Gå til innhold

Jeg har lurt mannen min...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har 2 store barn og har i alle år ønsket meg ett barn til.Men siden jeg var alene i mange år så passet det naturlig nok ikke inn.Så da jeg etter 7 år traff drømme prinsen tenkte jeg at nå kommer ønske om flere barn til å gå i oppfyllelse.

men da vi hadde vært sammen i 2 år viser det seg at han vil ikke ha barn i det hele tatt.

Dette skuffet meg veldig.Jeg er nå snart 38 år og kan ikke vente i det uendelig på at han skal ombestemme seg.

Jeg sluttet på p-pillen og sa til mannen min at jeg hadde satt inn hormon spiral og fortalte han at mensen kunne bli borte med denn.

Jeg er nå gravid og tør ikke fortelle han det.For ett år siden ble jeg gravid og da overtalte/tvingte han meg til abort.

Så jeg venter til 12 uker før jeg forteller han det.Så får han dra viss han vil det,men jeg håper han bli.

Regner med at mange synes jeg har handlet umoralsk og det har jeg jo også.Men ønske om barn gikk over moralen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

stakkars mann.....

Gjest Ziva
Skrevet

Ja dette blir jo et forhold bygd på ærlighet og tillitt.

Skrevet

oj da. det var ikke snilt gjort, frøken.

Skrevet

Jeg har 2 store barn og har i alle år ønsket meg ett barn til.Men siden jeg var alene i mange år så passet det naturlig nok ikke inn.Så da jeg etter 7 år traff drømme prinsen tenkte jeg at nå kommer ønske om flere barn til å gå i oppfyllelse.

men da vi hadde vært sammen i 2 år viser det seg at han vil ikke ha barn i det hele tatt.

Dette skuffet meg veldig.Jeg er nå snart 38 år og kan ikke vente i det uendelig på at han skal ombestemme seg.

Jeg sluttet på p-pillen og sa til mannen min at jeg hadde satt inn hormon spiral og fortalte han at mensen kunne bli borte med denn.

Jeg er nå gravid og tør ikke fortelle han det.For ett år siden ble jeg gravid og da overtalte/tvingte han meg til abort.

Så jeg venter til 12 uker før jeg forteller han det.Så får han dra viss han vil det,men jeg håper han bli.

Regner med at mange synes jeg har handlet umoralsk og det har jeg jo også.Men ønske om barn gikk over moralen.

 

Skam deg.

Skrevet

Og du ønsker å være sammen med, og få barn med denne mannn, fordi?

 

Ikke særlig sjarmerende, at han ikke vil ha barn med deg, svært lite sjarmerende at han tvingte deg tilbabort, hva skal du med han? Kast han ut!

Skrevet

Hvorfor kunne du ikke heller dratt til Danmark og storken for mange mange år siden og fått den ungen du ville ha uten å dra inn andre?

Gjest Mentha & Junior
Skrevet

Dette hørtes veldig egoistisk ut synes jeg. Har du tenkt på mannens følelser oppi dette, for ikke å snakke om barnet som skal komme? Du går bevisst inn for å lure mannen til noe han ikke vil, og at han får et ansvar han ikke vil ha tredd ned over hodet. Argumentet med at han kan være så involvert han vil hjelper ikke, han vil fortsatt være far og ha enten en datter eller sønn, noe han veldig tydelig ikke har lyst til. Du forandrer faktisk hele livet hans, og har ikke engang tenkt å fortelle han det før det for sent.

Jeg føler fullt og helt med mannen din her, og mine tanker går til han og barnet du har på vei i magen. Håper bare du tar til vettet og snakker med han så fort som mulig, selv om skaden allerede har skjedd.

Kan tenke meg du ikke hadde likt om rollene hadde vært snudd og han hadde lurt deg til å bli gravid når du ikke ville.

Skrevet

For ei heks du er!

Skrevet

"Kast han ut!" får hu til svar faktisk. Kaste han ut når hun har lurt han så graverende..?

 

Og ingen kan tvinge noen til abort.. de kan stille et ultimatum kanskje, men når det kommer til stykket er det ditt valg :)

Skrevet

å herregud.. kvinnfolk kan være skikkelig slemme.. Om dere ikke har samme fremtidsplaner og han ikke vil ha barn, så finn deg en annen! Eller føler du at du har så dårlig tid pga alder at du må håve inn første byttet som havner i fella? I et forhold er tillitt og respekt viktig... du viser ingen av delene, kun egoisme.. spørr du meg. Men jeg ser over her at enda du har vært den respektløse her så er det mannen som er usjarmerende og fæl som ville du skulle ta abort.. han har sagt hvor han står, og holder ikke det for deg så finn en annen eller dra til Danmark!

Skrevet
Og du ønsker å være sammen med, og få barn med denne mannn, fordi? Ikke særlig sjarmerende, at han ikke vil ha barn med deg, svært lite sjarmerende at han tvingte deg tilbabort, hva skal du med han? Kast han ut!

 

Så dette er fryktelig dårlig gjort av mannen??? djiz...

Skrevet

Når det har gått tolv uker, så får du si at du mistet mensen på grunn av spiralen, så ikke tenkte på at du kunne ha blitt gravid likevel. Men at du gikk til legen med vondt i magen og de oppdaget graviditet. Da tok du ut spiralen.

 

Sier du dette, så du sørge for at han aldri blir med deg på kontroll, han kan jo risikere å få vite sannheten da.

 

Selv om jeg helt klart mener at du skal være ærlig med han, så er det vel lite sannsynlig at han kommer til å tilgi et så stort svik, så jeg skjønner at du ikke tør. Og kan du leve med det da? å ha lurt han så grundig? Huff. Tenker du må gå noen runder med deg selv, og hva du skal gjøre her..

Skrevet

Men en annen ting som jeg ikke skrev over her er at han lovte meg at vi skulle få ett barn innen 2 år.Og nå sier han at han ikke mente det.Så han var ikke 100% ærlig han heller da jeg tok aborten.

Tro det el ei er jeg normalt sett en veldig ærlig person,men den biologiske klokke har tikket over ærligheten denne gangen.

Skrevet

Jeg har 2 store barn og har i alle år ønsket meg ett barn til.Men siden jeg var alene i mange år så passet det naturlig nok ikke inn.Så da jeg etter 7 år traff drømme prinsen tenkte jeg at nå kommer ønske om flere barn til å gå i oppfyllelse.

men da vi hadde vært sammen i 2 år viser det seg at han vil ikke ha barn i det hele tatt.

Dette skuffet meg veldig.Jeg er nå snart 38 år og kan ikke vente i det uendelig på at han skal ombestemme seg.

Jeg sluttet på p-pillen og sa til mannen min at jeg hadde satt inn hormon spiral og fortalte han at mensen kunne bli borte med denn.

Jeg er nå gravid og tør ikke fortelle han det.For ett år siden ble jeg gravid og da overtalte/tvingte han meg til abort.

Så jeg venter til 12 uker før jeg forteller han det.Så får han dra viss han vil det,men jeg håper han bli.

Regner med at mange synes jeg har handlet umoralsk og det har jeg jo også.Men ønske om barn gikk over moralen.

 

og du har tenkt å fortsetje i dette forholdet? de verkar like egoistiske begge to.

Skrevet

Dette forholdet kommer nok til å ha massevis av fine, ærlig og respektfulle år foran seg... HALLO! Det du har gjort er noe det verste et menneske kan gjøre mot noen andre! Du har tatt et valg for ham som han må leve med resten av livet. Hadde jeg vært han hadde jeg i alle fall valgt bort deg for resten av livet!

Skrevet

Det var ikke så lurt HI. Dette kan ødelegge veldig mye mellom dere. Hvis du nå mister han, sitter du alene med 3 barn. Men sånn sett, gjort er gjort. Og du bør fortelle han det. Om han vil du skal ta abort så får du si at du nekter. Ingen kan tvinge noen til å ta abort.

 

Men se dette fra hans side. Du har tvunget på han et ansvar han ikke vil ha. Dette har jeg altfor god erfaring med og det var hard lærdom. Det gjør jeg aldri igjen...

Skrevet

Dette høres jo ut som et fantastisk forhold du.

 

-Han lyver for deg og sier han vil ha barn, ombestemmer seg og presser deg til abort.

 

- Du lyver for ham og sørger for å bli gravid bak hans rygg og til tross for at han ikke vil ha barn.

 

Herlig, ekte kjærlighet, dette her.

Skrevet

Var jo ikke særlig modent gjort.

du er jo et voksent menneske.

Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

Var jo ikke særlig modent gjort.

du er jo et voksent menneske.

 

Ingen som reagerer på mannen til HI som lurte henne inn i et forhold når han ikke ville ha barn i utgangspunktet? Så vidt meg kjent, er det å ha barn ikke noe man bestemmer og ombestemmer seg om i hytt og pine når man er voksen mann/kvinne.

Skrevet

Fy søren!

Blir kvalm av deg.

Skrevet

Huff, for en røre! Syns du får mye kjeft og kritikk her, så jeg ville bare si at jeg håper det ordner seg for dere, og ikke minst for den lille spira du bærer på :)

Skrevet

Stakkars mann som får et barn han ikke vil ha og stakkars barn, som ikke bare får en far som ikke ønsker det, pluss at han har ei mor som tydeligvis ikke er riktig navla. Lykke til...

Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

Stakkars mann som får et barn han ikke vil ha og stakkars barn, som ikke bare får en far som ikke ønsker det, pluss at han har ei mor som tydeligvis ikke er riktig navla. Lykke til...

 

Stakkars dame som ble lurt inn i et forhold på tampen av sin fruktbare periode i livet under falske lovnader om fremtidige barn.

Skrevet

Var jo ikke særlig modent gjort.

du er jo et voksent menneske.

 

Ingen som reagerer på mannen til HI som lurte henne inn i et forhold når han ikke ville ha barn i utgangspunktet? Så vidt meg kjent, er det å ha barn ikke noe man bestemmer og ombestemmer seg om i hytt og pine når man er voksen mann/kvinne.

 

Ingen som har lurt henne til en forhold hun ikke vil inn i.

og jo, en kan faktisk ombestemme seg om en ønsker barn.

det som HI gjorde er en handlig til en drittunge som ikke vet bedre.

Tenk at hun er mamma.. nesten flaut

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...