Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 11. mai 2012 #26 Skrevet 11. mai 2012 Det viktige må jo være at denne babyen faktisk fikk hjelp og at det ble oppdaget. Så får vi bare håpe den får noen andre, med evne til kjærlighet, til å ta vare på den! Helt enig.. Dette gir jo et virkerlighets sjokk. Man kan jo bare forestille seg hvor mange barn/babyer som har det slik
prinsessemamma2010 Skrevet 11. mai 2012 #27 Skrevet 11. mai 2012 Etter 3 sek måtte jeg slå av, og nå klarer jeg ikke få redsel-skriket til babyen ut av hode! Får vondt i hjerte av lille gutten :'-(
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2012 #28 Skrevet 11. mai 2012 He vil ikke se. Men gaver motivet for mishandlingen egentlig? Hva får to kvinner, en aktiv og en passiv til at noe slikt kan skje?? Er det bare fordi den skriker? Trodde et mammahjerte var noenlunde likt over hele verden. Forstår en mann. Men en mor? Er det stemoren??
magica fra tryll Skrevet 11. mai 2012 #29 Skrevet 11. mai 2012 He vil ikke se. Men gaver motivet for mishandlingen egentlig? Hva får to kvinner, en aktiv og en passiv til at noe slikt kan skje?? Er det bare fordi den skriker? Trodde et mammahjerte var noenlunde likt over hele verden. Forstår en mann. Men en mor? Er det stemoren?? Eehhh??? Har du aldri hørt om biologiske foreldre, både mødre og fedre som mishandler barna sine? Mammahjerte? Over hele verden? Har nok ikke noe med hvor i verden du er....
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2012 #30 Skrevet 11. mai 2012 Å fy faen.. Klikka meg inn pÅ videoen, men mÅtte skru av med en gang. FÅr sÅ utrolig vondt av den babyen...
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2012 #31 Skrevet 11. mai 2012 He vil ikke se. Men gaver motivet for mishandlingen egentlig? Hva får to kvinner, en aktiv og en passiv til at noe slikt kan skje?? Er det bare fordi den skriker? Trodde et mammahjerte var noenlunde likt over hele verden. Forstår en mann. Men en mor? Er det stemoren?? Forstår du det om det er en mann??? What? Og takk for den! Jeg er selv stemor, skal vi bli sammenlignet med den heksa Kunne da aldri falle meg inn og gjøre slikt med min stedatter, selv om jeg er stemor.. Jeg satt bare og gråt gjennom filmen, hadde såååå lyst å ta opp babyen å klemme den hardt inntil meg :`(
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2012 #32 Skrevet 11. mai 2012 Hvorfor I ALLE DAGER er en slik film offentliggjort?? Kvalmt. Nekter å se. Gidder ikke herde meg selv i hyeneåtsel.
Gjest Dotto Skrevet 11. mai 2012 #33 Skrevet 11. mai 2012 Fyfaen, må vedkommende BRENNE!!!!! Dette er sånne folk jeg rett og slett ikke hadde tatt fem flate øre for å skutt rett mellom øynene...
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2012 #34 Skrevet 11. mai 2012 jeg vil bare vite om det går bra med babyen....
magica fra tryll Skrevet 11. mai 2012 #35 Skrevet 11. mai 2012 Ja, det tror jeg(har ikke sett videoen). De sier over her at moren ble arrestert samme dagen og fikk fengselstraff.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 11. mai 2012 #36 Skrevet 11. mai 2012 He vil ikke se. Men gaver motivet for mishandlingen egentlig? Hva får to kvinner, en aktiv og en passiv til at noe slikt kan skje?? Er det bare fordi den skriker? Trodde et mammahjerte var noenlunde likt over hele verden. Forstår en mann. Men en mor? Er det stemoren?? Du er da helt på bærtur vel?! "Forstår en mann" Jaha, så man skal ha forståelse for det om det er en mann, hvorfor? Fordi de ikke vet beder? Tro du meg, det er IKKE forståerlig eller akseptablet av hverken mann eller kvinne å skade egene eller andres barn! "Er det stemor" Tror du virkerlig deg selv her? Hva har fått deg til å tro at stemødre slår og mishandler stebarna sine? Kjenner en del som er stemødre, og INGEN av dem kunne gjort noe slikt mot sine egene eller sine stebarn. Makan til utsagn det kommer fra deg..
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2012 #37 Skrevet 11. mai 2012 Vill ikke se videoen, og hva slags venner har dere som forteller at den florerer på fb? Hvem legger ut sånt. JA, verden er fæl, og NEI vi bør ikke lukke øynene for hva som skjer der ute. Men bare SYKE mennesker har behov for å se og dele dette! Man får et bra nok inntrykk av galskapen der ute av å se/lese nyheter, slike videoer av hendelsene bør benyttes til bevisførsel og ikke noe annet!
Gjest Heartbroken Skrevet 11. mai 2012 #38 Skrevet 11. mai 2012 Men hvorfor ser dere på sånn da? Ser virkelig ikke behovet...
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 11. mai 2012 #39 Skrevet 11. mai 2012 (endret) Herregud i himmelen:-( Babyen blir helt utmattet, men moren gir seg ikke......MYE innestengt aggresjon hos det kvinnemennesket gitt!! Reagerte også på at det var et par andre barn tilstede. De så tydeligvis hele sadismen:-( Hvem vet, kan hende de får unngjelde de også......Og blir lært opp i at det er greit å bruke babyen som punchingbag....... Godt hun ble avslørt! Håper du aldri får ha omsorg for barn ever again. Endret 11. mai 2012 av Kari Mari
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2012 #40 Skrevet 11. mai 2012 Jeg blir så kvalm og provosert av dere som må legge ut slike tragedier her. Slike ting som dette er det ikke annen nytte i enn å gjøre andre svært uvel.
Gjest Løvemusene Skrevet 11. mai 2012 #41 Skrevet 11. mai 2012 (endret) Å fy faen, den nysgjerrigheten min altsÅ. Men ting som er bra med at dette har kommet ut i offentligheten nÅ... den bitchen ligger dÅrlig an som fri dame nÅ, verdensskjent for Å være babymishandler.... jeg HÅPER hun blir drept sakte og brutalt.. sÅnn har jeg aldri sagt før... Endret 11. mai 2012 av Løvemusen
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2012 #43 Skrevet 11. mai 2012 skulle ønske jeg lot vær å se... det sto NB der..
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2012 #44 Skrevet 11. mai 2012 Får lyst til å drepe denne dama. Faktisk. Får lyst til å misshandle henne for så å skyte henne. Hadde jeg bare hatt denne videoen i hodet mitt, så hadde jeg klart å gjennomføre det også. Eh...? Føler meg ikke helt trygg på deg...
moota m storebror&lillebror Skrevet 11. mai 2012 #45 Skrevet 11. mai 2012 For de som lurer står dette under videolinken jeg fikk av en venn på fb idag. Grym barnmisshandel upprör på nätet Ett videoklipp där en bebis misshandlas brutalt sprids på nätet. Nu avslöjar malaysisk polis vad som hände efter misshandeln på den smutsiga madrassen i Kuala Lumpur. I den mycket obehagliga videon syns en ung kvinna misshandla en liten gråtande bebis. Videoklippet är fyra minuter långt och har upprört tusentals människor över hela världen, rapporterar CNN. Många upprörda läsare har också hört av sig till Aftonbladet efter att ha sett klippet. Avslöjande på Facebook Nu sprids klippet som en löpeld på Facebook och andra sociala medier. Det har tvingat den malaysiska polisen till en oväntad åtgärd. I onsdags gick myndigheten ut på Facebook och berättade vad som hänt efter misshandeln: "Kvinnan i videon är barnets biologiska mamma. Hon arresterades samma dag som polisen fick reda på vad som hänt", skriver den malaysiska polisen på Facebook. Spelades in av vän Enligt uppgifter till CNN ägde händelsen rum i maj 2011, i en förort till Malaysias huvudstad Kuala Lumpur. Mamman var då 18 år gammal, barnet 10 månader. Videoklippet ska ha spelats in av en vän till mamman, som började bli orolig för mammans upprepade vanvård av sitt barn. Efter att ha spelat in videoklippet gick hon direkt med filmen till polisen, enligt Arjunaidi Mohamed vid polisen i Petaling Jaya. Samma dag greps mamman för barnmisshandel. Bor hos fosterfamilj Efter misshandeln och gripandet av mamman har barnet tagits om hand av en fosterfamilj. Enligt Fatimah Zuraidah från de sociala myndigheterna i Kuala Lumpur mår barnet "mycket bra" i dag. – Socialtjänstemännen har kontakt med fosterfamiljen varje månad, säger hon. När mamman har avtjänat sitt straff i november kommer en domstol att besluta om hon återfår vårdnaden av sitt barn. Enligt CNN är det oklart hur videon har hamnat på nätet, ett år efter att händelsen ägde rum. – Vi undersöker hur den har kunnat läcka ut, säger polisen Arjunaidi Mohamed. Får tonvis med mail med folk som vill att jag ska ta bort videon. Varför är vi sådana i Sverige som hellre blundar för verkligheten än ser den framför oss? Hur ska vi kunna belysa ett problem om ingen agerar, utan snarare blundar? Varför gör vi alltid så? Vad blir bättre om jag tar bort den? Du sover bättre? Hjälper det dem? Kommer fler att agera om vi ser verkligheten eller blundar för den? Jag kommer inte att ta bort den, för att du ska sova bättre. Det står redan en varning för känsliga, så se inte den om du inte klarar av det.
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2012 #46 Skrevet 11. mai 2012 skulle ønske jeg lot vær å se... det sto NB der.. Jo større blir sjansen for at en ikke klarer å la være
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 11. mai 2012 #47 Skrevet 11. mai 2012 Du som lurer på hva slags venner vi har som sprer denne videoen på fb, Etter denne videoen kom opp har det jo tvunget politiet til å handle. En bekjent av meg sa at grunnen til at filmen kommer opp nå igjen er fordi moren har elelr skal snart slippe ut av fengsel før tiden pga god oppførsel. Og om den vidioen spres tvinges politiet til å reagere og revurdere om denne damen skal løslates, politiet får et enormt press på seg når denne filmen florrerer nettet.
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2012 #48 Skrevet 11. mai 2012 Har lyst til å ta opp jenta mi som jeg akkurat fikk til å sove for å holde rundt henne! Fy faen altså!!! Og tenk hvor mange som har det slik og ingen vet om det...
Mamman til Stella og Håkon Skrevet 11. mai 2012 #50 Skrevet 11. mai 2012 Har lyst til å ta opp jenta mi som jeg akkurat fikk til å sove for å holde rundt henne! Fy faen altså!!! Og tenk hvor mange som har det slik og ingen vet om det... Akkurat det samme fikk jeg lyst til etter at jeg så de 8 tragiske sekkundene i går... og jeg gikk faktisk inn til henne også, bare for å se om hun hadde det bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå