Katteskinnet Skrevet 17. juni 2012 #51 Skrevet 17. juni 2012 Det er forskjell på omskjæring av jenter og gutter. Den afrikanske måten å omskjære jenter på, er i en del tilfeller å gjøre jenta funksjonshemmet i ettertid. Men opprinnelig afrikanske Kadra, har jo blitt drapstruet for å gå ut med slik informasjon, og det i Norge. Vet du ikke snakker til meg, men jeg er uenig med deg her. http://www.circumstitions.com/Complic.html Omskjæring av gutter er ikke bare-bare. All kutting i barns kjønnsorganer er grusomt.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2012 #52 Skrevet 17. juni 2012 Skjønner at det er mange innvandrere på disse forumene. Eller kvinnfolk med utenlandske menn... Skremmende... amen sista Sikkert like mange innvandrere som rasister tenker jeg! Det som er skremmende er jo at dette er et forum for folk som har eller venter barn- og barna lærer disse holdningene av foreldrene.det er Virkelig skremmende. Ja, så fælt å lære døtrene sine å holde seg vekk fra muslimer. Jeg vil faktisk ikke at barna mine skal være i nærheten av folk som mener det er greit å omskjære, steine, drepe homofile og bedrive æresdrap. Og du vet at MUSLIMER mener dette fordi??????? I følge diverse anonyme meningsmålere er det et skremmende høyt antall muslimer som mener dette. Omtrent 100% omskjærer også, så... Da foreslår jeg at du utvider ditt kunnskapsnivå om du er seriøs når du skriver slikt. Stakkars deg- syns synd på slike som ikke har peiling på hva de snakker om. Og jeg syns synd på kunnskapsløse nek som deg. Du får få deg en jobb hvor du er tett innpå slike mennesker eller flytte et sted hvor du kommer enda tettere så vil du se at mine holdninger ikke er så grusomme eller kunnskapsløse.
Katteskinnet Skrevet 17. juni 2012 #53 Skrevet 17. juni 2012 Skjønner at det er mange innvandrere på disse forumene. Eller kvinnfolk med utenlandske menn... Skremmende... amen sista Sikkert like mange innvandrere som rasister tenker jeg! Det som er skremmende er jo at dette er et forum for folk som har eller venter barn- og barna lærer disse holdningene av foreldrene.det er Virkelig skremmende. Ja, så fælt å lære døtrene sine å holde seg vekk fra muslimer. Jeg vil faktisk ikke at barna mine skal være i nærheten av folk som mener det er greit å omskjære, steine, drepe homofile og bedrive æresdrap. Og du vet at MUSLIMER mener dette fordi??????? I følge diverse anonyme meningsmålere er det et skremmende høyt antall muslimer som mener dette. Omtrent 100% omskjærer også, så... Da foreslår jeg at du utvider ditt kunnskapsnivå om du er seriøs når du skriver slikt. Stakkars deg- syns synd på slike som ikke har peiling på hva de snakker om. Og jeg syns synd på kunnskapsløse nek som deg. Du får få deg en jobb hvor du er tett innpå slike mennesker eller flytte et sted hvor du kommer enda tettere så vil du se at mine holdninger ikke er så grusomme eller kunnskapsløse. Om man er kritisk til noe så er det beste å være saklig. Det gjelder begge sider av en debatt. Personangrep hører ingen sted hjemme
Rivjernet Skrevet 17. juni 2012 #54 Skrevet 17. juni 2012 Det er en kjent sak at mange muslimske guttebarn helst skal ha seg frabedt å bli irettesatt av vestlige tøser, og at det er noe de lærer hjemme fra de er små. Har jeg lært fra en jeg kjenner fra Jemen. Det er også en medtode som brukes aktivt fra aseatiske familier for å dominere nabolag, det å sende ut barna for å oppføre seg slik at det blir mindre atraktivt å bo i for andre grupperinger. Ikke alle er sånn, men det er ikke uvanlig, det er sagt og vedtatt, det er almenn kjent. Og når man vet det er en rådende holdning og strategi fra muslimer, og man ser slik oppførsel, så er det naturlig å både trekke slutninger, og å bli irritert. Lite man kan få gjort med det. Haha! En du kjenner fra Jemen har fortalt deg noe om muslimer- dermed er det en kjent sak???
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2012 #55 Skrevet 17. juni 2012 Skjønner at det er mange innvandrere på disse forumene. Eller kvinnfolk med utenlandske menn... Skremmende... amen sista Sikkert like mange innvandrere som rasister tenker jeg! Det som er skremmende er jo at dette er et forum for folk som har eller venter barn- og barna lærer disse holdningene av foreldrene.det er Virkelig skremmende. Ja, så fælt å lære døtrene sine å holde seg vekk fra muslimer. Jeg vil faktisk ikke at barna mine skal være i nærheten av folk som mener det er greit å omskjære, steine, drepe homofile og bedrive æresdrap. Og du vet at MUSLIMER mener dette fordi??????? I følge diverse anonyme meningsmålere er det et skremmende høyt antall muslimer som mener dette. Omtrent 100% omskjærer også, så... Da foreslår jeg at du utvider ditt kunnskapsnivå om du er seriøs når du skriver slikt. Stakkars deg- syns synd på slike som ikke har peiling på hva de snakker om. Og jeg syns synd på kunnskapsløse nek som deg. Du får få deg en jobb hvor du er tett innpå slike mennesker eller flytte et sted hvor du kommer enda tettere så vil du se at mine holdninger ikke er så grusomme eller kunnskapsløse. Unnskyld meg men kjenner du meg? NEI!!!!!!! Så ikke kom her å kom her! Du vet verken HVOR jeg bor eller HVA jeg jobber med! Så det eneste kunnskapsløse neket her er vel DEG!!!!!!!!!!!
Rivjernet Skrevet 17. juni 2012 #56 Skrevet 17. juni 2012 Skjønner at det er mange innvandrere på disse forumene. Eller kvinnfolk med utenlandske menn... Skremmende... amen sista Sikkert like mange innvandrere som rasister tenker jeg! Det som er skremmende er jo at dette er et forum for folk som har eller venter barn- og barna lærer disse holdningene av foreldrene.det er Virkelig skremmende. Ja, så fælt å lære døtrene sine å holde seg vekk fra muslimer. Jeg vil faktisk ikke at barna mine skal være i nærheten av folk som mener det er greit å omskjære, steine, drepe homofile og bedrive æresdrap. Og du vet at MUSLIMER mener dette fordi??????? I følge diverse anonyme meningsmålere er det et skremmende høyt antall muslimer som mener dette. Omtrent 100% omskjærer også, så... Da foreslår jeg at du utvider ditt kunnskapsnivå om du er seriøs når du skriver slikt. Stakkars deg- syns synd på slike som ikke har peiling på hva de snakker om. Og jeg syns synd på kunnskapsløse nek som deg. Du får få deg en jobb hvor du er tett innpå slike mennesker eller flytte et sted hvor du kommer enda tettere så vil du se at mine holdninger ikke er så grusomme eller kunnskapsløse. Forskning viser jo at de som har mye med "våre nye landsmenn" å gjøre, også er mye mer positiv til dem...
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2012 #57 Skrevet 17. juni 2012 Skjønner at det er mange innvandrere på disse forumene. Eller kvinnfolk med utenlandske menn... Skremmende... amen sista Sikkert like mange innvandrere som rasister tenker jeg! Det som er skremmende er jo at dette er et forum for folk som har eller venter barn- og barna lærer disse holdningene av foreldrene.det er Virkelig skremmende. Ja, så fælt å lære døtrene sine å holde seg vekk fra muslimer. Jeg vil faktisk ikke at barna mine skal være i nærheten av folk som mener det er greit å omskjære, steine, drepe homofile og bedrive æresdrap. Og du vet at MUSLIMER mener dette fordi??????? I følge diverse anonyme meningsmålere er det et skremmende høyt antall muslimer som mener dette. Omtrent 100% omskjærer også, så... Da foreslår jeg at du utvider ditt kunnskapsnivå om du er seriøs når du skriver slikt. Stakkars deg- syns synd på slike som ikke har peiling på hva de snakker om. Og jeg syns synd på kunnskapsløse nek som deg. Du får få deg en jobb hvor du er tett innpå slike mennesker eller flytte et sted hvor du kommer enda tettere så vil du se at mine holdninger ikke er så grusomme eller kunnskapsløse. Unnskyld meg men kjenner du meg? NEI!!!!!!! Så ikke kom her å kom her! Du vet verken HVOR jeg bor eller HVA jeg jobber med! Så det eneste kunnskapsløse neket her er vel DEG!!!!!!!!!!! Så latterlig du er.
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 17. juni 2012 #58 Skrevet 17. juni 2012 Det er en kjent sak at mange muslimske guttebarn helst skal ha seg frabedt å bli irettesatt av vestlige tøser, og at det er noe de lærer hjemme fra de er små. Har jeg lært fra en jeg kjenner fra Jemen. Det er også en medtode som brukes aktivt fra aseatiske familier for å dominere nabolag, det å sende ut barna for å oppføre seg slik at det blir mindre atraktivt å bo i for andre grupperinger. Ikke alle er sånn, men det er ikke uvanlig, det er sagt og vedtatt, det er almenn kjent. Og når man vet det er en rådende holdning og strategi fra muslimer, og man ser slik oppførsel, så er det naturlig å både trekke slutninger, og å bli irritert. Lite man kan få gjort med det. Jeg antar du er professor i utlendinger og holdningene dems? Tenker ettersom du har så god greie på hva som er allmenn kjent og ikke.. Haha! Professor i utlendinger. Hvor har de det studietilbudet?
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2012 #59 Skrevet 17. juni 2012 Skjønner at det er mange innvandrere på disse forumene. Eller kvinnfolk med utenlandske menn... Skremmende... amen sista Sikkert like mange innvandrere som rasister tenker jeg! Det som er skremmende er jo at dette er et forum for folk som har eller venter barn- og barna lærer disse holdningene av foreldrene.det er Virkelig skremmende. Ja, så fælt å lære døtrene sine å holde seg vekk fra muslimer. Jeg vil faktisk ikke at barna mine skal være i nærheten av folk som mener det er greit å omskjære, steine, drepe homofile og bedrive æresdrap. Og du vet at MUSLIMER mener dette fordi??????? I følge diverse anonyme meningsmålere er det et skremmende høyt antall muslimer som mener dette. Omtrent 100% omskjærer også, så... Da foreslår jeg at du utvider ditt kunnskapsnivå om du er seriøs når du skriver slikt. Stakkars deg- syns synd på slike som ikke har peiling på hva de snakker om. Og jeg syns synd på kunnskapsløse nek som deg. Du får få deg en jobb hvor du er tett innpå slike mennesker eller flytte et sted hvor du kommer enda tettere så vil du se at mine holdninger ikke er så grusomme eller kunnskapsløse. Unnskyld meg men kjenner du meg? NEI!!!!!!! Så ikke kom her å kom her! Du vet verken HVOR jeg bor eller HVA jeg jobber med! Så det eneste kunnskapsløse neket her er vel DEG!!!!!!!!!!! Så latterlig du er. Og det var din respons.. Sier vel litt om deg..
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2012 #60 Skrevet 17. juni 2012 Det er en kjent sak at mange muslimske guttebarn helst skal ha seg frabedt å bli irettesatt av vestlige tøser, og at det er noe de lærer hjemme fra de er små. Har jeg lært fra en jeg kjenner fra Jemen. Det er også en medtode som brukes aktivt fra aseatiske familier for å dominere nabolag, det å sende ut barna for å oppføre seg slik at det blir mindre atraktivt å bo i for andre grupperinger. Ikke alle er sånn, men det er ikke uvanlig, det er sagt og vedtatt, det er almenn kjent. Og når man vet det er en rådende holdning og strategi fra muslimer, og man ser slik oppførsel, så er det naturlig å både trekke slutninger, og å bli irritert. Lite man kan få gjort med det. Jeg antar du er professor i utlendinger og holdningene dems? Tenker ettersom du har så god greie på hva som er allmenn kjent og ikke.. Haha! Professor i utlendinger. Hvor har de det studietilbudet? Sikkert på samme plass som kunnskapsløse nek.. - er det der du har studert?
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2012 #61 Skrevet 17. juni 2012 Skjønner at det er mange innvandrere på disse forumene. Eller kvinnfolk med utenlandske menn... Skremmende... amen sista Sikkert like mange innvandrere som rasister tenker jeg! Det som er skremmende er jo at dette er et forum for folk som har eller venter barn- og barna lærer disse holdningene av foreldrene.det er Virkelig skremmende. Ja, så fælt å lære døtrene sine å holde seg vekk fra muslimer. Jeg vil faktisk ikke at barna mine skal være i nærheten av folk som mener det er greit å omskjære, steine, drepe homofile og bedrive æresdrap. Og du vet at MUSLIMER mener dette fordi??????? I følge diverse anonyme meningsmålere er det et skremmende høyt antall muslimer som mener dette. Omtrent 100% omskjærer også, så... Da foreslår jeg at du utvider ditt kunnskapsnivå om du er seriøs når du skriver slikt. Stakkars deg- syns synd på slike som ikke har peiling på hva de snakker om. Og jeg syns synd på kunnskapsløse nek som deg. Du får få deg en jobb hvor du er tett innpå slike mennesker eller flytte et sted hvor du kommer enda tettere så vil du se at mine holdninger ikke er så grusomme eller kunnskapsløse. Unnskyld meg men kjenner du meg? NEI!!!!!!! Så ikke kom her å kom her! Du vet verken HVOR jeg bor eller HVA jeg jobber med! Så det eneste kunnskapsløse neket her er vel DEG!!!!!!!!!!! Så latterlig du er. Og det var din respons.. Sier vel litt om deg.. Nei, jeg er bare lei av å prøve å snakke til naive sosialister. Men nå skal jeg legge meg, noen av oss må faktisk jobbe for pengene.
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 17. juni 2012 #62 Skrevet 17. juni 2012 Det er en kjent sak at mange muslimske guttebarn helst skal ha seg frabedt å bli irettesatt av vestlige tøser, og at det er noe de lærer hjemme fra de er små. Har jeg lært fra en jeg kjenner fra Jemen. Det er også en medtode som brukes aktivt fra aseatiske familier for å dominere nabolag, det å sende ut barna for å oppføre seg slik at det blir mindre atraktivt å bo i for andre grupperinger. Ikke alle er sånn, men det er ikke uvanlig, det er sagt og vedtatt, det er almenn kjent. Og når man vet det er en rådende holdning og strategi fra muslimer, og man ser slik oppførsel, så er det naturlig å både trekke slutninger, og å bli irritert. Lite man kan få gjort med det. Jeg antar du er professor i utlendinger og holdningene dems? Tenker ettersom du har så god greie på hva som er allmenn kjent og ikke.. Haha! Professor i utlendinger. Hvor har de det studietilbudet? Sikkert på samme plass som kunnskapsløse nek.. - er det der du har studert? Du, sinnataggen. Hvis du ser på nicket mitt, så ser du at jeg ikke var delaktig i resten av debatten Ergo kan du vel ikke kjenne til verken mine meninger, eller mitt kunnskapsnivå. Jeg bare syntes at " Professor i utlendinger" hørtes genialt festilig ut
Katteskinnet Skrevet 17. juni 2012 #63 Skrevet 17. juni 2012 Fy så sinte folk var i denne tråden. "Professor i utlendinger" lol
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2012 #64 Skrevet 17. juni 2012 Skjønner at det er mange innvandrere på disse forumene. Eller kvinnfolk med utenlandske menn... Skremmende... amen sista Sikkert like mange innvandrere som rasister tenker jeg! Det som er skremmende er jo at dette er et forum for folk som har eller venter barn- og barna lærer disse holdningene av foreldrene.det er Virkelig skremmende. Ja, så fælt å lære døtrene sine å holde seg vekk fra muslimer. Jeg vil faktisk ikke at barna mine skal være i nærheten av folk som mener det er greit å omskjære, steine, drepe homofile og bedrive æresdrap. Og du vet at MUSLIMER mener dette fordi??????? I følge diverse anonyme meningsmålere er det et skremmende høyt antall muslimer som mener dette. Omtrent 100% omskjærer også, så... Da foreslår jeg at du utvider ditt kunnskapsnivå om du er seriøs når du skriver slikt. Stakkars deg- syns synd på slike som ikke har peiling på hva de snakker om. Og jeg syns synd på kunnskapsløse nek som deg. Du får få deg en jobb hvor du er tett innpå slike mennesker eller flytte et sted hvor du kommer enda tettere så vil du se at mine holdninger ikke er så grusomme eller kunnskapsløse. Unnskyld meg men kjenner du meg? NEI!!!!!!! Så ikke kom her å kom her! Du vet verken HVOR jeg bor eller HVA jeg jobber med! Så det eneste kunnskapsløse neket her er vel DEG!!!!!!!!!!! Så latterlig du er. Og det var din respons.. Sier vel litt om deg.. Nei, jeg er bare lei av å prøve å snakke til naive sosialister. Men nå skal jeg legge meg, noen av oss må faktisk jobbe for pengene. Ååjaa- jeg glemte jo det at du er så kunnskapsrik at du vet hvor jeg jobber og om jeg i det hele tatt jobber for pengene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå