TurboPrinsessen:-) Skrevet 30. mai 2012 #51 Skrevet 30. mai 2012 At vi er så lite selvhøytidlige at vi kaller hverandre sekretøs på jobb:) Tidig, da jeg jobbet i resepsjonen på en stor passasjerbåt, kalte vi oss selv for resepsjonstøsene... :-)
*KlaraKu* Skrevet 30. mai 2012 #53 Skrevet 30. mai 2012 Mitt sier at jeg satt å spiste marsmallows da jeg registrerte meg :-)
*Tootikki* Skrevet 30. mai 2012 #54 Skrevet 30. mai 2012 Flaut å innrømme dette, men nicket mitt forteller at jeg elsker mummitroll-tegnefilmene. Og den jeg liker aller best er om totikker som lager en hest for vinterdamen. Derfor nicket mitt
Voilà Skrevet 30. mai 2012 #55 Skrevet 30. mai 2012 At jeg hørte på Lars Vaular når jeg laget nicket, og ikke var særlig kreativ akkurat da...
jente_80 Skrevet 30. mai 2012 #56 Skrevet 30. mai 2012 At jeg bør skaffe meg litt kreativitet...... ja, jeg er ei "jente" førdt i 1980... Jente på snart 32 år. jadda...!!!
dorri Skrevet 30. mai 2012 #58 Skrevet 30. mai 2012 Hmm valgte nicket på en svært lite kreativ dag. Tenkte bare ... Hmm ja ja jeg tar Dorri ha ha kanskje det kjipeste ever.. Kanskje på tide å bytte det til noe sånt som <3 <3 <3 smileyfjes. Neida :-) Får finne på noe nytt etter fødselen.
Frøken Lakenskrekk Skrevet 30. mai 2012 #59 Skrevet 30. mai 2012 At jeg har, og har alltid hatt et "behov" for å sitte oppe til seint på kvelden, og helst utover natta, dermed har enkelte kalt meg frk.lakenskrekk...
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 30. mai 2012 #60 Skrevet 30. mai 2012 det forklarer da alt vil jeg si
seigdama...og 4 små... Skrevet 30. mai 2012 #61 Skrevet 30. mai 2012 at jeg ofte føler meg som en seigmann som blir dratt i armer og bein av 4 små og mann.... fruktige seigdamer er sexy, så vil jo gjerne være ei slik ei;-)
snuppo Skrevet 30. mai 2012 #62 Skrevet 30. mai 2012 tja. er ei snuppe jeg da, snill og koslig., o ending kommer av dialekt.
L-8 Skrevet 30. mai 2012 #63 Skrevet 30. mai 2012 Det er egentlig helt utrolig random. Guri, jeg skal få meg et nytt nick kjenner jeg.
Gjest sommerfuggel i vinterland Skrevet 30. mai 2012 #64 Skrevet 30. mai 2012 Jeg kalte meg "jenta til Henrik". Men da han forlot meg følte jeg at verden raste rundt meg, jeg følte jeg ikke "fant min plass".. Og en sommerfugl i vinterland (inspirert av Vinni selvfølgelig) er på en måte litt bortkommen, feilplassert, om du vil. Og det er slik jeg føler meg uten Henrik, på feil sted, helt bortkommen og på vidvanke
Lettie Skrevet 30. mai 2012 #65 Skrevet 30. mai 2012 Absolutt ingenting. Ønsker ikke å bli gjenkjent Prøvde forskjellige Disneynavn og kom på Hetti, Letti og Netti. Så da ble det inspirert av de, helt uten grunn egentlig
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2012 #67 Skrevet 31. mai 2012 Jeg kalte meg "jenta til Henrik". Men da han forlot meg følte jeg at verden raste rundt meg, jeg følte jeg ikke "fant min plass".. Og en sommerfugl i vinterland (inspirert av Vinni selvfølgelig) er på en måte litt bortkommen, feilplassert, om du vil. Og det er slik jeg føler meg uten Henrik, på feil sted, helt bortkommen og på vidvanke Du vet at det ikke er Vinni som har skrevet den sangen...?
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 31. mai 2012 #69 Skrevet 31. mai 2012 Tja... Så kjedelig som at jeg heter Stine. Ble alltid kalt "stinen min" av mine nærmeste da jeg var yngre;) Og så var jeg en datter og to sønner.
kamik Skrevet 31. mai 2012 #70 Skrevet 31. mai 2012 Hadde nesten gitt opp håpet om barn nr to, etter lang tids prøving og en MA i fjor sommer. Så da jeg ble gravid i oktober, med termin i juni, trodde jeg ikke helt at det ville gå bra pga blødninger fra uke fire til uke ni. Men hadde jo håpet. Nå er jeg høygravid, og venter lillebror om to uker :-)
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 31. mai 2012 #71 Skrevet 31. mai 2012 At jeg har barn (to stk) og englebarn (2 av dem også..)
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 31. mai 2012 #72 Skrevet 31. mai 2012 Tja... Så kjedelig som at jeg heter Stine. Ble alltid kalt "stinen min" av mine nærmeste da jeg var yngre;) Og så var jeg en datter og to sønner. Hahaha.. Jeg VAR ikke en datter og to sønner, jeg HAR en datter og to sønner ;p
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 31. mai 2012 #73 Skrevet 31. mai 2012 Jeg kalte meg "jenta til Henrik". Men da han forlot meg følte jeg at verden raste rundt meg, jeg følte jeg ikke "fant min plass".. Og en sommerfugl i vinterland (inspirert av Vinni selvfølgelig) er på en måte litt bortkommen, feilplassert, om du vil. Og det er slik jeg føler meg uten Henrik, på feil sted, helt bortkommen og på vidvanke Du vet at det ikke er Vinni som har skrevet den sangen...? Hva så om ikke Vinni har skrevet den, om det er måten han synger den på som gir "rett følelse", så er det jo han som har inspirert henne.
Gjest sommerfuggel i vinterland Skrevet 31. mai 2012 #74 Skrevet 31. mai 2012 Jeg kalte meg "jenta til Henrik". Men da han forlot meg følte jeg at verden raste rundt meg, jeg følte jeg ikke "fant min plass".. Og en sommerfugl i vinterland (inspirert av Vinni selvfølgelig) er på en måte litt bortkommen, feilplassert, om du vil. Og det er slik jeg føler meg uten Henrik, på feil sted, helt bortkommen og på vidvanke Du vet at det ikke er Vinni som har skrevet den sangen...? Hva så om ikke Vinni har skrevet den, om det er måten han synger den på som gir "rett følelse", så er det jo han som har inspirert henne. hehe.. Joda, er fullt klar over det, men hadde det ikke vært for at Vinni gjenopplivet denne sangen så hadde jeg ikke husket den fra jeg var liten Selve ordene "sommerfugl i vinterland" symboliserer for meg noe som ikke er der det hører hjemme. Og jeg er ikke "hjemme" uten Henrik.. Tror mange kjenner igjen den følelsen. Var bare det jeg mente
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå