Anonym bruker Skrevet 11. mai 2012 #51 Skrevet 11. mai 2012 Huff, jeg tåler vanligvis å se lignende uten å ta det ordentlig innover meg, men dette var forferdelig. Det verste var jo når babyen prøvde å krype til henne for å få trøst.. Og den gråten, stakkars stakkars lille baby.
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2012 #53 Skrevet 11. mai 2012 hvordan klarer dere å se videoen? lurer jeg å på!
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2012 #55 Skrevet 11. mai 2012 Helt sykt! Jeg er på en måte glad du delte denne linken HI. Helt sykt. Har vondt inni meg. Hun slo faktisk barnet sitt i ANSIKTET helt på slutten. - Hva skjedde FØR de begynte å filme egentlig? - Hvorfor filmet de? og evt la det ut? :-( Stakkars lille baby
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2012 #56 Skrevet 11. mai 2012 lurer jeg å på! Det var veldig destruktivt.
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2012 #57 Skrevet 11. mai 2012 Helt sykt! Jeg er på en måte glad du delte denne linken HI. Helt sykt. Har vondt inni meg. Hun slo faktisk barnet sitt i ANSIKTET helt på slutten. - Hva skjedde FØR de begynte å filme egentlig? - Hvorfor filmet de? og evt la det ut? :-( Stakkars lille baby det er spØrsmål jeg å lurer på.. og det værste er vel at det har skjedd flere ganger også..
blå2010+rosa2013 Skrevet 11. mai 2012 #58 Skrevet 11. mai 2012 fikk så vondt i meg når jeg så videoen. forstår ikke hvordan noen klarer å gjøre noe så grusomt mot et forsvarsløst lite menneske! la merke til at moren satt der iskald gjennom hele filmen mens hun slo, sparket og mishandlet det stakkars barnet!
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2012 #59 Skrevet 11. mai 2012 Hvorfor lukker vi øynene og ikke vil se? Hvorfor er det galt å legge ut denne filmen egentlig? DET ER JO DET SOM ER VIRKELIGHETEN DER UTE! Når vi ikke tørr å se den engang, hvordan har voldsutsatte barn det da? Typisk oss!! Vi lukker øyenene, vil ikke ta det innover oss, det er for smertefult, vi får vondt. Hva har barna det da??? I Norge dør flere barn pga.vold, flere titals barn har dødd i Norge de siste årene, men bare 1 sak har kommet fram i dagens lys dette året! Hver dag blir barn, også i Norge, slått og mishandlet på denne måten! Dette er virkeligheten, og vi voksne lukker øyene... Hvem skal hjelpe barna? Jo vi voksne, vi som lukker øyene og skylder på bortskjemte eller innadvendte unger i nabolaget og andre plasser. Hvorfor er de så innadvendte, eller hvorfor er de så utrolig irriterende og voldelige da? Har vi spurt om de har det bra? Ta eksempel saken om Kristoffer.. en stille gutt, alle viste at det var noe... men ingen ville ta det innover seg.. ingen turte å melde eller si ifra.. Det var for ubehagelig å melde!!! Hvor ubehagelig hadde han det da? Jeg blir så forbanna!! Jeg vet ikke hva jeg vil med dette, og jeg kritiserer ingen, jeg forstår den smerten vi føler. Men vi Må erkjenne at dette er virkeligheten, også i Norge! Jeg jobber i barnevernet, barn blir brent med gjenstander som strykejern og krølltanger, de blir slått, lugget, innelåst i garasjer og kjellere, de får daglig vite at de "ikke er verdt en dritt" og at de har ødelagt livet til foreldrene. Foreldre ruser seg så mye at de ikke vet hvem de er engang og skjønner ikke at det ligger et barn og skiker etter mor i sengen sin, en mor kan true om å ta selvmord hvis ikke barna oppfører seg... De blir tvinget til å suge far eller stefar og få gjenstander opp i rumpa.. å dette er bare i min hjemby... I Norge! Få opp øynene folkens, se dere rundt og erkjenn virkeligheten! Gjør noe, ALLE barn er VåRE ansvar!
Mamman til Stella og Håkon Skrevet 12. mai 2012 #60 Skrevet 12. mai 2012 Du har dessverre rett # 59 ...det er synd at det er slik, verden er ond..
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2012 #61 Skrevet 12. mai 2012 hvordan klarer dere å se videoen? lurer jeg å på! Det lurer jeg og på. Er sjokkert over at så mange her VELGER å se dette barnet blir mishandlet. Hvorfor, hvorfor, hvorfor? Dere er faen meg bra herdet dere som får et ønske om å se dette!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå