Gå til innhold

OMG....er det rart han er singel...må bare fortelle dette...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Traff en fyr for et par måneder siden. Jeg var forsåvidt ikke ute etter et forhold, det var han, men jeg gjorde dette klart i starten. Så vi har truffet hverandre et par ganger, egentlig kun fordi sexen funka veldig bra.

Men jeg blir mer og mer overrasket over typen han er. I starten virka han ålreit, men tydelig at det er en grunn til at han er single, ikke har barn og aldri har vært gift...nå er han 43 år.

I går sendt teksta vi litt og han ville gjerne ha en litt kinky samtale...det var helt greit for meg, da vårt forhold er basert på sex og han tenner meg og jeg tenner han. Vi treffes på lørdag, men det var tydelig at han ville starte litt allerede...

Men her gir jeg et utdrag av starten på denne samtalen...jeg sier bare hersketeknikker og macho oppførsel:

"sover du" (jeg)

"nei...har du lyst til å ta litt på deg" (han)

"mmm...har heller lyst til at du gjøre det" (jeg)

"jeg ligger i senga...hvor er du? (han)

"sitter i stua..." (jeg)

"jeg vil at du skal gå og legge deg i senga di" (han)

"å...har du begynt å gi meg ordre nå??" (jeg)

"jeg vil at du skal gjøre det....gjør du det for meg? Hvis du gjør som jeg sier så vil du ha ennå mer lyst på meg på lørdag..." (han)

"insisterer du også?" (jeg)

"vil du ikke gjøre det for meg? Kan du ikke bare gjøre det jeg sier du skal gjøre" (han)

"det kommer an på...." (jeg)

"å..glem det..vil du ikke leke så kan du ha det så godt. God natt" (han)

"men jeg leker...du kan ikke vente deg at du bare skal fortelle meg hva jeg skal gjøre...og at jeg gjør det...du må jo gi meg litt mer lyst" (jeg)

"jeg hadde lyst til å kose meg med deg...over sms...men glem det. God natt" (han)

"jøss..du gir opp fort..." (jeg)

"ja...du vil gjøre det på din måte...ikke på min..synd for deg" (han)

"ok...synd for meg. God natt" (jeg)

"du er ikke morsom...er du i senga di nå?" (han)

Her starta han på'n igjen og jeg moret meg nesten under hele samtalen (der jeg fremdeles satt i stua fullt påkledd) og "latet" som om jeg fulgte det han ville jeg skulle gjøre og forklare slik at han ble tent....det gikk for han til slutt, men herrejesus som det oser egoisme av det han klarer å lirke ut av seg...

Det er mulig at dere ikke oppfatter det han skrev slik jeg oppfatter det, men nå har jo jeg sett mye annet ved han som bare bekrefter en litt machoholdning og det blir jo noe helt annet. Eller synes dere jeg overreagerer litt??

Videoannonse
Annonse
Gjest Miryks
Skrevet

Det får da være måte på "hard to get" du skal være da?

Skjønner godt at han ble irritert, jeg. Det ville jeg også blitt!

Du virka jo nesten toatalt uinteressert, og kunne nesten se ut som du gikk i fullstendig i angrepsmodus, selv om du ser på det som en spøk. En idiotisk spøk, sådan.

Spøker er som oftest morsomt når begge er med på det.

Vitsen med pulekompis om du ikke leker litt?

Merk, leke, ikke kødde, spøke og irritere ræva av.

Gjest Ziva
Skrevet

43 år, singel, ugift, ingen barn......

Er nok en selvforskylt årsak til det ja!

Skrevet

Syns ikke dette var så veldig OMG jeg...

Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

Ut fra det du skrev i HI skjønner jeg hvorfor DU er singel. Inviterer mann til sexforhold, da du ikke gidder å forplikte deg, og samtidig ikke gidder å engasjere deg i sexpraten og virker ufyselig. Du er nok ikke klar for noe som helst forhold enda, verken som sexkompiser eller kjærester. La mannen være og finne noen som vil ha både forhold og sexprat.

Gjest yrild
Skrevet

Jeg skjønner deg jeg. Har alltid holdt meg langt unna menn som blir fornærmet for hver minste ting!

Skrevet

I denne sammenhengen synes jeg det var du som var den sære!

Skrevet

Det er jo ikke noe galt med han (utifra de meldingene), det er jo du som virker rimelig spesiell!!!

Skrevet

Hahaha.. Det er jo du som er rar her da :)

Skrevet

HI

Jeg innrømmer at jeg var litt hard to get i begynnelsen, da jeg var usikker på om han var alene eller ikke, siden han litt tidligere i samtalen sa han var ute med en kompis.

Nei...jeg skjønner at det kan virke som om det var jeg som var vanskelig...men det var virkelig ikke det. Som skrevet tidligere, jeg har jo en helhet å ta utgangspunkt i, det har ikke dere. Det er ikke første gang han mener at han skal bestemme alt, og jeg skal gjøre som han sier. Men det ser jo ikke dere, det forstår jeg.

Og ja...jeg er singel fordi jeg vil det. Har vært i et forhold i over 10 år og nyter singellivet. Han har aldri forpliktet seg til noe som helst og er fremdeles singel....

Jeg har aldri sagt at jeg er klar for noe forhold...heller motsatt. Men jeg er ikke klar for å gjøre slik som han vil...bare fordi han sier at han vil det. Så underdanig er jeg ikke...i motsetning til flere her inne tydeligvis;)

Skrevet

Altså, du kan ikke være hard to get når det eneste du er interessert i, er sex. Du har misforstått. Enkelte anbefaler jenter til å spille kostbar og vente med sexen for å virke mer interessant for FORHOLD. Ingen spiller kostbar når dere bare treffes for å pule. Skjønner at han ikke gidder og blir irritert.

Og nei, jeg er ikke underdanig, men har aldri skjønt poenget med å spille kostbar, med mindre man er 14 år.

Skrevet

Altså, du kan ikke være hard to get når det eneste du er interessert i, er sex. Du har misforstått. Enkelte anbefaler jenter til å spille kostbar og vente med sexen for å virke mer interessant for FORHOLD. Ingen spiller kostbar når dere bare treffes for å pule. Skjønner at han ikke gidder og blir irritert.

Og nei, jeg er ikke underdanig, men har aldri skjønt poenget med å spille kostbar, med mindre man er 14 år.

Hi

Jeg spilte ikke kostbar...men har ingen planer om å gjøre som menn sier, bare fordi de har lyst til at jeg skal gjøre sånn. Har da litt integritet.

Samtalen hadde vart i omtrent tre minutter når han begynte å bli "irritert"...her var det snakk om fra hans side at om jeg ikke ville gjøre ting slik han ville så ville ikke han. Det er vel ikke noe bedre holdning fra hans side??

Eller er det en sånn holdning her inne at om man vil ha sex, så får det bli på mannens premisser?? Helpes meg...det er vel ikke fordi man vil ha kun sex med noen, at man skal gi seg hen til den andre parten slik han ønsker det?? Jeg blir helt PAFF av å lese svarene deres!!!

Gjest Miryks
Skrevet

Hi

Jeg spilte ikke kostbar...men har ingen planer om å gjøre som menn sier, bare fordi de har lyst til at jeg skal gjøre sånn. Har da litt integritet.

Samtalen hadde vart i omtrent tre minutter når han begynte å bli "irritert"...her var det snakk om fra hans side at om jeg ikke ville gjøre ting slik han ville så ville ikke han. Det er vel ikke noe bedre holdning fra hans side??

Eller er det en sånn holdning her inne at om man vil ha sex, så får det bli på mannens premisser?? Helpes meg...det er vel ikke fordi man vil ha kun sex med noen, at man skal gi seg hen til den andre parten slik han ønsker det?? Jeg blir helt PAFF av å lese svarene deres!!!

Det var vel mer at han ville ha deg med på leken, og syntes det var mer sexy og enklere om du lå i sengen, og ikke satt i sofaen og glodde på tv'en.

Jeg synes faktisk du spilte kostbar. I stedet for å bare si til ham at "jeg liker ikke at du gir meg kommandoer" (noe jeg ikke kan se at det var.....), så må du dra det ut så folk blir irriterte.

Hjelpes.....

Skrevet

Jeg trodde det var sånn man sa til hverandre hvis man skulle sexe over sms jeg? å gi kommando liksom...?

Skrevet

Åh, hjelpe meg. Dere henger dere begge opp i bagateller, ser jeg.

Like sære begge to, vil jeg si.

Gjest Miryks
Skrevet

Jeg bare lurer.. Når dere har sex, og han vil at du skal ri. Klapper du til ham da, og kler på deg eller?

Siden du ikke skal ha noe av den "machopoppførselen" hans,og ikke vil kommanderes rundt, mener jeg.

Skrevet

Skjønte ikke helt problemstillingen her....

Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

Jeg trodde det var sånn man sa til hverandre hvis man skulle sexe over sms jeg? å gi kommando liksom...?

Signerer. Altså, DU alene kan ikke bestemme hvordan det skal være, din sexpartner må jo også ha et ord med på laget? Ut fra samtalen med denne mannen virker det som at du er totalt uinteressert i hans ønsker, og i sexen overhode siden du sitter og glor på TV istedet for å konsentrere deg om samtalen. Ingen liker å bli nedprioritert, verken når det gjelder sex eller andre ting.

Skrevet

Hi

Det var vel mer at han ville ha deg med på leken, og syntes det var mer sexy og enklere om du lå i sengen, og ikke satt i sofaen og glodde på tv'en.

Jeg synes faktisk du spilte kostbar. I stedet for å bare si til ham at "jeg liker ikke at du gir meg kommandoer" (noe jeg ikke kan se at det var.....), så må du dra det ut så folk blir irriterte.

Hjelpes.....

Hi

"å...har du begynt å gi meg ordre nå??"...jeg ville tatt det hintet, men så har jeg også sosiale antenner og føler meg fram etter personen. Det er ikke så viktig for meg at jeg bestemmer alt vi skal gjøre, det gir meg mye mer å føle personen, at vi gjør dette sammen...at vi leker....ikke at en bestemmer og den andre følger etter. Men for all del...sikkert noen som liker/trenger det også.

Og en fyr som blir irritert etter noen minutter...fordi jeg ikke har gjort som han sa og ønsket...ja...synd for han. Har da ikke tenkt til å legge meg langflat fordi han ønsker det...litt kan jeg gå med på og jeg kan strekke meg langt...om jeg føler at ting er lagt til rette for det.

Og til opplysning for alle dere jenter som har svart på tråden og synes at det er jeg som er helt "out of line"...om det hadde vært meg som hadde beordret en mann hit og dit og blitt irritert etter noen minutter tenker jeg pipa hadde fått en annen lyd....

Skrevet

Men du sa jo faktisk JA til å være med på leken og videre så gidder du ikke. Det er ikke rart han blir irritert av så barnslige meldinger du kommer med.

Og etter meldingene å bedømme så skjønner jeg godt at han ble irritert

Skrevet

Jammen, hvorfor mener du at det er DU som alene skal bestemme hva dere skal gjøre da? Og hvorfor er det greit at DU blir sur og irritert for noe han skriver, mens han ikke kan bli det over noe du skriver?

Må han absolutt skrive akkurat som du vil for at det skal være greit?

Jeg forstår meg ikke på deg, enkelt og greit.

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Høyst sansynelig så tenner han på å være "sjefen", det er helt normalt, og mange har det slik innen det sexuelle, den ene bestemmer alt, og den andre "bare" følger med. Totalt normalt dette, for noen så kan dette vare hele dagen (altså at den ene har full kontroll på alt den andre skal gjøre) Det er faktisk de som lever slik, til og med folk som har barn, er gift osv.

Om du ikke liker at han har denne tendensen, denne interessen, så går nok det mer på deg enn på han, han viser hvem han er og hva han liker, og du bare kverulerer på det.

Gjest Miryks
Skrevet

Hi

"å...har du begynt å gi meg ordre nå??"...jeg ville tatt det hintet, men så har jeg også sosiale antenner og føler meg fram etter personen. Det er ikke så viktig for meg at jeg bestemmer alt vi skal gjøre, det gir meg mye mer å føle personen, at vi gjør dette sammen...at vi leker....ikke at en bestemmer og den andre følger etter. Men for all del...sikkert noen som liker/trenger det også.

Og en fyr som blir irritert etter noen minutter...fordi jeg ikke har gjort som han sa og ønsket...ja...synd for han. Har da ikke tenkt til å legge meg langflat fordi han ønsker det...litt kan jeg gå med på og jeg kan strekke meg langt...om jeg føler at ting er lagt til rette for det.

Og til opplysning for alle dere jenter som har svart på tråden og synes at det er jeg som er helt "out of line"...om det hadde vært meg som hadde beordret en mann hit og dit og blitt irritert etter noen minutter tenker jeg pipa hadde fått en annen lyd....

Han inviterte deg til lek, du sa ja. Han begynner leken, prøver å få den til et annet stadium, du blir sur for at han skal "bestemme" for mye.

If you can't take the heat, sweetie...

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Hi

"å...har du begynt å gi meg ordre nå??"...jeg ville tatt det hintet, men så har jeg også sosiale antenner og føler meg fram etter personen.

Du vet, i den settingen der, så bruker MANGE den type setninger for å igle opp en stemning, her har vi en dominant og en "undersotte" når vi tekster sexmeldinger, og her er en slik setning du skriver her en slags "bekreftelse" på at vi er igang. Så det har ikke noe med sosiale antenner å gjøre, heller at det du skriver kan tolkes som "gi meg straff" ;) Bare et lite hint.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...