Anonym bruker Skrevet 22. mai 2012 #1 Skrevet 22. mai 2012 Tenker da på ting/artister/steder/mat osv som folk flest skryter opp i skyene, men som du kanskje ikke er like enig i Min liste (kunne sikkert hengt på mer, men dette var det jeg kom på nå) - Graviditet (At man frivillig utsetter seg for noe sånt.. Men er jo verdt det til slutt) - Kaizers orchestra - Susanne Sundfør - Sushi - Champagne
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2012 #2 Skrevet 22. mai 2012 Sushi Tone Damli Aaberge Bæresjal (Babyer skal liksom elske det, men min hatet det. Ante ikke at en 3uker gammel baby kunne bli så sinna.. Stakkaren fikk jo ikke sett noe, og det var klamt og varmt.. )
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2012 #5 Skrevet 22. mai 2012 Sjømat Sex (ja det er godt. Men ikke sååååååå godt) Norskprodusert tv-underholdning. Whisky!!! The Secret Obama Sting, Mick Jagger og Bob Dylan
Frøken Ubesluttsom Skrevet 22. mai 2012 #6 Skrevet 22. mai 2012 Valentines Day Jula Champagne Vin Søvn pluss sikkert masse annet som jeg ikke kommer på akkurat nå
Himmel og hav Skrevet 22. mai 2012 #7 Skrevet 22. mai 2012 Sushi og lutefisk. Det smaker fisk, og fisk kan serveres på mange måter som smaker mye, mye bedre.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2012 #8 Skrevet 22. mai 2012 Sushi ja. Keiserens klær mat. Oh så hipt assa!
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 22. mai 2012 #10 Skrevet 22. mai 2012 Østers Taylor swift Limousin Nyttårsaften
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2012 #11 Skrevet 22. mai 2012 Sushi Susanne Sundfør (skikkelig hylestemme) Tone Damli Aaberge Søstrene Kardashian Paris Hilton Lutefisk Påske Lavkarbo
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2012 #12 Skrevet 22. mai 2012 En haug med norske og utenlandske artister, inkludert Susanne Sundfør. Tone Damli Åberget er jo bare til Å le av. Fatter ikke hva hun gjør pÅ forsiden av vg dag ut og dag inn. Ufattelig kjedelig dame. Men er hun egentlig oppskrytt? Jeg tenker at oppskrytt er nÅr noe er hauses opp av kultursnobben e.l, mens det egentlig bare er keiserens nye klær. Kan ikke noe for det, men jeg ELSKER sushi. Har gjort det siden jeg bodde noen mÅneder i Japan pÅ begynnelsen av 90-tallet. Orgasmisk smaksopplevelse hver gang for min del. Med andre ord; jeg liker det ikke bare fordi det er in Å like det.
*Yuna* Skrevet 22. mai 2012 #13 Skrevet 22. mai 2012 Nå må jeg høre på Susanne Sundfør, hehe. Kan ikke huske noe musikk fra henne.
L-8 Skrevet 22. mai 2012 #14 Skrevet 22. mai 2012 Enig med juliea: Nyttårsaften Østers Limousin (og alle andre unødvendig dyre biler!) Taco (ugh!) Kinesisk mat (dobbeltugh!) Humor på tv Og standup Sjokoladefondant Og mye, mye mer...
ROFL Skrevet 22. mai 2012 #15 Skrevet 22. mai 2012 Lutefisk Pizza Reality deltakere Tom Cruice Christer Falck eller hvordan det skrives...( ikke verdt å slå opp). Motesidene på dagbladet.no ZZZzzzz eller "High fashion" generelt. Graviditet Norske epler! Jenny Skavland Fredrik Skavland Stephen Moyer Kiss Merker jeg er litt hormonell idag gitt. Kunne sikkert ha fortsatt i det uendelige.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2012 #20 Skrevet 22. mai 2012 Konserter SÅ enig! Har aldri møtt noen som ogsÅ synes konserter er oppskrytt, men for meg føles det feil Å stÅ eller sitte og "se" pÅ musikk.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2012 #21 Skrevet 22. mai 2012 Chanel no.5!! Makan til forjævlig kjerringstank skal man leite lenge etter!
Vicky 83 Skrevet 22. mai 2012 #22 Skrevet 22. mai 2012 Nyttårsaften Zumba Senkveld Nytt på nytt Lutefisk Fårikål
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 22. mai 2012 #24 Skrevet 22. mai 2012 konserter (liker bedre å høre musikken hjemme, på fest, mens jeg trimmer o.l) sex (helt greit, men ikke helt fantastisk) reima tec (helt grei dress, men ikke verdt prisen) Sommer (ja, det er nydelig, men jeg elsker alle årstider. Sommeren har også negative sider som insekt, varme, hodeverk pga mysing, solbrenthet etc)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå