Gå til innhold

Hva synes DU er mest oppskrytt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Musikk

Sushi

Shopping

Spa

Småbarnstiden

Papaya

Nyttårsaften

Videoannonse
Annonse
Skrevet

-Jobbing. Bruke hele livet på sånt tull da.

Skrevet

Dyr vin!! Ingen vin er verdt mer en det koster å mate alle fattige barn i Afrika i et helt år.

Skrevet

Norske epler (er vel nesten værre å si enn å banne i kirka :P)

Lavkarbo

Shopping ja...

Torsdag kveld...... (begynner å bli litt oppbrukt synes jeg)

Skrevet

Valentines Day

Jula

Champagne

Vin

Søvn

pluss sikkert masse annet som jeg ikke kommer på akkurat nå

Kom på noen ting til..

Kaffe - alle typer kaffe,

Utepils - øl generelt - fatter ikke at det er så "populært"

Sol

Varmegrader - Syns fort det blir for varmt jeg

Alt det nyeste innen teknologi....

Vafler

Sjokolade - når man har gått leeenge uten å spise det

17 mai

nyttårsaften

Skrevet

- Høytider som jul, nyttår, påske, 17. mai, valentines day, morsdag, farsdag osv osv.

- Sommer - varmen er uutholdelig, det at man skal være så glad hele tiden gjør meg deprimert og brun hud syns jeg er stygt.

- Sushi

- Cupcakes

- Biff

- Bryllup med alt som hører med

- Verdens beste-kake (neeei, det er ikke verdens beste)

Skrevet

8-16 jobb

sushi

tv

aviser

ukeblader

cupcakes

alkohol

kjøtt

17.mai

dyre barnevogner

trening på treningssenter

og sikkert mer;)

Skrevet

- Høytider som jul, nyttår, påske, 17. mai, valentines day, morsdag, farsdag osv osv.

- Sommer - varmen er uutholdelig, det at man skal være så glad hele tiden gjør meg deprimert og brun hud syns jeg er stygt.

- Sushi

- Cupcakes

- Biff

- Bryllup med alt som hører med

- Verdens beste-kake (neeei, det er ikke verdens beste)

Er så enig med deg, den kaka heter egentlig kvæfjord kake, men blir kalt verdens beste... hvorfor det egentlig?

Jeg og samboern kaller den verdens verste..

Skrevet

Skjønner jeg godt. Er som regel tørr, lite smak, uggen konsistens, og ja, rett og slett skikkelig oppskrytt!

Kom på et par til:

- Bleiekaker

- Overdådig pyntede kaker, eller kaker med masse knallfarga sukkerpasta og marsipan. Har full forståelse for at det er gøy å lage, men syns det er nasty å spise det.

- Gløgg

- Kesam

Skrevet

Graviditet, selv om det er verdt det til slutt

Norske humorprogram på tv

Rødvin, smaker gammel fyll

Nordkapp, alltid tåke og svinkaldt!

Skrevet

Facebook, twitter og andre sosiale medier.

Skrevet

Makroner

Skrevet

Jul og 17.mai - stress!

Kaker - altfor søtt!

Syden - altfor varmt.

Skrevet

Mannen min elsker både taco og grillmat (helt vanlig, type koteletter, pølser, litt mais osv, med salat og potetsalat).

Fatter ikke!! Skikkelig oppskrytt;)

Skrevet

17.mai

Hunder

Skjerf

NRK

Lars Vaular

Sondre Lerche

Lady Gaga

Grand Prix

Tour De France

Skrevet

Sushi

Nyttår

Starbucks

Ben & Jerry

Tapas (det kan jo være så mangt, og kan selvsagt være kjempegodt, men åh, som jeg misliker matsnobber!)

Utdrikningslag

Skrevet

Starbucks

Ps! Enig med Sondre L..

Skrevet

-Sex er definitivt oppskrytt. Det er kun deilig når man er nyforelsket. Da er det fantastisk. Ellers er det jo forbanna kjedelig. Godt ja, men ikke så godt at jeg trenger det så veldig ofte. Hadde fint klart å tilfredstille meg selv. Slitsomt å ha en mann som er så gira på sex.

- De fleste unge, norske artister er oppskrytt. Marit Larsen, Susanne Sundfør, Christel Alsos ... alle de der singer/songwriter folkene. Det er jo bare kjedelig jall. Gi meg heller de gode, gamle artistene.

-Pizza er oppskrytt. Det er godt med hjemmelagdt pizza, men HALLO, det er da mat som er Så mye bedre.

- Vin, spesielt rødvin. Det er jo som å drikke rett fra oljeflaska. Tran er jo bedre!

-Mammatilværelsen kan i noen tilfeller være oppskrytt. Men dette svinger jo selvsagt med humør, søvn og alder, situasjon osv.

- Oreokjeks

-Fantastisk mange tv-programmer og tv-serier som er oppskrytt. Kunne ramset opp en lang liste, men det er alt for sent nå.

Er sikkert mer jeg kunne tilført, men det var dette jeg kom på i farten.

Skrevet

Cupcakes er oppskrytt.

Er helt enig i at overpynta, fargerrike kaker er oppskrytt.

De kakene med best smak er de enkle kakene, som ser litt tilfeldig trasha ut. Pavlova f.eks. nam nam

-Pannekaker

-De der unge motebloggerne som ligger på topp på blogg.no. Voe var jo faktisk litt facinerende, ihvertfall sånn at jeg tittet innom bloggen hennes. men hun som ligger på topp nå, .. jeg skjønner bare ikke hvorfor hun ligger på topp. Det er jo bare svada alt sammen.

-Trendfrisyrer. Det er bare en ting som duger: Gutter skal ha kort hår og jenter skal ha langt hår. Eldre damer kan gjerne har kortere hår enn de yngre.

Skrevet

Perfekt home

Postgirobygget

Charter turer

Bacalao

Skrevet

Bestevenner faktisk. De kan være gode en periode, men de kan alltid dålke på eller annen måte.

Å si at en stole 110% på en er oppskrytt.

Jeg mener ikke alt dette fordi jeg har opplevd så forferdelig mye av dette. Hender det ikke deg, så får du høre det fra andre igjen.

Baksnakking f.eks.Tenker mange at en sier noe stygt om noen, men nei. Du gjør det også om du mener noe om den også.

Sex

Kompe er så fantastisk godt. Vell for meg smaker det bare mel nesten av det. Æsj!

Skrevet

Bestevenner faktisk. De kan være gode en periode, men de kan alltid dålke på eller annen måte.

Å si at en stole 110% på en er oppskrytt.

Jeg mener ikke alt dette fordi jeg har opplevd så forferdelig mye av dette. Hender det ikke deg, så får du høre det fra andre igjen.

Baksnakking f.eks.Tenker mange at en sier noe stygt om noen, men nei. Du gjør det også om du mener noe om den også.

Sex

Kompe er så fantastisk godt. Vell for meg smaker det bare mel nesten av det. Æsj!

Skrevet

Barn (nå blir jeg vel halshugget), bråkete små saker som bare krever og krever.. :P Men alikevel har jeg 2 stk og elsker de over alt på denne jord ;)

Skrevet (endret)

-Spedbarnstiden.

- Graviditet.

- Amming( Veldig bra for barnet, men ikke noen sagnomsust opplevelse for meg) ;)

- Twilight filmene(kjedelige og langtekkelige da er True Blood bedre)

- Torskerogn.

- Trening( Ja det er sunt, bra, men utrolig kjedelig)

- Champagne

- Lavkarbo(Sorry men synes det å spise sunt og ofte + trening er like så greit) ;)

- Mac...

Endret av C.L.H85
Skrevet

Østers

Cupcakes

sjokolade

Bruce Springsteen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...