Gå til innhold

Gullkorn fra barnemunn :D


Appelsindyret

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg kler av sønnen min 3 år ytterklærne i gangen. Jeg spør han:

"Kan du rydde bort lua di?"

Han: "Nei, jeg har så dårlig tid"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg minner fireåringen på at han må huske å vaske hendene etter å ha vært på do, hvorpå han svarer Jammen mamma, jeg orker ikke, jeg blir sååå sliiten av å bæsje!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer ut av dusjen. Da peker toåringen på dusken min og sier:

 

"Mamma, se du har bæsj!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Broren min sa mye morsomt da han var liten og snakket bra tidlig. Må litt historie før det morsomme her... Moren min hadde holdt på å plantet blomster og løker, og hadde vel fortalt broren min om hva som skulle skje. Kort tid etter er han med i begravelse til oldemoren sin. Han lurte selvsagt på hvor de skulle med oldemor. Moren min fortalte at hun skulle begraves nedi jorden. Han tenker seg om en stund og sier; "ja ja, hun begynner vel snart og spire da"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta mi som var 2 år og noen mnd, sitter i bilen og ser på halvmånen.

 

"pappa pappa, se.. -Månen er ikke sikkelig på"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min lille niese på 2 år da de satt å spiste pizza:

"mmmmm... Pizzaen smaker skillepadde!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke helt hvor gammel jeg var, men jeg var med farmor på butikken og hun hadde slik trillebag for å ha varene i når vi gikk hjem igjen... Så skulle hun kjøpe melk, men ikke så mange kartonger for da ble det så tungt å trille bagen... "jamen farmor, det er jo bare å kjøpe lettmelk jo"... :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og sønnen min var på et toalett inne på bensinstasjonen.Han sitter der og bruker laang tid,mens jeg må så tisse at det gjør vondt.Jeg spør om jeg kan få tisse raskt hvor han svarer at:Nei,du får bare holde på tissen din så lenge;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sønnen min står og ser på at mormor kler på seg(bh) hvor han presterer å si:åh næmen mormor du er jo jente jo! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var i dyrepark og får øye på geiter.Sønnen min(3 år) er så glad i de og tror at enhver geit er ``blåmann``. Han går inn til de mens han synger høyt blåman bukken min. Han setter seg ned ved en geit som ligger og spiser gress,holder rundt den og sier:Du blåmann,etterpå kommer det en stor bjørn og da DøR du:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gutten min kommer ut på kjøkkenet en morgen og får øye på pus(hannkatt på 1 år) og sier:Hei din gamle kjerring;) pus så litt fornermet ut hehe

 

Vi snakket en dag om hvor babyene kommer ut og han utbryter næ æsj når jeg forteller sannheten. Da var jeg lur mamma for jeg ville ikke ut av tissen din( lang fødsel endte i keisersnitt)

 

For 2 uker siden kom han hjem fra bhg og sa:Erru redd for mora di? jeg begynte desverre å le for det så teit og harry sagt av en 3 åring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min jobber i bhg og overhørte 2 barn som snakket sammen.En jente sier: Jeg så mamma i dusjen i dag og hun har skjegg i rompa..gutten svarer at det har faren min også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Datteren min fortalte stolt til farmor at hun vet hvordan man lager barn. Javel sier farmor...Hvordan skjer det da?

Jeg lytter spent noe rosa i ansiktet.

Datteren min: "mamma og pappa har sexet de..Når voksne sexer så har de tiss mot tiss. Mamma og pappa har faktisk sexet 3 ganger de for de har 3 barn altså"

Farmor humrer og ler og jeg legger til at nå skal ikke vi ha flere barn så nå er det slutt på sexingen :-)

 

Sånn går det når jenta følger med på "Verdens beste sfo".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en nevø på 4 år og ei niese på 2 år. Det var snart jul, og foreldrene spurte hva ungene ønsket seg. Jenta, som er litt guttejente og ser veldig opp til broren sin svarer: jeg ønsker meg en rosa hello kitty tissefant !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på en til.

 

Min storebror, 4 år

 

Storebror: Du mamma, du kunne hart 21 barn du!

Mamma: åh? Javel?

Storebror: ja, for du har hatt mensen 21 ganger faktisk.

 

Joda, han holdt telling han. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ansatt i barnehagen fortalte at ungene hadde lekt med Barbie og Ken og kledd av dukkene. Jenta mi på 4 konstaterte at hun visste godt hva som var forskjellen på jenter og gutter. "Hva er det da" spurte bhgtanta.

 

"Gutter har ikke øyevipper!" :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kira med en av hver

Ansatt i barnehagen fortalte at ungene hadde lekt med Barbie og Ken og kledd av dukkene. Jenta mi på 4 konstaterte at hun visste godt hva som var forskjellen på jenter og gutter. "Hva er det da" spurte bhgtanta.

 

"Gutter har ikke øyevipper!" :-)

 

Vi har en lignende historie, men forskjellen her er at gutta har skjegg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min samboer spurte vår sønn hvordan man fikk melk av kua, da svarte vår sønn : "du må gnu på alle tisselurene til kua!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sønnen min på 2,5 er veldig glad i smokken og bamsen sin. Han var klar på det at en vakker dag så blir han like stor som pappa. Da ville han sykle på pappas sykkel, men så ble han tankefull. Og så sa han: Pappa må borre hull og sette på kurv, for jeg vil ha med smokken og bamsen.

 

Ja det blir nok litt av et syn.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her skrek sønnen min på 3,5 på pappa da han satt på do her om dagen :

 

Pappa, jeg er ferdig! Rumpa mi orker ikke mer ! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...