Gå til innhold

NAV betaler :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som hater nav snyltere, vet dere hvor bra jeg lever i mnd?? :)

Jeg har:

OS 12500

Kontakt støtte 3300

barnetrygd for to barn 3500

Bidrag fra far (bidragsforskudd) 1410

Bidrag fra far nr 2 3000

bostøtte 2800

26510 Av å sitte på ræva å kose meg med de gode skatte pengene deres :)

Så tenkte jeg skulle utnytte denne muligheten til å takke for at dere jobber så hardt så sånne som meg kan slappe av og ta livet med ro :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Orker ikke bry meg, for du er ett plukk rottent helvette! Stakkars barnet ditt :( Håper det slipper å lide av at mor er snylter!

Skrevet

Ja, ungene dine kommer nok til å bli skikkelig stolte av deg om du fortsetter sån.

Skrevet

Vær så snill å ikke la henne få gleden av å provosere!

Sånne mennesker gjør man best i å ignorere, og la tråden dø ut uten kommentarer.

Skrevet (endret)

Sånn holdning gjør ikke akkurat synet på oss som jobber/går skole og mottar OS bedre...

Endret av Idril Vardamir
Skrevet

For en lite velutviklet sans for humor noen har?

Det finnes sånne som du later som her, det artige er når de ikke har krav på mer og sitter på en lavtlønnet jobb å koser seg. Mens deres skattepenger går til å støtte neste generasjon snyltere :P Evolusjon i praksis.

Skrevet

Så fint for deg, så kan vi andre ikke-snyltere kose oss med både mann og barn:)

Skrevet

og poenget med innlegget er??som alenemor har du vel faktisk krav på de pengene?om du ikke er alene kun på papiret da?da vil jeg kalle det å snylte på staten.

Skrevet

jaja blir tøft for deg når du ikkje får pengene lenger og må ut i full jobb :) får ikkje desse pengene i all evighet.

Skrevet

Kontaktstøtte? Du har støttekontakt til barna dine?

Det trengs.

Skrevet

Jeg skjønte ikke gleden med det, for å være ærlig. Har alltid elsket å jobbe jeg :)

Skrevet

Så bra for deg.

Selv vil jeg heller ha null fra Nav og heller ha en mann som også er pappan til alle barna mine.

å ha et barn her, et barn der og få masse penger av Nav er ikke akkurat noe å skryte av.

Skrevet

Jeg har:

OS 12500

Kontakt støtte 3300

Bidrag fra far nr 2 3000

bostøtte 2800

Så tenkte jeg skulle utnytte denne muligheten til å takke for at dere jobber så hardt så sånne som meg kan slappe av og ta livet med ro :)

Du er flink til å provosere, men å legge sammen tall er du verre på?

Men klart, om du drar inn hele 23000 i bidrag fra den barnefar nr 2 bør du jo klare deg bra ;)

Siden OS går bort når barnet er 3 bør du kanskje satse enda høyere på barnefar nr 3?

Skrevet

Jeg har:

OS 12500

Kontakt støtte 3300

Bidrag fra far nr 2 3000

bostøtte 2800

Du får kontantstøtte, så ergo har du to små barn å ta vare på hjemme? Da regner jeg ikke med du sitter på ræva hele dagen ;) Veel fortjente penger, det skal du ha :)

Skrevet

Kontaktstøtte? Du har støttekontakt til barna dine?

Det trengs.

Kontant støtte!

Glemte hva det het, mottar så mange stønader at det er vanskelig å huske navnet på alle :P

Skrevet

Vel bekomme. God sommer.

Skrevet

Gratulerer! Ser deg vel på luksusfellen når OS er over og du sitter der uten utdannelse og utbetalt 15 000 for å ha en dritjobb:)

Skrevet

Så fint for deg, så kan vi andre ikke-snyltere kose oss med både mann og barn:)

Det samme gjør jeg :)

HI

Skrevet

hvordan får du til å få 3500,- for 2 barn i barnetrygd når satsen er 970,- ?

Du får vel bare en ekstra barnetrygd, det blir etter mine utregninger 2910,-

Stolt av å gå på NAV, virkelig.....

Enkelte bør bare bli i "sentrifugen"

Skrevet

hvordan får du til å få 3500,- for 2 barn i barnetrygd når satsen er 970,- ?

Du får vel bare en ekstra barnetrygd, det blir etter mine utregninger 2910,-

Stolt av å gå på NAV, virkelig.....

Enkelte bør bare bli i "sentrifugen"

Får for tre barn, siden jeg er "alene". pluss at jeg får småbarns tillegg for den ene :)

Skrevet

Så hyggelig! Jeg unner deg hver krone av hele mitt hjerte!

Men hvorfor kaller du deg NAV-snylte fordi du får stønader du har krav på? Har du ikke annet å gjøre enn å prøve å provosere?

Man blir kanskje litt sånn av å sitte på ræva hele dagen.......i tillegg til å få en veldig flat rumpe ;)

Ps, Jeg håper du har fått med deg hva statistikken sier om barn av trygdemottakere?

Skrevet

Gratulerer! Ser deg vel på luksusfellen når OS er over og du sitter der uten utdannelse og utbetalt 15 000 for å ha en dritjobb:)

Enten det eller barn nr 3 med far nr 3. Uansett, jeg er ikke misunnelig. Har en mann og barn og utbetalt 70.000 i måneden (tilsammen da), hvor mye har du igjen etter regningene dine er betalt?

Skrevet

Enten det eller barn nr 3 med far nr 3. Uansett, jeg er ikke misunnelig. Har en mann og barn og utbetalt 70.000 i måneden (tilsammen da), hvor mye har du igjen etter regningene dine er betalt?

Husleie på 6000, strøm på ca 1000, å tlf regning på ca 500, bhg for det ene barnet 1500, så da kan du jo regne ut selv :P

Skrevet

Gratulerer med et givende, utviklende liv og gode fremtidsutsikter.

God sommer, kos deg med pengene, det er slike som deg som gjør at barnehagene og skolene til barna våre ikke blir pusset opp...

Skrevet

Men hvorfor kaller du deg NAV-snylte fordi du får stønader du har krav på? Har du ikke annet å gjøre enn å prøve å provosere?

OS er tenkt for at aleneforeldre skaffer seg en utdannelse og klarer seg alene økonomisk, men det finnes så slike som får overgangsstønad flere ganger. Ikke så veldig gjennomtenkt, barn koster og damer kan ikke reprodusere seg i evig tid heller, så OS tar slutt en fin dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...