Anonym bruker Skrevet 22. juni 2012 #51 Skrevet 22. juni 2012 Min eldste sønn har mørkebrune nydelige øyne og lysblondt hår, helt nydelig. Og lillemann har knallblå øyne og er også lysblond, også helt nydelig. Men det synes jo alle mammaer ;-) Skal jeg velge må jeg si mørk brun. trist å høre en mamma si hun foretrekker en unges utseende over en annen
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2012 #52 Skrevet 22. juni 2012 Blå, helt klart Blå øyne er ny-y-ydelig
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2012 #53 Skrevet 22. juni 2012 Mannen min har et lyseblått øye og et blå-grønt med brunt nær iris DET er nydelig det Mine er mørkeblå, så jeg lurer på hva barna våre får
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2012 #54 Skrevet 22. juni 2012 Lurer litt på hva generisk drittfarga øyne er. Er det brune liksom? HAHA. Du virker smart gitt.. Ja, brune øyne er som regel drittfarget ja. Så smart du er som fant det ut. Det betyr altså "vanlige brune øyne". Ble det for vanskelig for deg kanskje? å så sinna- åå så sinna! Sender deg en klem jeg, kanskje det hjelper? Pittelitt hvertfall?? :)
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2012 #55 Skrevet 22. juni 2012 Inspirert av et tidligere innlegg. Hvilken øyenfarge liker du best? Jeg er selv svak for mørkebrune øyne. Synes det er nydelig. Knall grønne eller mørkbrun *smelt*
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2012 #56 Skrevet 22. juni 2012 Det aller fineste er "feil"Øyenfarge til resten... Altså, at en mØrkhudet og mØrkhåret person, gjerne med et veldig "ikke-arisk" utseende, har knallblå Øyne. Vider at en lys person, med lys hud, lyst hår har knallbrune, nesten sorte Øyne... Og en rØdhåret person, med knallgrØnne,mot gule Øyne, er vel det mes "riktige", og fineste akuurat der. Selv har jeg grØnne Øyne, med gult skjær i, synes det er fin farge, men er blond og lysgyllen i huden, så de kommer ikke så godt frem som de kunne gjort om jeg var veldig mØrk, eller skikelig "rØdhåring" med blek, litt fregnete hud.....
Hybelkanina Skrevet 22. juni 2012 #57 Skrevet 22. juni 2012 Merkelig diskusjon.... for meg er egentlig øyenfarge helt irrelevant så lenge øynene har en farge som passer til mennesket forøvrig. Noen vil overhodet ikke se bra ut med brune mens andre vil se rare ut med blå - derfor er det helt umulig å svare på hva som er penest. Et mindre pent menneske blir ikke noe vakrere av å ha fin øyenfarge. For meg har formen på øynene langt mer å si enn fargen på selve øyet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå