Gå til innhold

spår litt nå ;)


HOPE08

Anbefalte innlegg

Hei:) er bare 5 uker påvei, og håper inderlig at den lille klamrer seg fast der inne:) ser du om dette svangerskapet går bra, og hvilket skjønn?

 

Mvh Siri 030388

 

hei ja du vil få barnet men jeg er usikker på kjønn begge deler kommer opp her :) spør senere og jeg kan se nærmere på deg :) fikk ikke så mye opp på deg nå :/ beklager

 

Takk for at du tok deg tid:) Da får jeg bare smøre meg med tolmodighet inntil videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest AnnaMathea

Hei!

 

Vi skal på tidlig ul uke 12 om en uke. Er alt bra med babyen? Venter det en gutt eller jente på oss?

 

Født 17.12.81:)

 

jente og alt står fint til med baby ;)

 

Tusen takk for raskt svar! Er veldig spent på ul og håper alt er bra. Usikker på om vi skal vite kjønn, men håper du har rett i at det kommer en jente så har vi en av hver:) Gir tilbakemelding dersom vi får vite kjønn.

 

Ser du om denne også kommer et par uker før termin. Har termin 8. desember. Blir det en ok vaginal fødsel? Gruer meg sååå mye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Vi skal på tidlig ul uke 12 om en uke. Er alt bra med babyen? Venter det en gutt eller jente på oss?

 

Født 17.12.81:)

 

jente og alt står fint til med baby ;)

 

Tusen takk for raskt svar! Er veldig spent på ul og håper alt er bra. Usikker på om vi skal vite kjønn, men håper du har rett i at det kommer en jente så har vi en av hver:) Gir tilbakemelding dersom vi får vite kjønn.

 

Ser du om denne også kommer et par uker før termin. Har termin 8. desember. Blir det en ok vaginal fødsel? Gruer meg sååå mye!

 

 

du vil få på termin dato og du føder vaginalt :D slapp av dette gå så fint :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnnaMathea

Hei!

 

Vi skal på tidlig ul uke 12 om en uke. Er alt bra med babyen? Venter det en gutt eller jente på oss?

 

Født 17.12.81:)

 

jente og alt står fint til med baby ;)

 

Tusen takk for raskt svar! Er veldig spent på ul og håper alt er bra. Usikker på om vi skal vite kjønn, men håper du har rett i at det kommer en jente så har vi en av hver:) Gir tilbakemelding dersom vi får vite kjønn.

 

Ser du om denne også kommer et par uker før termin. Har termin 8. desember. Blir det en ok vaginal fødsel? Gruer meg sååå mye!

 

 

du vil få på termin dato og du føder vaginalt :D slapp av dette gå så fint :D

 

Det skal jeg ta med meg, tusen takk!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Vi skal på tidlig ul uke 12 om en uke. Er alt bra med babyen? Venter det en gutt eller jente på oss?

 

Født 17.12.81:)

 

jente og alt står fint til med baby ;)

 

Tusen takk for raskt svar! Er veldig spent på ul og håper alt er bra. Usikker på om vi skal vite kjønn, men håper du har rett i at det kommer en jente så har vi en av hver:) Gir tilbakemelding dersom vi får vite kjønn.

 

Ser du om denne også kommer et par uker før termin. Har termin 8. desember. Blir det en ok vaginal fødsel? Gruer meg sååå mye!

 

 

du vil få på termin dato og du føder vaginalt :D slapp av dette gå så fint :D

 

Det skal jeg ta med meg, tusen takk!!!

 

bare hygglig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så gøy,tar du fler? Menstermin 29\10. Lurer på kjønn og om alt går bra :) Nina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Er i 16. Uke nå. Lurer på kjønn og om barnet er friskt og har det bra. Gjerne om du får opp noe mer? Født 15.06.79.tusen takk!:D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å sÅ gøy,tar du fler? Menstermin 29\10. Lurer pÅ kjønn og om alt gÅr bra :) Nina

 

kan jeg fÅ datoen din ogsÅ ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Er i 16. Uke nå. Lurer på kjønn og om barnet er friskt og har det bra. Gjerne om du får opp noe mer? Født 15.06.79.tusen takk! :D

 

 

Gutt og alt er bare bra :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spår ikke så alt for lenge til hvis dere lurer og vil bli spådd av meg så må dere gripe sjangsen nå :) jeg holder på til mannen min kommer hjem :) usikkert når han kommer men at dere vet om det er jeg ikke her så vet dere hvorfor ;):D GOD HELG alle sammen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når føder jeg, da?

 

 

du er både anonym og ingen annen info om deg som person så jeg vet ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når føder jeg, da?

 

Jeg er nr. 39, født 12.06.1980

 

august / september får jeg opp

 

dette er til alle dere vet at jeg er ikke "profesjonell" så jeg er ikke altid treffsikker skriver en påminnelse innimellom men sier ifra nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når kommer vi hjem fra sykehuset?

Meg: 221189

Baby: 090512

 

søndag / mandag får jeg opp på dere gratulerer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når føder jeg, da?

 

 

du er både anonym og ingen annen info om deg som person så jeg vet ikke

 

Beklager, er helt ny på dette. Min fødselsdato er altså 12.06.1980, ungens termin et 10.juni. Hjelper det? Ser du noen fødselsdato? Om du ser noe mer rundt fødselen og ungens helse. osv. er det supert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når kommer vi hjem fra sykehuset?

Meg: 221189

Baby: 090512

 

søndag / mandag får jeg opp på dere gratulerer ;)

 

Hadde vært helt utrolig om vi kunne komme hjem så fort, men tror jeg krysser fingrene for neste søndag/mandag :) men takk alikevell:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når føder jeg, da?

 

 

du er både anonym og ingen annen info om deg som person så jeg vet ikke

 

Beklager, er helt ny på dette. Min fødselsdato er altså 12.06.1980, ungens termin et 10.juni. Hjelper det? Ser du noen fødselsdato? Om du ser noe mer rundt fødselen og ungens helse. osv. er det supert.

 

jeg var litt langt unna desverre, nermeste jeg var til termin var august det er nokk for jeg ikke fikk nokk info fra deg :) lykke til uansett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når kommer vi hjem fra sykehuset?

Meg: 221189

Baby: 090512

 

søndag / mandag får jeg opp på dere gratulerer ;)

 

Hadde vært helt utrolig om vi kunne komme hjem så fort, men tror jeg krysser fingrene for neste søndag/mandag :) men takk alikevell:)

 

jeg fikk bare opp søndag/ mandag beklager men jeg får ikke opp om det er nå neste helg neste der igjen det var det som kom opp hos meg .. jeg beklager

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig spent på når lillejenta i magen melder sin ankomst:) Kan du se noe. Min fødselsdato er 01.12.1980 og termin er 30.05.12.

Kjempeglad for svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig spent på når lillejenta i magen melder sin ankomst:) Kan du se noe. Min fødselsdato er 01.12.1980 og termin er 30.05.12.

Kjempeglad for svar:)

 

29. mai popper opp her ;) lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...