Anonym bruker Skrevet 20. juni 2012 #51 Skrevet 20. juni 2012 Digg å sitte rolig å gjøre seg fortjent til minstepensjonen når du blir pensjonist? Jaja, lykke til med alderdommen HI. Ut av statestikken å dømme, så kan du jo ikke belage deg på ungenes pengestøtte heller når den tid kommer. Kan ikke tenke meg at en person som skriver "statEstikk" har så høy lønn at han/hun får så veldig mye mer enn minstepensjon heller... Og vær så snill, ikke dra det dysleksikortet nå, 90% av brukere på DiB kan IKKE ha dysleksi alle sammen.
3 nøtter til Askepott Skrevet 20. juni 2012 #52 Skrevet 20. juni 2012 Digg å sitte rolig å gjøre seg fortjent til minstepensjonen når du blir pensjonist? Jaja, lykke til med alderdommen HI. Ut av statestikken å dømme, så kan du jo ikke belage deg på ungenes pengestøtte heller når den tid kommer. Kan ikke tenke meg at en person som skriver "statEstikk" har så høy lønn at han/hun får så veldig mye mer enn minstepensjon heller... Og vær så snill, ikke dra det dysleksikortet nå, 90% av brukere på DiB kan IKKE ha dysleksi alle sammen. stakkars, er Hi sint nå når hun hører hvilken taper hun er og hvilke taperunger hun kommer til å få. Sitt på ræva de du så går det nok bra skal du se
♣ Christiane ♣ Skrevet 20. juni 2012 #53 Skrevet 20. juni 2012 Ja ja, kos deg med småpengene dine, Foretrekker å jobbe 40 timer i uka og få dobbelt av det du gjør, og samtidig lære barna mine at det lønner seg å ha god utdannelse og en karriere. Da har man nemlig råd til utrolig mye kule ting og opplevelser. Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2012 #54 Skrevet 20. juni 2012 Jeg skjønte at innlegget var ment til å provosere og dib hønsene bet på med en gang Jeg er utrolig takknemlig for at jeg får OS. Jeg har aldri hatt et eneste problem med NAV og har fått alt jeg har rett på i tide. Jeg bruker denne perioden til å få meg en ordentlig utdannelse for å sikre meg selv og barnet mitt i fremtiden. Jeg syns det er bra at man ikke man gå lenger enn ett år med OS før man må i gang med kurs, skole, jobb osv. Jeg fatter faktisk ikke at folk kunne gått hjemme i TRE år og ikke gjøre en dritt! Det er virkelig en gylden sjanse til å få det utdanning!
Appelsindyret Skrevet 20. juni 2012 #55 Skrevet 20. juni 2012 Kontaktstøtte? Du har støttekontakt til barna dine? Det trengs. Kontant støtte! Glemte hva det het, mottar så mange stønader at det er vanskelig å huske navnet på alle jaja, men nå forsvinner jo "kontakt"støtten for 2 åringer fra august hvis jeg ikke tar helt feil
mamma_bergen Skrevet 20. juni 2012 #56 Skrevet 20. juni 2012 Jeg er alenemor og har kun den ekstra barnetrygden.Ellers går jeg på høyskole og jobber i tillegg,det er blytungt til tider,men jeg digger det Jeg vet at jeg gjør det jeg kan for å gi mitt barn den beste framtiden,jeg er en god rollemodell og det beste av alt er at jeg er stolt av meg selv :)Jeg vet at jeg klarer meg selv,helt uten hjelp av andre Hva er HIs planer for framtiden tro?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå