Gå til innhold

***IKM UKE 29***


Rosin i bolla?

Anbefalte innlegg

Jeg må nok flytte ikm til søndag, da jeg etter nøye gjennomgang har regnet feil tidligere;p *må le litt*

Men da har jeg bare noen flere dager i dpo land :)

 

El forventes lørdag/søndag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Denne ikm uken, eller skal du forlate oss? :(

Jeg er litt usikker på ikm, hadde 27 dager syklus sist, og da blir det den 16. Men med 28 dagers syklus blir det den 17..

Så om tr uteblir, så blir det ingen test før onsdagen tenker jeg. SKAL klare å holde meg denne gangen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vil føre meg opp mandagen hvis tilgang? Kan vel snart begynne tenke på testing kun en uke igjen...:) er så spent, går me mens lignende symptomer så håper ikke tr dukker opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søndag denne ikm uken ja;) forlater ikke dere fantastiske damer om jeg så hadde kommet ei uke senere;p hehe

Begynner å nærme seg med storm skritt denne uken, skal bli så morro å se hvor mange som får positiv test:)

Har en god følelse allerede nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg småkvalm hele tiden, spesielt på kvelden. Men kan jo være psyken som spiller meg et puss.. Flere som merker symptomer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 16. juli

* Rosin i bolla?

* Hva sker'a Bagera?

* En til, please.

 

Tirsdag 17. juli

 

 

Onsdag 18. juli

* AussieAnette og lille William

* Lise30

 

 

Torsdag 19. juli

* Bentix

* UndrendeUllteppe

 

 

Fredag 20. juli

* Pærefrø

* hupsi

*malla85 - 1 pp

 

 

Lørdag 21. juli

*79kvinne

 

 

Søndag 22. juli

* Cornflake

* Stinea*2013?<3

 

Gravid

 

Ny pp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aussie; har ingen symptomer her enda, da el forventes i helgen:)

Men håper om ca 7-9 dager;D

Når hadde du el?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh sÅ spennende jenter:) gleder meg til Å høre resultatene deres! er akkurat kommet hjem fra ferie og har bodd hos venner siste uken (rundt antatt el, har ikke peiling pÅ nÅr den er men:)) sÅ her har det skjedd stille og lydløst, ekstra spenning.. men krysser da fingrene for en positiv test rundt 20.juli:) Hadde vært nyydelig Å fÅtt unnagjort litt av kvalmen før studiestart.. andre studenter her eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sambo er student, så derfor er han enda litt av og så aktiv prøver;p

Men har bare ett år igjen, så ser ikke mørkt på noe av det, hvis han bare er i rett humør:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hupsi: Jeg er student! Men jeg utsetter prøving i ett år om det ikke klaffer denne pp. Har en historie med ekstrem kvalme med jentesvangerskap, så da tør vi ikke ta sjansen :(

 

Her har jeg begynt å få kviser, så jeg regner med at tr kommer snart :( Rart at det skal skje 8-9 dager før ikm, men men. Kommer vel gjerne før hun skal også da..

*gråter en skvett*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også student, og kommer antakelig til å drøye prøvingen et års tid om det ikke skjer noe snart... Vil ta et års permisjon fra det studiet jeg går, og det kan jeg ikke dersom terminen blir sent på våren, det er nemlig sisteåret på bacheloren min og da blir det dårlig med penger om jeg har termin rett etter eksamen. :) Da må jeg sørge for å få jobbet meg opp fødselspenger.

 

Her antas det at el er senest i dag, og vi har allerede hatt sex 1 gang, satser på 1 gang til i kveld... :) Har lagt inn aksjer annenhver dag denne uka.

 

La oss virkelig håpe at dette er den pp'en det klaffer for oss alle! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvaskjera: Å sÅ kjedelig da.. HÅper du opplever et jentesvangerskap uten ogsÅ:)

 

MA2010: Tar du permisjon dette Året? Lurer litt pÅ dette at om hvis vi blir gravide nÅ, vil det lønne seg Å ta permisjon fra skole og jobbe, eller vente tid fødsel? Er det ikke noe sÅnn støtte fra skolen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hupsi: Ja, eller et guttesvangerskap :) Vi får bare krysse fingrene for oss alle sammen. Er ikke så altfor lenge igjen til uken vår begynner nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm....gått rundt med el smerter i dag, sånn lemster følelse i livmor, vondt ja... Gubben er fornøyd for da vet han at han får kos i dag :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi hi, pærefrø :)

Jeg tenker altfor mye! I går og i dag har jeg hatt stikkinger i brystene, og er helt sikker på at vi har fått det til. Samtidig så må jeg jekke megselv ned på jorden igjen og si at det er lite sannsynlig. åååh, blir så irritert på megselv. Er jo aldri 100% sikker før tr kommer. Gleder meg litt til å få det overstått, for da kan jeg liksom skrinlegge hele greia.

Sånn som det er nå gjør meg bare sprø! Symptomjakt og tankespinn nesten heeele tiden! Arg!

 

Flere som har det sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer'a bagera, nå må du ikke ta sorgene på forskudd:)

I så fall du gjør, skal jeg være positiv for oss begge:)

 

Vet det ikke er lett å slutte å tenke. Hadde det sånn med min ex når vi gikk sååå lenge uten at noe skjedde:S men denne gangen har jeg tatt meg selv o nakken og sagt at jeg ikke skal la det gå sånn;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner etter hele tiden selv, og er bombesikker hver gang at denne mnd har vi klart det, men neeeeeida... Kjenner vonde pupper, kvalme som ikke kan forklares osv...så kommer nedturen,men litt spennende er det nå uansett da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, spennende er det, men det er også til å bli sprø av! Det blir så veldig lange dager! Hadde lovet megselv å ikke teste før etter ikm, men hva gjorde jeg i dag? Bare på gøy, så tok jeg en test. Selvsagt negativ, jeg er jo bare 4-5 dpo!

Herregud, så tregt dette gååår!

 

Takk for at du vil være positiv for oss begge, Stinea, det kan jeg trenge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter =)

Jeg har vært en tur hos foreldrene mine en liten uke, så vært lite på nett... Her kom EL litt tidligere enn hva jeg hadde trodd. Den kom på fredag (trodde den skulle komme søndag). Siden sambo ikke var med på hele turen fikk vi bare lagt inn aksjer mandag og fredag (el) og i dag. fikk ikke lagt inn så mye aksjer før EL kom, men håper det holder likevel...tvi tvi. Det går i venting og håping ;) hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hupsi: Jeg planlegger å ta svangerskapspermisjon fra studiene etter fødsel, og så lenge man har permisjon fra et studie får man støtte fra Lånekassen som normalt, bare at man får alt som stipend og ingenting som lån. :) Hvis man derimot føder rett etter endt studieløp har man bare rett på støtte fra Lånekassen over sommerferien, så da anbefaler de å melde seg opp til et årsstudium bare for å få de pengene, men det vil jeg helst ikke...

Med mindre du har tjent mye utenom studiene blir det dermed begrenset med inntekt mens du har permisjon, og det er jo uansett begrenset hvor mye man kan tjene som student uten å miste stipendet. (Man får enten et engangsbeløp eller fødselspenger tilsvarende inntekt siste 6 mnd eller noe sånt i tillegg til støtten fra Lånekassen.)

 

Derfor håper jeg det klaffer denne pp, for da kan jeg ta permisjon før jeg begynner på de siste 15 sp. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag fikk jeg pos el test , mener jeg. Like sterk i fargen som teststreken :-D vet hva som skal gjøres til kvelds ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MA2010: takk for svar! Men betyr det at jeg ikke får støtte dersom jeg føder i juni, men fremdeles har 2 år igjen for å få fullført studiet? Altså at det ikke lønner seg å føde etter eksamen, uansett semester..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MA2010: takk for svar! Men betyr det at jeg ikke får støtte dersom jeg føder i juni, men fremdeles har 2 år igjen for å få fullført studiet? Altså at det ikke lønner seg å føde etter eksamen, uansett semester..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...