Gå til innhold

***IKM UKE 29***


Rosin i bolla?

Anbefalte innlegg

Jeg må bare legge til her, at jeg ble spådd for en liten stund siden, og fikk da beskjed om at tallet 7, sto sterkt hos meg, så hun mente juli var min mnd, hvis ikke kunne det hende det kom til å gå 7 mnd til det skjedde noe :s

 

Så satser på at juli er vår mnd, og at mirakelet skjer ;D

 

cd11 i dag, og begynner å teste etter el.:)

 

Lykke til, til alle dere flotte damer, som er midt i el perioden nå, og så satser vi på at alle flytter over til 1.trimester ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ble også spådd for noen dager siden. Jeg skulle bli gravid i løpet av 2012 og min mest fruktbare periode var sommer/høst =) Vet ikke helt om jeg tror på sånt, men hadde vært veldig gøy om hun har rett =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi får satse på at spådamene har rett ang oss Bentix;)

Tok første el test i dag, test streken var svakere enn kontroll streken, så prøver på ny test i morgen;)

 

Men i dag kom ett lite dilemma opp her. Samboer har fått seg jobb på båt, noe som resulterer i at han fra i morgen av blir borte de neste 14 dagene"/men han kommer hjem en tur på torsdag,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer her da? Er så dødt på denne tråden vår?

Nå er vel mange av oss i dpo land tenker jeg.

Hvordan føler dere dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, landet har startet og på et merkelig vis føler jeg at dette blir perioden det klaffer. Kan ikke forklare hvorfor, snålt. Vet ihvertfall at svømmerne var på plass i god form rett før egget slapp, merker det tydelig med smerter på den siden egget popper ut.

 

Hvordan står det til med resten her inne? Stinea...du får sørge for at mannen legger igjen førsteklasses kvalitetsvarer når han er hjemme:) uff skjønner det er ergelig selv om det jo selvsagt er flott at han har fått seg ny jobb.

 

Håper egget var på plass til rett tid Bagera , ikke alltid like lett å skjønne seg på deres gjøren og laden. Plutselig tror man at EL er i gang, og like plutselig er den det ikke likevel...

 

 

Lykke til alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei damer;)

Fikk mannen hjem på overraskelses besøk i kveld, og han kommwr hjem i morgen også, så er full rulle i kveld og i morgen:) så skal jeg kjøre bort dit han jobber på søndag, så da får vi håpe det er nok;)

El testen viser litt sterkere resultat for vær kveld som går, aå håper el kommer en av de nærmeste dagene;)

 

Tar kveld nå:)

Men titter innom i morgen igjen:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan går det med dere alle? :)

 

Her er jeg litt usikker på når el er, siden jeg har litt ustabile sykluser... Men er sikker på at det skjer i løpet av denne uka, så her legges det inn aksjer jevnlig. :)

 

Men det er jo den evige ventingen ETTER el som er det uutholdelige...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Kunne noen lagt inn meg på onsdag 18 juli? Jeg får ikke til å kopiere lista.

 

Litt om meg: Har en gutt fra før som blir 3 til høsten. Skulle egentlig vente med nr 2 men så har jeg fått diagnosen MS og fått beskjed om at hvis jeg vil ha en til så må jeg få det til helst igår ettersom jeg ikke kan starte på medisiner under en graviditet. Så jeg føler det presset! Men likevel prøver å ikke stresse for da blir det vel ingen spire :/ Håpe håpe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her fikk vi lagt inn aksjer i går og så gjør vi det samme i dag, så krysser jeg bare alt som kan etterpå og håper dette er nok:)

Sitter nå å nyter fridagen min i sola og 37 grader her;)

 

Er ikke kommet i dpo land helt enda siden el ikke har vært men som sagt tidligere så bli streken sterkere for vær dag, så håper den kommer i helga:)

Ha en super fin dag damer;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, 37 grader Stinea? Hvor bor du?

 

Jeg har en følelse av at ting ikke går denne måneden. Har på en måte de samme symptomene som jeg hadde forrige måned, og da kom jo tr.

Men men, vi får vente å se :) Bare 11 dager igjen nå, så vet vi :)

 

Blir nesten litt deilig å ikke tenke prøving neste måned, blir litt sliten av symptomjakt og alle tankene som svirrer. .Må prøve å tenke positivt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 16. juli

* Rosin i bolla?

* Hva sker'a Bagera?

* En til, please.

* Stinea*2013?<3

 

 

Tirsdag 17. juli

 

 

 

Onsdag 18. juli

* AussieAnette og lille William

 

 

Torsdag 19. juli

* Bentix

* UndrendeUllteppe

 

 

Fredag 20. juli

* Pærefrø

* hupsi

 

 

 

Lørdag 21. juli

*79kvinne

 

 

 

Søndag 22. juli

* Cornflake

 

 

Gravid

 

 

Ny pp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he..Stinea, hankypankybesøk på jobben. Tenker han er fornøyd. Flott at det ordnet seg likevel, nå er det bare gullegget som skal til:) Og 37 grader? Spør som bagera, hvor bor du?

 

Skal du ha en prøvefri periode neste gang, Bagera? Kan være deilig å la tankene svirre om annet enn venting og leting etter symptomer. La det heller svirre om alt det deilige sommeren kan by på:) Ja, hvis det ikke på det nåverende tidpunkt er spire på gang!

 

 

Velkommen til deg AussieAnette! Håper virkelig at en spire flytter raskt inn til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, en til, please, jeg skal gi meg for denne gang om ikke spiren flytter inn denne pp. Kan ikke være dårlig etter skolestart, så da blir det ikke ny pp før til sommeren igjen :( Kommer ikke til å bruke prevensjon, men kjøre "sikre perioder" istedet, så får vi håpe at det går som vi ønsker :)

 

Stinea, mannen din må føle seg som verdens heldigste :) Håper alt klaffer som det skal for dere denne måneden :)

 

Velkommen AussieAnette :) Vi krysser fingrene for en hel skokk med positive tester denne måneden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mandag 16. juli

* Rosin i bolla?

* Hva sker'a Bagera?

* En til, please.

* Stinea*2013?<3

 

 

Tirsdag 17. juli

 

 

 

Onsdag 18. juli

* AussieAnette og lille William

* Lise30

 

Torsdag 19. juli

* Bentix

* UndrendeUllteppe

 

 

Fredag 20. juli

* Pærefrø

* hupsi

 

 

 

Lørdag 21. juli

*79kvinne

 

 

 

Søndag 22. juli

* Cornflake

 

 

Gravid

 

 

Ny pp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, 37 grader Stinea? Hvor bor du?

 

Jeg har en følelse av at ting ikke går denne måneden. Har på en måte de samme symptomene som jeg hadde forrige måned, og da kom jo tr.

Men men, vi får vente å se :) Bare 11 dager igjen nå, så vet vi :)

 

 

Blir nesten litt deilig å ikke tenke prøving neste måned, blir litt sliten av symptomjakt og alle tankene som svirrer. .Må prøve å tenke positivt :)

 

37 grader i sola på altan her i bodø ;) hehe

Er fantastisk godt å bare grille seg litt:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt :) Jeg ble så varm i solen i dag at jeg måtte gå inn etter fem minutter..

Men men. Sommeren er herlig uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på en liten ferietur på hamar her, nyter varmen ;-) her skal el komme i løpet av helga, så får begynne å legge inn aksjer fremover ;-) skal begynne testinga når jg kommer hjem. Herlig varme til deg da stine :-) 27 her også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig :) 27 her også, helt fantastisk! Ungene kan leke med vann og gå tynnkledd, ingenting er herligere.

Har litt stikkinger i ene brystet og en merkelig følelse i magen, men har liksom ikke helt trua denne måneden..

Dpo land er laaaange dager, men er likevel bedre enn dagene mellom tr og el, synes jeg. Nå har man liksom gjort sitt, ellers må man være på vakt hele tiden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... rettelse: Stikkinger og stikkinger, jeg har rett og slett VONDT i det ene brystet..

 

Noen andre som er skikkelig godtesjuke rundt el, forresten? Var det både forrige mnd og denne, og lurer på om det er en sammenheng?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei trur jeg kan flytte inn her har ikm mandag 16. Juli hvis alt går etter planen... El var på mandag så ja var veldig godtesjuk og matsyk...:) føler og forskjell i magen nå hard og vond og litt stikkinger...lurer fælt hva det betyr for kan ikke huske hatt det før. Har og litt mens symptomer men ingen mens enda. Venter på når jeg kan teste men er nå ei stund til enda:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petra prøvedukke: Da ligger vi helt likt an i løypen :) Jeg hadde også el mandag (eller tirsdag, ikke helt sikker) og har etter planen ikm 16. juli :)

Jeg føler meg mer oppblåst, som om jeg har forstoppelse på en måte. Men ikke helt likt..

Litt murringer i magen, men det hadde jeg sist måned også. Prøver å ikke tyde symptomer, for da dukker de opp som perler på en snor, og jeg blir bare ENDA mer skuffet om det ikke klaffet...

 

Bare den neste uken kan fly avgårde, så har vi snart svaret vårt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge kalenderen har jeg el i morra, så tar gubben i hånda å sier god natt :) håper det klaffer for alle denne mnd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest UndrendeUllteppe

Jeg har el i dag, er oppblåst og irritabel, og gubben sover på sofaen. Jeii...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petra prøvedukke: Da ligger vi helt likt an i løypen :) Jeg hadde også el mandag (eller tirsdag, ikke helt sikker) og har etter planen ikm 16. juli :)

Jeg føler meg mer oppblåst, som om jeg har forstoppelse på en måte. Men ikke helt likt..

Litt murringer i magen, men det hadde jeg sist måned også. Prøver å ikke tyde symptomer, for da dukker de opp som perler på en snor, og jeg blir bare ENDA mer skuffet om det ikke klaffet...

 

Bare den neste uken kan fly avgårde, så har vi snart svaret vårt :)

 

Ja det er lett å lete etter symptomer men blir bare tulletet av det, vi får nok smøre oss me tålmodighet litt :) satser det går rette veien....)kjenner litt stikkinger i ny og ne men kan være syklusen som tuller ikke vet jeg......? Lykke te hvertfall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 16. juli

* Rosin i bolla?

* Hva sker'a Bagera?

* En til, please.

* Stinea*2013?<3

 

 

Tirsdag 17. juli

 

 

 

Onsdag 18. juli

* AussieAnette og lille William

* Lise30

 

Torsdag 19. juli

* Bentix

* UndrendeUllteppe

 

 

Fredag 20. juli

* Pærefrø

* hupsi

*malla85 - 1 pp

 

 

 

Lørdag 21. juli

*79kvinne

 

 

 

Søndag 22. juli

* Cornflake

 

 

Gravid

 

 

Ny pp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...