Gå til innhold

***IKM UKE 29***


Rosin i bolla?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mandag 16. juli

* Rosin i bolla?

* Hva sker'a Bagera?

* En til, please.

* Stinea*2013?<3

*Marolla

 

Tirsdag 17. juli

 

 

 

Onsdag 18. juli

 

 

 

Torsdag 19. juli

* Bentix

* UndrendeUllteppe

 

 

Fredag 20. juli

* Pærefrø

* Hupsi

 

 

 

Lørdag 21. juli

*MA2010 - prøver igjen

 

 

Søndag 22. juli

* Cornflake

 

 

Gravid

 

 

Ny pp

 

 

:) La oss håpe det klaffer denne gangen jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter:) tanta forsvant i går kveld, 2 dager før forventet, har begynt å tempe i dag, til tross for at kanskje tr kommer tilbake i løpet av dagen når jeg skal på jobb.

Skal li morro denne pp å prøve å tempe:) (spørs bare om man klarer våkne vær dag til samme tid;p)

Hvordan går det med resten her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy Stinea :) Er alltid kjekt å prøve ut noe nytt :)

Jeg tror jeg fikk positiv el test i går, så jeg er litt usikker på om jeg fortsatt hører til her. Men blir her enn så lenge.

Aksjene er ihvertfall lagt inn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner vel å legge inn aksjer allerede i dag vi og, så får man holde det gående til ikm tenker jeg:p kanskje det blir noe da :)

 

Men fikk ett tips fra akupunktur dama jeg var hos i går.

Ta folat (selvfølgelig) og så fikk jeg c og e vitamin pulver, som blandes i ett glass vann vær morgen å drikk :) Dette gjør vist at kroppen tar opp folat og andre vitaminer lettere. så det har jeg også begynt med..

 

Trivelig at du bli her sammen med oss Hva skjer'a bagera:)

Hvor lange sykluser har du?

 

Mine er lange, ca 30 dager, men jeg følger med i min lady calender, på tlf hele tiden. Så da er det enkelt å følge med om noe forandere seg har jeg funnet ut ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres smart ut, Stinea :)

Jeg sluttet på pillen 5. mai, og tror jeg hadde el 14. mai. Da fikk jeg ihvertfall masse slim.

Så fikk jeg tr 25. mai, og den gangen var syklusen på 27 dager.

Har alltid tidligere hatt sykluser på 30-31 dager, men det har visst forandret seg...

Er ikke noe annet å gjøre enn å følge med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann damer :) Kommer hoppende fra ikm 25 og over hit .. begynner på pp 3 såfort tr gir seg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 16. juli

* Rosin i bolla?

* Hva sker'a Bagera?

* En til, please.

* Stinea*2013?<3

 

 

Tirsdag 17. juli

 

 

 

Onsdag 18. juli

 

 

 

Torsdag 19. juli

* Bentix

* UndrendeUllteppe

 

 

Fredag 20. juli

* Pærefrø

* hupsi

 

 

 

Lørdag 21. juli

*79kvinne

 

 

 

Søndag 22. juli

* Cornflake

 

 

Gravid

 

 

Ny pp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med dere?

 

Jeg har begynt med cosylan og EL-tester. Sendte min kjære på butikken i dag for å kjøpe grapefruktjuice, men de hadde ikke, så får kjøpe selv i morgen. Denne gangen SKAL spiren sitte, er så utålmodig nå. Eneste minuset er at vi har overnattingsbesøk hele helgen, men jeg nekter å stoppe produksjonen av den grunn, så får bare holde meg våken til alle har lagt seg, for å motta "leveransen". Uff, ikke spesielt romantisk....

 

EL-testene er supersvake, men venter jo ikke EL før mandag ca.Er på CD 13, men syklusene mine har blitt lenger etter MA'en.

 

Håper på spire til alle sammen, det syns jeg vi fortjener;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er cosylan greit å bruke også? Jeg har gulpet solvipect og grapefrukjuice i flere dager, men får ikke mer el slim av den grunn, blir bare veldig dårlig i magen :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er cosylan greit å bruke også? Jeg har gulpet solvipect og grapefrukjuice i flere dager, men får ikke mer el slim av den grunn, blir bare veldig dårlig i magen :(

 

Skrev feil, er selvfølgelig solvipect. Cosylan er vel for tørrhoste hvis jeg ikke husker feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen andre her som temper?

Hva er ca tempen deres vel el?

Dette er min første pp med temping, har tempet i går og i dag, så dette skal bli spennende:)

 

Skal prøve el tester også, og i følge "malen" så skal jf begynne å teste på dpo 14, siden syklusene mine er på 30 dager, kan det stemme?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er cosylan greit å bruke også? Jeg har gulpet solvipect og grapefrukjuice i flere dager, men får ikke mer el slim av den grunn, blir bare veldig dårlig i magen :(
Skrev feil, er selvfølgelig solvipect. Cosylan er vel for tørrhoste hvis jeg ikke husker feil.

 

Godt mulig. Og siden den er reseptpliktig og avhengighetsdannende er det vel ikke akkurat lurt å drikke på den hver dag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Positiv EL-test nå i kveld, hadde egentlig ikke regnet med positiv før i morgen eller mandag. Ble litt stresset nå. Har kun hatt sex på onsdag og i dag tidlig. Liker egentlig å legge inn aksjer annenhver dag, men slik gikk det ikke i går med en syk mann. Har i tillegg overnattingsbesøk hele helgen, så dette er ikke helt lett. Nå skal jeg klunke ned litt hostesaft (har ikke vært helt flink til å ta den som planlagt denne pp), og satse på at vi legger inn aksjer i natt/morgen tidlig. Min erfaring fra tidligere har vært at EL er på den dagen testen bli knall positiv (har gjerne like sterke streker dagen før). Denne gangen ble den veldig positiv med en gang, så litt usikker.

 

*Håper på spire*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Positiv EL-test nå i kveld, hadde egentlig ikke regnet med positiv før i morgen eller mandag. Ble litt stresset nå. Har kun hatt sex på onsdag og i dag tidlig. Liker egentlig å legge inn aksjer annenhver dag, men slik gikk det ikke i går med en syk mann. Har i tillegg overnattingsbesøk hele helgen, så dette er ikke helt lett. Nå skal jeg klunke ned litt hostesaft (har ikke vært helt flink til å ta den som planlagt denne pp), og satse på at vi legger inn aksjer i natt/morgen tidlig. Min erfaring fra tidligere har vært at EL er på den dagen testen bli knall positiv (har gjerne like sterke streker dagen før). Denne gangen ble den veldig positiv med en gang, så litt usikker. *Håper på spire*

Her er det det samme. Mann som var bortreist på torsdag og sliten på fredag, så fikk bare lagt inn aksjer søndag, tirsdag, onsdag og i går.

Har gulpet hostesaft, men jeg blir skikkelig dårlig i magen av det, så det er ikke lett :(

 

Så kjekt med knall positiv test, her har den ikke blitt det, bare usikker positiv.. Håper sterkt på at el har vært, for da tror jeg at vi har klart å treffe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest UndrendeUllteppe

Hvorfor skal man legge inn aksjer annenhver dag? Er liksom enda mer å huske på, ha kontroll over, planlegge osv. som kan ødelegge lysten tenker jeg? Er det ikke bare å kjøre på? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ingen som sier at man skal legge inn aksjer annenhver dag. Vi gjør det fordi det er vår "taktikk" før positiv EL-test, med tanke på at man da i teorien skal kunne ha sperm der hele tiden når egget løsner. Vi har pleid å ha sex annenhver dag før EL og hver dag fra positiv test og et par dager fremover. Hver dag hele perioden rundt EL passer som regel ikke for oss.

 

Selvfølgelig, så avstår vi jo ikke hvis lysten er der, selv om dagen egentlig er en "fridag". I går ble det f.eks både morgen og kveld så det varierer jo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er vi på cd 11, har lagt inn aksjer vær dag siden tr forsvant. Så håper på at noe kan skje denne mnd.

Temper fremdeles, men ingen stigning enda så får bare vente å se;)

Hvor langt er dere andre kommet denne pp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er på cd 12 i dag og jeg forventer EL i helgen, så vi begynner også å legge inn akser nå. Vil så veldig gjerne at spiren skal sitte denne gangen =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er vi på cd 13, og har helt gitt opp å teste etter el. Dvs, jeg tester jo, men det har blitt mye rot med el testene, så jeg henger meg ikke så mye opp i de. Legger inn aksjer annenhver dag, så får vi se 16. juli :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvi tvi bagera! Krysser det jeg har som kan krysses:)

 

Spennende dager i vente for gjengen her inne nå. For min del er det EL i dag og arbeid knyttet til dette, he he...(Riktig så trivelig arbeid da heldigvis).

 

Lykke videre damer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...