Tigerpote Skrevet 23. mai 2012 #52 Skrevet 23. mai 2012 *Sport *Cupkakes (de eneste jeg har smakt er de ferdige i butikken, de var så heslige at både datteren min og jeg måtte kaste de) *Kanariøyene og Kreta-Chania (aldri mer!!!)
Kortslutning Skrevet 23. mai 2012 #53 Skrevet 23. mai 2012 -Cupcakes, hva er vitsen?! -Utepils, det er ikke godt med uepils eller øl generelt -Moteblogger, motesider etc. Driter i hva andre har på seg! Jeg vil ha på meg det JEG liker og ikke hva en fjortiss får betalt for å skrive om på en blogg! -Stor og flott tomt/hage, er bare jobb med det. Og det er faktisk ikke Så gøy å klippe plen.. -Reise kollektivt, det er dyrt,man sitter for nærme andre, det er ubehagelig, man blir forstyrret titt og ofte og det er ikke fleksibelt. Jeg kunne ha fortsett, men gjør det ikke. (Fikk ideer av andre innlegg)
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2012 #54 Skrevet 23. mai 2012 Syden Selvbruning Ilse Jacobsen gummistøvler(de gnager så inni h******!) iPhone og DinBaby
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2012 #55 Skrevet 23. mai 2012 Der sa hun det... FOTBALL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gjest Heartbroken Skrevet 23. mai 2012 #56 Skrevet 23. mai 2012 (endret) Fotball, fotball og fotball...... Hater! Harald Eia og Bård Tufte-Johansen. Torsdagskveld fra Nydalen. Dorthe. Alenetid. Trim. Skavland. Kristian Valen. Grilling. (mye styr) Picknic (sand og maur) Endret 23. mai 2012 av Heartbroken
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2012 #60 Skrevet 23. mai 2012 Enig i Kristian Valen. Kan noen hjelpe den mannen snart?
2tal Skrevet 23. mai 2012 #61 Skrevet 23. mai 2012 Jens Stoltenberg Sex og singelliv Norske filmer Hurtigrutecruise Nytt på Nytt
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2012 #62 Skrevet 23. mai 2012 Charterferier Jordbær Grilling Hästens Troika Norsk jordbruk Mote Fisk og skalldyr Vin
det er berre mordi Skrevet 23. mai 2012 #63 Skrevet 23. mai 2012 Kristian Valen Torsdag kveld fra Nydalen Scampi Sofies verden. Lost in translation The English patient
Magia Skrevet 23. mai 2012 #64 Skrevet 23. mai 2012 Adam Sandler! Greit, han er ikke så populær nå, men var det for en stund siden. Guuud, for noe kjedelig vrøvl... Rihanna Blogger (jaa, vet det er mye forskjellig, men de jeg har vært innom har vært kjedelige) Senkveld med Thomas og Harald Signerer fotball, Torsdag kveld fra Nydalen og Kristian Valen Muskuløse menn å være tynn
Plutselig_gravid Skrevet 23. mai 2012 #65 Skrevet 23. mai 2012 - apple produkter - susanne sundfør - sex and the city - cupcakes og andre kaker med dilldall oppå. Sånn smaksmessig sett så ødelegger pynten kakene. - champagne - Jerry seinfeld - Jim carrey
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå