Anonym bruker Skrevet 1. juni 2012 #1 Skrevet 1. juni 2012 Jeg er ganske veldreid, og er vant til at menn kikker på meg, også mennene til venninnene mine. Jeg oppmuntrer eller flørter ikke med dem, men synes selvsagt det er hyggelig med oppmerksomhet. Har merket tidligere at noen av venninnene mine blir sure over dette. Da jeg var på besøk hos en venninne i går, skjedde det samme. Fikk en del lange blikk av mannen hennes. Etter en stund dro han på trening, og da vi ble alene sa venninnen min til meg at jeg burde bruke bh, hun mente det ser horete ut uten, og at jeg burde ta hensyn til menn som ikke klarer å la være å glo. Nå er saken den at jeg hadde bh, det bruker jeg alltid, men brystvortene synes godt når jeg har trang genser allikevel. Så hva skal jeg gjøre, da? Kle meg i en sekk fordi jeg har fin kropp? Det er da ikke mitt ansvar at mannen hennes ikke klarer å oppføre seg foran kona si!
Tigerpote Skrevet 1. juni 2012 #3 Skrevet 1. juni 2012 Hehe... Du får ta på deg en cardigan eller noe neste gang da
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2012 #5 Skrevet 1. juni 2012 Jeg har også fått sure kommentarer fra sjau venninner. Jeg skjønner at de ikke liker at mannfolka deres sikler på andre damer, men det er noe de får ta opp med dem! Bruk de klærne du er komfortabel i!
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2012 #6 Skrevet 1. juni 2012 Jeg har fått mange tilbud om modellkontrakt, fra de beste byråer. Jeg har vurdert et tilbud, men var ikke fornøyd med prisen. Har tenkt å prøve meg i Paris. HI
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2012 #8 Skrevet 1. juni 2012 hehehehe Er du blond også? Tipper du heter Iselin!
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2012 #10 Skrevet 1. juni 2012 Tror egentlig venninna mi er sjalu fordi jeg var sammen med mannen hennes rett før hun ble sammen med han. Vi hadde mye sex og hun vet om det, selv om det ikke lå så mye mer i det for min del. Tror han faktisk fortsatt har inmar lyst på meg. Han er god i senga. Dumt å flørte med han? HI
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2012 #11 Skrevet 1. juni 2012 Jeg har fått mange tilbud om modellkontrakt, fra de beste byråer. Jeg har vurdert et tilbud, men var ikke fornøyd med prisen. Har tenkt å prøve meg i Paris. HI Ha ha. Var faktisk modell i en periode under og like etter videregående, men det var bare for å tjene litt penger. Utrolig kjedelig, både jobben og miljøet. Jeg har en solid universitetsutdannelse, og er veldig fornøyd med yrket mitt. Det du skriver illustrerer vel egentlig det jeg mener, andre kvinner føler seg så truet av at en dame ser bra ut. Jeg er fornøyd med kroppen min, og kler meg slik jeg liker. Synes det blir latterlig at en venninne skal fortelle meg hva jeg skal ha på meg fordi mannen hennes ikke kan styre blikket! HI (den ekte)
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 1. juni 2012 #12 Skrevet 1. juni 2012 Er du komfertabel i egen kropp og det du kler deg i, så lukk ørene. Men, om venninna di ikke tåler at mannen hennes glor, bør hun vel ta det opp med han, ikke deg :-p
Mandalas Skrevet 1. juni 2012 #13 Skrevet 1. juni 2012 Er du sikker på at venninna di sa det pga mannen hennes? Det kan ikke bare være at hun rett og slett syns det ser billig og horete ut, og at det gir et feilaktig bilde av deg?
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2012 #14 Skrevet 1. juni 2012 Jeg putter en drue i hver bh-cup. Menn liker det. En dag ba en venninne meg om å spise druene. Hallo? Milano. Der har jeg jobbet som modell. HI
lioness* Skrevet 1. juni 2012 #15 Skrevet 1. juni 2012 Er vel ikke noe verre enn å ringe før du kommer, så rekker venninna å binde et skjerf foran øyene på mannen sin. Problem solved.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2012 #16 Skrevet 1. juni 2012 Noen har åpenbart utrolig lite å gjøre. Er tydeligvis tabu å si at man er fornøyd med egen kropp. Janteloven lenge leve her inne! HI (den ektee, som skrev hovedinnlegget, #4 og #11)
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2012 #17 Skrevet 1. juni 2012 Ta på deg burka neste gang du kommer dit, så kan du forklare mannen hennes hvorfor hvis han lurer.
Tigerpote Skrevet 1. juni 2012 #18 Skrevet 1. juni 2012 Jeg putter en drue i hver bh-cup. Menn liker det. En dag ba en venninne meg om å spise druene. Hallo? Milano. Der har jeg jobbet som modell. HI En DRUE? Ikke en rosin altså? Så store brystvorter har jeg ikke selv som høygravid
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2012 #19 Skrevet 1. juni 2012 Så mange idiotiske kommentarer som kommer her. Synes faktisk dette er en interessant diskusjn, jeg. Er vi kvinner ansvarlige for å kle oss slik at andre kvinners menn ikke får problemer med å holde blikket unna?
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2012 #20 Skrevet 1. juni 2012 Hvem er det som utgir seg for å være meg? Jeg skrev et veldig seriøst hovedinnlegg om noe jeg tror interesserer veldig mange, altså at min venninnes mann ser på meg. HI
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2012 #21 Skrevet 1. juni 2012 Jeg putter en drue i hver bh-cup. Menn liker det. En dag ba en venninne meg om å spise druene. Hallo? Milano. Der har jeg jobbet som modell. HI En DRUE? Ikke en rosin altså? Så store brystvorter har jeg ikke selv som høygravid Du tror ikke dette var et forsøk på å være morsom, da?
LillaGorilla♥♥ Skrevet 1. juni 2012 #22 Skrevet 1. juni 2012 Hvorfor ikke troppe opp toppløs neste gang! Hahahah, DET hadde vært morsomt!
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2012 #23 Skrevet 1. juni 2012 Hvem er det som utgir seg for å være meg? Jeg skrev et veldig seriøst hovedinnlegg om noe jeg tror interesserer veldig mange, altså at min venninnes mann ser på meg. HI Stakkars, så lite du må ha å gjøre. Men du føler deg kanskje truet av kvinner med fine kurver? HI
Tigerpote Skrevet 1. juni 2012 #24 Skrevet 1. juni 2012 Jeg putter en drue i hver bh-cup. Menn liker det. En dag ba en venninne meg om å spise druene. Hallo? Milano. Der har jeg jobbet som modell. HI En DRUE? Ikke en rosin altså? Så store brystvorter har jeg ikke selv som høygravid Du tror ikke dette var et forsøk på å være morsom, da? Jo, og du tror ikke at DETTE var et forsøk på å være morsom da?
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2012 #25 Skrevet 1. juni 2012 Hvorfor ikke troppe opp toppløs neste gang! Hahahah, DET hadde vært morsomt! Og jeg som tidligere har sett på deg som en av de seriøse. Herregud, for et dumt svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå