Anonym bruker Skrevet 17. juni 2012 #26 Skrevet 17. juni 2012 Ikke så veldig fornøyd med rumenere, men hater dem ikke eller noe. Vært sammen med en tyrkisk mann, både han og hans familie var gode mennesker, og dems venner (av div lands og tro bakgrunner) Men pga hans tro, og min "tro", så funket det ikke i lengden, men fortsatt god kontakt med dem alle. Er ikke rasistisk, jeg mener derimot at om de kommer til landet vårt, får de jobbe for å bli her også, lære seg vårt språk, få seg jobb og jobbe og betale skatt. Men dette mener jeg jo om de som går til nav fordi de ikke GIDDER å jobbe (sikter jo da ikke til de som har grunner til at de ikke er i jobb nå, men de som sier de like greit kan sitte på rumpa og spille dataspill ol, for nav betaler) Hva med de NORSKE som ikke GIDDER å jobbe da? Er det greit når de er norske eller?
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2012 #27 Skrevet 17. juni 2012 Jeg innrømmer gjerne at jeg har en del rasistiske holdninger. Det er spesielt muslimer jeg misliker. Hvis jeg havner i en situasjon hvor det er en utlending som gjør eller sier noe dumt tenker jeg med en gang "jævla utlending". Jeg syns det er trist at mange utlendinger kommer til Norge og nyter godt av vår velferdsstat uten å løfte en finger eller i det hele tatt kunne språket. Men å reise på ferie til landet sitt flere måneder i året når de utgangspunktet "måtte" komme til Norge fordi de ikke kunne bo i landet sitt pga det ene eller det andre. Jeg mener også at utlendingene kan ta på seg skylla for at kontantstøttereglene ble endret. Hårreisende at dette skal gå utover oss nordmenn. Da jeg ble gravid valgte jeg og mannen bevisst å flytte på landet ettersom det stedet vi bodde på hadde en del utlendinger. Noe av dette er satt litt på spissen, og jeg er åpen for at folk mener noe annet. Min mann er veldig rasistisk vi har nok en tendens til å fye opp under hverandre. Men for mine barns del prøver jeg å være mer nøytral når de er til stede og slike samtaleemner kommer opp.
Venter endelig nr2 😍 Skrevet 17. juni 2012 #28 Skrevet 17. juni 2012 Ikke rasist, men rasebevist... Styrer unna når jeg kan, men har utenlandske kollegaer som er kjempe trivelige og som jeg trives å jobbe sammen med... :-)
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 17. juni 2012 #29 Skrevet 17. juni 2012 Ikke så veldig fornøyd med rumenere, men hater dem ikke eller noe. Vært sammen med en tyrkisk mann, både han og hans familie var gode mennesker, og dems venner (av div lands og tro bakgrunner) Men pga hans tro, og min "tro", så funket det ikke i lengden, men fortsatt god kontakt med dem alle. Er ikke rasistisk, jeg mener derimot at om de kommer til landet vårt, får de jobbe for å bli her også, lære seg vårt språk, få seg jobb og jobbe og betale skatt. Men dette mener jeg jo om de som går til nav fordi de ikke GIDDER å jobbe (sikter jo da ikke til de som har grunner til at de ikke er i jobb nå, men de som sier de like greit kan sitte på rumpa og spille dataspill ol, for nav betaler) Hva med de NORSKE som ikke GIDDER å jobbe da? Er det greit når de er norske eller? Les hva jeg skriver du.. "Men det synes jeg om..." oida, glemt å skrive ALLE Men ja, er det jeg mener, om man er norsk eller utlending, spiller null, nada, niks, vil man sitte på rumpa uten å gidde å jobbe for en intekt, så her jeg lite til overs med en å gjøre, norsk eller ikke.
Katteskinnet Skrevet 17. juni 2012 #30 Skrevet 17. juni 2012 Hvorfor ikke bare ha hvite norske klasser og utenlandske klasser- så får barna deres det så godt så! Så kan vi jo bare fortsette med at utlendinger ikke skal ha bunad og dra den helt tilbake til at de må sitte bakerst i bussen!! Holdninger som dette er forkastelig! Nei, nå får du gi deg! IKKE sett normale mennesker i samme bås som folk med slik motbydelig tankegang! Ingen som snakker om å ta ut barna i en klasse med feks 50/50, men når barnet ditt er en av de få, eller den eneste etnisk norske i klassen så går det utover det barnet! De har da gjort nok forskning og dokumentarer på akkurat dette fenomenet uten at det gjør folk til simple rasister! Om noe er DINE holdninger forkastelige. Folk skal få lov til å mene og si akkurat hva de vil uten at skinnhellige mennesker som deg skal blafre med rasismekortet! Unnskyld meg lille venn.. Men motsier du ikke deg selv litt når du sier at folk nå få mene og si akkurat hva de vil- men det gjelder ikke meg? Skinnhellig er jeg langtfra- men en ting jeg kan skryte på meg er at jeg ikke har slike holdninger som deg! Lille venn ja. Ventet på at noe slikt skulle komme Om du leser hva jeg skriver så sier jeg at OM NOE så er dine holdninger forkastelige. Folk kan si og mene akkurat hva som helst, men å slenge dritt bør man holde seg for god til. Mange jeg ikke er enige med, uten at jeg snakker om deres "forkastelige holdninger". Hva er mine holdninger da? Hva er det jeg mener som er så grusomt? Gjemmer meg ikke engang bak anonymknappen, så sikker er jeg på min egen moral. Så fint- da slapp du å vente lenge! Slenge dritt? Gjemme meg bak anonymknappen? Om du ikke har forstått det så er dette et ANONYM Forum!! Og hva holdningene dine anngår- så uttrykker du jo de jo ganske greit her! Ja, så grusomt å tenke på hva som er best for barna. Jeg burde VIRKELIG skamme meg. Huffameg.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2012 #31 Skrevet 17. juni 2012 Hvorfor ikke bare ha hvite norske klasser og utenlandske klasser- så får barna deres det så godt så! Så kan vi jo bare fortsette med at utlendinger ikke skal ha bunad og dra den helt tilbake til at de må sitte bakerst i bussen!! Holdninger som dette er forkastelig! Nei, nå får du gi deg! IKKE sett normale mennesker i samme bås som folk med slik motbydelig tankegang! Ingen som snakker om å ta ut barna i en klasse med feks 50/50, men når barnet ditt er en av de få, eller den eneste etnisk norske i klassen så går det utover det barnet! De har da gjort nok forskning og dokumentarer på akkurat dette fenomenet uten at det gjør folk til simple rasister! Om noe er DINE holdninger forkastelige. Folk skal få lov til å mene og si akkurat hva de vil uten at skinnhellige mennesker som deg skal blafre med rasismekortet! Unnskyld meg lille venn.. Men motsier du ikke deg selv litt når du sier at folk nå få mene og si akkurat hva de vil- men det gjelder ikke meg? Skinnhellig er jeg langtfra- men en ting jeg kan skryte på meg er at jeg ikke har slike holdninger som deg! Lille venn ja. Ventet på at noe slikt skulle komme Om du leser hva jeg skriver så sier jeg at OM NOE så er dine holdninger forkastelige. Folk kan si og mene akkurat hva som helst, men å slenge dritt bør man holde seg for god til. Mange jeg ikke er enige med, uten at jeg snakker om deres "forkastelige holdninger". Hva er mine holdninger da? Hva er det jeg mener som er så grusomt? Gjemmer meg ikke engang bak anonymknappen, så sikker er jeg på min egen moral. Så fint- da slapp du å vente lenge! Slenge dritt? Gjemme meg bak anonymknappen? Om du ikke har forstått det så er dette et ANONYM Forum!! Og hva holdningene dine anngår- så uttrykker du jo de jo ganske greit her! Ja, så grusomt å tenke på hva som er best for barna. Jeg burde VIRKELIG skamme meg. Huffameg. Ehm- Barna? Du mener de etnisk Norske barna nå vel. Ja- virkelig huffameg
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2012 #32 Skrevet 17. juni 2012 ja, men jeg feier ikke alle over 1 kam....vet det er forskjell på de, men det er ikke så all verdens når alt kommer til alt.
Katteskinnet Skrevet 17. juni 2012 #33 Skrevet 17. juni 2012 Hvorfor ikke bare ha hvite norske klasser og utenlandske klasser- så får barna deres det så godt så! Så kan vi jo bare fortsette med at utlendinger ikke skal ha bunad og dra den helt tilbake til at de må sitte bakerst i bussen!! Holdninger som dette er forkastelig! Nei, nå får du gi deg! IKKE sett normale mennesker i samme bås som folk med slik motbydelig tankegang! Ingen som snakker om å ta ut barna i en klasse med feks 50/50, men når barnet ditt er en av de få, eller den eneste etnisk norske i klassen så går det utover det barnet! De har da gjort nok forskning og dokumentarer på akkurat dette fenomenet uten at det gjør folk til simple rasister! Om noe er DINE holdninger forkastelige. Folk skal få lov til å mene og si akkurat hva de vil uten at skinnhellige mennesker som deg skal blafre med rasismekortet! Unnskyld meg lille venn.. Men motsier du ikke deg selv litt når du sier at folk nå få mene og si akkurat hva de vil- men det gjelder ikke meg? Skinnhellig er jeg langtfra- men en ting jeg kan skryte på meg er at jeg ikke har slike holdninger som deg! Lille venn ja. Ventet på at noe slikt skulle komme Om du leser hva jeg skriver så sier jeg at OM NOE så er dine holdninger forkastelige. Folk kan si og mene akkurat hva som helst, men å slenge dritt bør man holde seg for god til. Mange jeg ikke er enige med, uten at jeg snakker om deres "forkastelige holdninger". Hva er mine holdninger da? Hva er det jeg mener som er så grusomt? Gjemmer meg ikke engang bak anonymknappen, så sikker er jeg på min egen moral. Så fint- da slapp du å vente lenge! Slenge dritt? Gjemme meg bak anonymknappen? Om du ikke har forstått det så er dette et ANONYM Forum!! Og hva holdningene dine anngår- så uttrykker du jo de jo ganske greit her! Ja, så grusomt å tenke på hva som er best for barna. Jeg burde VIRKELIG skamme meg. Huffameg. Ehm- Barna? Du mener de etnisk Norske barna nå vel. Ja- virkelig huffameg Jeg kan faktisk ikke ta ansvar for andre enn mine egne. Når min venninnes barn ble mobbet for ikke å være omskåret og mitt ble mobbet for å være blond, da mente jeg det var på tide å flytte. Fy så grusom jeg er!
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2012 #34 Skrevet 17. juni 2012 Hvorfor ikke bare ha hvite norske klasser og utenlandske klasser- så får barna deres det så godt så! Så kan vi jo bare fortsette med at utlendinger ikke skal ha bunad og dra den helt tilbake til at de må sitte bakerst i bussen!! Holdninger som dette er forkastelig! Nei, nå får du gi deg! IKKE sett normale mennesker i samme bås som folk med slik motbydelig tankegang! Ingen som snakker om å ta ut barna i en klasse med feks 50/50, men når barnet ditt er en av de få, eller den eneste etnisk norske i klassen så går det utover det barnet! De har da gjort nok forskning og dokumentarer på akkurat dette fenomenet uten at det gjør folk til simple rasister! Om noe er DINE holdninger forkastelige. Folk skal få lov til å mene og si akkurat hva de vil uten at skinnhellige mennesker som deg skal blafre med rasismekortet! Unnskyld meg lille venn.. Men motsier du ikke deg selv litt når du sier at folk nå få mene og si akkurat hva de vil- men det gjelder ikke meg? Skinnhellig er jeg langtfra- men en ting jeg kan skryte på meg er at jeg ikke har slike holdninger som deg! Lille venn ja. Ventet på at noe slikt skulle komme Om du leser hva jeg skriver så sier jeg at OM NOE så er dine holdninger forkastelige. Folk kan si og mene akkurat hva som helst, men å slenge dritt bør man holde seg for god til. Mange jeg ikke er enige med, uten at jeg snakker om deres "forkastelige holdninger". Hva er mine holdninger da? Hva er det jeg mener som er så grusomt? Gjemmer meg ikke engang bak anonymknappen, så sikker er jeg på min egen moral. Så fint- da slapp du å vente lenge! Slenge dritt? Gjemme meg bak anonymknappen? Om du ikke har forstått det så er dette et ANONYM Forum!! Og hva holdningene dine anngår- så uttrykker du jo de jo ganske greit her! Ja, så grusomt å tenke på hva som er best for barna. Jeg burde VIRKELIG skamme meg. Huffameg. Ehm- Barna? Du mener de etnisk Norske barna nå vel. Ja- virkelig huffameg Jeg kan faktisk ikke ta ansvar for andre enn mine egne. Når min venninnes barn ble mobbet for ikke å være omskåret og mitt ble mobbet for å være blond, da mente jeg det var på tide å flytte. Fy så grusom jeg er! Ja fy så grusom du er! Fint at du ser det selv....
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2012 #35 Skrevet 17. juni 2012 Hvorfor ikke bare ha hvite norske klasser og utenlandske klasser- så får barna deres det så godt så! Så kan vi jo bare fortsette med at utlendinger ikke skal ha bunad og dra den helt tilbake til at de må sitte bakerst i bussen!! Holdninger som dette er forkastelig! Nei, nå får du gi deg! IKKE sett normale mennesker i samme bås som folk med slik motbydelig tankegang! Ingen som snakker om å ta ut barna i en klasse med feks 50/50, men når barnet ditt er en av de få, eller den eneste etnisk norske i klassen så går det utover det barnet! De har da gjort nok forskning og dokumentarer på akkurat dette fenomenet uten at det gjør folk til simple rasister! Om noe er DINE holdninger forkastelige. Folk skal få lov til å mene og si akkurat hva de vil uten at skinnhellige mennesker som deg skal blafre med rasismekortet! Unnskyld meg lille venn.. Men motsier du ikke deg selv litt når du sier at folk nå få mene og si akkurat hva de vil- men det gjelder ikke meg? Skinnhellig er jeg langtfra- men en ting jeg kan skryte på meg er at jeg ikke har slike holdninger som deg! Lille venn ja. Ventet på at noe slikt skulle komme Om du leser hva jeg skriver så sier jeg at OM NOE så er dine holdninger forkastelige. Folk kan si og mene akkurat hva som helst, men å slenge dritt bør man holde seg for god til. Mange jeg ikke er enige med, uten at jeg snakker om deres "forkastelige holdninger". Hva er mine holdninger da? Hva er det jeg mener som er så grusomt? Gjemmer meg ikke engang bak anonymknappen, så sikker er jeg på min egen moral. Så fint- da slapp du å vente lenge! Slenge dritt? Gjemme meg bak anonymknappen? Om du ikke har forstått det så er dette et ANONYM Forum!! Og hva holdningene dine anngår- så uttrykker du jo de jo ganske greit her! Ja, så grusomt å tenke på hva som er best for barna. Jeg burde VIRKELIG skamme meg. Huffameg. Ehm- Barna? Du mener de etnisk Norske barna nå vel. Ja- virkelig huffameg Jeg kan faktisk ikke ta ansvar for andre enn mine egne. Når min venninnes barn ble mobbet for ikke å være omskåret og mitt ble mobbet for å være blond, da mente jeg det var på tide å flytte. Fy så grusom jeg er! Ja fy så grusom du er! Fint at du ser det selv....
Mamma med 2 små Skrevet 17. juni 2012 #36 Skrevet 17. juni 2012 Ja jeg innrømmer at jeg er rasistisk og ikke liker utlendinger. Velger derfor å bo her vi bor slik at vi slipper disse jævla utlendingene.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2012 #37 Skrevet 17. juni 2012 For meg går det på person, og ikke farge/religion/nasjonalitet. Jeg bryr meg ikke om noen av delene, så lenge de er gode venner og mennesker. Og dette ser jeg igjen i mine barn. De har venner med alle farger og alt som er. Fatter ikke at slike ting skal skille mennesker som liker hverandre. Jeg er mer der at dersom et menneske er slem, ond, virkelig diskriminerende ang kjønn eller virkelig overfladisk, så gidder jeg bare ikke kjenne det mennesket. For jeg har såpass selvtillit at jeg jeg ser og velger selv hvem jeg slipper nærmest inn i mitt liv. Jeg har reagert så mange ganger på slike talk-shows fra USA, hvor de gjør så ekstremt mye ut av hudfarge. Hva har fargen på huden med personlighet å gjøre? Kan også si at jeg er norsk som noen. Tror faktisk ikke der finnes utenlandsk blod i mine årer, men det kan være det sånn fra ca 1000 år tilbake i tid(har drevet slektsforskning ) uten at jeg vet det. Og i vår utvidede familie, og også i nær familie, har vi mennesker som er inngiftet, men alle slags farger og religioner. Og bare for å si det - vi nordmenn har da ikke like farger, selv om vi er nordmenn..... Noen er mørke, og blir lett brune, mens andre har rødt hår, og blir kun fregnete og solbrent i solen, og alt mellom dette her
Katteskinnet Skrevet 17. juni 2012 #38 Skrevet 17. juni 2012 Hvorfor ikke bare ha hvite norske klasser og utenlandske klasser- så får barna deres det så godt så! Så kan vi jo bare fortsette med at utlendinger ikke skal ha bunad og dra den helt tilbake til at de må sitte bakerst i bussen!! Holdninger som dette er forkastelig! Nei, nå får du gi deg! IKKE sett normale mennesker i samme bås som folk med slik motbydelig tankegang! Ingen som snakker om å ta ut barna i en klasse med feks 50/50, men når barnet ditt er en av de få, eller den eneste etnisk norske i klassen så går det utover det barnet! De har da gjort nok forskning og dokumentarer på akkurat dette fenomenet uten at det gjør folk til simple rasister! Om noe er DINE holdninger forkastelige. Folk skal få lov til å mene og si akkurat hva de vil uten at skinnhellige mennesker som deg skal blafre med rasismekortet! Unnskyld meg lille venn.. Men motsier du ikke deg selv litt når du sier at folk nå få mene og si akkurat hva de vil- men det gjelder ikke meg? Skinnhellig er jeg langtfra- men en ting jeg kan skryte på meg er at jeg ikke har slike holdninger som deg! Lille venn ja. Ventet på at noe slikt skulle komme Om du leser hva jeg skriver så sier jeg at OM NOE så er dine holdninger forkastelige. Folk kan si og mene akkurat hva som helst, men å slenge dritt bør man holde seg for god til. Mange jeg ikke er enige med, uten at jeg snakker om deres "forkastelige holdninger". Hva er mine holdninger da? Hva er det jeg mener som er så grusomt? Gjemmer meg ikke engang bak anonymknappen, så sikker er jeg på min egen moral. Så fint- da slapp du å vente lenge! Slenge dritt? Gjemme meg bak anonymknappen? Om du ikke har forstått det så er dette et ANONYM Forum!! Og hva holdningene dine anngår- så uttrykker du jo de jo ganske greit her! Ja, så grusomt å tenke på hva som er best for barna. Jeg burde VIRKELIG skamme meg. Huffameg. Ehm- Barna? Du mener de etnisk Norske barna nå vel. Ja- virkelig huffameg Jeg kan faktisk ikke ta ansvar for andre enn mine egne. Når min venninnes barn ble mobbet for ikke å være omskåret og mitt ble mobbet for å være blond, da mente jeg det var på tide å flytte. Fy så grusom jeg er! Ja fy så grusom du er! Fint at du ser det selv.... Hehe, du er morsom da
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2012 #39 Skrevet 17. juni 2012 Og bare for å si det - vi nordmenn har da ikke like farger, selv om vi er nordmenn..... Noen er mørke, og blir lett brune, mens andre har rødt hår, og blir kun fregnete og solbrent i solen, og alt mellom dette her Dette syns jeg er interessant også Jeg er likblek med blondt hår og blå øyne, mens moren min har brunt hår, brune øyne og hud som lett blir brun i solen. Datteren min ser ut som meg, mens sønnen min har sort hår, blek hud og grønne øyne? Genetikk er fascinerende
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2012 #40 Skrevet 17. juni 2012 Hvorfor ikke bare ha hvite norske klasser og utenlandske klasser- så får barna deres det så godt så! Så kan vi jo bare fortsette med at utlendinger ikke skal ha bunad og dra den helt tilbake til at de må sitte bakerst i bussen!! Holdninger som dette er forkastelig! Nei, nå får du gi deg! IKKE sett normale mennesker i samme bås som folk med slik motbydelig tankegang! Ingen som snakker om å ta ut barna i en klasse med feks 50/50, men når barnet ditt er en av de få, eller den eneste etnisk norske i klassen så går det utover det barnet! De har da gjort nok forskning og dokumentarer på akkurat dette fenomenet uten at det gjør folk til simple rasister! Om noe er DINE holdninger forkastelige. Folk skal få lov til å mene og si akkurat hva de vil uten at skinnhellige mennesker som deg skal blafre med rasismekortet! Unnskyld meg lille venn.. Men motsier du ikke deg selv litt når du sier at folk nå få mene og si akkurat hva de vil- men det gjelder ikke meg? Skinnhellig er jeg langtfra- men en ting jeg kan skryte på meg er at jeg ikke har slike holdninger som deg! Lille venn ja. Ventet på at noe slikt skulle komme Om du leser hva jeg skriver så sier jeg at OM NOE så er dine holdninger forkastelige. Folk kan si og mene akkurat hva som helst, men å slenge dritt bør man holde seg for god til. Mange jeg ikke er enige med, uten at jeg snakker om deres "forkastelige holdninger". Hva er mine holdninger da? Hva er det jeg mener som er så grusomt? Gjemmer meg ikke engang bak anonymknappen, så sikker er jeg på min egen moral. Så fint- da slapp du å vente lenge! Slenge dritt? Gjemme meg bak anonymknappen? Om du ikke har forstått det så er dette et ANONYM Forum!! Og hva holdningene dine anngår- så uttrykker du jo de jo ganske greit her! Ja, så grusomt å tenke på hva som er best for barna. Jeg burde VIRKELIG skamme meg. Huffameg. Ehm- Barna? Du mener de etnisk Norske barna nå vel. Ja- virkelig huffameg Jeg kan faktisk ikke ta ansvar for andre enn mine egne. Når min venninnes barn ble mobbet for ikke å være omskåret og mitt ble mobbet for å være blond, da mente jeg det var på tide å flytte. Fy så grusom jeg er! Ja fy så grusom du er! Fint at du ser det selv.... Hehe, du er morsom da Jo, takk- det samme får jeg vel si ;)
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 17. juni 2012 #41 Skrevet 17. juni 2012 Ja jeg innrømmer at jeg er rasistisk og ikke liker utlendinger. Velger derfor å bo her vi bor slik at vi slipper disse jævla utlendingene. Guuuud så tragisk du er. At du ikke blir flau over deg selv..
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2012 #42 Skrevet 17. juni 2012 Ja jeg innrømmer at jeg er rasistisk og ikke liker utlendinger. Velger derfor å bo her vi bor slik at vi slipper disse jævla utlendingene. Guuuud så tragisk du er. At du ikke blir flau over deg selv.. At ikke du er flau over å være så forbannet frekk mot de som faktisk kommer fra dette landet.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2012 #43 Skrevet 17. juni 2012 Ja jeg innrømmer at jeg er rasistisk og ikke liker utlendinger. Velger derfor å bo her vi bor slik at vi slipper disse jævla utlendingene. Guuuud så tragisk du er. At du ikke blir flau over deg selv.. At ikke du er flau over å være så forbannet frekk mot de som faktisk kommer fra dette landet. Anonym 0049- nå må du rulle inn! Makan til idiotisk utsagn skal man lete lenge etter!!!!
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2012 #44 Skrevet 17. juni 2012 Ja jeg innrømmer at jeg er rasistisk og ikke liker utlendinger. Velger derfor å bo her vi bor slik at vi slipper disse jævla utlendingene. Guuuud så tragisk du er. At du ikke blir flau over deg selv.. du får dra tilbake til tyrkia da vettu
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2012 #45 Skrevet 17. juni 2012 Ja jeg innrømmer at jeg er rasistisk og ikke liker utlendinger. Velger derfor å bo her vi bor slik at vi slipper disse jævla utlendingene. Guuuud så tragisk du er. At du ikke blir flau over deg selv.. du får dra tilbake til tyrkia da vettu Dette blir raportert rasist!
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 17. juni 2012 #46 Skrevet 17. juni 2012 Ja jeg innrømmer at jeg er rasistisk og ikke liker utlendinger. Velger derfor å bo her vi bor slik at vi slipper disse jævla utlendingene. Guuuud så tragisk du er. At du ikke blir flau over deg selv.. At ikke du er flau over å være så forbannet frekk mot de som faktisk kommer fra dette landet. Flau over hva? Hvem har sakt at jeg ikke er norsk?
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2012 #47 Skrevet 17. juni 2012 Ja jeg innrømmer at jeg er rasistisk og ikke liker utlendinger. Velger derfor å bo her vi bor slik at vi slipper disse jævla utlendingene. Guuuud så tragisk du er. At du ikke blir flau over deg selv.. du får dra tilbake til tyrkia da vettu Dette blir raportert rasist! Hvorfor er det rasistisk? Hun er jo tydeligvis misfornøyd? Og jeg slang på et blunkefjes så hun ville forstå at det var godhjertet? Ikke vær så sint nå da.
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 17. juni 2012 #48 Skrevet 17. juni 2012 Ja jeg innrømmer at jeg er rasistisk og ikke liker utlendinger. Velger derfor å bo her vi bor slik at vi slipper disse jævla utlendingene. Guuuud så tragisk du er. At du ikke blir flau over deg selv.. du får dra tilbake til tyrkia da vettu Hvorfor det? Er like mye norsk som deg jeg, født og oppvokst her. Norsk familie har jeg og:)
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2012 #49 Skrevet 17. juni 2012 Ja jeg innrømmer at jeg er rasistisk og ikke liker utlendinger. Velger derfor å bo her vi bor slik at vi slipper disse jævla utlendingene. Guuuud så tragisk du er. At du ikke blir flau over deg selv.. At ikke du er flau over å være så forbannet frekk mot de som faktisk kommer fra dette landet. Flau over hva? Hvem har sakt at jeg ikke er norsk? Du har sagt du er fra tyrkia..........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå