Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 1. juni 2012 #76 Skrevet 1. juni 2012 Huff, du får komme deg til en coach for utifra ditt bildet er du jo veldig pen =) Og typen din finner deg jo veldig attraktiv! Du er nok ditt eget største hinder her altså, og ganske sp grunnløst også. Skjøøner at barndommens ord sitter i, men tenk du er voksen med flotte barn kjæreste så nå må du vise alle at du er stolt av den du er det har du jo så god grunn til! Ligger nok mer i diagnosene maniskdepresiv og div typer av angst enn fortidens ord, jobber med meg selv og fortiden min, men vet jeg har en lang vei igjen gitt.. Men føler meg tryggere på meg selv etter jeg fikk ungene, står ikke å ser meg selv i speilet og tenker negativt lenger.. Fokuserer på det jeg synes er bra med meg selv Et sted må man jo starte.. hehe
LillaGorilla♥♥ Skrevet 1. juni 2012 #77 Skrevet 1. juni 2012 Ikke råd til ny bh.? Hehehe.. Jo da er det ille fatt. Prioriteringer det vettu... Kan ikke ha fra kjedebutikkene, pga spesielle mål, og gidder ikke bruke 400 på bh sånn hele tiden, men jeg har så fine pupper ejg da så jeg går gjerne uten Ikke toppløs altså? Skuffende! Prøvde det her om dagen dog på balkongen, fikk kejft av naboen... Prøvde igjen natt til søndag på frognerbadet og fikk full aplaus, tror det handler om publikumet.. Men skjønner jo utifra denne tråden at bh er lovpålagt så skal ta meg sammen absolutt! Med engang skattepengene komemr skal jeg kjøpe bh så jeg har en til hver dag Anbefaler sånne med skrift. 7 stykker med hver sin ukedag på trykk. Og fredagutgaven har en frekk luke. Vi kan jo starte kronerulling slik at du får råd til disse 7 som nevnt over- sikkert mange damer her på forumet som mer enn gjerne gir siste slant av lønna si slik at de slipper at mannen deres sikler på deg.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 1. juni 2012 #78 Skrevet 1. juni 2012 Ja de må ha hatt god råd... Eller bare dritt lei av at kvinner må tvinges til å bruke BH Alt etter øyet som ser og hodet som tenker hehe
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2012 #79 Skrevet 1. juni 2012 Jeg har en hudfarget til overs fra sloggi. 95A Interessert? Få det vekk!
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 1. juni 2012 #80 Skrevet 1. juni 2012 Ikke råd til ny bh.? Hehehe.. Jo da er det ille fatt. Prioriteringer det vettu... Kan ikke ha fra kjedebutikkene, pga spesielle mål, og gidder ikke bruke 400 på bh sånn hele tiden, men jeg har så fine pupper ejg da så jeg går gjerne uten Ikke toppløs altså? Skuffende! Prøvde det her om dagen dog på balkongen, fikk kejft av naboen... Prøvde igjen natt til søndag på frognerbadet og fikk full aplaus, tror det handler om publikumet.. Men skjønner jo utifra denne tråden at bh er lovpålagt så skal ta meg sammen absolutt! Med engang skattepengene komemr skal jeg kjøpe bh så jeg har en til hver dag Anbefaler sånne med skrift. 7 stykker med hver sin ukedag på trykk. Og fredagutgaven har en frekk luke. Vi kan jo starte kronerulling slik at du får råd til disse 7 som nevnt over- sikkert mange damer her på forumet som mer enn gjerne gir siste slant av lønna si slik at de slipper at mannen deres sikler på deg. Ja det er lurt, for du vet så grise deilig som jeg er er det farlig å ikke låse inn mannen vettu.. De blir jo utro nærmest bare av å se meg med baby på armen og gulp i håret, men uten bh under singletten.. Så flott om du starter en slik kronerullign. Vil gjerne virke ydmyk så kan liksom ikke starte det selv.. :/ Men det er bra da blir det ukes bh´r med frekkas fredag!
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 1. juni 2012 #81 Skrevet 1. juni 2012 Jeg har en hudfarget til overs fra sloggi. 95A Interessert? Få det vekk! 70g? har du det? jeg tar imot vettu!
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2012 #82 Skrevet 1. juni 2012 70g?? Hva for noe? Hva slags pattdyr hører du innunder?
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 1. juni 2012 #83 Skrevet 1. juni 2012 Hehe høres mye ut ja, alltid brukt feil str, men så dro jeg til en ordentlig undertøys forretning og det er riktig str for Meg. Men det ser ikke slik ut, verken vulgært Eller nOe:) Gikk opp mye etter fødsel på brustpartiet fikk aldri ned igjen.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 1. juni 2012 #84 Skrevet 1. juni 2012 Jeg gikk fra stor A-/ liten B-cup til generøs D-cup iløpet av svangerskapene her.. Ifølge div BH-kalkulatorer derimot har jeg en 95J, men nekter å tro de stemmer gitt.. Skal stikke innom undertøysforetningen her jeg bor og høre om hun som driver den kan ta målene for meg..
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 2. juni 2012 #85 Skrevet 2. juni 2012 Jeg putter en bolle i trusa. Menn liker jo bollemus! Og folk sier hele tiden; Ta deg en bolle! Så nå glor alle mennene til venninnene mine på bollemusa. Slitsomt! Fy faen, ler så jeg griner her, den var god!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå