Anonym bruker Skrevet 25. juni 2012 #26 Skrevet 25. juni 2012 Jøss, fikk du ikke nok oppmerksomhet i de andre trådene du prøvde å kuppe med våset ditt? Spar oss for trollingen din. Jeg ser ingen dokumentasjon fra deg for våset ditt.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2012 #27 Skrevet 25. juni 2012 Du skriver "fagpersoner har uttalt at..." er dette noe det er bred enigHet pm i fagmiljøer, eller finnes det også fagpersoner som har uttalt at det er positivt at far og baby har tid sammen? Jeg ser bare barneleger og psykologer som advarer mot fedrekvoten. Hvor er barnelegene og psykologene som imøtegår disse advarslene og forsvarer fedrekvoten? Det er fedrekvotetilhengerne som må hoste opp noen fagpersoner, for det er de som vil innføre en dramatisk endring.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2012 #28 Skrevet 25. juni 2012 Forøvrig er det mye som tyder på at kvinner og menn kommer til å få like lang lovfestet foreldrekvote snart; de som jobber med dette, har fått vite at det kommer en endring. Tre uker før fødsel forbeholdt mor, og så tolv uker hver etter fødsel - der de første seks er forbeholdt mor. De som "jobber med dette", dvs. de partiene i følge meningsmålingene nå over lengre tid stabilt har ligget an til å vinne valget soleklart i 2013, har avgjort at fedrekvoten skal avskaffes. Det skal et mirakel til for å redde denne upopulære kvoten som over to tredjedeler i Norge vil avskaffe.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2012 #29 Skrevet 25. juni 2012 Fedrekvoten er IKKE skadelig for barnet!
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2012 #30 Skrevet 25. juni 2012 Jøss, fikk du ikke nok oppmerksomhet i de andre trådene du prøvde å kuppe med våset ditt? Spar oss for trollingen din. Jeg ser ingen dokumentasjon fra deg for våset ditt. Skal jeg dokumentere at du kupper tråder??? Sorry, men så viktig er du nok ikke. Jeg ble bare lei av å lese det samme våset ditt i alle tråder som handler om permisjon. Hakk i plata er sjelden spennende vet du.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2012 #31 Skrevet 25. juni 2012 Fedrekvoten er IKKE skadelig for barnet! Hvor er dokumentasjonen? Avfeier du bare Nasjonalt kompetansesenter for amming, professorer i pediatri, barnepsykologer mm? På hvilket grunnlag?
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2012 #32 Skrevet 25. juni 2012 Jøss, fikk du ikke nok oppmerksomhet i de andre trådene du prøvde å kuppe med våset ditt? Spar oss for trollingen din. Jeg ser ingen dokumentasjon fra deg for våset ditt. Skal jeg dokumentere at du kupper tråder??? Sorry, men så viktig er du nok ikke. Jeg ble bare lei av å lese det samme våset ditt i alle tråder som handler om permisjon. Hakk i plata er sjelden spennende vet du. Du er et troll og du har ingen dokumentasjon, så nå ignorerer jeg deg.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2012 #33 Skrevet 25. juni 2012 Fedrekvoten er IKKE skadelig for barnet! Hvor er dokumentasjonen? Avfeier du bare Nasjonalt kompetansesenter for amming, professorer i pediatri, barnepsykologer mm? På hvilket grunnlag? Jeg avfeier deg! Fedrekvoten er IKKE skadelig for barnet!
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2012 #34 Skrevet 25. juni 2012 Jøss, fikk du ikke nok oppmerksomhet i de andre trådene du prøvde å kuppe med våset ditt? Spar oss for trollingen din. Jeg ser ingen dokumentasjon fra deg for våset ditt. Skal jeg dokumentere at du kupper tråder??? Sorry, men så viktig er du nok ikke. Jeg ble bare lei av å lese det samme våset ditt i alle tråder som handler om permisjon. Hakk i plata er sjelden spennende vet du. Du er et troll og du har ingen dokumentasjon, så nå ignorerer jeg deg. Ja, det er ofte det letteste det når man føler man kommer til kort!
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2012 #35 Skrevet 25. juni 2012 Fedrekvoten er IKKE skadelig for barnet! Hvor er dokumentasjonen? Avfeier du bare Nasjonalt kompetansesenter for amming, professorer i pediatri, barnepsykologer mm? På hvilket grunnlag? Jeg avfeier deg! Fedrekvoten er IKKE skadelig for barnet! Fortsatt udokumentert piss fra din side. Typisk for fedrekvotetilhengere.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2012 #36 Skrevet 25. juni 2012 Jøss, fikk du ikke nok oppmerksomhet i de andre trådene du prøvde å kuppe med våset ditt? Spar oss for trollingen din. Jeg ser ingen dokumentasjon fra deg for våset ditt. Skal jeg dokumentere at du kupper tråder??? Sorry, men så viktig er du nok ikke. Jeg ble bare lei av å lese det samme våset ditt i alle tråder som handler om permisjon. Hakk i plata er sjelden spennende vet du. Du er et troll og du har ingen dokumentasjon, så nå ignorerer jeg deg. Ja, det er ofte det letteste det når man føler man kommer til kort! Skal vi se: TS har sitert flere fagfolk innen barnehelse og psykologi i åpningsinnlegget. Du derimot har ikke sitert en eneste kilde. Så det er nok du som kommer til kort her.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2012 #37 Skrevet 25. juni 2012 Fedrekvoten er IKKE skadelig for barnet! Hvor er dokumentasjonen? Avfeier du bare Nasjonalt kompetansesenter for amming, professorer i pediatri, barnepsykologer mm? På hvilket grunnlag? Jeg avfeier deg! Fedrekvoten er IKKE skadelig for barnet! Fortsatt udokumentert piss fra din side. Typisk for fedrekvotetilhengere. Yepp. Og typisk for kverulanter og enspora kvinnfolk er å komme med skjellsord når man går tom for argumenter!
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2012 #38 Skrevet 25. juni 2012 Jøss, fikk du ikke nok oppmerksomhet i de andre trådene du prøvde å kuppe med våset ditt? Spar oss for trollingen din. Jeg ser ingen dokumentasjon fra deg for våset ditt. Skal jeg dokumentere at du kupper tråder??? Sorry, men så viktig er du nok ikke. Jeg ble bare lei av å lese det samme våset ditt i alle tråder som handler om permisjon. Hakk i plata er sjelden spennende vet du. Du er et troll og du har ingen dokumentasjon, så nå ignorerer jeg deg. Ja, det er ofte det letteste det når man føler man kommer til kort! Skal vi se: TS har sitert flere fagfolk innen barnehelse og psykologi i åpningsinnlegget. Du derimot har ikke sitert en eneste kilde. Så det er nok du som kommer til kort her. Ja, du kan jo tro det, så får du sikkert sove godt i natt Man trenger ingen dokumentasjon på at du er grusomt ensporet. Det beviser du med hver setning du skriver
khm Skrevet 25. juni 2012 #39 Skrevet 25. juni 2012 Som 2/3 deler vil avskaffe? http://www.ssb.no/ssp/utg/201201/03/ http://www.farogbarn.no/populaer-fedrekvote/2459 jeg leser ssb sin undersøkelse, tar den litt mer seriøst.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2012 #40 Skrevet 25. juni 2012 Fedrekvotetilhengerne er virkelig patetiske. De HAR ingen argumenter, og prøver i stedet å kverulere og trolle og komme med personangrep. Slik er det hver gang. Rett og slett fordi det ikke finnes noen fagfolk eller forskning som forsvarer denne ideologien deres. Hvis det kommer faglige innspill fra barneleger og psykologer, kommer den samme usaklige gørra fra disse stupide folkene.
khm Skrevet 25. juni 2012 #42 Skrevet 25. juni 2012 Fedrekvotetilhengerne er virkelig patetiske. De HAR ingen argumenter, og prøver i stedet å kverulere og trolle og komme med personangrep. Slik er det hver gang. Rett og slett fordi det ikke finnes noen fagfolk eller forskning som forsvarer denne ideologien deres. Hvis det kommer faglige innspill fra barneleger og psykologer, kommer den samme usaklige gørra fra disse stupide folkene. Hehe, når du sier det sånn pluss alle de andre ufine kommentarene dine så gjør vel alle seg sin egen mening.Du fikk dokumentasjon hos meg så kom nå bare med dine linker du
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2012 #43 Skrevet 25. juni 2012 Som 2/3 deler vil avskaffe? http://www.ssb.no/ssp/utg/201201/03/ http://www.farogbarn...fedrekvote/2459 jeg leser ssb sin undersøkelse, tar den litt mer seriøst. Typisk for fedrekvotetilhengere å prøve å forfalske og misbruke statistikk, og utgi det som noe annet enn det det er. Tar nok Aftenpostens undersøkelse av hele befolkningens holdninger litt mer seriøst enn flere år gamle undersøkelser av hva et bestemt befolkningssegment mener. http://www.aftenpost...icle3860173.ece
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2012 #44 Skrevet 25. juni 2012 Fedrekvoten er IKKE skadelig for barnet!
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2012 #45 Skrevet 25. juni 2012 Fedrekvoten er IKKE skadelig for barnet!
khm Skrevet 25. juni 2012 #46 Skrevet 25. juni 2012 (endret) Som 2/3 deler vil avskaffe? http://www.ssb.no/ssp/utg/201201/03/ http://www.farogbarn...fedrekvote/2459 jeg leser ssb sin undersøkelse, tar den litt mer seriøst. Typisk for fedrekvotetilhengere å prøve å forfalske og misbruke statistikk, og utgi det som noe annet enn det det er. Tar nok Aftenpostens undersøkelse av hele befolkningens holdninger litt mer seriøst enn flere år gamle undersøkelser av hva et bestemt befolkningssegment mener. http://www.aftenpost...icle3860173.ece Hahaha, for en person!!! undersøkelsen er ifra 2010 og litt mer seriøs enn aftenposten sin! Forfalske og misbruke statistikk enda, den var god! Endret 25. juni 2012 av khm
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2012 #47 Skrevet 25. juni 2012 Fedrekvotetilhengerne er virkelig patetiske. De HAR ingen argumenter, og prøver i stedet å kverulere og trolle og komme med personangrep. Slik er det hver gang. Rett og slett fordi det ikke finnes noen fagfolk eller forskning som forsvarer denne ideologien deres. Hvis det kommer faglige innspill fra barneleger og psykologer, kommer den samme usaklige gørra fra disse stupide folkene. Hehe, når du sier det sånn pluss alle de andre ufine kommentarene dine så gjør vel alle seg sin egen mening. Du fikk dokumentasjon hos meg så kom nå bare med dine linker du Du har ikke kommet med noe dokumentasjon.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2012 #48 Skrevet 25. juni 2012 Fedrekvoten er IKKE skadelig for barnet!
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2012 #49 Skrevet 25. juni 2012 Som 2/3 deler vil avskaffe? http://www.ssb.no/ssp/utg/201201/03/ http://www.farogbarn...fedrekvote/2459 jeg leser ssb sin undersøkelse, tar den litt mer seriøst. Typisk for fedrekvotetilhengere å prøve å forfalske og misbruke statistikk, og utgi det som noe annet enn det det er. Tar nok Aftenpostens undersøkelse av hele befolkningens holdninger litt mer seriøst enn flere år gamle undersøkelser av hva et bestemt befolkningssegment mener. http://www.aftenpost...icle3860173.ece Hahaha, for en person!!! undersøkelsen er ifra 2012 og litt mer seriøs enn aftenposten sin! Forfalske og misbruke statistikk enda, den var god! Da vet vi at dere fedrekvotetilhengere bevisst prøver å forfalske statistikk. Det er i og for seg ikke noe nytt. Er blitt vant til alle de useriøse teknikkene deres. Jørgen Lorentzen holdt på slik (faktisk overfor de samme forskerne som er sitert i åpningsinnlegget) og fikk kraftig kritikk for det.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2012 #50 Skrevet 25. juni 2012 Fedrekvoten er IKKE skadelig for barnet! Dokumentasjon? Her ser vi vel forskjellen på oss som baserer argumenter på hva som er vitenskapelig dokumentert, og de som gir blaffen i kunnskap og bevisst utsetter barn for skadelig praksis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå