Gå til innhold

Er det så farlig med teppe da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er en anonym-forum. Ikke kritiser de som da er anonyme, uavhenig av svar dere får. Liker dere ikke at folk er anonyme - så kom dere over til skravle forum!!

Videoannonse
Annonse
Gjest peacock
Skrevet

Dette er en anonym-forum. Ikke kritiser de som da er anonyme, uavhenig av svar dere får. Liker dere ikke at folk er anonyme - så kom dere over til skravle forum!!

Kritiserer ikke de som er anonyme, men de som mobber. Og dessverre er det gjerne de som er anonyme som er uakseptabelt skrappe i tonen. Mitt svar over var rettet til en spesifikk person som mobber fordi hun kommer unna med det - og det hører ikke hjemme her. Uansett om det er et anonymforum eller ei!

Skrevet

Kjøp svart myggnetting til å ha over vogna. Denne gjør det ganske mørkt.

Brukte selv myggnetting på vogna når lillemann var baby og dette fungerte utmerket.

Vogna skal heller ikke tettes helt igjen når det er kjølig/regnvær ute. Dette pga faren for karbondioksidforgiftning.

Legger ved en link hvor du kan lese om hvorfor vogna ikke må tildekkes.

http://www.tv2.no/gm...en-3769076.html

Skrevet

Meld deg selv, anonym, så skal vi sjekke profilen og historikken din og hetse deg på samme måte som du gjør her. Herregud, er du fullstendig blåst, eller har du ikke lært å lese? Eller kanskje du er en robot som er programmert til aldri å gjøre en feil? Mobbing er ikke greit, ikke heller fordi man er anonym på nettet.

Takk for støtte. Regnet med en slik reaksjon på min historie, men kom til at jeg tåler det. Ville bare støtte HI, som tydelig er fortvilet og får så mye hets lenge etter at hun gir inntrykk av at hun har tatt poenget. Ville la henne vite at vi er flere som gjør feil. Vurderte å bruke anonymfunksjon, men kom til at det var greit å signere, jeg har gjort en feil og lært. De feilfrie må gjerne kaste stein..

Skrevet

Jeg skjønner det fortsatt ikke. Når du dekker til der hvor frisk luft kommer inn...skjønte du ikke da at "hvor kommer frisk luft inn"?????

Tankeløshet handler det om...uvitenhet? Tja, vet ikke. Selv er jeg førstegangsmamma med en liten en på 4 mnd. Jeg har ingen erfaring med baby før jeg fikk frøkna mi, har aldri lest disse teppe-debattene, men trodde alle skjønte at man dekker ikke til åpningen hvor barnet får tilgang til frisk luft!!

Godt at du er en perfekt førstegangsmamma da. Tror du dette svaret hjalp hi noe?

Gjest meg mamma?
Skrevet

Men det er jo de anonyme som slenger mest med leppa. Selvfølgelig er det lov å være anonym, men det er lov å ha folkeskikk og, selv om man er anonym

Gjest Husfrua
Skrevet

Trenger vel ikke akkurat være rakettforsker eller flerbarnsmor for å skjønne at dette er farlig..Jeg vil ikke kalle seg dum,for jeg kjenner deg ikke,men det skremmer meg at noen spør om slikt. Ville du hatt ungen i en varm bil med vinduene igjen?

Skrevet

Min baby må også ha det mørkt når hun skal sove. Har teppe over til hun sovner og tar det av med engang hun er sovnet. Det kan vel du gjøre og?

Skrevet

Min baby må også ha det mørkt når hun skal sove. Har teppe over til hun sovner og tar det av med engang hun er sovnet. Det kan vel du gjøre og?

Skrevet

Ja, jeg har også hatt teppe over vognåpningen. Jeg forbeholder meg også retten til å være anonym, siden 100 krakilske dib damer kommer til å brenne meg på bålet nå.

Skrevet

Ja, jeg har også hatt teppe over vognåpningen. Jeg forbeholder meg også retten til å være anonym, siden 100 krakilske dib damer kommer til å brenne meg på bålet nå.

Skal ikke brenne det på bålet, men du brenner ungen din på bålet.

Du vet det er like farlig som å gå fra en unge i bilen med vinduene kun på gløtt i solsteika?

Skrevet

Jeg kjøpte en svart Teutonia solskjerm til å feste på vogna.

Helt genial!Da blir det mørkt uten at det blir tett.

En sånn en

http://www.lilleprin...UVP-50%2B).html

Trenger ikke ha teutoniavogn.

Jeg bruker den på ABC design og Brio.

Skrevet

Jeg kjøpte sånn solskjerm i dag. Ungen likte ikke å sove selv om vi gjekk i skyggen.

Måtte hjem og bade.

Må prøve igjen i morgen.

Takk for råd

HI

Skrevet

Herregud!

Er det så farlig da om jeg har teppe foran åpningen på vogna?

Ungen ligger jo i bare body og den sover ikke hvis det ikke er mørkt.

Var på stranda i dag for å nyte sol og sommer og hadde ungen sovende i vogna med teppe over åpningen.

Hvorfor er det galt?

Legg deg med dyna over hodet i et ganske så varmt rom. Du kan godt lage et lite rom inni dyna så det ligner mer ei vogn.. DA skjønner du det vel??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...