Gå til innhold

Den fineste øyenfargen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inspirert av et tidligere innlegg. Hvilken øyenfarge liker du best? Jeg er selv svak for mørkebrune øyne. Synes det er nydelig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er også stor fan av brune.

Skrevet

Jeg har grønne og brune ( synes det er fint).

Men de vakreste øynene må være helt dype brune...nesten svarte...., men kun om det er på en med nordisk utseende, blir finere da, litt mer spesielt. Det samme kan forsåvidt gjelde helt havblå øyne på en mørk person...hm..vanskelig den der;)

Skrevet

Klar blåfarge eller brune.

Skrevet

Min søster har en nyyydelig brunfarge med endel gult i... Jeg har og det... Men hun har mer gult enn meg.

Skrevet

Dere som mener blå. Synes dere alle blåfarger er fine? Synes mange nordmann har så " utvasket" blåfarge, ikke klar blå, men gråblå og blasse. Synes blå øyne kan være nydelig når de er sterk mørkeblå. HI

Gjest vinterbrud
Skrevet

Min datters brune øyne er den peneste fargen.

Skrevet

Mannen har klare blå øyne, det er fint. Jeg selv har blå/grå/grønnaktig, ikke noe særlig synes jeg...

Skrevet

Jeg er svak for knallblå eller lysgrønne øyne.

Som yngre synes jeg brune øyne var det fineste i verden, men nå er det stort sett blå/grønne øyne jeg snur meg etter ... :)

Både jeg om mannen har litt grumsete blå-grønne, mens eldste har fått KNALLBLÅ. <3 Får mange komplimenter for øya hans. Spent på hva babyen får.. :)

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Alltid likt brune, men datteren min har helt knall azurblå det er helt nydelig!

Skrevet

Jeg har lyseblå øyer, noe jeg ikke synes er så pent. Faren min hadde klare, mørkeblå øyer og det er en nydelig farge! Den ene sønnen min har visst arvet øya etter morfaren sin, heldig han:)

Skrevet
Dere som mener blå. Synes dere alle blåfarger er fine? Synes mange nordmann har så " utvasket" blåfarge, ikke klar blå, men gråblå og blasse. Synes blå øyne kan være nydelig når de er sterk mørkeblå. HI

Nei må være en klar blåfarge. Kan være både mørk og lys, men viktig at det er en klar og tydelig farge. Se f.eks. på Erik Thorstvedt og Per Ciljan Skjelbred:

http://gfx.dagbladet.no/pub/artikkel/5/52/529/529047/3q_3_1204882186.jpg

http://bloggfiler.no/stian.blogg.no/images/30663-11-1311778249123.jpg

Skrevet

Blå ører er jo bare snålt

Skrevet

blå og brune:)

Skrevet

Jeg er fryktelig glad i brune øyne, men jeg syns det kommer mer an på helheten enn selve fargen. øyevipper, form på øynene, om de ser snille ut, om de skinner, mønster i fargen osv

Gjest Hemmeliganonym
Skrevet

Blå. Spesielt datteren min sine. Det er den klareste og reneste blåfargen jeg noen gang har sett! :)

Skrevet

Blå, helt klart. Grønne og grå kan også være vakkert :)

Skrevet

så ufattelig frekk du er. heller "utvasket" blå øyne, enn ekle generiske drittfarga øyne. vedder på at du er en utlending som bare elsker å hakke på oss blåøyde "hvitinger".

Skrevet

så ufattelig frekk du er. heller "utvasket" blå øyne, enn ekle generiske drittfarga øyne. vedder på at du er en utlending som bare elsker å hakke på oss blåøyde "hvitinger".

Og du er ikke frekk liksom?

Skrevet

Brune er helt klart det peneste. Se på små barn, unger med brune øyne er jo mye søtere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...