Gå til innhold

OMG....er det rart han er singel...må bare fortelle dette...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde blitt supertent over å få slike sms. Jeg elsker å bli dominert, i senga vel og merke ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det virker som om du totalt misforstod at det var en lek. Han inviterer til sexy teksting, og du angriper han tilbake. En av dere må føre an om dere skal gjøre slikt over telefonen.

Skrevet

Hi

Angrep???

Agrep jeg han....synes du virkelig det??

Skrevet

Hi

Angrep???

Agrep jeg han....synes du virkelig det??

Når du skriver som du gjør til han, så kan det virke som angrep ;) Siden du sa ja til sexsnakk, men totalt avblåste han fordi han prøvde å føre ann samtalen, eller "kontrolere deg" som du påstår.

Skrevet

Traff en fyr for et par måneder siden. Jeg var forsåvidt ikke ute etter et forhold, det var han, men jeg gjorde dette klart i starten. Så vi har truffet hverandre et par ganger, egentlig kun fordi sexen funka veldig bra.

Men jeg blir mer og mer overrasket over typen han er. I starten virka han ålreit, men tydelig at det er en grunn til at han er single, ikke har barn og aldri har vært gift...nå er han 43 år.

I går sendt teksta vi litt og han ville gjerne ha en litt kinky samtale...det var helt greit for meg, da vårt forhold er basert på sex og han tenner meg og jeg tenner han. Vi treffes på lørdag, men det var tydelig at han ville starte litt allerede...

Men her gir jeg et utdrag av starten på denne samtalen...jeg sier bare hersketeknikker og macho oppførsel:

"sover du" (jeg)

"nei...har du lyst til å ta litt på deg" (han)

"mmm...har heller lyst til at du gjøre det" (jeg)

"jeg ligger i senga...hvor er du? (han)

"sitter i stua..." (jeg)

"jeg vil at du skal gå og legge deg i senga di" (han)

"å...har du begynt å gi meg ordre nå??" (jeg)

"jeg vil at du skal gjøre det....gjør du det for meg? Hvis du gjør som jeg sier så vil du ha ennå mer lyst på meg på lørdag..." (han)

"insisterer du også?" (jeg)

"vil du ikke gjøre det for meg? Kan du ikke bare gjøre det jeg sier du skal gjøre" (han)

"det kommer an på...." (jeg)

"å..glem det..vil du ikke leke så kan du ha det så godt. God natt" (han)

"men jeg leker...du kan ikke vente deg at du bare skal fortelle meg hva jeg skal gjøre...og at jeg gjør det...du må jo gi meg litt mer lyst" (jeg)

"jeg hadde lyst til å kose meg med deg...over sms...men glem det. God natt" (han)

"jøss..du gir opp fort..." (jeg)

"ja...du vil gjøre det på din måte...ikke på min..synd for deg" (han)

"ok...synd for meg. God natt" (jeg)

"du er ikke morsom...er du i senga di nå?" (han)

Her starta han på'n igjen og jeg moret meg nesten under hele samtalen (der jeg fremdeles satt i stua fullt påkledd) og "latet" som om jeg fulgte det han ville jeg skulle gjøre og forklare slik at han ble tent....det gikk for han til slutt, men herrejesus som det oser egoisme av det han klarer å lirke ut av seg...

Det er mulig at dere ikke oppfatter det han skrev slik jeg oppfatter det, men nå har jo jeg sett mye annet ved han som bare bekrefter en litt machoholdning og det blir jo noe helt annet. Eller synes dere jeg overreagerer litt??

Det er mange mennesker som liker å sjefe litt når det gjelder akkurat sex så det i seg selv er vel ikke noe merkelig. Men enten må du syntes det er greit at han er "den sterke" når det gjelder det seksuelle og velge å vøre den litt svake som føyer. (da selvsagt ikke gjøre ting du ikke selv liker) eller du får si klart fra at du ikke ønsker det.

Og at dere skal være likeverdige også under sex.

Mange jenter som liker at typen tar litt komando, meg inkludert. Men det er kun på soverommet for å si det slik og jeg bestemmer selv når jeg ønsker å være med på dette. Og i det store og hele står jeg klar til å si nei å avslutte når jeg føler for det for det er ingen tvang eller ekte makt inne i bildet.

Det finnes også utallige menn som tenner på at kvinner tar komandoen.

Men når du møter en som vil være den sterke vil han ikke jatte med deg fram og tilbake. Det er enten følg med i "spillet" og ta din rolle eller si fra at dette har jeg ikke lyst til.

Dette var nok bare nytt for deg :)

Skrevet

hahaha...DIB damene angriper igjen. På en frekk måte.. Må man være så spydig? Noen DIB damer eeeeelsker å rotte seg sammen altså. Syntes egentlig forumet er trivelig, men begynner å bli lei av at så mange ikke respekterer hverandre og snakker ordentlig.

Skrevet

Er man frekke fordi man er uenig med HI?

Skrevet

Eva-Lill: Ikke fordi man er uenige. Men måten man formulerer seg på. Man kan skrive på en positiv og respektfull måte. :)

Skrevet

Er man frekke fordi man er uenig med HI?

Ja det er klart spesielt hvis mange er uenige. For når mange av oss sier meningen vår og den ikke er lik HI sin så gjenger vi oss sammen .. hehe

Skrevet

hahaha...DIB damene angriper igjen. På en frekk måte.. Må man være så spydig? Noen DIB damer eeeeelsker å rotte seg sammen altså. Syntes egentlig forumet er trivelig, men begynner å bli lei av at så mange ikke respekterer hverandre og snakker ordentlig.

Kjære HI (ja, jeg vet at det er du som er HI)...har hittil ikke sett et eneste ord der noen er frekke mot HI. Uenig...ja, men ikke frekk.

Og jeg slenger meg sammen med damene her. Du sa ja til å være med på leken, men du var ikke med på leken i det hele tatt. Som de fleste her inne skjønner jeg han veldig godt hvorfor han ble irritert. Og dessuten, så trengte du ikke å gå på rommet ditt. Du kunne bare sitte der du satt og si at nå har du gått på rommet ditt. Så enkelt kan man faktisk gjøre det.

Skrevet

Det er nok ikke HI nei. Jeg velger å være anonym, men jeg er ikke HI.

Uttaler meg ikke om HI gjorde feil eller rett.. Bare måten folk snakker il hverandre på. Og DIBdamer er eksperter på å rotte seg sammen.

Skrevet

Syntes det er OK å være uenige. Men på mange tråder og gennerelt, så syntes jeg mange kan skrive på en penere måte. Vær gjerne uanig, men vær respektfull.

Gjest Miryks
Skrevet

Når HI ikke vil ta innover seg at hun faktisk dreit seg ut med denne typen, så må man kanskje prøve å forklare på en måte hun forstår?

Av og til må det store bokstaver til.

Skrevet

Men hvor har folk vært frekke? Fin om du anonym #31 kan komme med eksempler. Har lest gjennom tråden og syns ikke at folk har vært frekke.

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Sier meg enig med #39, finner ikke et eneste frekt innlegg på denne samtalen, folk er uenig med HI, og ser hans side bedre enn hennes. Men ingen frekkheter slik jeg ser det. Ingen her som kaller HI noe stygt eller noe, så HVA er frekt her da #31?

Skrevet

Derfor tror jeg at anonym #31 er Hi. For Hi er vel den eneste som syns folk er frekke fordi vi ikke deler hennes synspunkter.

Skrevet

Trenger 4-5 personer gjennta det samme? herregud.

Skrevet

Ut fra info som blir gitt her, så synes jeg helt klart det er du som er sær, ikke han. å bli "beordret" i seng er da bare sexy og opphissende, ikke dominerende og egoistisk.

Skrevet

Ja, noen ganger så trengs det faktisk....

Skrevet

Ut fra info som blir gitt her, så synes jeg helt klart det er du som er sær, ikke han. å bli "beordret" i seng er da bare sexy og opphissende, ikke dominerende og egoistisk.

Enig med de fleste her, og spesielt med hun som sier at dette kanskje er noe nytt for HI. At hun ikke har vært med på denne type lek før, så kanskje derfor hun reagerte slik.

Gjest sommerfuggel i vinterland
Skrevet (endret)

Jeg må bare hive meg på dere, jeg ser heller ikke en eneste stygg/ufin kommentar her. Folk er uenige, men ingen angriper hi.

Problemet med å kommunisere skriftlig er at man ikke oppfatter tonefall, kroppsspråk osv. Det jeg leste utifra samtalen deres er rett og slett "kommunikasjonssvikt".

Han tar føringen, skal nok prøve å hisse deg opp, du tolker det som kommando.

Hadde det vært jeg som fikk denne kommentaren hadde jeg ligget naken i senga raskere enn lynet :P hehe

Endret av sommerfuggel i vinterland
Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Du er ikke pripen HI, og han er ikke kontrolerende.

Ut i fra det som du skriver her, så minner det som sommerfuggel i vinterland sier, om komunikasjons svikt ;)

Du får heller ta det opp med han, spør om hans sexuelle preferanser, kanskje du oppdager en mann som liker å være dominerende i den sexuelle verdenen, i såfall: lucky you! ;) Her er mannfolket noe svakt på den fronten gitt, til min store erglelse ;)

Skrevet

Syntes også det er sexy med en dominerende mann. Men det jeg derrimot syntes var feil at mannen er at han blir furten på den måten.. Kunne heller sagt godnatt på en annen måte enn å snu på haka. Sex er jo ikke alt, og det burde han vist henne. Skjønner HI litt jeg.

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Syntes også det er sexy med en dominerende mann. Men det jeg derrimot syntes var feil at mannen er at han blir furten på den måten.. Kunne heller sagt godnatt på en annen måte enn å snu på haka. Sex er jo ikke alt, og det burde han vist henne. Skjønner HI litt jeg.

I denne settingen var jo sex alt! De skulle jo ha sexsnakk. Og innen sexsnakk, så må som regel den ene "ta kontrollen", eller så kan det fort gå i lås, så sitter begge der frustrerte og irritert.

Om HI ikke liker å bli dominert, så hadde det ikke vært verre enn å skrive noe som; "beklager, men dominanse er turn off for meg", så hadde det nok løst seg automatisk, istedenfor å kverulere på det viset, som satte hele samtalen i lås.

Skrevet

Ok..Hi her

Jeg ser godt hva dere mener, og det blir som det blir med mange tråder på dette forumet. Man tar en situasjon ut av en hel setting og prøver å forklare hva man reagerer på. Men så blir det feil fordi ting kommer ut av sammenheng.

Denne mannen er god i senga og jeg tenner på han der, men ikke som person. Og ikke han på meg heller tror jeg. Vi blir nok aldri et par, men det er greit for begge.

Men han har hatt noen meninger som selv jeg, i denne sex-settingen, har reagert på, bl.a. at for han er alle kvinnfolk bitcher. Og andre ting som jeg ikke gidder å gå innpå her.

Jeg følte tidlig at han har en veldig egoistisk måte å være på og er vant til å gjøre slik han vil. Og med en gang han ikke får det som han vil, så blir han furten og gidder ikke mer.

Det er nok litt det jeg reagerte på....ikke en dominant mann. Er også enig i at man på sms mangler tonefall og ansiktsuttrykk og det gjør nok til at man misforstår hverandre fort. Tror nok både han og jeg gjorde det.

Om han hadde stått foran meg og beordret meg i seng, hadde settingen blitt en helt annen og jeg kunne følt situasjonen på en annen måte. Men slik jeg oppfattet den så ble det litt for mye, litt for raskt "gjør som JEG sier, ellers gidder ikke jeg å leke".

Og ingen sex-sms-samtaler er like, man kan ikke si at sånn og sånn skal det være. Har hatt dette før, hvor leken har virkelig vært en flørtelek som har vart lenge...hvor jeg virkelig tente på fyren. Men her var det mer som "gjør som jeg sier, så jeg får kommet og blitt ferdig...har omtrent et kvarter".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...