Gå til innhold

Hoggorm i sandkassen!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva i alle dager har dens utseende med om jeg liker å finne den i sandkassen eller ei? Jeg kan dessverre ikke forutse hvilke dyr og andre potensielle farer enhver dag bringer. Da vi var små var det huorm rundt oss hele sommeren og vi sto å kikka på dem, jeg lever enda.. Er huggorm på ene hytta vår, men kan da ikke unngå å dra dit for det. Hysteri!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva i alle dager har dens utseende med om jeg liker å finne den i sandkassen eller ei? Jeg kan dessverre ikke forutse hvilke dyr og andre potensielle farer enhver dag bringer. Da vi var små var det huorm rundt oss hele sommeren og vi sto å kikka på dem, jeg lever enda.. Er huggorm på ene hytta vår, men kan da ikke unngå å dra dit for det. Hysteri!

Hvem har sagt at du skal la være å dra på hytta for det??

Jeg skjønner godt at det ikke er spesielt hyggelig å finne en huggorm oppi en sandkasse hvor barna skal sitte å leke. Er det vanskelig å forstå? Ikke dermed sagt at barna aldri skal leke der igjen....

Snakk om å være dramatisk, LilleFie!!

Forresten, godta at noen ikke liker orm/er redd for orm, andre ikke.

Skrevet

Vi har drept MANGE hoggorm rundt hytta, men alltid slik at den dør momentant. Ville aldri kastet en stein på en hoggorm. Sørger for at den dør momentant.

Ok, så er jeg kriminell...kan leve med det, jeg.

Skrevet

Vi har drept MANGE hoggorm rundt hytta, men alltid slik at den dør momentant. Ville aldri kastet en stein på en hoggorm. Sørger for at den dør momentant.

Ok, så er jeg kriminell...kan leve med det, jeg.

Kan du sikkert. Verre om hoggormbestanden ikke kan leve med det. Dette handler ikke om din samvittighet, men at du påfører skade på sårbar natur.

Hvordan sørger du forresten for at en huggorm dør momentant?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...