Gå til innhold

spår litt nå ;)


HOPE08

Anbefalte innlegg

Jeg vil også gjerne vite! Termin i oktober.

Født 250876, og mannen min er født 141276

 

gutt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

 

Når ser du positiv graviditetstest på meg? Går det bra denne gangen? Kjønn?

 

10.01.74

 

TAkk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder på med ICSI. Skal igang med et ferskforsøk snart igjen. Ser du om det blir barn på oss? Ser du når? Kjønn? Hvor mange? Ser du noe i forhold til jobben min? Kommer jeg til å bytte?

 

10.06.75

 

Tusen TAKK!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du se graviditet på meg, når? Evt. kjønn? :)

 

290885

 

jeg får opp gravid nå, enten det så har du veldig stor ønske om det at det er din energi jeg plukker opp og at du vil få ei jente ;)

 

 

Er nok ikke gravid nå, men har et stort ønske :) Satser på det skjer snart da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

kan du se på meg også? vi sliter med å få barn, har hatt 4 ivf, men det gikk ikke den riktig vei...kan du se om vi får barn og isåfall hvor mange?tusen takk!

jeg er født 170287

han 100982

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *muffa*

Jeg vil også gjerne vite! Termin i oktober.

Født 250876, og mannen min er født 141276

 

gutt :)

 

Takk :-) Blir spennende å se på UL i slutten av mai da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei. Kan du se hvordan dette svangerskapet vil gå? Blir jeg dårlig, sykemeldt osv. Kjønn og fødsel. Mvh Frimerker f: 211274

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Ser du noe som helst på meg?

030670

monika

 

du har kommet en situasjon som du ikke helt forventet, men du skal ikke fortvile du vil komme gjennom dette, du har kommet til en tid i livet der du står mellom to vanskelige valg, får ikke opp helt hva men du må være forsiktig og velge det hjerte og magefølelsen din sier er rett for deg. du må passe extra godt på at du ikke blir for sjefete ovenfor familie og venner når du går gjennom dette. jeg ser du sliter med økonomi at det skal gå opp i opp, men slapp av du vil finne en som er flink og vil hjelpe deg med dette men husk og gjør noe med det før det blir for ille.

ooops! hva du ser!

Men skulle likt selv å vite litt mer om disse valgene.. Vil ikke utdype det så veldig,men kan jeg skjønner hva det gjelder;)

Skulle likt å vite om det lå an til noen flere barn..?

Ellers takk for svar så langt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :) Jeg fikk satt inn et befruktet egg forrige fredag, kan du se om det har festet seg?? :)

 

16 mai 1982.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å sÅ gøy,tar du fler? Menstermin 29\10. Lurer pÅ kjønn og om alt gÅr bra :) Nina

 

kan jeg fÅ datoen din ogsÅ ?

 

Den glemte jeg i farta! Beklager 05.11.82 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, sÅ spennende =)

 

Lurer pÅ kjønn?

 

06.04.74

 

hei hei fÅr opp ennÅ ei jente jeg da :D trur jeg har sett pÅ deg før og fÅtt opp jente da ogsÅ :)

 

Det hadde du visst, ja - sÅ det nÅ :D Tusen takk for at du allikevel tok deg bryet, og ekstra morsomt at du fÅr opp samme svar ;):D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) ser du om jeg blir gravid snart?? og evt hva det blir? på forhånd takk <3

mvh Merete 100879

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

kan du se på meg også? vi sliter med å få barn, har hatt 4 ivf, men det gikk ikke den riktig vei...kan du se om vi får barn og isåfall hvor mange?tusen takk!

jeg er født 170287

han 100982

dytter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) ser du om jeg blir gravid snart?? og evt hva det blir? på forhånd takk <3

mvh Merete 100879

dytter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...