Gå til innhold

Insp. Er dere rasister?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er norsk og tyrkisk vettu:)

 

Da er du nok ikke like norsk som meg, søta ;)

Er ikke ute etter å krangle, syns bare det er rart med utlendinger som klager over tilstandene her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg innrømmer at jeg er rasistisk og ikke liker utlendinger. Velger derfor å bo her vi bor slik at vi slipper disse jævla utlendingene. smile.png

Guuuud så tragisk du er. At du ikke blir flau over deg selv..

 

du får dra tilbake til tyrkia da vettu ;)

 

Dette blir raportert rasist!

 

Hvorfor er det rasistisk? Hun er jo tydeligvis misfornøyd? Og jeg slang på et blunkefjes så hun ville forstå at det var godhjertet? Ikke vær så sint nå da.

 

Det faktum at du er her hvor dette er et forum for folk med barn skremmer meg!! Håper barna dine får andre holdninger!! Fysj så stygg du er!!

Skrevet (endret)

1. Definer rasist da? Hva mener du med det? Når jeg leser svarene her får jeg inntrykk av at hvis man ikke er 100%ukritisk til innvandring ,så er man rasist. Stemmer det?

 

2. Alle er vel enig i at kriminelle ikke er velkommen til Norge? Uenigheten ligger vel i at jeg ikke dømmer noen som kriminell basert på hudfarge og relgion.

 

3. Når det gjelder utnytting av Nav- Det er da noe riv ruskende galt med systemet vårt, når en polakk kan komme hit og jobbe i noen måneder og så kan kona hans sitte i Polen og motta kontantstøtte osv???

 

For å svare på spørsmålet til Hi: "Nei, jeg er overhodet ikke rasist. Jeg ser mange fordeler med et flerkulturelt samfunn. Samtidig er jeg skeptisk til en del ting og mener at god integrering er knallviktig!"

Endret av Stinkerbell82
Skrevet

Ja jeg innrømmer at jeg er rasistisk og ikke liker utlendinger. Velger derfor å bo her vi bor slik at vi slipper disse jævla utlendingene. smile.png

Guuuud så tragisk du er. At du ikke blir flau over deg selv..

 

du får dra tilbake til tyrkia da vettu ;)

 

Hei du!! Dette er ikke greit! Bare Gjem deg bak anonymknappen du!

Skrevet

Ja jeg innrømmer at jeg er rasistisk og ikke liker utlendinger. Velger derfor å bo her vi bor slik at vi slipper disse jævla utlendingene. smile.png

Guuuud så tragisk du er. At du ikke blir flau over deg selv..

 

du får dra tilbake til tyrkia da vettu ;)

 

Dette blir raportert rasist!

 

Hvorfor er det rasistisk? Hun er jo tydeligvis misfornøyd? Og jeg slang på et blunkefjes så hun ville forstå at det var godhjertet? Ikke vær så sint nå da.

 

Det faktum at du er her hvor dette er et forum for folk med barn skremmer meg!! Håper barna dine får andre holdninger!! Fysj så stygg du er!!

 

Syns ikke du er noe bedre som kaller folk stygge. Dobbeltmoralske vesen.

Skrevet

Enig med Stingerbell82! (Flott navn forresten :P)

Det er faktisk noe galt med innvandringspolitikken her til lands, uten at det skal gå utover de som kommer hit med ærlige og redelige hensikter.

 

Til dere kranglefanter der oppe: å kalle folk stygge, tragiske og å be folk dra tilbake der de kommer fra er ikke helt greit...

Skrevet

Ja jeg innrømmer at jeg er rasistisk og ikke liker utlendinger. Velger derfor å bo her vi bor slik at vi slipper disse jævla utlendingene. smile.png

Guuuud så tragisk du er. At du ikke blir flau over deg selv..

 

du får dra tilbake til tyrkia da vettu ;)

 

Dette blir raportert rasist!

 

Hvorfor er det rasistisk? Hun er jo tydeligvis misfornøyd? Og jeg slang på et blunkefjes så hun ville forstå at det var godhjertet? Ikke vær så sint nå da.

 

Det faktum at du er her hvor dette er et forum for folk med barn skremmer meg!! Håper barna dine får andre holdninger!! Fysj så stygg du er!!

 

Syns ikke du er noe bedre som kaller folk stygge. Dobbeltmoralske vesen.

 

Ta deg ei pera!

Skrevet

Er norsk og tyrkisk vettu:)

 

Da er du nok ikke like norsk som meg, søta ;)

Er ikke ute etter å krangle, syns bare det er rart med utlendinger som klager over tilstandene her.

Kanskje jeg ikke er 100% norsk i blodet mitt, men er født og oppvokst her. Jeg er som en vanlig nordmann på godt og vondt. At jeg kaller noen som selv sier de er rasist tåpelig er vel ikke rart. Det er tåpelig å være imot alle utlendinger, alle mennesker er forskjellig uansett hvor de er fra. Hvis du synes det er rart at jeg som er utlending( i følge deg )klager på dette og synes det er rart så er det nok bare du som er rar;)

Skrevet

Nei jeg finns ikke rasistisk.For meg er alle mennesker likeverdige, og dømmer jeg noen gjør jeg det ufra enkeltpersoners handlinger og moral. Ikke hudfarge, religion eller etnisitet. Ekstremister og ytterligheter finner man i alle kulturer og religioner.

Gjest Antarctica
Skrevet

Skeptisk til noen av holdningene til endel muslimer, og det hjelper ikke at f.eks 100 % av overfallsvoldtektene i Oslo i fjor, ble utført av ikke-vestlige menn.

Jeg ser ikke på meg selv som rasist. Jeg er bare litt skeptisk til kulturen og holdningen til mange av den muslimske delen av befolkningen.

Synd, egentlig - for jeg er helt sikker på at mange av dem er fantastiske mennesker.

 

Det er når sånne litt overflatiske mennesker som deg gjengir feilaktige opplysninger og presenterer det som sannheten, at rasismen oppstår. Pass deg veldig - du kan skade mange uten å vite det. http://www.dagbladet.no/2012/05/16/kultur/debatt/voldtekt/rasisme/media/21618519/

Gjest ronja røverdatter
Skrevet (endret)

Nei, jeg er ikke rasist. Jeg synes multikulturisme er spennende. Men jeg liker ikke drittsekker eller snyltende latsabber uansett hvor de kommer fra.

 

Og jeg synes at Norge har sviktet totalt i innvandringspolitikken og at å ikke stille krav til folk er den største nedvurderingen man kan gjøre av andre mennesker - uansett nasjonalitet det også.

 

Man må lære og lære bort, og det går ikke an å presse alle inn i en form. Det er viktig å lære om kulturen til de som kommer til landet vårt, for det er den eneste måten vi kan integrere andre mennesker på.

 

Kommer man f.eks fra en land hvor man bare hiver søpla ut av vinduet og ned på gata, så må vi vise disse menneskene respekt for at det er slik de gjør det i hjemlandet (selv om vi synes det er helt uhørt), men samtidig må vi lære dem at her i Norge er det ikke lov til å kaste søppel ut på gata, vi må lære dem hvorfor og hva de gjør i stede for. For dem kan det å legge søpla i en søplebøtte være like fjernt som det for å ville være for oss å hive den ut vindet.

 

En del av integreringen er også å avlive myter og å lære bort hvordan det norske samfunnet fungerer. Og så må vi tillate noen feilsteg uten å være ute med riset med en gang, man kommer mye lenger med veiledning, omsorg, og krav!

 

Jeg kunne skrive mye mer om det, men jeg håper jeg har fått fram mitt hovedpoeng.

Endret av ronja røverdatter
Skrevet

På samme måte som jeg kan tenke jævla utlending, jævla polakk osv, kan jeg tenke jævla vestlending, jævla tjukkas, jævla eiendomsmegler, jævla alkis, jævla drittunge, jævla vestkantsnobb......

 

Det gjør meg vel ikke til rasist, men er jeg forbanna og irritert på noen så "bruker" jeg mot dem det som jeg kan...

Skrevet

åååååå! Det irriterer meg noe grenseløst at ingen vet hva en rasist er!!

 

En rasist, er en som mener det er forskjeller mellom menneskeraser. Det handler IKKE om og hate noen som helst.

 

F.eks en afrikaner har lengre muskelfibre en f.eks etniske Nordmenn. Dette gjør at de kan springe lengre og raskere enn oss. Se på sprinterne, hvem er det som vinner hele tiden? Ja det er i allefall ikke hvite eller asiater.

 

Indianere har ikke skjeggvekst eller kjønnshår.

 

Tilogmed ørevoksen er forskjellig fra rase til rase!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...