Gå til innhold

Jeg var på graven til pappa i dag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heter det ikke valiumballong? ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det heter heliumballong :P

Gjest mammahenriette
Skrevet

Heter vel heliumballong ;)

Skrevet

Da den lille niesen min var 7 år hadde vi besøk av en gravid bekjent. Niesen min sa: jeg er så sjalu på beibi i magen for den får spise kake hele tiden! Den gravide: hvorfor tror du det? Da svarer lillen " pga kakemor vel... "

Skrevet

Har en datter som fyller 3 nå om 2 dager. Her forledendag spurte jeg hva hun ønsket seg i bursdagsgave, og ønskene var "Kjøleskap, fryseboks og tørketrummel" :P

Har tvillinger på 4 mnd, og en dag fik vi besøk av søsteren min. Hun holdte den ene tvillingen, også falt det en leke på gulvet. Da gikk (snart) 3-åringen bort å sa med en veldig streng og sint stemme "Ikke kast lillesøsterbabyen på gulvet! Da får du ikke lov til å holde henne og du får ikke hadekos før du drar!" Hehe, da lo vi godt

I barnehagen går det en jente som kan være litt innpåslitende, og lillemor er ikke så begeistret å være så mye sammen med henne. En dag jeg hadde hentet henne satt vi i bilen, og hun var veldig sint på denne jenta for hun hadde tatt noen leker fra henne. Så datt det ut av munnen "Mamma, vi må ikke plante (navnet) i potetlandet, da blir ikke potetene gode".

Også har 3-åringen store ambisjoner om å bli postbud eller søppelmann når hun blir stor!

Huff, for noen foreldre vi er ;)

Skrevet

Frøkna sin far og jeg gikk fra hverandre da hun var to, nå er hun fire, men vi bestemte oss for å feire jul sammen hos hans foreldre for å gjøre det enkelt. Litt klein stemning fra før rundt middagsbordet, så sier fireåringen min: "bestefar, du HAR så stor mage du!!".

Jeg ser på henne med et litt strengt blikk og hun sier: "men mamma, det snakket vi jo om i dag tidlig!"

*synkeunderbordet*

Skrevet

Eller da hun var tre og hadde vært hos tannlegen for første gang. Om kvelden da vi tok kveldsstellet sa jeg "nå må du ta fluortabletten da, sånn som tannlegen sa"

Hun: "men mamma, jeg vil ikke"

Jeg: "men prøv da iallfall, det kan jo hende du liker den"

Hvorpå hun snur seg med rompa mot meg, bøyer seg framover og resignert sukker og sier "Putt den inn da"...

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Hahahaha!!!!

Skrevet

Har en tidligere nabo som opererte vekk det ene brystet pga brystkreft. Og hadde da fått en slik protese rett etterpå. Hun skulle prøve klær og gikk i prøverommet. Måtte ha hjelp av sin mann for å få alt dette til å sitte ordentlig, så de står der inne begge to, og mannen holder denne protesepuppen. Da utbryter den lille jenta så høyt som bare det: "Pappa, jeg vil og holde puppen til mamma" ;)

Skrevet

Guttungen var vel en 7-8 år da jeg en dag snakket til han for at han skulle samle sammen sakene sine. Han satt og tegnet og reagerte ikke. Jeg gjentok navnet hans flere ganger, og tilslutt var jeg ganske skarp og høylydt. Da kom det i beste, monotone telefonsvarerstemmestil: Du har kommet til et barn som ikke er i bruk.

Skrevet

Min lille på snart to sider "Borte" hver gang hun får paracet og vi har puttet den inn :)

Skrevet

Vi var i konfirmasjon i helgen, og ca en halvtime inn i gudstjenesten utbryter storebror: nei, nå går vi!

Skrevet

Jeg satt i familieselskap og nærmest ropte Helium

Da var kl 1530 :) Endelig gjekk det opp ett lys for meg :P

Lo so jeg gren for meg selv. SÅ mÅtte forklare for de andre.

Gjest Heartbroken
Skrevet

Nevøen min hadde sluttet med bleier for lengst, men en kveld pappa skulle ta kveldsstellet, låg det en fin, liten bæsj i trusa.

Pappa spør forundret "men, hva er dette da?". Gutten ser ned på trusa, og sier inderlig "hvem i helvete er det som har gjort det??"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...