Gå til innhold

OMG....er det rart han er singel...må bare fortelle dette...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kanskje han trives best med å gi kommandoer i senga. Det betyr ikke at man er en egoist i det daglige av den grunn.

Videoannonse
Annonse
Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Ok..Hi her

Jeg ser godt hva dere mener, og det blir som det blir med mange tråder på dette forumet. Man tar en situasjon ut av en hel setting og prøver å forklare hva man reagerer på. Men så blir det feil fordi ting kommer ut av sammenheng.

Denne mannen er god i senga og jeg tenner på han der, men ikke som person. Og ikke han på meg heller tror jeg. Vi blir nok aldri et par, men det er greit for begge.

Men han har hatt noen meninger som selv jeg, i denne sex-settingen, har reagert på, bl.a. at for han er alle kvinnfolk bitcher. Og andre ting som jeg ikke gidder å gå innpå her.

Jeg følte tidlig at han har en veldig egoistisk måte å være på og er vant til å gjøre slik han vil. Og med en gang han ikke får det som han vil, så blir han furten og gidder ikke mer.

Det er nok litt det jeg reagerte på....ikke en dominant mann. Er også enig i at man på sms mangler tonefall og ansiktsuttrykk og det gjør nok til at man misforstår hverandre fort. Tror nok både han og jeg gjorde det.

Om han hadde stått foran meg og beordret meg i seng, hadde settingen blitt en helt annen og jeg kunne følt situasjonen på en annen måte. Men slik jeg oppfattet den så ble det litt for mye, litt for raskt "gjør som JEG sier, ellers gidder ikke jeg å leke".

Og ingen sex-sms-samtaler er like, man kan ikke si at sånn og sånn skal det være. Har hatt dette før, hvor leken har virkelig vært en flørtelek som har vart lenge...hvor jeg virkelig tente på fyren. Men her var det mer som "gjør som jeg sier, så jeg får kommet og blitt ferdig...har omtrent et kvarter".

Ingen som sier at det er slik det skal være hele tiden, for alle. For mange kan sex snakk være en pirrende "dette vil jeg gjøre med deg" osv osv. Men for han kan det være DET som tenner, at han er dominerende, hvertfall ut i fra det du skriver nå, han ser alle kvinner som bitcher, så antagligvis er han kun ute etter noen å leke med i senga, noen å dominere i senga. Kjønner?

Om dette ikke funker for deg, så får du ret og slett kutte han ut, så har du løst problemet, for om dere ikke har samme sex preferanser, så vil det lille dere faktisk har tilfelles falle ganske så raskt, og dere sitter kun med bitterhet igjen. Og du kan jo da gå glipp av å møte en som dekker alle dine behov innen det sexuelle, du vet jo aldri, det kan hende den mannen som står bak deg i kassa på Rimi har samme sex prefferanser som deg, på ALLE plan, ikke bare når dere er i senga ;)

Skrevet

Hi kjenner vel denne mannen best, og om han er egoistisk eller ikke, for hun er jo den eneste som har møtt han.... :)

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Hi kjenner vel denne mannen best, og om han er egoistisk eller ikke, for hun er jo den eneste som har møtt han.... :)

Man skal heller ikke stemple noen ut i fra hva de liker inne sexuell preferanse. Og noen liker å være dominant hele tiden inne dagliglivet også, men stopper det om det blir sagt stopp. Så inntil HI eventuelt prøver seg på det og ser reaksjonen, så kan hun ikke stemple han uten videre, og jeg hadde sagt det samme i motsatt situasjon.

Hi og han har tydelig vis møtt på sine ulikheter på det eneste punktet de treffes, og da ville vel det mest fornuftige være å si takk og farvell.

Skrevet

HI

Utrolig hvor forskjellig ting blir tolket her inne. Ser ut som om jeg er blitt stemplet og tolket og overtolket om hva jeg liker i hvert fall...selv om dere aldri har møtt meg heller.

Nei...denne mannen er nok veldig egoistisk. Han har sagt det selv. Man blir vel fort det om man kun har hatt seg selv å tenke på i 43 år...?

Vi funka dritbra i senga, det var der vi funka best. Men den sexsamtalen i går ble på en måte litt for kjapp for meg....skal jeg tenne på noen med sms...så trenger jeg litt mer tid. Men jeg tror ikke han trengte det...der passet vi ikke sammen.

Nok om det...nok en gang har jeg gått i fella over å tro at det å legge ut en del av et forhold jeg har til en annen person, vil få folk til å skjønne at han faktisk er litt sånn som jeg antydet.

But what the heck....i morgen lørdag er jeg fullstendig med på notene igjen....med Mister Ego...

Skrevet

Det er nå sånn det er på et nettforum- vi svarer utifra det som står i hovedinnlegget, og ikke hva som kanskje muligens kan ha skjedd dere imellom ellers.

Skrevet

Når du har en pulekompis, så er det faktisk kun det - en pulekompis. Ikke forvent at han lytter til behovene og følelsene dine og vil bli kjent med personligheten din - han er, som deg, kun ute etter sex. That's it.

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Du kan jo ikke forvente at vi skal forholde oss til noe annet enn akurat hva du skriver her, og du skrev ikke noe om dine preferanser, eller at han er egotripp i det daglige liv, hvertfall ikke så vi kunne forstå det slik.

Du kommer først med det nå at han har sagt han er egoistisk også, ble ikke det litt kleint at du ikke bare skrev det i hovedinnlegget? just saying..

Uansett, om du vil ha han som pulekompis, så må du også vite at han kommer ALDRI til å sette seg ned å spørre hva og hvordan du foretrekker det hele, ikke ne gang innen tekstingen. Når man anskaffer seg en pulekompis, så er det som regel ene og alene for å dekke egene behov (been there, done that) ikke for å spørre "ja, hva liker du best da?"

Er det noe du trenger, eller noe du forventer, så må du si det, ikke vente på at han skal forstå det.

Gjest Antarctica
Skrevet

Forstår HI godt. Dirty talk er uansett en toveis kommunikasjon, det nytter ikke å bare kjøre på med det man sjøl liker. Kan bli heeeeelt feil.

Gjest Heartbroken
Skrevet

Klar du får svar ut fra den informasjonen du deler, vi kan ikke vite om andre preferanser denne mannen har.

Og ut fra hi og dine svar i etterkant sitter jeg igjen med inntrykket av at dere nok er ganske sære og ego begge to. Skal man kommunisere via sms må man vise litt velvilje og raushet, noe ingen av dere gjorde i eksempelet du ga oss.

Det hele bunner, som jeg ser det, i at han skrev "jeg vil at du" i stede for "kan du"? Skal man være så bestemt på at man ikke skal la seg herse med eller være så medgjørlig (for å holde på selvfølelsen), er det nok svært lett for den andre part å tråkke over er usynlig grense.

Om du kun vil ha han som sexvenn, blir det vel litt feil å snakke om vær og vind før man forsiktig nærmer seg målet med kontakten?

Du sier at han er ego og sær siden han har vært singel i hele sitt liv - har du tenkt tanken på at 10 år som singel kan ha gitt deg noen særheter også?

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Forstår HI godt. Dirty talk er uansett en toveis kommunikasjon, det nytter ikke å bare kjøre på med det man sjøl liker. Kan bli heeeeelt feil.

Så sa hun vel heller aldri at hun ikke likte det som hendte, ut i fra det som står, så sa hun aldri stopp, eller at hun ikke hadde interesse, hun ba han heller ikke bytte innfallsvinkelen sin. Null forklaring på at hun synes det er feil, heller ingen oppfordring i henhold til hva hun liker.. Er jo det som er poenget her.

Skrevet

Traff en fyr for et par måneder siden. Jeg var forsåvidt ikke ute etter et forhold, det var han, men jeg gjorde dette klart i starten. Så vi har truffet hverandre et par ganger, egentlig kun fordi sexen funka veldig bra.

Men jeg blir mer og mer overrasket over typen han er. I starten virka han ålreit, men tydelig at det er en grunn til at han er single, ikke har barn og aldri har vært gift...nå er han 43 år.

I går sendt teksta vi litt og han ville gjerne ha en litt kinky samtale...det var helt greit for meg, da vårt forhold er basert på sex og han tenner meg og jeg tenner han. Vi treffes på lørdag, men det var tydelig at han ville starte litt allerede...

Men her gir jeg et utdrag av starten på denne samtalen...jeg sier bare hersketeknikker og macho oppførsel:

"sover du" (jeg)

"nei...har du lyst til å ta litt på deg" (han)

"mmm...har heller lyst til at du gjøre det" (jeg)

"jeg ligger i senga...hvor er du? (han)

"sitter i stua..." (jeg)

"jeg vil at du skal gå og legge deg i senga di" (han)

"å...har du begynt å gi meg ordre nå??" (jeg)

"jeg vil at du skal gjøre det....gjør du det for meg? Hvis du gjør som jeg sier så vil du ha ennå mer lyst på meg på lørdag..." (han)

"insisterer du også?" (jeg)

"vil du ikke gjøre det for meg? Kan du ikke bare gjøre det jeg sier du skal gjøre" (han)

"det kommer an på...." (jeg)

"å..glem det..vil du ikke leke så kan du ha det så godt. God natt" (han)

"men jeg leker...du kan ikke vente deg at du bare skal fortelle meg hva jeg skal gjøre...og at jeg gjør det...du må jo gi meg litt mer lyst" (jeg)

"jeg hadde lyst til å kose meg med deg...over sms...men glem det. God natt" (han)

"jøss..du gir opp fort..." (jeg)

"ja...du vil gjøre det på din måte...ikke på min..synd for deg" (han)

"ok...synd for meg. God natt" (jeg)

"du er ikke morsom...er du i senga di nå?" (han)

Her starta han på'n igjen og jeg moret meg nesten under hele samtalen (der jeg fremdeles satt i stua fullt påkledd) og "latet" som om jeg fulgte det han ville jeg skulle gjøre og forklare slik at han ble tent....det gikk for han til slutt, men herrejesus som det oser egoisme av det han klarer å lirke ut av seg...

Det er mulig at dere ikke oppfatter det han skrev slik jeg oppfatter det, men nå har jo jeg sett mye annet ved han som bare bekrefter en litt machoholdning og det blir jo noe helt annet. Eller synes dere jeg overreagerer litt??

Haha. det gikk for han tilslutt.. :P Nå synes jeg kinky sms er teit jeg da, uansett. Lett å misforstå hverandre da. Dere får spare den der grisepraten deres til dere faktisk skal pule, så kanskje dere unngår at noen blir snurte :)

Skrevet

Du kan ikke forvente noe særlig forståelse for at du ikke liker å bli kommandert her inne, da det er de fleste damene her sin våteste drøm!

De er så farget av sin egen opphisselse av dette at de ikke ser at det faktisk kan være irriterende for noen med slik oppførsel, og at ikke alle tennner på å bli kommandert slik, at man faktisk må få tid til å tenne på egenhånd, og kanskje lede an litt selv også!

Skrevet

Din opplevelse er nok den mest riktige her for deg , det er vannseklig og forstå og sette seg inn i din situasjon når vi ikke har hørt det selv ;O he he men jeg synntes det var litt morsomt jeg da ..

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Mitt problem med å forstå deg HI, er at du ikke trivdes med settingen, men likevel fortsatte til det gikk for han, istedenfor å si ifra at dette hadde du null interesse av, og om du skulle få noe ut av dette også, så måtte han tone ned domenansen sin.

I stedenfor å ta saken der og da, så lotdu det fare og holdt det gåen til det gikk for han.

Og ut ifra det hovedinnlegget ditt sier, si står det jo ikke noe om at han er/sier han er egoistisk på andre punkt heller.

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Du kan ikke forvente noe særlig forståelse for at du ikke liker å bli kommandert her inne, da det er de fleste damene her sin våteste drøm!

De er så farget av sin egen opphisselse av dette at de ikke ser at det faktisk kan være irriterende for noen med slik oppførsel, og at ikke alle tennner på å bli kommandert slik, at man faktisk må få tid til å tenne på egenhånd, og kanskje lede an litt selv også!

Nope, går nok mer på at hun lot det fare og fortsatte til det gikk for han, og de var jo begge like snurt i måten de skrev til hverandre. Hadde vel vært bedre og sakt ifra at hun ikke tenner på den dominansen hans.

Skrevet

Om du ikke tenner på at mannen tar kontroll skulle du bare sagt fra. Han er en sexbuddy så hvorfor skal du gå med på ting du ikke liker. Poenget med vennskapet er jo da bare nytelse.

Og det å ta kontroll i forhold til sex har faktisk ikke noe å gjøre med egoisme.

Min ex var en egoist i sexlivet vårt tenkte kun på seg selv og så lite poeng med foreplay eller å se til at det var godt for meg om jeg var ferdig også ..... (jupp han er en ex nå)

Mens en mann som tar kontroll fortsatt er ute etter nytelse for begge.

Han forholder seg til hva han selv liker og når du ikke sier noe må han jo anta at du liker det også.

Om han er egoistisk i resten av livet sitt eller i sexlivet sitt og du ikke liker det så kutt han ut og finn en ny pulekamerat som liker de samme tingene i senga.

Hvilken rolle spiller det forsåvidt om han er egoistisk i resten av livet om det kun er sex som foregår mellom dere?

Det vil jo da ikke spille inn på deres forhold.

Gjør deg selv en tjeneste og si fra neste gang, ikke lat som du er med eller liker noe om du ikke gjør det.

Dette er ikke en person som du ønsker forhold meg, derfor trenger du ikke å prøve å like ting, du sier fra hva du liker og ikke og om det ikke er bra nok er det andre som kan fylle det behovet.

Jeg antar du er samme person som lurte på her for en stund siden om du skulle gå ut med mannen eller ikke siden han var interessert i forhold og ikke du.

isåfall høres det ut som du egentlig vil ha mer en en sexvenn i han men det er noe med han du ikke vil innrømme at du ønsker.

Eller er det det at bare vil vite at det er noen der som har lyst på deg.

Kan skjønne den godt forsåvidt, det er hyggelig å vite at noen liker en selv om det ikke er begge veier.

Skrevet

HI

Herreguuuuuuuuuud....les gjennom innleggene før dere tolker det i den retningen som passer dere!!!

Jeg kan tenne på macho menn, jeg kan tenne på dominans.

Men det vil da ikke si at jeg kun vil bli kommandert hit og dit akkurat som det passer mannen. Okay..dette var sms-sex...ikke så lett å kreve god sex da.

1. Men ja...jeg ble tent på han.

2. Ja, jeg gleder meg til i morgen for det blir det ekte saker.

3. Nei, jeg er ikke interessert i forhold og har ikke skrevet innlegg om denne fyren før???

4. å like dominans for meg er ikke ensbetydende med å akseptere og like alt som blir foreslått...bare fordi han skal bestemme.

5. Jeg sa ikke fra om hva jeg likte og ikke likte fordi det gikk 20 minutter fra vi starta til det gikk for han...hadde jeg gått innpå den diskusjonen så hadde han droppa hele greia...og jeg vil gjerne få nyte han i morgen. Derfor fulgte jeg han halvveis i det han ville og gadd ikke diskutere noe mer.

6. Og ja...for meg er sex noe man deler...sexkompis eller kjæreste. Man må være to, og ikke bare tenke ut i fra seg selv og sine ønsker...og leker man godt så blir man ikke snurt fordi det ikke går den veien man ønsker med en gang. Det er jo en del av leken det og prøve å hisse opp partneren sin...for meg i hvert fall. Jo mer opphisset han blir...jo mer tent blir jeg!

7. Og sist men ikke minst...for de dib-damer som bare vil ta i mot ordre og legge seg flat for mannen når det passer han; hver sin smak, men jeg synes det hele vitner om en stor porsjon dårlig selvfølelse og underdanighet...som ikke passer meg. Men for all del...been there, done that....jeg synes bare at det går en grense et sted..for meg..og den burde han også respektere, slik at leken går på begges premisser. Det er jo da det blir gøy!!

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Tror du misforstår de fleste her HI ;)

Skrevet

For å være helt ærlig ut HI høres du veldig sær ut, og ja jeg syntes du overreagerte for det var det du spurte om. Du hørtes veldig trassig ut på det du sendte tilbake og synes bare selv det ble teit...av dere begge egentlig. Jeg forholder meg til du skreiv først men har lest det andre og. Så da har du fått svar, men utifra hva jeg har lest her virker du ikke villig til å ta det til deg.

Du har jo å som du har sagt vært singel i 10 år, mulig det har gjort deg litt sær og egoistisk selv. Har en kompis som har vært singel så lenge og han er den særeste fyren jeg vet om, finner helt syke feil hoss de han møter :P

Skrevet

Forresten så sier du at du kan like macho menn og dominans, så skriver du at du trenger ikke like eller akseptere alt som blir foreslått. Han ba deg gå i senga, var det over grensa di? Virkelig ille iallefall var det av han! Tror du har misforstått meningen med dominans da.

Men takk, var ett litt fornøyelig innlegg :) Men nei at han er singel kan jeg da forstå, men kan vel egentlig lett forstå at du har vært singel i 10 å.

Skrevet

Altså, du kan ikke være hard to get når det eneste du er interessert i, er sex. Du har misforstått. Enkelte anbefaler jenter til å spille kostbar og vente med sexen for å virke mer interessant for FORHOLD. Ingen spiller kostbar når dere bare treffes for å pule. Skjønner at han ikke gidder og blir irritert.

Og nei, jeg er ikke underdanig, men har aldri skjønt poenget med å spille kostbar, med mindre man er 14 år.

Hi

Jeg spilte ikke kostbar...men har ingen planer om å gjøre som menn sier, bare fordi de har lyst til at jeg skal gjøre sånn. Har da litt integritet.

Samtalen hadde vart i omtrent tre minutter når han begynte å bli "irritert"...her var det snakk om fra hans side at om jeg ikke ville gjøre ting slik han ville så ville ikke han. Det er vel ikke noe bedre holdning fra hans side??

Eller er det en sånn holdning her inne at om man vil ha sex, så får det bli på mannens premisser?? Helpes meg...det er vel ikke fordi man vil ha kun sex med noen, at man skal gi seg hen til den andre parten slik han ønsker det?? Jeg blir helt PAFF av å lese svarene deres!!!

HI

Som sagt, det er så utrolig tydelig at folk ikke leser innleggene ordentlig, bare svarer ut i fra det at de vil lire av seg litt stygge kommentarer og rakke ned på andre...slik at de føler seg bedre selv.Ser at flere har uttalt seg om hvor sær de synes jeg er som har vært singel i over 10 år og at det er nok en grunn til det. La meg bare klare opp i situasjonen her:

JEG ER HI OG HAR VæRT I ET FORHOLD I OVER 10 åR...JEG HAR VæRT SINGEL I LITT OVER ETT åR!!!! JEG HAR TO NYDELIGE BARN OG KOSER MEG I EN SINGELTILVæRELSE.

HAN HAR VæRT UT OG INN AV FORHOLD SIDEN SIN UNGDOM, ER 43 OG HAR INGEN BARN OG HAR SELV SAGT AT HAN ER NOK BLITT RELATIVT EGOISTISK MED åRENE OG HAR DERFOR IKKE LYST På BARN.

Sorry, men dere dib'ere driter så innmari på draget når dere bare slumrer gjennom et innlegg og lirer av dere det som faller dere inn. Og det er ikke første gang!!! Skjerpings!!

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

HI

Som sagt, det er så utrolig tydelig at folk ikke leser innleggene ordentlig, bare svarer ut i fra det at de vil lire av seg litt stygge kommentarer og rakke ned på andre...slik at de føler seg bedre selv.Ser at flere har uttalt seg om hvor sær de synes jeg er som har vært singel i over 10 år og at det er nok en grunn til det. La meg bare klare opp i situasjonen her:

JEG ER HI OG HAR VæRT I ET FORHOLD I OVER 10 åR...JEG HAR VæRT SINGEL I LITT OVER ETT åR!!!! JEG HAR TO NYDELIGE BARN OG KOSER MEG I EN SINGELTILVæRELSE.

HAN HAR VæRT UT OG INN AV FORHOLD SIDEN SIN UNGDOM, ER 43 OG HAR INGEN BARN OG HAR SELV SAGT AT HAN ER NOK BLITT RELATIVT EGOISTISK MED åRENE OG HAR DERFOR IKKE LYST På BARN.

Sorry, men dere dib'ere driter så innmari på draget når dere bare slumrer gjennom et innlegg og lirer av dere det som faller dere inn. Og det er ikke første gang!!! Skjerpings!!

Men du skrev ikke noe i første innlegg om at han selv kaller seg egoistisk, det kom først en evighet senere, så om man kun skal gå ut i fra ditt første innlegg, så tydes det som om du synes han er egoistisk innen sex bare. Er det som skapte debatten om dominans.

Men greit: Skal vi gå ut i fra alt du har skrevet:

Spm ditt: Ja, du høres sær ut. Det gjør han også, om han virkerlig er like egoistisk i alt, ikke bare det sexuelle.

Dere fungerer ikke sammen innen sexteksting, da han krever noe du finner helt urimelig, og du avviser uten å gi klar beskjed om at han må tenne deg før du akter å gå til senga di. (enda jeg kan forstå at han ber deg gå til senga, jeg ville ikke tekstet sex snakk med en som satt på stua og så på tv ved siden av)

Og det heter seg ikke "er det rart han er singel" ut i fra det hele her, siden du nå viser til at han har VALGT å være singel, aldri binde seg 100% til noen.

Dere begge virker litt "det skal være på mitt vis, eller ingen", så spørs om dere begge er like sære på den fronten, enda han er mer bevist på det.

Skrevet

Jeg er enig i noe av det du sier Hi. F.eks dette:" de vil lire av seg litt stygge kommentarer og rakke ned på andre..."

For det første så har jeg lest gjennom innlegget og kan ikke se noen steder der folk har slengt med stygge kommentarer eller rakket ned på det på en slem måte.

Det jeg har sett er at folk har kalt deg sær (ja, du syns kanskje det er slemt å si det, men det er ikke akkurat å rakke ned på). Folk syns du er rar fordi du reagerte på den måten, og det må dem få lov til. Folk er rett og slett uenig i det du sier og skriver. Dette er et diskusjonsforum og her diskuterer man. Er man uenig så sier man ifra. Eller vil du bare at folk som er enige i det du skrive kan svare på innlegget ditt?

Her er det du som må skjerpe deg.

Skrevet

Hi, du rakker jo som f....ned på denn fyren. Og når du selv føler at folk rakker ned på deg så er det ikke ok?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...