Gå til innhold

Jeg har lurt mannen min...

Anbefalte innlegg

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Det er ikke ofte jeg sier eller skriver dette, men stakkars barn som skal komme til verden under slike forhold og på en slik måte

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har 2 store barn og har i alle år ønsket meg ett barn til.Men siden jeg var alene i mange år så passet det naturlig nok ikke inn.Så da jeg etter 7 år traff drømme prinsen tenkte jeg at nå kommer ønske om flere barn til å gå i oppfyllelse.

men da vi hadde vært sammen i 2 år viser det seg at han vil ikke ha barn i det hele tatt.

Dette skuffet meg veldig.Jeg er nå snart 38 år og kan ikke vente i det uendelig på at han skal ombestemme seg.

Jeg sluttet på p-pillen og sa til mannen min at jeg hadde satt inn hormon spiral og fortalte han at mensen kunne bli borte med denn.

Jeg er nå gravid og tør ikke fortelle han det.For ett år siden ble jeg gravid og da overtalte/tvingte han meg til abort.

Så jeg venter til 12 uker før jeg forteller han det.Så får han dra viss han vil det,men jeg håper han bli.

Regner med at mange synes jeg har handlet umoralsk og det har jeg jo også.Men ønske om barn gikk over moralen.

Det jeg reagerer mest på, er at du allerede har vært gravid en gang tidligere - og ble da "tvunget" til abort.

Hva mener du skal bli andereledes denne gangen? Tror du han har skiftet mening?? Hjelpes.....

Vel, dersom han velger å dra, så har du gått inn for å lure han med åpne øyne. Synes ikke synd på deg. Hvis han blir, så håper jeg han vil klare å stole på deg igjen. For en slik "feil" gjør man ikke for mange ganger.....Han må jo skjønne at du har lurt ham??

Skrevet

Og du ønsker å være sammen med, og få barn med denne mannn, fordi?

Ikke særlig sjarmerende, at han ikke vil ha barn med deg, svært lite sjarmerende at han tvingte deg tilbabort, hva skal du med han? Kast han ut!

Hæ????

Skrevet

Men en annen ting som jeg ikke skrev over her er at han lovte meg at vi skulle få ett barn innen 2 år.Og nå sier han at han ikke mente det.Så han var ikke 100% ærlig han heller da jeg tok aborten.

Tro det el ei er jeg normalt sett en veldig ærlig person,men den biologiske klokke har tikket over ærligheten denne gangen.

Det var jo en rimelig relevant tilleggsopplysning HI.......Hvorfor skrev du ikke dette i hovedinnlegget ditt?

Skrevet

Lykke til Hi! Jeg tror nok på ærlighet,

men til alle dere som diskuterer hvordan han ufrivillig blir far. Det er vel ingen prevensjonsmiddel som er 100% sikkre. Hvis han absolutt ikke vil ha barn er det bare en ting som er 100% sikkert og det er avholdehet ;)

Gir fortsatt ingen rett til å lyve om at man bruker prevensjon, så man kan lure han til å bli far.

Hadde vært en helt annen sak om hun gikk til han å sa at hun ville ha unge nå, så hun bruker ikke prevensjon fra denne dagen av, så han måtte stå for prevensjonen selv.

Likte det svaret, for slik gjorde jeg det. Hadde ingen biologisk klokke som tikket, men vi hadde ikke vært sammen så lenge...

Hadde snakket om barn og ekteskap og slike ting, så jeg sa at nå slutter jeg på pillen. Nå var jo det helt i orden for han da, så det kan vel ikke sammenlignes. Måtte bare fortelle det når jeg leste innlegget ditt. :)

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Lykke til Hi! Jeg tror nok på ærlighet,

men til alle dere som diskuterer hvordan han ufrivillig blir far. Det er vel ingen prevensjonsmiddel som er 100% sikkre. Hvis han absolutt ikke vil ha barn er det bare en ting som er 100% sikkert og det er avholdehet ;)

Gir fortsatt ingen rett til å lyve om at man bruker prevensjon, så man kan lure han til å bli far.

Hadde vært en helt annen sak om hun gikk til han å sa at hun ville ha unge nå, så hun bruker ikke prevensjon fra denne dagen av, så han måtte stå for prevensjonen selv.

Likte det svaret, for slik gjorde jeg det. Hadde ingen biologisk klokke som tikket, men vi hadde ikke vært sammen så lenge...

Hadde snakket om barn og ekteskap og slike ting, så jeg sa at nå slutter jeg på pillen. Nå var jo det helt i orden for han da, så det kan vel ikke sammenlignes. Måtte bare fortelle det når jeg leste innlegget ditt. :)

Sant, man kan fint si til mannfolket at man slutter på prevensjon, så da får han enten stå for prevensjon, nekte å ha sex eller godta at det kan bli barn ut av det. Slipper man å lure noen så brutalt som dette. Finnes null respekt i det forholdet til HI slik jeg ser det, mannfolket tvinger HI til abort og HI lyver om prevensjonen.

Skrevet

Ærlighet varer lengst. Håper det ordner seg for dere!

Skrevet

Vist mannen sier nei og du ikkje aksepterer det. Korfor skal GUBBEN altid ha siste PUNKTUMET i detta svaret.

Du kan ikke tvinge noen til å få barn, man kan bestemme helt selv om man vil ha eller ikke, og vil ikke han må hun gå videre. Alle har en rett til å ombestemme seg, det håper jeg da du forstår. Så han har faktisk en rett til å sette punktum der. Hun kan da heller prøve og overtale han enn å lure han da, for det går ut over barnet.

Det virket heller ikke som om det var prinsippet for forholdet.

Gjest sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Jeg signerer de som mener at dette ikke var en avtale skrevet i stein, han har full rett til å ombestemme seg! Det hadde vært mye mer fair å fortelle han, som andre nevner, at du fra nå slutter på prevensjon slik at han er klar over evnt konsekvenser. Da kunne han tatt valget selv. Når man er voksen så ønsker man muligheten til å bestemme over eget liv.

Om hi føler han løy ang ønsket om å få barn, så er det ikke lenge siden hun hadde dette oppe til diskusjon (altså den andre aborten). Allerede da hadde hun et valg:

-enten bli hos han og godta at det ikke blir flere barn

-eller finne en annen mann som faktisk ønsker seg barn!

Er jaggu ikke rart vi damer som har hatt prevensjon som svikter blir beskyldt for å ha lurt mannen vår :(

Men hi; får håpe han aksepterer papparollen og faktisk kommer til å få masse glede av barnet sitt. Om ikke, ikke kom her om noen år og skriv innlegg om at det stakkars barnet ditt har en udugelig far som ikke viser interesse osv, For dette har du isåfall lagt opp til selv.

Gjest Miryks
Skrevet

Var jo ikke særlig modent gjort.

du er jo et voksent menneske.

Ingen som reagerer på mannen til HI som lurte henne inn i et forhold når han ikke ville ha barn i utgangspunktet? Så vidt meg kjent, er det å ha barn ikke noe man bestemmer og ombestemmer seg om i hytt og pine når man er voksen mann/kvinne.

Lurt henne inn i et forhold?! ærlig talt, det er da lov å skifte mening! Selv om jeg har hest nå, så er det ikke sikkert jeg er like interessert om 5 år.

Og JO, det er fullt lovlig å ombestemme seg ang barn også, så lenge en ikke allerede har fått barn.

Voksne er også bare mennesker, og mennesker gjør som kjent "feil".

Uansett, så synes jeg HI her er ei jævla dås. å lure noen en "elsker" til dette, er ikke kjærlighet. Det er pur egoisme.

Kunne du ikke bare slått opp med fyren, og pelt deg til Danmark?

Lurer egentlig på om dette kun er trolleri. Håper det, for ellers har du mest sannsynlig ødelagt et liv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...