Anonym bruker Skrevet 17. juni 2012 #1 Skrevet 17. juni 2012 De er rundt 8stk i alderen 4-13 år som spiller et ballspill hver dag. Problemet er verken latteren eller barnehylene, det er jo bare kos. Problemet er at de spiller rett ved parkeringsplassen hvor det står parkert 8 biler. Selvfølgelig klarer hverken de minste eller største å koordinere slik at ballen går rett frem, ballen fyker rundt i hager, og på parkeringsplassen, for ikke å snakke om OPPå bilene. Snakket til de i dag, men tror du de flyttet seg lengre ned i veien hvor det er en åpen plass de kan spille på- NEIDA! Ingen av de tafatte foreldrene som sier noe til dem heller. Mens jeg sto der å spurte om de kunne flytte seg lengre ned pga bilene traff han ene en av bilene også. Kjenner jeg koker. Vet jo at jeg ikke får tilbake en krone om de ødelegger noe på bilen, alle kommer bare til å nekte for at de har gjort det. Møkkaunger (og litt foreldre), sorry at jeg sier det men sånne ting provoserer meg!
Mamma_til_2 Skrevet 17. juni 2012 #3 Skrevet 17. juni 2012 Detter er ett fenomen som ikke er relatert kun til pakistanske barn, alle barn gjør slik visst de får lov/ ikke foreldra sier noe! så du som bileier må snakke med foreldra og få de til og snakke med barna sine!
gullimagen Skrevet 17. juni 2012 #4 Skrevet 17. juni 2012 "sånne ting provoserer meg" Vet du hva som provoserer meg? Sånne som deg!! "de PAKISTANSKE barna"- er det et fellestrekk for pakistanske barn å gjøre slik? Og dette vet du fordi?? Norske, svenske, afrikanske barn gjør ikke slik eller? Makan!!!
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2012 #6 Skrevet 17. juni 2012 21:30 kan du si meg hvor det står noe rasistisk? er det rasistisk og si norske, svenske eller pakistanske barn? Gors!
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2012 #7 Skrevet 17. juni 2012 På samme måte som hvis jeg gjør en liten feil eller sier noe som blir misforstått så blir jeg bedømt ut fra nasjonaliteten: "alle russiske kjerringer er slik og slik". Noe nytt at unger trasser eller? Dine unger gjør kanskje ikke noe galt? Synes du må jobbe med de rasistiske holdningene dine og at det IKKE er greit å kalle barn for "møkkaunger" før du kan dømme noen.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2012 #8 Skrevet 17. juni 2012 Mine unger gjør aldri noe galt da jeg ikke har noen barn ennå og dette var ingen rasistiske holdninger, selv om jeg forstår hva du sikter til med de første 3 linjene dine:D makkaunger er ett helt greit ord å bruke på slike barn og alle andre barn som trasser
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2012 #9 Skrevet 17. juni 2012 Nå må dere slappe av da.. det er faktisk maaaaaange utlendinger som IKKE holder styr på ungene sine i det hele tatt, hvertfall ikke når de er ute. Klart det er mange nordmenn som heller ikke holder styr på barna sine, men vi merka stor forskjell på norske og pakistanske der vi bodde før. De naboene vi hadde som var f.eks pakistanske lot barna være ute halve natta, de bråkte og sprang rundt overalt. På dagen kom de å kikka inn vinduene våres mens vi spiste middag og div, de tok ting som de ville og var veldig vanskelig å overse. Jeg prøvde mitt beste å være høflig, de lekte med ungene vår og de fikk godteri o.l inn i mellom, men pokker så irritert jeg ble når det aldri var ro å få, verken dag eller natt. Jeg har hittil ikke vært borti norske barn som har vært sånn, hvertfall ikke ennå. Men jeg kaller ikke barna for noe stygt da, jeg synes bare det er irriterendes at foreldrene ikke kan passe litt mer på dem! Og jeg er IKKE rasist! Bare så det er sagt
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2012 #10 Skrevet 17. juni 2012 Nå må dere slappe av da.. det er faktisk maaaaaange utlendinger som IKKE holder styr på ungene sine i det hele tatt, hvertfall ikke når de er ute. Klart det er mange nordmenn som heller ikke holder styr på barna sine, men vi merka stor forskjell på norske og pakistanske der vi bodde før. De naboene vi hadde som var f.eks pakistanske lot barna være ute halve natta, de bråkte og sprang rundt overalt. På dagen kom de å kikka inn vinduene våres mens vi spiste middag og div, de tok ting som de ville og var veldig vanskelig å overse. Jeg prøvde mitt beste å være høflig, de lekte med ungene vår og de fikk godteri o.l inn i mellom, men pokker så irritert jeg ble når det aldri var ro å få, verken dag eller natt. Jeg har hittil ikke vært borti norske barn som har vært sånn, hvertfall ikke ennå. Men jeg kaller ikke barna for noe stygt da, jeg synes bare det er irriterendes at foreldrene ikke kan passe litt mer på dem! Og jeg er IKKE rasist! Bare så det er sagt Tro meg, det finnes mange norske barn (har merket at de med veldig rike foreldre er de som er verst) som mobber, er arrogante og uspiselige. Hjelper ikke med det at ungen legger seg kl 20 og ikke kaster ball på parkeringsplass hvis unger sier til ei i klassen unger at hun er mindre verdt fordi "mora di er thaihore". Snakk om Oslos beste vestkant-unger her.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2012 #11 Skrevet 17. juni 2012 Var det nødvendig å skrive de Pakistanske barna? Kunne du ikke bare sagt nabobarna??
lengter daler ned i skjul... Skrevet 17. juni 2012 #12 Skrevet 17. juni 2012 Hun er vel ikke rasistisk, hun skriver at de pakistanske barna irriterer henen. Det er jo pakistanske barn som gjør dette, da er det vel DE pakistanske barna som er irriterende.... Hadde de vært svenske hadde hun skrevet de svenske barna irriterer meg.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2012 #13 Skrevet 17. juni 2012 og dette er typisk pakistanske barn..? Ja, det er det faktisk. Hilsen en som bor i Groruddalen.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2012 #14 Skrevet 17. juni 2012 Det er da ingen som har kalt hi rasist? Ettersom jeg kan se står det rasistiske Holdninger!!! Kan du ikke lese eller?
Katteskinnet Skrevet 17. juni 2012 #15 Skrevet 17. juni 2012 Herremin så hårsåre folk er. Man er ikke rasist av å nevne nasjonaliteten!
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 17. juni 2012 #16 Skrevet 17. juni 2012 Det er da vitterlig ikke barna som burde irritere deg, men foreldrene! Dessuten ser jeg ikke problemet i å si fra, til både barn og foresatte.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2012 #17 Skrevet 17. juni 2012 hehe hvorfor irriterer det noen at hun skriver pakistanske barn når ungene er fra Pakistan? hun kunne skrevet de norske barna, svenske barna , polske barna osv? Herlighet. Man kunne kaldt de ungdommer også siden de eldste barna er tenåringer, men spiller det noen rolle om de kalles tenåringer, ungdommer, barn, pakistanske osv? blæ
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2012 #18 Skrevet 17. juni 2012 Håper ikke disse holdningene deres blir overført til barna- isåfall er det virkelig synd!
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2012 #19 Skrevet 17. juni 2012 Det er da ingen som har kalt hi rasist? Ettersom jeg kan se står det rasistiske Holdninger!!! Kan du ikke lese eller? "Rasistiske utsagn du kommer med " står det lengre opp! Det er flere innlegg hvor folk inndirekte kaller hi for rasist!
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2012 #20 Skrevet 17. juni 2012 Det er jo åpenbart at HI ønsket å skape debatt da hun skrev dette idiotiske innlegget!
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2012 #21 Skrevet 17. juni 2012 Er det rasistisk å kalle noen for "norske barn" også da eller???????????
Katteskinnet Skrevet 17. juni 2012 #22 Skrevet 17. juni 2012 Er det rasistisk å kalle noen for "norske barn" også da eller??????????? Har du ikke fått det med deg? Ingenting er rasistisk når det er rettet mot hvite OMVENDT rasisme da, må vite!
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2012 #23 Skrevet 17. juni 2012 Det er så absolutt et problem med PAKISTANSKE barn jo. Har bodd mange steder i Norge og det er som regel alltid barn fra midt-østen som nekter å høre etter (Spesielt om de er gutter og du er kvinne)
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2012 #24 Skrevet 17. juni 2012 Er det i det hele tatt nødvendig å bruke nasjonalitet? Barn fra alle land kan vel være drittunger? Dette er ikke noe som bare de "pakistanske" barna gjør!!!!!!!
Katteskinnet Skrevet 17. juni 2012 #25 Skrevet 17. juni 2012 Er det i det hele tatt nødvendig å bruke nasjonalitet? Barn fra alle land kan vel være drittunger? Dette er ikke noe som bare de "pakistanske" barna gjør!!!!!!! Hadde hun sagt svenske barn så hadde nok alle stemt i med noen svenskevitser og glemt hele greia. ååååh, jeg er så lei den dobbeltmoralske påtatte politisk korrektheten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå