Gå til innhold

Hva sier nicket ditt om deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mitt sier at jeg har to nydelige barn, som virkelig kan gi meg grå hår noen ganger ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mitt forteller at jeg har fire trollunger ;)

Gjest Juliea+gullet07.03.11
Skrevet

Mitt sier jeg heter Julie Alexandra og har et lite gull :) Team Mille og mams!

Skrevet

At jeg er skikkelig hønemor :P

Skrevet

At jeg er mor til et løvehjerte

Skrevet

Mitt forteller at jeg har fire trollunger ;)

Godt det er flere osm har "trollunger" ;)

Fikk "kjeft" av her ei inne sommmente at INGEN barn er troll ;) kanksje hun var ett troll??? ;)

Skrevet

Absolutt ingen ting utover at jeg mangler fantasi til å finne på et nick..

Gjest Heartbroken
Skrevet

Det forteller at hjertet mitt knuste da vår lille engel døde fra oss.

Men det forteller ikke hele historien, for jeg har to flotte, friske barn + en i magen, så jeg har mye å være takknemlig for også.

Skrevet

Absolutt ingen ting ;)

Har tenkt litt hvilket mellomnavn du har på A, Julie, men nå vet jeg det, alt man lurer på :)

Skrevet

Det forteller at hjertet mitt knuste da vår lille engel døde fra oss.

Men det forteller ikke hele historien, for jeg har to flotte, friske barn + en i magen, så jeg har mye å være takknemlig for også.

Så grusomt trist! Da skjønner jeg at en del av hjertet alltid vil være knust! :(

Men godt du kan kose deg med dine to (snart tre) andre barna da <3

Klem til deg :)

Skrevet

Ingenting egentlig. Synes navnet Alva er pent :)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

At vi er så lite selvhøytidlige at vi kaller hverandre sekretøs på jobb:)

Skrevet

Ingenting, men det var ledig. Og jeg ser ikke vitsen med å vise det her heller, siden det ikke sier noe som helst om meg.

Skrevet

At jeg husker Magica fra Tryll i Donald-bladene(ja, begynner å bli ei gammel dame), og synes hun var utrolig tøff...hehe;)-og at jeg er litt trollkjerring...

Skrevet

At jeg er en Gulltopp ( altså blondhåret) med en liten bjørn ;)

Skrevet

At jeg husker Magica fra Tryll i Donald-bladene(ja, begynner å bli ei gammel dame), og synes hun var utrolig tøff...hehe;)-og at jeg er litt trollkjerring...

Jeg husker også henne!! Hun var stilig ;)

Skrevet

Mitt nick forteller at jeg virkelig er skravlete ;) Jeg prater mye! :)

Skrevet

At jeg er mamma til trollunger :) For det er de virkelig ;-)

Skrevet

Jeg trengte et nytt navn til min nye profil, og hadde musevisa på hjernen på sikkert tyvende dagen. I det jeg skulle teste om musemor var ledig, klasker den lille musungen på tastaturet og legger da til de siste tegnene. Da måtte det bare bli sånn da. Jeg har vært her inne i et par år under et navn jeg har brukt på nett i årevis, men ble litt lei av det og følte at jeg trengte noe nytt.

Skrevet

At jeg ikke er så perfekt og feilfri som feks Tinkerbell :)

Skrevet

Absolutt ingen verdens ting. Det var bare det som falt meg inn når jeg skulle lage nick.

Gjest Miryks
Skrevet

Liker å vri litt på ting. Miryks er Skyrim baklengs, så synes det hørtes litt morsomt ut. Dessuten var Skyrim opptatt D:

Skrevet

Ingenting egentlig. Synes navnet Alva er pent :)

Det har faktisk jeg lurt på ;) Om du heter Alva eller om det var forbokstavene på dine 4 eller noe sånt :P For jeg har ei datter som heter Alva.

Skrevet

Ja jeg heter mummi mamma for jeg føler meg mange ganger som ho. Ho rydder og vasker og lager mat og steller huset hele dagen :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...