Anonym bruker Skrevet 17. juni 2012 #26 Skrevet 17. juni 2012 hi kunne sikkert remset opp at "de norske barna" hyler og skriker. men i dette innlegget handlet det om ballspill blant de pakistanse barna. Det er ikke rart det blir mye konflikter når slike som flere av dere her inne elsker utenlandske kvinner og menn. trår man og henter folk fra andre landegrenser, da blir det konflikter. det beste hadde vært om man oppholdt seg i det landet man hører til:) kan forøverig nevne at jeg ikke har noe i mot den ene eller den andre så lenge man oppfører seg, sier bare at det hadde vært lettere om norge var for nordmenn osv:D
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2012 #27 Skrevet 17. juni 2012 Er det i det hele tatt nødvendig å bruke nasjonalitet? Barn fra alle land kan vel være drittunger? Dette er ikke noe som bare de "pakistanske" barna gjør!!!!!!! Hadde hun sagt svenske barn så hadde nok alle stemt i med noen svenskevitser og glemt hele greia. ååååh, jeg er så lei den dobbeltmoralske påtatte politisk korrektheten! Unnskyld meg, men hvem er du som tror du vet hva alle ville svart? Åååååååh- Jeg er så lei folk som antar at de vet hvordan andre reagerer!!!
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2012 #28 Skrevet 17. juni 2012 hi kunne sikkert remset opp at "de norske barna" hyler og skriker. men i dette innlegget handlet det om ballspill blant de pakistanse barna. Det er ikke rart det blir mye konflikter når slike som flere av dere her inne elsker utenlandske kvinner og menn. trår man og henter folk fra andre landegrenser, da blir det konflikter. det beste hadde vært om man oppholdt seg i det landet man hører til:) kan forøverig nevne at jeg ikke har noe i mot den ene eller den andre så lenge man oppfører seg, sier bare at det hadde vært lettere om norge var for nordmenn osv:D Du burde skjemmes!! Håper ikke du har barn !
Katteskinnet Skrevet 17. juni 2012 #29 Skrevet 17. juni 2012 Er det i det hele tatt nødvendig å bruke nasjonalitet? Barn fra alle land kan vel være drittunger? Dette er ikke noe som bare de "pakistanske" barna gjør!!!!!!! Hadde hun sagt svenske barn så hadde nok alle stemt i med noen svenskevitser og glemt hele greia. ååååh, jeg er så lei den dobbeltmoralske påtatte politisk korrektheten! Unnskyld meg, men hvem er du som tror du vet hva alle ville svart? åååååååh- Jeg er så lei folk som antar at de vet hvordan andre reagerer!!! "Hadde nok" betyr strengt tatt at det er en gjetning...
rytme Skrevet 17. juni 2012 #30 Skrevet 17. juni 2012 det er ikke rasistisk å si "pakistanske barn" når man snakker om pakistanske barn. Men det er rasistisk å hinte til at alle pakistanske barn er på samme måte.... Noe du gjorde, HI.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2012 #31 Skrevet 17. juni 2012 det er ikke rasistisk å si "pakistanske barn" når man snakker om pakistanske barn. Men det er rasistisk å hinte til at alle pakistanske barn er på samme måte.... Noe du gjorde, HI. Helt enig!
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2012 #32 Skrevet 17. juni 2012 Det er en kjent sak at mange muslimske guttebarn helst skal ha seg frabedt å bli irettesatt av vestlige tøser, og at det er noe de lærer hjemme fra de er små. Har jeg lært fra en jeg kjenner fra Jemen. Det er også en medtode som brukes aktivt fra aseatiske familier for å dominere nabolag, det å sende ut barna for å oppføre seg slik at det blir mindre atraktivt å bo i for andre grupperinger. Ikke alle er sånn, men det er ikke uvanlig, det er sagt og vedtatt, det er almenn kjent. Og når man vet det er en rådende holdning og strategi fra muslimer, og man ser slik oppførsel, så er det naturlig å både trekke slutninger, og å bli irritert. Lite man kan få gjort med det.
Gjest sug lut Skrevet 17. juni 2012 #33 Skrevet 17. juni 2012 De rasistiske kjerringene irriterer meg.
gullimagen Skrevet 17. juni 2012 #34 Skrevet 17. juni 2012 Det er en kjent sak at mange muslimske guttebarn helst skal ha seg frabedt å bli irettesatt av vestlige tøser, og at det er noe de lærer hjemme fra de er små. Har jeg lært fra en jeg kjenner fra Jemen. Det er også en medtode som brukes aktivt fra aseatiske familier for å dominere nabolag, det å sende ut barna for å oppføre seg slik at det blir mindre atraktivt å bo i for andre grupperinger. Ikke alle er sånn, men det er ikke uvanlig, det er sagt og vedtatt, det er almenn kjent. Og når man vet det er en rådende holdning og strategi fra muslimer, og man ser slik oppførsel, så er det naturlig å både trekke slutninger, og å bli irritert. Lite man kan få gjort med det. Jeg antar du er professor i utlendinger og holdningene dems? Tenker ettersom du har så god greie på hva som er allmenn kjent og ikke..
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2012 #35 Skrevet 17. juni 2012 Skjønner at det er mange innvandrere på disse forumene. Eller kvinnfolk med utenlandske menn... Skremmende...
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2012 #36 Skrevet 17. juni 2012 De rasistiske kjerringene irriterer meg. Kunnskapsløse nek irriterer meg.
Gjest sug lut Skrevet 17. juni 2012 #37 Skrevet 17. juni 2012 De rasistiske kjerringene irriterer meg. Kunnskapsløse nek irriterer meg. Da er vi enige.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2012 #38 Skrevet 17. juni 2012 De rasistiske kjerringene irriterer meg. Kunnskapsløse nek irriterer meg. Da er vi enige. Man trenger ikke være kunnskapsløs for å være kritisk til dagens innvandring.
Gjest sug lut Skrevet 17. juni 2012 #39 Skrevet 17. juni 2012 De rasistiske kjerringene irriterer meg. Kunnskapsløse nek irriterer meg. Da er vi enige. Man trenger ikke være kunnskapsløs for å være kritisk til dagens innvandring. Men det hjelper godt.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2012 #40 Skrevet 17. juni 2012 De rasistiske kjerringene irriterer meg. Kunnskapsløse nek irriterer meg. Da er vi enige. Haha kongekommentar!
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2012 #41 Skrevet 17. juni 2012 Skjønner at det er mange innvandrere på disse forumene. Eller kvinnfolk med utenlandske menn... Skremmende... amen sista
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2012 #42 Skrevet 17. juni 2012 De rasistiske kjerringene irriterer meg. Kunnskapsløse nek irriterer meg. Da er vi enige. Man trenger ikke være kunnskapsløs for å være kritisk til dagens innvandring. Men det hjelper godt. Overhodet ikke. Om noe ser jeg at det er de kunnskapsløse som ukritisk ønsker all verdens rask til landet vårt. Den dagen datteren din blir voldtatt kan du snakke om hvem som har vært kunnskapsløs.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2012 #43 Skrevet 17. juni 2012 Skjønner at det er mange innvandrere på disse forumene. Eller kvinnfolk med utenlandske menn... Skremmende... amen sista Sikkert like mange innvandrere som rasister tenker jeg! Det som er skremmende er jo at dette er et forum for folk som har eller venter barn- og barna lærer disse holdningene av foreldrene.det er Virkelig skremmende.
Gjest sug lut Skrevet 17. juni 2012 #44 Skrevet 17. juni 2012 De rasistiske kjerringene irriterer meg. Kunnskapsløse nek irriterer meg. Da er vi enige. Man trenger ikke være kunnskapsløs for å være kritisk til dagens innvandring. Men det hjelper godt. Overhodet ikke. Om noe ser jeg at det er de kunnskapsløse som ukritisk ønsker all verdens rask til landet vårt. Den dagen datteren din blir voldtatt kan du snakke om hvem som har vært kunnskapsløs. Interessant. Voldtatte kan skylde seg selv, de var kunnskapsløse. Alle mine tre venninner som har blitt voldtatt ble fascinerende nok voldtatt av norske nordmenn fra Norge, en av dem av en eks, en i overfallsvoldtekt og en fra fjortenårsalder av sin onkel. Hadde de bare hatt mer kunnskap, gitt.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2012 #45 Skrevet 17. juni 2012 De rasistiske kjerringene irriterer meg. Kunnskapsløse nek irriterer meg. Da er vi enige. Man trenger ikke være kunnskapsløs for å være kritisk til dagens innvandring. Men det hjelper godt. Overhodet ikke. Om noe ser jeg at det er de kunnskapsløse som ukritisk ønsker all verdens rask til landet vårt. Den dagen datteren din blir voldtatt kan du snakke om hvem som har vært kunnskapsløs. Interessant. Voldtatte kan skylde seg selv, de var kunnskapsløse. Alle mine tre venninner som har blitt voldtatt ble fascinerende nok voldtatt av norske nordmenn fra Norge, en av dem av en eks, en i overfallsvoldtekt og en fra fjortenårsalder av sin onkel. Hadde de bare hatt mer kunnskap, gitt. Stakkars kunnskapsløse politi da... Skulle forresten bare mangle at det var flertall av NORDMENN som voldtar, siden det er et norsk land. Av de voldtatte jeg kjenner ble omtrent halvparten voldtatt av våre berikere. Jeg tror du forstår veldig godt hva jeg mener, så kan du ikke kverulere noen andre steder?
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2012 #46 Skrevet 17. juni 2012 Skjønner at det er mange innvandrere på disse forumene. Eller kvinnfolk med utenlandske menn... Skremmende... amen sista Sikkert like mange innvandrere som rasister tenker jeg! Det som er skremmende er jo at dette er et forum for folk som har eller venter barn- og barna lærer disse holdningene av foreldrene.det er Virkelig skremmende. Ja, så fælt å lære døtrene sine å holde seg vekk fra muslimer. Jeg vil faktisk ikke at barna mine skal være i nærheten av folk som mener det er greit å omskjære, steine, drepe homofile og bedrive æresdrap.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2012 #47 Skrevet 17. juni 2012 Skjønner at det er mange innvandrere på disse forumene. Eller kvinnfolk med utenlandske menn... Skremmende... amen sista Sikkert like mange innvandrere som rasister tenker jeg! Det som er skremmende er jo at dette er et forum for folk som har eller venter barn- og barna lærer disse holdningene av foreldrene.det er Virkelig skremmende. Ja, så fælt å lære døtrene sine å holde seg vekk fra muslimer. Jeg vil faktisk ikke at barna mine skal være i nærheten av folk som mener det er greit å omskjære, steine, drepe homofile og bedrive æresdrap. Og du vet at MUSLIMER mener dette fordi???????
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2012 #48 Skrevet 17. juni 2012 Skjønner at det er mange innvandrere på disse forumene. Eller kvinnfolk med utenlandske menn... Skremmende... amen sista Sikkert like mange innvandrere som rasister tenker jeg! Det som er skremmende er jo at dette er et forum for folk som har eller venter barn- og barna lærer disse holdningene av foreldrene.det er Virkelig skremmende. Ja, så fælt å lære døtrene sine å holde seg vekk fra muslimer. Jeg vil faktisk ikke at barna mine skal være i nærheten av folk som mener det er greit å omskjære, steine, drepe homofile og bedrive æresdrap. Og du vet at MUSLIMER mener dette fordi??????? I følge diverse anonyme meningsmålere er det et skremmende høyt antall muslimer som mener dette. Omtrent 100% omskjærer også, så...
Tabitha Skrevet 17. juni 2012 #49 Skrevet 17. juni 2012 Det er forskjell på omskjæring av jenter og gutter. Den afrikanske måten å omskjære jenter på, er i en del tilfeller å gjøre jenta funksjonshemmet i ettertid. Men opprinnelig afrikanske Kadra, har jo blitt drapstruet for å gå ut med slik informasjon, og det i Norge.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2012 #50 Skrevet 17. juni 2012 Skjønner at det er mange innvandrere på disse forumene. Eller kvinnfolk med utenlandske menn... Skremmende... amen sista Sikkert like mange innvandrere som rasister tenker jeg! Det som er skremmende er jo at dette er et forum for folk som har eller venter barn- og barna lærer disse holdningene av foreldrene.det er Virkelig skremmende. Ja, så fælt å lære døtrene sine å holde seg vekk fra muslimer. Jeg vil faktisk ikke at barna mine skal være i nærheten av folk som mener det er greit å omskjære, steine, drepe homofile og bedrive æresdrap. Og du vet at MUSLIMER mener dette fordi??????? I følge diverse anonyme meningsmålere er det et skremmende høyt antall muslimer som mener dette. Omtrent 100% omskjærer også, så... Da foreslår jeg at du utvider ditt kunnskapsnivå om du er seriøs når du skriver slikt. Stakkars deg- syns synd på slike som ikke har peiling på hva de snakker om.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå