Gå til innhold

Mammablogg. 14 år og gravid.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Dette berget dagen min på lik måte som luksusfellen, føler meg ekstremt vellykket :-)))

 

Du må være ekstremt mislykket om du trenger andres feil og mangler for å føle deg vellykket. Stakkars deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha, måtte inn å se etter alt dramaet her inne, og ble sittende å se på en videoblogg hun laget. Hun virker ikke mye intelligent, nesten lettere... Du skjønner. Det kombinert med halvtøsete bilder gjør at jeg tenker mitt iallefall.

 

Søt unge da, iallefall. Er hun blandet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei nydelig jente, med en flink og ung mamma. Bra at noen står på for å få ned gjennomsnittsalderen for førstegangsfødende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei nydelig jente, med en flink og ung mamma. Bra at noen står på for å få ned gjennomsnittsalderen for førstegangsfødende.

 

Hvorfor er det bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Jeg for helt vondt av det dere Anonyme driver med ! jeg synes anna er en god mor michelle :) det har ikke noe med at hu er ung mor, jeg vet om en som ble gravid når hu var 14 jeg, og hu er nå mamma til en på 2 år.. så hva er forskjellen her egentlig ? nei ikke noe,, så hva er vitsen med å si at Navnet til michelle er harry, da er bestevennindami harry også da -.- Fyfaen ass, er det mulig!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei nydelig jente, med en flink og ung mamma. Bra at noen står på for å få ned gjennomsnittsalderen for førstegangsfødende.
Hvorfor er det bra?

 

For da sparer staten masse penger på å kjøre assistert befruktning på 40 år gamle førstegangsmødre, som har prioritert karriere, svært hus, 2-3 biler og 1 mill i lønn før de vurderte å få barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ei nydelig jente, med en flink og ung mamma. Bra at noen står på for å få ned gjennomsnittsalderen for førstegangsfødende.
Hvorfor er det bra?
For da sparer staten masse penger på å kjøre assistert befruktning på 40 år gamle førstegangsmødre, som har prioritert karriere, svært hus, 2-3 biler og 1 mill i lønn før de vurderte å få barn.

 

Ok, så hvis mange 14-åringer får barn, blir det færre 40-åringer som får barn??? Ehhhhh, denne logikken stemmer vel ikke heeelt.....Tror ikke du vet helt hva gjennomsnitt betyr,jeg;) At 14-åringer får barn, påvirker nok ikke 40-åringene...hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vicky Pollard

Vet ikke, uansett så havner denne tråden så høyt på idiotskalaen at den fortjener å døøøø! Så da hører jeg med moderator om h*n kan være så snill å ta livet av personhetsen en gang for alle!;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Juliea - kukløsklan
Vet ikke, uansett så havner denne tråden så høyt på idiotskalaen at den fortjener å døøøø! Så da hører jeg med moderator om h*n kan være så snill å ta livet av personhetsen en gang for alle!;)

 

En gang for alle, hadde det ennå vært så vel :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vicky Pollard
Vet ikke, uansett så havner denne tråden så høyt på idiotskalaen at den fortjener å døøøø! Så da hører jeg med moderator om h*n kan være så snill å ta livet av personhetsen en gang for alle!;)

 

En gang for alle, hadde det ennå vært så vel :P

 

I denne tråden da ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usaklig sier jeg bare. Anna er ei flott jenta å er ei kjempe god mamma, sikkert bedre mamma enn dere. Aldri døm folk før dere har blitt kjent med dem! Syns bv bør heller følge med dere. Alle legger ut bilder av ungene sine på blogger, facebook osv. Er ingenting galt i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer.

Det kan se ut som om dere klarte å mobbe ett 16 år gammelt barn til å legge ned bloggen sin.

Antar dere er kjempestolte over i massen deres

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste jeg reagerer på, er at hun ikke engang vurderte vaginal fødsel, og insisterte på ks. Selv om det medfører større risiko. Hun tok all sin "kunnskap" om fødsel fra tv og skrekkhistorier, fremfor å faktisk få skikkelig informasjon. Hun kunne for eks deltatt på et fødselskurs. Men istedet insisterer hun, selv om legene gjentatte ganger sier at hun bør ta vaginal fødsel.

 

Det blir egoistisk og litt teit i mine øyne.

 

Haha...Har du lest her inne bla? Her er det hauger av damer (voksne) som roper på ks, så å bruke dette som ett argument pga alderen hennes er heller en dårlig ide.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags mennesker er det som er på dette forumet??!! Utrolig skremmende hvis det finnes så mange mødre der ute som er så ondskapsfulle og lite reflekterte... Ikke rart vi ikke greier å "avskaffe" mobbing i samfunnet. Nå ser vi hvorfor det oppfostres mobbere i dagens samfunn!! En ting er å diskutere et tema på generelt grunnlag, noe HELT annet er å henge ut en navngitt person, som i tillegg er et barn, OG ikke minst hennes datter, på et forum som dette!! Å synse over et navngitt barns moral, sexliv, oppdragelse, og kalle henne white trash osv....og dette gjøres av MØDRE!!???!!! Jeg har ikke ord!! SKJERP DERE!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at hun får lov av foreldrene å legge ut masse bilder av datteren på internett er jeg veldig kritisk til. Håper BV følger opp grundig.
Det er nok av blogger der foreldre legger ut bilder av barna sine, mener du bv skal følge opp alle?

 

Ja, dette er uansvarlig og noe som frarådes (å legge ut bilde av barn på nettet).

 

Om bv skal følge opp ALLE foreldre der ute som legger ut bilder av barna sine på blogger og fb så hadde ikke bv hatt tid til og ta seg av alle de barna der ute som virkelig trenger det. Du vet de barna som blir utsatt for bla vold og overgrep.

Har vært inne på en del av disse mammabloggene og felles er at de alle legger ut bilder av barna sine uavhenig om de er 14 eller 35 år.

Og det og krittisere et navn er bare lavmål. Vet om mange som har kalt barnet sitt for Michell, den siste er faktisk en kollega av meg og hun er 42 år..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...