Gå til innhold

spår litt nå ;)


HOPE08

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kan du "se" noe på meg, om fødsel? Jeg er født 291074, pappaen er født 230181, og termin er 30 mai...

 

Blir veldig glad om du kan "se" noe om eksamen også...

 

På forhånd tusen takk for hjelp:)

 

Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig spent på når lillejenta i magen melder sin ankomst:) Kan du se noe. Min fødselsdato er 01.12.1980 og termin er 30.05.12.

Kjempeglad for svar:)

 

29. mai popper opp her ;) lykke til

 

Tusen takk for svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!! :)

 

Klarer du å se om fosterdiagnostikeren så rett? Venter vi lillesøster? Både storebror og vi er så spente. Kan du samtidig kanskje se når h#n kommer? Termin 25.07.12 og min fødselsdato 25.5.83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei :)

Har termin 15 sep. hva ser du ang fødsel? Og ser du noe ang. flere barn (har ei fra før)? Eventuelt hvor mange og når?

 

Meg: 041090

Mannen: 080390

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Ser du noe som helst på meg?

030670

monika

 

du har kommet en situasjon som du ikke helt forventet, men du skal ikke fortvile du vil komme gjennom dette, du har kommet til en tid i livet der du står mellom to vanskelige valg, får ikke opp helt hva men du må være forsiktig og velge det hjerte og magefølelsen din sier er rett for deg. du må passe extra godt på at du ikke blir for sjefete ovenfor familie og venner når du går gjennom dette. jeg ser du sliter med økonomi at det skal gå opp i opp, men slapp av du vil finne en som er flink og vil hjelpe deg med dette men husk og gjør noe med det før det blir for ille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan du "se" noe på meg, om fødsel? Jeg er født 291074, pappaen er født 230181, og termin er 30 mai...

 

Blir veldig glad om du kan "se" noe om eksamen også...

 

På forhånd tusen takk for hjelp:)

 

Stor klem

 

hei jeg får opp at du føler du har det veldig godt akkurat nå, jeg vil at du skal være litt forsiktig med den følelsen. du vil møte en nedgang som du vil føle du ikke klarer men jeg vil du skal vite at dette klarer du. plei deg selv og vær litt oppmerksom på omgivelsene dine. fødselen vil gå bra vaginal fødsel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!! :)

 

Klarer du å se om fosterdiagnostikeren så rett? Venter vi lillesøster? Både storebror og vi er så spente. Kan du samtidig kanskje se når h#n kommer? Termin 25.07.12 og min fødselsdato 25.5.83

 

jeg får opp gutt i magen din :) og at han kommer på termin dato :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!! :)

 

Klarer du å se om fosterdiagnostikeren så rett? Venter vi lillesøster? Både storebror og vi er så spente. Kan du samtidig kanskje se når h#n kommer? Termin 25.07.12 og min fødselsdato 25.5.83

 

jeg får opp gutt i magen din :) og at han kommer på termin dato :D

 

fikk ikke jente frem i det hele tatt :) hehe men det nokk for det begynner å bli mange jeg har sett på nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du "se" noe på meg, om fødsel? Jeg er født 291074, pappaen er født 230181, og termin er 30 mai...

 

Blir veldig glad om du kan "se" noe om eksamen også...

 

På forhånd tusen takk for hjelp:)

 

Stor klem

 

hei jeg får opp at du føler du har det veldig godt akkurat nå, jeg vil at du skal være litt forsiktig med den følelsen. du vil møte en nedgang som du vil føle du ikke klarer men jeg vil du skal vite at dette klarer du. plei deg selv og vær litt oppmerksom på omgivelsene dine. fødselen vil gå bra vaginal fødsel

 

OJ! Høres ut som en fødselsdepresjon i vente...huffda:( Uansett, tusen takk for svar..Bra fødsel går bra da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heihei :)

Har termin 15 sep. hva ser du ang fødsel? Og ser du noe ang. flere barn (har ei fra før)? Eventuelt hvor mange og når?

 

Meg: 041090

Mannen: 080390

 

hei det vil gå bra med fødsel og jeg får opp 2 jenter til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!! :)

 

Klarer du å se om fosterdiagnostikeren så rett? Venter vi lillesøster? Både storebror og vi er så spente. Kan du samtidig kanskje se når h#n kommer? Termin 25.07.12 og min fødselsdato 25.5.83

 

jeg får opp gutt i magen din :) og at han kommer på termin dato :D

 

fikk ikke jente frem i det hele tatt :) hehe men det nokk for det begynner å bli mange jeg har sett på nå :)

 

Jaja, hehe. Den som kommer er den som kommer! Tusen takk for at du tok deg tid uansett! :) God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Ser du graviditet denne mnd? Har ikm på bursdagen :) Født 270572.

 

ser pos. test i juni ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Ser du graviditet denne mnd? Har ikm på bursdagen :) Født 270572.

 

ser pos. test i juni ;)

 

Takk :) Du så at jeg skrev inn feil årstall? Født i 82 ikke 72 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnneS

Er jeg gravid ? ;) 15.10.83

 

nei men får opp des.

 

Oi! Det var lenge til ... Håper du tar feil ;) Takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hei:) hadde blitt så glad hvis du ville se min vei:)

Har termin 8. juni og er født 22.06.84.

Kommer mini snart eller kommer jeg til å gå over tiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hei:) hadde blitt så glad hvis du ville se min vei:)

Har termin 8. juni og er født 22.06.84.

Kommer mini snart eller kommer jeg til å gå over tiden?

 

skal du ha gutt? får opp gutt og at han vil komme 10. juni :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hei:) hadde blitt så glad hvis du ville se min vei:)

Har termin 8. juni og er født 22.06.84.

Kommer mini snart eller kommer jeg til å gå over tiden?

 

skal du ha gutt? får opp gutt og at han vil komme 10. juni :)

 

Ja vi venter en gutt:) tusen takk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du se graviditet på meg, når? Evt. kjønn? :)

 

290885

 

jeg får opp gravid nå, enten det så har du veldig stor ønske om det at det er din energi jeg plukker opp og at du vil få ei jente ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...