Anonym bruker Skrevet 1. juni 2012 #51 Skrevet 1. juni 2012 Ikke råd til ny bh.? Hehehe.. Jo da er det ille fatt.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2012 #52 Skrevet 1. juni 2012 Enkelte ganger kan grunnen til at folk glor være grunnet at man ikke tror/ har vanskelig for å forstå at store folk kler som de gjør , mer som de tror de er så pene, de ser ikke at de er feite rett å slett... HAr du tenkt over det ?
Gjest sommerfuggel i vinterland Skrevet 1. juni 2012 #53 Skrevet 1. juni 2012 Hahahahaaaaaaaaa, nå lo jeg så jeg nesten tisset meg ut Hvordan får du til å lage slike forresten? Den er ærlig og redelig stålet fra et gammelt innlegg av "himmel og hav" (tror jeg), som igjen hadde stjålet det fra en nettside Copy/paste
Tigerpote Skrevet 1. juni 2012 #54 Skrevet 1. juni 2012 Hahahahaaaaaaaaa, nå lo jeg så jeg nesten tisset meg ut Hvordan får du til å lage slike forresten? Den er ærlig og redelig stålet fra et gammelt innlegg av "himmel og hav" (tror jeg), som igjen hadde stjålet det fra en nettside Copy/paste Ahaaaa... For jeg trodde ikke at dette forumet hadde slike funksjoner. Før hadde vi ikke vanlige smileys heller
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2012 #56 Skrevet 1. juni 2012 Ikke råd til ny bh.? Hehehe.. Jo da er det ille fatt. Noen har faktisk så stram økonomi. Er det noe å flire av?
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 1. juni 2012 #57 Skrevet 1. juni 2012 Enkelte ganger kan grunnen til at folk glor være grunnet at man ikke tror/ har vanskelig for å forstå at store folk kler som de gjør , mer som de tror de er så pene, de ser ikke at de er feite rett å slett... HAr du tenkt over det ? Huff, de som er store, som presser seg inn i trange klær føler jeg med, enda de ikke vet det, det ser helt forferderlig ut Tenker alltid "stakkars hun/han der, ingen som får h*n til å se seg selv slik andre gjør det" Sikkert mange av dem som trives med å kle seg slik.. Men likevel :-/ Er selv overvektig, og kunne aldri dratt på meg noe som sitter "akurat".. Derfor skjuler jeg meg i "telt" og joggeklær :-p hehe Men håper jeg snart kan dra på meg dongribukser og se bra ut i dem, jobber på spreng med det nå
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2012 #58 Skrevet 1. juni 2012 Nei. Men om man har tre bh'er. Så er vel neppe dårlig økonomi hovedårsak til at man går uten?
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 1. juni 2012 #59 Skrevet 1. juni 2012 Ikke råd til ny bh.? Hehehe.. Jo da er det ille fatt. Noen har faktisk så stram økonomi. Er det noe å flire av? Eller man prioriterer pengene anderledes, mat er et must, tak over hodet er også et must, mens BH ikke er det
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2012 #60 Skrevet 1. juni 2012 Stram økonomi=løse pøppær Bare de på NAV. Alt dingler
holaho Skrevet 1. juni 2012 #61 Skrevet 1. juni 2012 Mennene til venninnene mine glaner ikke på meg. Er jeg ikke veldreid? Søren og.
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 1. juni 2012 #62 Skrevet 1. juni 2012 Ikke råd til ny bh.? Hehehe.. Jo da er det ille fatt. Prioriteringer det vettu... Kan ikke ha fra kjedebutikkene, pga spesielle mål, og gidder ikke bruke 400 på bh sånn hele tiden, men jeg har så fine pupper ejg da så jeg går gjerne uten
LillaGorilla♥♥ Skrevet 1. juni 2012 #64 Skrevet 1. juni 2012 Ikke råd til ny bh.? Hehehe.. Jo da er det ille fatt. Prioriteringer det vettu... Kan ikke ha fra kjedebutikkene, pga spesielle mål, og gidder ikke bruke 400 på bh sånn hele tiden, men jeg har så fine pupper ejg da så jeg går gjerne uten Ikke toppløs altså? Skuffende!
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 1. juni 2012 #65 Skrevet 1. juni 2012 Enkelte ganger kan grunnen til at folk glor være grunnet at man ikke tror/ har vanskelig for å forstå at store folk kler som de gjør , mer som de tror de er så pene, de ser ikke at de er feite rett å slett... HAr du tenkt over det ? Huff, de som er store, som presser seg inn i trange klær føler jeg med, enda de ikke vet det, det ser helt forferderlig ut Tenker alltid "stakkars hun/han der, ingen som får h*n til å se seg selv slik andre gjør det" Sikkert mange av dem som trives med å kle seg slik.. Men likevel :-/ Er selv overvektig, og kunne aldri dratt på meg noe som sitter "akurat".. Derfor skjuler jeg meg i "telt" og joggeklær :-p hehe Men håper jeg snart kan dra på meg dongribukser og se bra ut i dem, jobber på spreng med det nå Jeg tror du er mye finere enn det du tror selv!
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 1. juni 2012 #66 Skrevet 1. juni 2012 Enkelte ganger kan grunnen til at folk glor være grunnet at man ikke tror/ har vanskelig for å forstå at store folk kler som de gjør , mer som de tror de er så pene, de ser ikke at de er feite rett å slett... HAr du tenkt over det ? Huff, de som er store, som presser seg inn i trange klær føler jeg med, enda de ikke vet det, det ser helt forferderlig ut Tenker alltid "stakkars hun/han der, ingen som får h*n til å se seg selv slik andre gjør det" Sikkert mange av dem som trives med å kle seg slik.. Men likevel :-/ Er selv overvektig, og kunne aldri dratt på meg noe som sitter "akurat".. Derfor skjuler jeg meg i "telt" og joggeklær :-p hehe Men håper jeg snart kan dra på meg dongribukser og se bra ut i dem, jobber på spreng med det nå Jeg tror du er mye finere enn det du tror selv!
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2012 #67 Skrevet 1. juni 2012 Ikke toppen løs. Men løs i toppen. Nå! Går jeg å legger meg. Koko
LillaGorilla♥♥ Skrevet 1. juni 2012 #68 Skrevet 1. juni 2012 Løs i toppen er vi vel flere som er her inne!
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 1. juni 2012 #69 Skrevet 1. juni 2012 Ikke råd til ny bh.? Hehehe.. Jo da er det ille fatt. Prioriteringer det vettu... Kan ikke ha fra kjedebutikkene, pga spesielle mål, og gidder ikke bruke 400 på bh sånn hele tiden, men jeg har så fine pupper ejg da så jeg går gjerne uten Ikke toppløs altså? Skuffende! Prøvde det her om dagen dog på balkongen, fikk kejft av naboen... Prøvde igjen natt til søndag på frognerbadet og fikk full aplaus, tror det handler om publikumet.. Men skjønner jo utifra denne tråden at bh er lovpålagt så skal ta meg sammen absolutt! Med engang skattepengene komemr skal jeg kjøpe bh så jeg har en til hver dag
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 1. juni 2012 #70 Skrevet 1. juni 2012 (endret) Jeg tror du er mye finere enn det du tror selv! Hvem vet.. Har slitt med dårlig selvbilde siden jeg gikk første året på barneskolen, ble mobbet fra dag en pga utseendet mitt osv. Konstant slitt med hvordan jeg selv ser ut. Og merker hver dag at jeg lurer på hvordan samboeren holder ut med meg.. Det er jo tydlig at han finner meg pen, men hjernen min klarer bare ikke å oppfatte hva han ser i meg.. Ligger nok i det med mobbingen i alle de årene (fra første dag på barneskola til fullført helse og sosial) Endret 1. juni 2012 av <3Barn&Engler<3
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 1. juni 2012 #71 Skrevet 1. juni 2012 Ikke råd til ny bh.? Hehehe.. Jo da er det ille fatt. Prioriteringer det vettu... Kan ikke ha fra kjedebutikkene, pga spesielle mål, og gidder ikke bruke 400 på bh sånn hele tiden, men jeg har så fine pupper ejg da så jeg går gjerne uten Ikke toppløs altså? Skuffende! Prøvde det her om dagen dog på balkongen, fikk kejft av naboen... Prøvde igjen natt til søndag på frognerbadet og fikk full aplaus, tror det handler om publikumet.. Men skjønner jo utifra denne tråden at bh er lovpålagt så skal ta meg sammen absolutt! Med engang skattepengene komemr skal jeg kjøpe bh så jeg har en til hver dag Tankene mine går til de damene som brente sine BH'r, for et liv *sukk* hehe
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 1. juni 2012 #72 Skrevet 1. juni 2012 Jeg tror du er mye finere enn det du tror selv! Hvem vet.. Har slitt med dårlig selvbilde siden jeg gikk første året på barneskolen, ble mobbet fra dag en pga utseendet mitt osv. Konstant slitt med hvordan jeg selv ser ut. Og merker hver dag at jeg lurer på hvordan samboeren holder ut med meg.. Det er jo tydlig at han finner meg pen, men hjernen min klarer bare ikke å oppfatte hva han ser i meg.. Ligger nok i det med mobbingen i alle de årene (fra første dag på barneskola til fullført helse og sosial) Huff, du får komme deg til en coach for utifra ditt bildet er du jo veldig pen =) Og typen din finner deg jo veldig attraktiv! Du er nok ditt eget største hinder her altså, og ganske sp grunnløst også. Skjøøner at barndommens ord sitter i, men tenk du er voksen med flotte barn kjæreste så nå må du vise alle at du er stolt av den du er det har du jo så god grunn til!
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 1. juni 2012 #73 Skrevet 1. juni 2012 Ikke råd til ny bh.? Hehehe.. Jo da er det ille fatt. Prioriteringer det vettu... Kan ikke ha fra kjedebutikkene, pga spesielle mål, og gidder ikke bruke 400 på bh sånn hele tiden, men jeg har så fine pupper ejg da så jeg går gjerne uten Ikke toppløs altså? Skuffende! Prøvde det her om dagen dog på balkongen, fikk kejft av naboen... Prøvde igjen natt til søndag på frognerbadet og fikk full aplaus, tror det handler om publikumet.. Men skjønner jo utifra denne tråden at bh er lovpålagt så skal ta meg sammen absolutt! Med engang skattepengene komemr skal jeg kjøpe bh så jeg har en til hver dag Tankene mine går til de damene som brente sine BH'r, for et liv *sukk* hehe Ja de må ha hatt god råd...
LillaGorilla♥♥ Skrevet 1. juni 2012 #74 Skrevet 1. juni 2012 Jeg tror du er mye finere enn det du tror selv! Hvem vet.. Har slitt med dårlig selvbilde siden jeg gikk første året på barneskolen, ble mobbet fra dag en pga utseendet mitt osv. Konstant slitt med hvordan jeg selv ser ut. Og merker hver dag at jeg lurer på hvordan samboeren holder ut med meg.. Det er jo tydlig at han finner meg pen, men hjernen min klarer bare ikke å oppfatte hva han ser i meg.. Ligger nok i det med mobbingen i alle de årene (fra første dag på barneskola til fullført helse og sosial) Jeg synes også du ser veldig pen ut på bildet!
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2012 #75 Skrevet 1. juni 2012 Ikke råd til ny bh.? Hehehe.. Jo da er det ille fatt. Prioriteringer det vettu... Kan ikke ha fra kjedebutikkene, pga spesielle mål, og gidder ikke bruke 400 på bh sånn hele tiden, men jeg har så fine pupper ejg da så jeg går gjerne uten Ikke toppløs altså? Skuffende! Prøvde det her om dagen dog på balkongen, fikk kejft av naboen... Prøvde igjen natt til søndag på frognerbadet og fikk full aplaus, tror det handler om publikumet.. Men skjønner jo utifra denne tråden at bh er lovpålagt så skal ta meg sammen absolutt! Med engang skattepengene komemr skal jeg kjøpe bh så jeg har en til hver dag Anbefaler sånne med skrift. 7 stykker med hver sin ukedag på trykk. Og fredagutgaven har en frekk luke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå