Lykkelig_4♥♥♥♥ Skrevet 20. oktober 2012 #976 Skrevet 20. oktober 2012 God morgen! Ja selv om tanta er på plass, så er det da en fin dag! Alle ungene sovet lenge, og godt! Feiret ett-åringen betraktelig i går med pølser, muffins og jordbærkake! Han var selvfølgelig mest opptatt av pakkebåndene, men det var utrolig koselig! Nå har jeg ihvertfall ikke noen baby lenger! Dette blir nå den 7 pp, og jeg håper at det skjer noe snart... Leste at fertiliteten faller dramatisk ved 38, så kanskje det er det som har skjedd? Han som ble stor gutt i går ble jo til på 1 pp... Vel, nå skal jeg på shopping med de to største! I helgen skal jeg sy juleduk og nye puter til stua! Og en ulldyne til bonus som han skal ha i voksiposen... Selv om jeg er skuffet, så er det store monn av hverdagslykke også! GOD HELG!!! Hugs & love fra Gudbrandsdalen
Mamma-til-Emma Skrevet 20. oktober 2012 #977 Skrevet 20. oktober 2012 Mornings!! Her var det opp kl 0700, lage frokost til meg og snupp, leke litt, lufte hund og nå koser vi oss i sofaen med Disney junior. Har så ufattelig lyst til å begynne på Mariushettegenserene våre, men med en ringfinger på venstre hånd som mest sannsynlig er knekt i siste ledd så klarer jeg ikke å legge opp engang.. Går å kjenner etter symptomer hele tiden.. Er 6 dager dpo i dag men må vel prøve å vente litt til med å tisse. Kan like gjerne være ikm som er på gang.. :-/
m1980 Skrevet 20. oktober 2012 #978 Skrevet 20. oktober 2012 (endret) Da har jeg mistet.. Spottet litt i går, men det gjorde jeg med tvillingene også, uten at noe skjedde (hadde ultralyd i uke 6, og så et bankende hjerte.) I morres da jeg stod opp kjente jeg at noe kom, og det var ganske mye blod.. ble så lei meg. Heldigvis fikk vi barnevakt og kunne kjøre til legevakten. fikk ikke ul, men legen var ganske tydelig på at det var en abort. Vet ikke om jeg vil legge ut 1200 kr på privat ul, å få vite at det ikke er noe der. Mannen forstår ikke hvorfor jeg er så lei meg for en celleklump, det er jo normalt og bare å prøve igjen. men jeg er lei meg, og gråter hvis jeg skal snakke om det. Endret 20. oktober 2012 av m1980
Bumblebeee Skrevet 20. oktober 2012 #979 Skrevet 20. oktober 2012 Å, kjære deg! Så trist dette var Klart man blir lei seg! Jeg tror nok at svangerskapet er litt fjernt for mannfolka i begynnelsen, de kjenner det jo ikke på kroppen. Hvor langt var du kommet? Sender deg bøttevis med varme klemmer. Velkommen til alle nye Så kjekt med nye "fjes" også på tråden. Skal se om jeg får logget meg på med pc senere og hente frem lista, kjekt om dere slenger dere på den. Og lykke til! Mamma-til-Emma: du kan jo snart teste. Fikk svak strek på billigtester 8 eller 9 dpo. Her er det litt krisestemning med sure og kranglete unger. Så nå skal vi ut, kjøre søppel på fyllingen, handle bursdagsgave til ungenes oldefar og kjøpe lerret og maling til litt familieaktiviteter. Er på syklusdag 27 i dag og mensvondt i ryggen. Skummelt synes jeg. Selv om krysset på cb kom opp før kontrollstreken.
Mamma-til-Emma Skrevet 20. oktober 2012 #980 Skrevet 20. oktober 2012 Det var veldig trist å høre m1980.. De tenker nok ikke over det på samme måte som oss før de kan kjekke spark.. Mens vi knytter oss veldig til den lille spiren i magen. Har bare mistet en gang før, mange år siden nå og ble veldig veldig trist, selv om jeg ikke viste at jeg var gravid før SA skjedde..
m1980 Skrevet 20. oktober 2012 #982 Skrevet 20. oktober 2012 Jeg var ikke så langt på vei.. bare 5 uker og 5 dager. usikker på hva jeg skal vente nå, kommer det bare en menstruasjon? skal jeg bestille time hos fastlegen? trenger jeg utskrapning, eller ordner kroppen opp selv? jeg var så opptatt av å ikke hulkegrine at jeg glemte jo å spørre på legevakten.
m1980 Skrevet 20. oktober 2012 #983 Skrevet 20. oktober 2012 Kan jeg begynne å prøve igjen med en gang dette er overstått, eller må jeg vente en syklus først?
m1980 Skrevet 20. oktober 2012 #984 Skrevet 20. oktober 2012 Gratulerer til hønny-bønny og bumlebee, forresten! Håper dere har bedre lykke en jeg hadde denne gangen.
Mamma-til-Emma Skrevet 20. oktober 2012 #985 Skrevet 20. oktober 2012 PRøVERE: elibjo: 31 år, gift. Bor i Vestfold. prøver på første barnet. ikm ca 27. august. bumblebee: 34 år, gift, 2 barn, vestlandet, ikm ca 1.sept. lykkelig_3♥♥♥ 38 år, gift, 3 barn (5år, 4år,9mnd)Bor på østlandet. ikm 28 juli Rime 37 år, forlovet (gifter meg i juli 2012 ), bor i nord norge, men kommer fra sunnmøre. Prøver på første barnet, har prøvd siden oktober 2009, en ma og en sa siden da, men oppdaget lavt stoffskifte og har brukt levaxin siden april 2012 Rosalie78: 33år, samboer, prøver på første barnet (prøvd ca 1/2år), Troms Mammatilto: 32 år gml, 2 barn (3 og 5), er ikke aktive prøvere ennå, for er midt i flytting opp til finnmark Sidney: 31 år, gift, bor i Stavanger, prøvd på første siden juni, IKM ca 02.11. Hadde en SA i august. G&G: 43 år, trønder, samboer, ei jente på 19 mnd straks, en MA 23. Juni, IKM rundt 1. september....om kroppen er i gjenge igjen, å det satser vi på. Skal prøve aktivt ut året her, om det ikke blir iløpet av den tiden gir vi oss:-) Lythia: 32 år, samboer. Prøver på første barnet. Akkurat sluttet på pillen, så aner ikke når neste IKM er. Polarq: 31 år, samboer, ingen barn fra før (men en hund!). Ikm i løpet av uke 41, mulig onsdag/torsdag (EL som flytter seg i hytt og gevær), men foreløpig små sjanser da samboer reiser mye og sist var det kun en "aksjelegging" to dager etter pos. EL test. 2. PP så langt, men regner nok med noen flere, da det er dårlig timing på reisene hans utover høsten! øYENønskerLITEN: 31 år, samboer og bonusbarn. Prøver på nr. 1 - og er endelig i første pp Hønny-bønny:35 år 3 barn,1 SA i 2011,ikke prøvd siden det da vi giftet oss i sommer og ville ikke ha mage da;-) EL nå så da får vi se hvordan mnd går;-) m1980 31 år, gift, tvillinger 3 år, prøver på en (2?) til GRAVID: 79kvinne: 33 år , har en gutt på 9 fra før. forlovet.samboerens første. Termin 1 april <3 Tøffe tøfflus: Bomsa: Er 36år med en sønn på 3år og samboer. Bor i Oslo, men er opprinnelig fra Troms. Gravid i uke 33, samme uke som kalenderen:-) Venter ei jente rundt 1.oktober. Tigerlise&Anton prøver igjen: 35 år (blir 36 like før termin), gift i 9 år, en gutt fra før (nov. 2009). Trønder og kontorrotte Ser ut som vi omsider får vårt etterlengtede 2. (og siste) barn med foreløpig termin 14. februar Najaden: 39 innen babyen kommer. Tre barn fra før i alderen 2-12. Termin til nummer fire ser ut til å bli 23 april. En til, please: 37 år med sønn på snart 18, datter på 5 og sønn på tre. Baker på et nurk, som forventes ut 23 april! Skulle giftet meg neste august, men forskyver det til august 2014. Først babykos og dåp....og slank midje!! Tussemor5: 34 år, gift, 2 gull på 5 og 3 år, en sikker SA i mars, bor i møre og romsdalen. TERMIN 18 m1i (foreløpig mens termin) Bokormamma: 34 år, gift, jente på 6 år og gutter på 3 og 1 fra før. Bor i Møre og Romsdal. Foreløpig termin 21. mai Mamma-til-Emma: 30 år, forlovet, jente på 3 år fra tidligere forhold. Bor i Vestfold. Hvis spiren sitter så er terminen 9 juli 2013 (skal gifte meg 10. August 2013)
79kvinne Skrevet 20. oktober 2012 #986 Skrevet 20. oktober 2012 Da har jeg mistet.. Spottet litt i går, men det gjorde jeg med tvillingene også, uten at noe skjedde (hadde ultralyd i uke 6, og så et bankende hjerte.) I morres da jeg stod opp kjente jeg at noe kom, og det var ganske mye blod.. ble så lei meg. Heldigvis fikk vi barnevakt og kunne kjøre til legevakten. fikk ikke ul, men legen var ganske tydelig på at det var en abort. Vet ikke om jeg vil legge ut 1200 kr på privat ul, å få vite at det ikke er noe der. Mannen forstår ikke hvorfor jeg er så lei meg for en celleklump, det er jo normalt og bare å prøve igjen. men jeg er lei meg, og gråter hvis jeg skal snakke om det. Huff, føler virkelig med deg ikke rart man blir lei seg nei.. uansett om det er normalt og kroppen sin måte å ordne opp på hvis noe er galt, så er det fortsatt like trist når det skjer. mista selv i uke 10+5 på april, viste seg å stoppet utviklinga før uke 4, men gjorde ikke saken noe bedre for min del. gråt i mange timer. heldigvis forsto samboern meg og var til utrolig støtte.. synes det var litt rart at du ikke fikk ul, elr i det minste sjekket hcg stigning. mange som har styrt blødninger og ikke mister også. håper det går bra med deg. stor trøstklem
m1980 Skrevet 20. oktober 2012 #987 Skrevet 20. oktober 2012 Takk for snille trøstende svar DEt går nok bra når jeg bare får det litt på avstand, må jo skru rundt på alle forventninger, og det er ikke gjort i en håndvending. Besta har ungene, så jeg ligger å prøver å slappe av. ligger liksom å venter på at jeg skal få smerter...? Så usikker på hva jeg skal vente meg. Gleder meg litt til gjengen kommer tilbake, kjenner jeg blir litt gal av meg selv akkurat nå.
Lessismore Skrevet 20. oktober 2012 #988 Skrevet 20. oktober 2012 Huff, dette var trist lesning. Hadde selv en sa for ikke så lenge siden, så vet hvordan du har det. Har ikke så mange trøstende ord å komme med dessverre, vil bare sende deg en god klem.
asparges Skrevet 20. oktober 2012 #989 Skrevet 20. oktober 2012 Veldig leit å høre m1980, dette var trist. Klart man blir lei seg, er jo noe man gleder seg til dette.Mistet selv for tre år siden, så kjenner følelsen. Super tråd dette, og jammen er det mange positive tester her siste tiden...spennende og herlig å følge med. Her er nå symptomene på plass. Sliter med morgenkvalme og tretthet, men forsøker å ta det med et smil, har jo ventet på dette en stund ønsker å holde det skjult på jobben en stund til, men er redd kvalmen og det kritthvite ansiktet mitt vil avsløre meg på morgenen.. får se :) Følger med dere alle, og heier og krysser fingrene for masse positive tester fremover
79kvinne Skrevet 20. oktober 2012 #990 Skrevet 20. oktober 2012 vært ut å fanget rømling, 2 ganger faktisk. ene shettisen fant ut at det var grønnere gress på andre siden av gjerdet, så han gikk lik så greit under strømgjærdet han skjønnte kke hvordan han kom ut, men da han var fanget for andre gang, snudde jeg meg da jeg gikk tilbake, og der kom han under gjerdet.. må vist ut å lage ny innhegning når samboern er tilbake. ællers er det virkelig liv i turboen i magen <3 kjennes oftere og oftere, herlig bekkenet er ett sant h...... tror jeg også har fått en låsning påvenstresiden. dreiv å skuvde litt tungt her en dag, og etter det har det vært svinvondt, greier ikke sitte i ro engang.
tussemor5 Skrevet 20. oktober 2012 #991 Skrevet 20. oktober 2012 M1980 sender deg en varm og god klem!! Tror ofte kroppen ordner opp selv, la helga få gå også kan du ta kontakt med fastlegen din? De bruker ofte å være til litt mere hjelp enn legevakta
En til, please. Skrevet 20. oktober 2012 #993 Skrevet 20. oktober 2012 Huff...M1980. For en utrolig trist nyhet. Sender deg den beste klemmen jeg har.
hønny-bunny Skrevet 21. oktober 2012 #994 Skrevet 21. oktober 2012 Huff da m1980,vet godt hvordan det er, har mistet 2 ganger før. Men det kommer flere sjanser vet du,klem:-)
hønny-bunny Skrevet 21. oktober 2012 #995 Skrevet 21. oktober 2012 PRøVERE: elibjo: 31 år, gift. Bor i Vestfold. prøver på første barnet. ikm ca 27. august. bumblebee: 34 år, gift, 2 barn, vestlandet, ikm ca 1.sept. lykkelig_3♥♥♥ 38 år, gift, 3 barn (5år, 4år,9mnd)Bor på østlandet. ikm 28 juli Rime 37 år, forlovet (gifter meg i juli 2012 ), bor i nord norge, men kommer fra sunnmøre. Prøver på første barnet, har prøvd siden oktober 2009, en ma og en sa siden da, men oppdaget lavt stoffskifte og har brukt levaxin siden april 2012 Rosalie78: 33år, samboer, prøver på første barnet (prøvd ca 1/2år), Troms Mammatilto: 32 år gml, 2 barn (3 og 5), er ikke aktive prøvere ennå, for er midt i flytting opp til finnmark Sidney: 31 år, gift, bor i Stavanger, prøvd på første siden juni, IKM ca 02.11. Hadde en SA i august. G&G: 43 år, trønder, samboer, ei jente på 19 mnd straks, en MA 23. Juni, IKM rundt 1. september....om kroppen er i gjenge igjen, å det satser vi på. Skal prøve aktivt ut året her, om det ikke blir iløpet av den tiden gir vi oss:-) Lythia: 32 år, samboer. Prøver på første barnet. Akkurat sluttet på pillen, så aner ikke når neste IKM er. Polarq: 31 år, samboer, ingen barn fra før (men en hund!). Ikm i løpet av uke 41, mulig onsdag/torsdag (EL som flytter seg i hytt og gevær), men foreløpig små sjanser da samboer reiser mye og sist var det kun en "aksjelegging" to dager etter pos. EL test. 2. PP så langt, men regner nok med noen flere, da det er dårlig timing på reisene hans utover høsten! øYENønskerLITEN: 31 år, samboer og bonusbarn. Prøver på nr. 1 - og er endelig i første pp m1980 31 år, gift, tvillinger 3 år, prøver på en (2?) til GRAVID: 79kvinne: 33 år , har en gutt på 9 fra før. forlovet.samboerens første. Termin 1 april <3 Tøffe tøfflus: Bomsa: Er 36år med en sønn på 3år og samboer. Bor i Oslo, men er opprinnelig fra Troms. Gravid i uke 33, samme uke som kalenderen:-) Venter ei jente rundt 1.oktober. Tigerlise&Anton prøver igjen: 35 år (blir 36 like før termin), gift i 9 år, en gutt fra før (nov. 2009). Trønder og kontorrotte Ser ut som vi omsider får vårt etterlengtede 2. (og siste) barn med foreløpig termin 14. februar Najaden: 39 innen babyen kommer. Tre barn fra før i alderen 2-12. Termin til nummer fire ser ut til å bli 23 april. En til, please: 37 år med sønn på snart 18, datter på 5 og sønn på tre. Baker på et nurk, som forventes ut 23 april! Skulle giftet meg neste august, men forskyver det til august 2014. Først babykos og dåp....og slank midje!! Tussemor5: 34 år, gift, 2 gull på 5 og 3 år, en sikker SA i mars, bor i møre og romsdalen. TERMIN 18 m1i (foreløpig mens termin) Bokormamma: 34 år, gift, jente på 6 år og gutter på 3 og 1 fra før. Bor i Møre og Romsdal. Foreløpig termin 21. mai Mamma-til-Emma: 30 år, forlovet, jente på 3 år fra tidligere forhold. Bor i Vestfold. Hvis spiren sitter så er terminen 9 juli 2013 (skal gifte meg 10. August 2013) Hønny-bønny:35 år 3 barn,1 SA i 2011,ikke prøvd siden det da vi giftet oss i sommer og ville ikke ha mage da;-) EL nå så da får vi se hvordan mnd går;-) Og det gikk termin 28 juni -13:-))
En til, please. Skrevet 21. oktober 2012 #996 Skrevet 21. oktober 2012 Neineienei....jeg har begynt å blø. Startet først med rosa på papiret, men nå kommer det frisk blod. Har også mensenlignenede smerter nederst i magen. Det kommer ikke så mye at jeg "blør ut" undertøyet men det kommer masse på papiret når jeg tørker meg. Hulket meg gjennom konsultasjon på telefon til legevakten, men vet jo at det er fint lite de kan gjøre ennet enn å råde meg til å ligge på sofaen og se det hele an, og kontakte lege i morgen. Nå er jeg redd altså
tussemor5 Skrevet 21. oktober 2012 #997 Skrevet 21. oktober 2012 Nei,nei,nei en til please....håper inderlig den blødningen stopper snart. Hvor langt er du på vei? Sender deg min aller største og varmeste klem
hønny-bunny Skrevet 21. oktober 2012 #998 Skrevet 21. oktober 2012 En til please: vi krysser alt,slimhinner kan sprekke selv om nurket har det fint på innsiden. Hvor mange uker er du? Klem
elibjo Skrevet 21. oktober 2012 #999 Skrevet 21. oktober 2012 Sender deg en god klem, jeg også, En til, please...! Håper alt går bra
En til, please. Skrevet 21. oktober 2012 #1000 Skrevet 21. oktober 2012 Tusen takk dere, er så emosjonell at jeg feller tårer over de varme klemmene. Er 14+2, og har jo allerede sett den på UL for to uker siden der den lå og suttet på fingrene. Jeg tillater ingen annen utvei enn at dette skal gå bra, selv om mensen-smertene og blodet får det til å gå kaldt nedover ryggen på meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå