølse!"?
magica fra tryll Skrevet 30. juni 2012 #49 Skrevet 30. juni 2012 Uff, det her synes jeg var en deprimerende tråd. Det lover ikke godt for naturen og jorda, dermed lover det ikke godt for menneskeheten heller, iom at det er på jorda vi lever. Dette er min helt subjektive opplevelse av det jeg leser. Jeg vet utmerket at mange ikke deler den samme opplevelsen. Jeg for min del er for at alle levende vesener skal behandles med medfølelse og respekt. Jeg tror heller ikke det er nødvendig at noen trenger å lide for at menneskeheten skal overleve som rase.. Men vi har forskjellige verdier.....Og å latterligjøre hverandre for å forsvare at vi gjør ting vi selv vet ikke er særlig bra, vel...det er jo en velkjent strategi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå