Gå til innhold

Skulle aldri sett denne videoen :'(

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og dette legger du ut her fordi?

Gjest Juliea+gullet07.03.11
Skrevet

Ikke sett den kommer ikke til å gjøre det, men den filmen florerer på fb i dg så skjønner hvilken du mener.. Tenk å kun få 2 års fengsel å slippe ut 6 mnd før pga god oppførsel.. Sinnsykt! Er mormoren som filmer syke mennesker!!!

Skrevet

Har ikke lyst til å se videoen. Men hva handler det om?

Skrevet

hvorfor ikke?

vise dere hvor gal verden er..

Skrevet

hvorfor ikke?

vise dere hvor gal verden er..

Nei det var ingen av oss virkelig klar over fra før av....

Skrevet

Har en anelse om hvor gal verden er uten at jeg trenger å se denne videoen. Skjønner at det er noe ille, og hvorfor skal jeg se den å få dagen ødelagt?

Skrevet

Ikke sett den kommer ikke til å gjøre det, men den filmen florerer på fb i dg så skjønner hvilken du mener.. Tenk å kun få 2 års fengsel å slippe ut 6 mnd før pga god oppførsel.. Sinnsykt! Er mormoren som filmer syke mennesker!!!

florerer på min venneliste også..klarte ikke å se mer en 8 sekunder selv....

tragisk, grusomt..:'(

var det mormoren som filmet!! ? hvilken hjertesløs familie er det der egentlig!? har ingen en sperre som sier det er galt? misshandle en forsvarsløs baby...får klomp i halsen og vil bare gråte jeg..

Skrevet

Hva er vitsen med å legge ut en slik link?? Utrolig smakløst av deg, HI. Du velter deg i dette, det er det verste.

Skrevet

Dama ble arrestert samme dag, heldigvis!

Skrevet

Dama ble arrestert samme dag, heldigvis!

hva med hun som filmet!? hun var jo med på det...

Skrevet

Synes det sier mer om folk som sprer en slik film til skrekk-forlystelse enn å spille inn dritet, hva enn nå det er..

Skrevet

Kjenner det koker inni meg. Får lyst til å drepe denne dama. Faktisk. Får lyst til å misshandle henne for så å skyte henne. Hadde jeg bare hatt denne videoen i hodet mitt, så hadde jeg klart å gjennomføre det også.

At denne dama fikk 18mnd i fengsel er helt sykt! Og jeg håper virkelig hun blir drept på gata! Håper VIRKELIG babyen og de andre ungene som sto å så på blir tatt vekk fra denne familien, og komt til et hjem full av kjærlighet og trygghet!

Nå orker jeg ikke å sitte på nett mer. Holder på å spy.

Skrevet

Synes det sier mer om folk som sprer en slik film til skrekk-forlystelse enn å spille inn dritet, hva enn nå det er..

Må du faen meg skjerpe deg ditt mehe! Jeg er ikke Hi. Men syns faktisk det er helt greit å spre sånt som dette. Det skjer selv om noen av dere velger å stappe hodet i sanda!!

Hi skreiv også nb.. Så skjerp dere!

Skrevet

Hvordan kan det finnes så slemme mennesker.Kan ikke skjønne det://////////((((((((((((((((((((((((((((((( Møkka mennesker.

Skrevet

Jeg vil ikke se, men kan noen forklare veldig forsiktig hva det er som skjer?

Skrevet

Jeg vil ikke se, men kan noen forklare veldig forsiktig hva det er som skjer?

det lille jeg så var ei heks som slo sin baby med pute og at babyen skrek av reddsel og sikkert smerte...men jeg vet ikke hva som skjedde vidre, jeg slo av og ble kvalm

Skrevet

En mamma som slår med pute, med tlf sin, kliper skikkelig hardt på nese, armer og ben. Babyen ligger å gråter. Hun slår og slår.

To barn på rundt 4-7år står og ser på.Bestemora filmer.

Babyen ligger bare på teppet. Prøver å krype noen ganger, men mora dytter henne ned igjen og slår. På slutten slutter babyen å skrike av utmattelse. Så slår hun babyen på foten. Så begynner hun å gråte igjen. Så slutter filmen..

Skrevet

En mamma som slår med pute, med tlf sin, kliper skikkelig hardt på nese, armer og ben. Babyen ligger å gråter. Hun slår og slår.

To barn på rundt 4-7år står og ser på.Bestemora filmer.

Babyen ligger bare på teppet. Prøver å krype noen ganger, men mora dytter henne ned igjen og slår. På slutten slutter babyen å skrike av utmattelse. Så slår hun babyen på foten. Så begynner hun å gråte igjen. Så slutter filmen..

fyfaen...glad jeg ikke så filmen...er det mulig..:'/ stakkar baby.har ikke ord...
Skrevet

hvor gammel er baby? Hvor er dette ifra? Usa? Vil ikke se filmen...

Skrevet

8 mndr....sverige tror jeg...

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Verst er jo at ungen forgjeves prøver å krabbe til henne for å få trøst, og hun dytter han hardt fra seg. Det sier jo sitt, til tross for at hun behandler babyen så forferderlig, så er hun den eneste denne babyen har i situasjonen til å søke trøst hoss :( Stakkars lille :(

Får så lyst til å lørte h*n opp og trøste..

Skrevet

Det viktige må jo være at denne babyen faktisk fikk hjelp og at det ble oppdaget. Så får vi bare håpe den får noen andre, med evne til kjærlighet, til å ta vare på den!

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Babyen er 8 mnd. Moren og hun som filmer er hvertfall fra Malaysia. Det er minst to barn til i rommet :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...