Gå til innhold

NAV betaler :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Digg å sitte rolig å gjøre seg fortjent til minstepensjonen når du blir pensjonist? Jaja, lykke til med alderdommen HI. Ut av statestikken å dømme, så kan du jo ikke belage deg på ungenes pengestøtte heller når den tid kommer.

Kan ikke tenke meg at en person som skriver "statEstikk" har så høy lønn at han/hun får så veldig mye mer enn minstepensjon heller... Og vær så snill, ikke dra det dysleksikortet nå, 90% av brukere på DiB kan IKKE ha dysleksi alle sammen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Digg å sitte rolig å gjøre seg fortjent til minstepensjonen når du blir pensjonist? Jaja, lykke til med alderdommen HI. Ut av statestikken å dømme, så kan du jo ikke belage deg på ungenes pengestøtte heller når den tid kommer.

Kan ikke tenke meg at en person som skriver "statEstikk" har så høy lønn at han/hun får så veldig mye mer enn minstepensjon heller... Og vær så snill, ikke dra det dysleksikortet nå, 90% av brukere på DiB kan IKKE ha dysleksi alle sammen.

stakkars, er Hi sint nå når hun hører hvilken taper hun er og hvilke taperunger hun kommer til å få. Sitt på ræva de du så går det nok bra skal du se
Skrevet

Ja ja, kos deg med småpengene dine,

Foretrekker å jobbe 40 timer i uka og få dobbelt av det du gjør, og samtidig lære barna mine at det lønner seg å ha god utdannelse og en karriere.

Da har man nemlig råd til utrolig mye kule ting og opplevelser.

Lykke til.

Skrevet

Jeg skjønte at innlegget var ment til å provosere og dib hønsene bet på med en gang ;)

Jeg er utrolig takknemlig for at jeg får OS. Jeg har aldri hatt et eneste problem med NAV og har fått alt jeg har rett på i tide. Jeg bruker denne perioden til å få meg en ordentlig utdannelse for å sikre meg selv og barnet mitt i fremtiden.

Jeg syns det er bra at man ikke man gå lenger enn ett år med OS før man må i gang med kurs, skole, jobb osv. Jeg fatter faktisk ikke at folk kunne gått hjemme i TRE år og ikke gjøre en dritt! Det er virkelig en gylden sjanse til å få det utdanning!

Skrevet

Kontaktstøtte? Du har støttekontakt til barna dine?

Det trengs.

Kontant støtte!

Glemte hva det het, mottar så mange stønader at det er vanskelig å huske navnet på alle :P

jaja, men nå forsvinner jo "kontakt"støtten for 2 åringer fra august hvis jeg ikke tar helt feil :P

Skrevet

Jeg er alenemor og har kun den ekstra barnetrygden.Ellers går jeg på høyskole og jobber i tillegg,det er blytungt til tider,men jeg digger det :)

Jeg vet at jeg gjør det jeg kan for å gi mitt barn den beste framtiden,jeg er en god rollemodell og det beste av alt er at jeg er stolt av meg selv :)Jeg vet at jeg klarer meg selv,helt uten hjelp av andre ;)

Hva er HIs planer for framtiden tro?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...