Lakenskrekk Skrevet 30. mai 2012 #26 Skrevet 30. mai 2012 Det forteller hvordan jeg har det for tiden )
Gjest Filifjonka Skrevet 30. mai 2012 #27 Skrevet 30. mai 2012 Jeg tok Filifjonka fordi Mummimamma var opptatt .
Mummi mamma Skrevet 30. mai 2012 #28 Skrevet 30. mai 2012 Jeg tok Filifjonka fordi Mummimamma var opptatt . Ja Mummimamma var opptatt Derfor måtte jeg ha mellomrom mellom ordene Men Filifjonka er ei tøff dame som vet hvordan hun vil ha det
Kortslutning Skrevet 30. mai 2012 #29 Skrevet 30. mai 2012 At jeg titt og ofte får små kortslutninger. Både av unge, mann og jobb:)
Himmel og hav Skrevet 30. mai 2012 #30 Skrevet 30. mai 2012 Nå burde jeg sikkert skryte på meg at det handler om vidsyn, utsikt, englefjær og annet eterisk og svevende, men "himmel og hav" var rett og slett det jeg sa hver gang jeg var litt oppgitt i en periode. nå sier jeg "å du milde..." så jeg burde kanskje bytte nick Jeg ser også at det høres ut som jeg er ei dame på 83 med blondekrave og perlebrosje...
min<3 Skrevet 30. mai 2012 #31 Skrevet 30. mai 2012 Jeg bruker "min" som kjælenavn på både samboer og sønn. Jeg og samboer skriver ofte det til hverandre i mld,kun ordet min.Kvalmt klissete jeg vet,men også veldig koselig
bitthen Skrevet 30. mai 2012 #32 Skrevet 30. mai 2012 Bitthen - mitt alter ego. Menger seg med Gisken og Ari, drikker champagne og spiser kanapeer selv på en torsdag. Inviteres på Ascehougs hagefest og Stordalens togaparty årlig. Langt fra sannheten med andre ord :-)
Hubro :) Skrevet 30. mai 2012 #33 Skrevet 30. mai 2012 At jeg krysser alt jeg har for at vi skal bli gravide og bli en familie XD
håpefull<3 Skrevet 30. mai 2012 #34 Skrevet 30. mai 2012 Vel, jeg mister ikke håpet selv etter mye motgang. En dag blir jeg mamma,selv om veien er litt lengre enn forventet <3
Gjest Trulte med to små Skrevet 30. mai 2012 #35 Skrevet 30. mai 2012 Nå burde jeg sikkert skryte på meg at det handler om vidsyn, utsikt, englefjær og annet eterisk og svevende, men "himmel og hav" var rett og slett det jeg sa hver gang jeg var litt oppgitt i en periode. nå sier jeg "å du milde..." så jeg burde kanskje bytte nick Jeg ser også at det høres ut som jeg er ei dame på 83 med blondekrave og perlebrosje... Du høres ut som ei dame som driver med det samme som meg jo! dvs "alternativ" og med god humor
Gjest Trulte med to små Skrevet 30. mai 2012 #37 Skrevet 30. mai 2012 Jeg valgte <3 Lykke <3 fordi jeg liker ordet Lykke. Skulle gjerne hatt det til etternavn og jeg har mye å være takknemlig for i livet, selv om det er tøft å være ufrivillig barnløs...enn så lenge. Jeg skal nok få min store lykke en gang i nær fremtid
Fru Gurk Skrevet 30. mai 2012 #38 Skrevet 30. mai 2012 At jeg er er gift med mannen min, hvis kallenavn er Gurken.
lioness* Skrevet 30. mai 2012 #39 Skrevet 30. mai 2012 At jeg visste jeg skulle bli en løvemamma for min egen lille, vakre og etterlengtede løveunge en vakker dag... og mange år senere er jeg blitt det også! Jeg slåss mot hver som helst om han skulle trenge det
Gjest Kira med en av hver Skrevet 30. mai 2012 #40 Skrevet 30. mai 2012 Hunden vår heter Kira og jeg har et barn av hvert kjønn.... og dårlig fantasi når det kommer til å finne på nick
Mamma med 2 små Skrevet 30. mai 2012 #42 Skrevet 30. mai 2012 At vi eier en villa og at jeg er glad i fargen beige.
Frøken Ubesluttsom Skrevet 30. mai 2012 #43 Skrevet 30. mai 2012 Det er faktisk navnet på pusekatten min. Hun er verdens skjønneste, og er oppkalt etter lastebilen til en kompis. Hun og broren er eneste barna jeg har foreløpig, mens vi venter på å bli gravide.
Pengetreet Skrevet 30. mai 2012 #45 Skrevet 30. mai 2012 At veslefrøkna bare gikk under tilnavnet babybuddha som baby fordi hun lignet buddha statuen på en prikk når hun satt he he. Nå er hun tynn som en strek Dessuten synes jeg at buddha hadde mye bra for seg.
Mikkemafian Skrevet 30. mai 2012 #46 Skrevet 30. mai 2012 At jeg har trillet noe så inn i hampen mange turer mens jeg har vært i permisjon. Det startet med 3 turer om dagen fordi trulte ikke ville sove dersom ikke vognen ble trillet.
Gjest meg mamma? Skrevet 30. mai 2012 #47 Skrevet 30. mai 2012 At jeg lurer på om jeg noengang vil være så heldig å få oppleve å bli mamma
Gjest Mentha & Junior Skrevet 30. mai 2012 #48 Skrevet 30. mai 2012 Tja, mer før enn nå kanskje. Jeg hadde dilla på mint og studerte urtemedisin (mint = mentha på latin). Og så har jeg en liten gutt, Junior.
TurboPrinsessen:-) Skrevet 30. mai 2012 #49 Skrevet 30. mai 2012 Nå tenkte jeg at jeg skulle skrive at det sier ikke noe som helst om meg.. Nicket var noe jeg kom på fordi snuppa var helt turbo akkurat da jeg skulle finne på et nick... hun var egentlig roligheten selv, så det har ikke passet i det hele tatt... Men så tenkte jeg litt på hvordan hun er nå, snart 6år etter: TURBO! Jeg skjønner ikke hvor hun får all den energien fra. Full fart i barnehagen, og like full fart hjemme.... Så da sier vel det at jeg har en vilter jente:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå