Anonym bruker Skrevet 21. juni 2012 #26 Skrevet 21. juni 2012 Blå ører er jo bare snålt Hva mener du med dette? Jeg stemmer forøvrig på blå og grønn. Nyyyydelig.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2012 #27 Skrevet 21. juni 2012 Brune er helt klart det peneste. Se på små barn, unger med brune øyne er jo mye søtere. nei. uansett kan du ikke uttale deg så bastant. JEG syns blonde, bleke blåøyde barn er søtest, uten at jeg sier det på den måten der. JEG syns også brunøyde er mindre pene, uten at jeg konstaterer det som viten av den grunn.
Katteskinnet Skrevet 21. juni 2012 #28 Skrevet 21. juni 2012 Brune er helt klart det peneste. Se på små barn, unger med brune øyne er jo mye søtere. Deg om det. Er vel hva man er vant til. Jeg klarer ikke helt bedømme barn på den måten. Syns de fleste barn er søte jeg
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2012 #29 Skrevet 21. juni 2012 Dere som mener blå. Synes dere alle blåfarger er fine? Synes mange nordmann har så " utvasket" blåfarge, ikke klar blå, men gråblå og blasse. Synes blå øyne kan være nydelig når de er sterk mørkeblå. HI så ufattelig frekk du er. heller "utvasket" blå øyne, enn ekle generiske drittfarga øyne. vedder på at du er en utlending som bare elsker å hakke på oss blåøyde "hvitinger". Og du er ikke frekk liksom? Ehh, hvem er ufattelig frekk? Skikkelig på hugget nå frøken;) HI, er enig med deg, de fleste som har blå øyne har en blass "utvasket" blåfarge, noe jeg ikke synes er særlig pent. Flere med brune øyne som har en pen brunfarge enn folk med blå som har en pen blåfarge:)
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2012 #30 Skrevet 21. juni 2012 Haha, det er jo lov å ha sin egen mening uten å være frekk. å kalle mine øyne for generiske ( mener du genetiske?) drittfarga øyne er vel hakket frekkere? Når man må ty til så voldsomme ord ( og ikke minst rasistiske) for å hevde seg. Jeg har selv grønne øyne, og ja, jeg er etnisk norsk, selv om det ikke har noen betydning.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2012 #31 Skrevet 21. juni 2012 Umulig å rangere. Datteren min har brune, mandelformede øyne og karamellblondt hår. Nydelig. Arvet av sin far. Faren min har isblå Paul Newman øyne. De har han alltid fått positive kommentarer på, spesielt når an er brun. Selv har jeg fått litt sjøgrønne (blå-grønne) øyne a la elva som renner gjennom Vågå. Fått mange kommentarer på dem også.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2012 #32 Skrevet 21. juni 2012 Brune er helt klart det peneste. Se på små barn, unger med brune øyne er jo mye søtere. nei. uansett kan du ikke uttale deg så bastant. JEG syns blonde, bleke blåøyde barn er søtest, uten at jeg sier det på den måten der. JEG syns også brunøyde er mindre pene, uten at jeg konstaterer det som viten av den grunn. Kan jeg ikke uttale meg så bastant? Sier hvem? Og gjorde jeg det ikke akkuratt? Aiaiai:p
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2012 #33 Skrevet 21. juni 2012 Dere som mener blå. Synes dere alle blåfarger er fine? Synes mange nordmann har så " utvasket" blåfarge, ikke klar blå, men gråblå og blasse. Synes blå øyne kan være nydelig når de er sterk mørkeblå. HI så ufattelig frekk du er. heller "utvasket" blå øyne, enn ekle generiske drittfarga øyne. vedder på at du er en utlending som bare elsker å hakke på oss blåøyde "hvitinger". Og du er ikke frekk liksom? Ehh, hvem er ufattelig frekk? Skikkelig på hugget nå frøken;) HI, er enig med deg, de fleste som har blå øyne har en blass "utvasket" blåfarge, noe jeg ikke synes er særlig pent. Flere med brune øyne som har en pen brunfarge enn folk med blå som har en pen blåfarge:) Der må jeg være uenig med deg Syns blå øyne alltid er finere enn brune, "utvaskede" eller ei.
Major HotLips Houlihan Skrevet 21. juni 2012 #34 Skrevet 21. juni 2012 Dere som mener blå. Synes dere alle blåfarger er fine? Synes mange nordmann har så " utvasket" blåfarge, ikke klar blå, men gråblå og blasse. Synes blå øyne kan være nydelig når de er sterk mørkeblå. HI så ufattelig frekk du er. heller "utvasket" blå øyne, enn ekle generiske drittfarga øyne. vedder på at du er en utlending som bare elsker å hakke på oss blåøyde "hvitinger". Du var jo ganske sjarmerende, og overhodet ikke frekk... Hilsen en "hviting med drittfarga øyne"
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2012 #35 Skrevet 21. juni 2012 Haha, det er jo lov å ha sin egen mening uten å være frekk. å kalle mine øyne for generiske ( mener du genetiske?) drittfarga øyne er vel hakket frekkere? Når man må ty til så voldsomme ord ( og ikke minst rasistiske) for å hevde seg. Jeg har selv grønne øyne, og ja, jeg er etnisk norsk, selv om det ikke har noen betydning. nei, mener generiske. Du får lese litt og kanskje lære deg et nytt ord.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2012 #36 Skrevet 21. juni 2012 Har alltid syntes at brune øyne til blond hår er så fint. Ellers er grønne øyne somoftes nydelig. Liker også klare blå øyne, både lyse og mørke. Liker visst alt;)
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2012 #37 Skrevet 21. juni 2012 Brune er helt klart det peneste. Se på små barn, unger med brune øyne er jo mye søtere. nei. uansett kan du ikke uttale deg så bastant. JEG syns blonde, bleke blåøyde barn er søtest, uten at jeg sier det på den måten der. JEG syns også brunøyde er mindre pene, uten at jeg konstaterer det som viten av den grunn. Kan jeg ikke uttale meg så bastant? Sier hvem? Og gjorde jeg det ikke akkuratt? Aiaiai:p syns bare du er temmelig syk som kan si at alle blåøyde barn er mindre søte enn brunøyde. omvendt hitlerspire.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2012 #38 Skrevet 21. juni 2012 syntes blå øyne er finest Nydelig med sort hår og blå øyner Brune øyne og blondt hår syns jeg bare ser rart ut, men "omvendt" altså lyse øyne og mørkt hår syns jeg er nyyyydelig
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2012 #40 Skrevet 21. juni 2012 Blå ishavs blå, min dessverre nåværende X hadde det verdens fineste øyne
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2012 #41 Skrevet 21. juni 2012 Nøttebrune med litt grønt i er det fineste jeg ser:)
Gjest Mamma til 3 små Gull Skrevet 21. juni 2012 #42 Skrevet 21. juni 2012 Elsker brune øyne, og det har både barna og mannen Jeg smelter av den fargen!
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2012 #43 Skrevet 21. juni 2012 Haha, det er jo lov å ha sin egen mening uten å være frekk. å kalle mine øyne for generiske ( mener du genetiske?) drittfarga øyne er vel hakket frekkere? Når man må ty til så voldsomme ord ( og ikke minst rasistiske) for å hevde seg. Jeg har selv grønne øyne, og ja, jeg er etnisk norsk, selv om det ikke har noen betydning. nei, mener generiske. Du får lese litt og kanskje lære deg et nytt ord. Generisk? Genetisk heter det. Er noe som heter generisk også, men det ordet kan ikke brukes i denne sammenhengen.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2012 #44 Skrevet 21. juni 2012 Lurer litt på hva generisk drittfarga øyne er. Er det brune liksom? HAHA. Du virker smart gitt..
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2012 #45 Skrevet 21. juni 2012 Haha, det er jo lov å ha sin egen mening uten å være frekk. å kalle mine øyne for generiske ( mener du genetiske?) drittfarga øyne er vel hakket frekkere? Når man må ty til så voldsomme ord ( og ikke minst rasistiske) for å hevde seg. Jeg har selv grønne øyne, og ja, jeg er etnisk norsk, selv om det ikke har noen betydning. nei, mener generiske. Du får lese litt og kanskje lære deg et nytt ord. Generisk? Genetisk heter det. Er noe som heter generisk også, men det ordet kan ikke brukes i denne sammenhengen. Ikke drit deg ut. GENERISK, altså: Vanlig. Det er vanligst med brune øyne, dermed er de generiske.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2012 #46 Skrevet 21. juni 2012 Lurer litt på hva generisk drittfarga øyne er. Er det brune liksom? HAHA. Du virker smart gitt.. Ja, brune øyne er som regel drittfarget ja. Så smart du er som fant det ut. Det betyr altså "vanlige brune øyne". Ble det for vanskelig for deg kanskje?
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2012 #47 Skrevet 21. juni 2012 Min eldste sønn har mørkebrune nydelige øyne og lysblondt hår, helt nydelig. Og lillemann har knallblå øyne og er også lysblond, også helt nydelig. Men det synes jo alle mammaer ;-) Skal jeg velge må jeg si mørk brun.
Gjest Miryks Skrevet 21. juni 2012 #48 Skrevet 21. juni 2012 (endret) Før synes jeg mørke øyne var finest. Nå har jeg falt for den lyseblå, kalde fargen. Gubben har farge nr 2 på rad nr 2, jeg har farge syv på rad fire, med en veldig sterk sort ring helt ytterst. Begge ungene har mine blå øyne, men farens røde hår. http://eyemakeart.files.wordpress.com/2009/07/eye_colour_chart_by_delpigeon.jpg Endret 21. juni 2012 av Miryks
Fiemamma Skrevet 21. juni 2012 #50 Skrevet 21. juni 2012 Har ingen favoritt, men synes det er noe ekstra med øyne som har klare farger, eller personlig preg i form av ''skavanker'', slik som den brune flekken i forsvunnede Madeleine Mccann's øye. Har selv ulveblå øyne med tykk mørkblå ring rundt, de er umulige å ikke legge merke til, særlig når jeg er brun eller sminker meg med komplementærfarger Er makeup-artist og vet å bruke farger for å skape ekstra liv Skumle og fine på en gang synes jeg selv, men de er altfor små og har kraftig hud som dekker hele øyelokket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå