Gå til innhold

**** IKM uke 21 ****


Renate har ♂09, ønsker 1 til

Anbefalte innlegg

Jeg vil teste, jeg vil teste, jeg vil teste! Men vet ikke om jeg tør! Og min avslappendhet og bestemthet om å ikke teste før på lørdag er som blåst bort. Must keep occumpied!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så gøy babet!!! :) GRATULERER!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarte selvfølgelig ikke vente til i morgen med å ta en ny test..og den i dag var også negativ:( Jeg som var så sikker på at jeg var/er gravid...Men må tenke som så at forrige gang jeg var gravid, så var testen negativ 4 dager før ikm og jeg testet ikke før ikm etter det og da var den super positiv..Så sjansen er vel der ennå:) Nå skal jeg prøve vente til torsdag eller fredag:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil teste, jeg vil teste, jeg vil teste! Men vet ikke om jeg tør! Og min avslappendhet og bestemthet om å ikke teste før på lørdag er som blåst bort. Must keep occumpied!

 

vent så lenge som mulig:-P så krysser vi for at d klaffer:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

takk for gratulasjoner:-) håper alt forblir som det er. kjenner det er mer "angst" i tidlig svangerskap enn sist gang, da visste man kanskje ikke så mye:-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere sååå mye :)) har du noen symptomer? :))

Jeg har ikm idag og får fremdeles blendahvite tester :( men TR har ikke ankommet :D og ikke er det tegn til det eller :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blerk.. har begynt å spotte no.. pleier å spotte før mens.. men når eg ble gravid med jenta mi, så spottet eg som vanlig icon_smil.gif så har ikke gidd opp håpet enda..spottet ikke med førstemann..

eneste som er forskjell er at eg har mensmurringer no.. det hadde eg ikke når eg ble gravid forrige gang :P

flere som har blitt gravid selv med spotting?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere sååå mye :)) har du noen symptomer? :))

Jeg har ikm idag og får fremdeles blendahvite tester :( men TR har ikke ankommet :D og ikke er det tegn til det eller :))

 

Takk joda litt symptomer, mye mer enn forrige graviditet iallefall så tidlig... Halsbrann og kvalme (hadde ikke det sist) ømme pupper. Ellers mye hot 'n cold hele dagen:-s

 

De må nesten bare bli symptomene er så utrulig redd for at noe skal gå galt jeg til enhver tid, iallefall når man vet d så tidlig og lenge igjen til safe uker og ultralyd:-(

 

Testa forresten positivt på a1 test og clearblue, men engang blendahvit rfsu og en rfsu kjempesvak strek. Så er litt av katastrofe tenker siden det e sååå svakt enda jeg har ikm idag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

klarte ikke vente lengre.. tok en test:P er jo fremdeles 3 dager til IKM.. og den var svak svak svak positiv.. så vist eg såg streken.. men den er der.. og den er farge på :):):):) synd eg er tom for tester.. må inn å bestille!!! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, sÅ gøy at det er flere! :) Grattis stolt mamma!

 

MÅ teste i morgen tidlig selv tror jeg, om jeg husker pÅ det :P Jeg blir jo sÅ inspirert av Å lese om dere :)

Endret av tyr82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

takk :) Men gleder meg ikke helt enda.. da den var veldig svak.. har bestilt flere tester.. håper de er her på fredag.. da bør det være en bra strek om eg er gravid :)

 

Dette er litt sånn skrekkblandet fryd.. Kommer til å bli et knall tøft svangerskap med mye bekymringer.. er tross alt bare litt over to mnd siden eg fødte lille jenta mi.. som det ikke gikk bra med :( Men med et så sterkt ønske om et søsken til gutten vår, så skal vi klare dette ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper så inderlig at det er en spire hos deg stolt mamma, og at alt blir å gå bra denne gangen.

 

Her er det mensmurringer til de grader, så jeg forventer at mensen kommer i morgen ettermiddag eller på fredagen. Hadde planer om å teste på fredagen om mensen ikke er kommet til da, men har bare en test liggende, så da venter jeg heller til søndagen! :) Mulig jeg tar en EL test på fredag for å se :) De har jeg mange av!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg bare ikke klarer å vente til i morgen tdilig, hvor lenge bør jeg vente med å tisse for at det skal være noe vits i å teste i ettermiddag/kveld. Er 11 dpo i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bør være fire timen siden siste dotur, og helst ikke så mye drikke på de fire timene har jeg lest flere plasser...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer uten drikke i denne varmen her når hverken kontoret eller leiligheten har luftkjøleanlegg er ikke overkommerlig for meg. søren. Da bestiller jeg to flasker tålmodighetsmiddel! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer:)

 

Jeg begynnte å spotte i dag og er fortsatt 2-3 dager til ikm. Keh bruker aldri å spotte før ikm dagen, men jeg testet negativt i morgens, så jeg tviler sterkt på at jeg er like heldig som deg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha, ha, jeg måtte jo vente i fire timer og teste.. :wacko: Den ble veldig negativ, egentlig som forventet selv om håpet likevel hadde bygget seg opp. Må vel teste på ikm-dagen bare for sikkerhets skyld siden jeg er bedt på fest på lørdag, men antar at den blir negativ den også. Jeg lurer å om kroppen min føles annerledes, spes den siste uken før ikm, fordi jeg kjenner etter, eller om det er fordi den faktisk har forandret seg etter ma-graviditeten. Ja, ja, galehuset er jo ikke over før tanta kommer :P

 

så nå må jeg kjøpe flere tester til neste pp :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er jeg på DPO 36!!! og masse mensenmurringer, så nå venter jeg mensen når som helst (idag) Idag er jeg 9 DPO, og de siste pp'ene har jeg fått mensen da.

 

Tok en EL test just for fun idag, har bare 1 Gtest igjen, den ble tydelig, men ikke positiv. Så om ikke mensen er kommet i løpet av morgendagen tar jeg en EL test til på lørdag og Gtest på søndag!

 

Har ingen symptomer på at jeg er gravid, men heller ikke stikkinger i puppen, som jeg bruker å få ved mensen. Spennende dager det her!! HAAATER DPO land.

 

Skal jobbe ekstra i natt, så nå skal jeg gå å legge meg til å sove litt. Utrolig kjiipt når det er så fint vær ute. Også mister jeg dagen i morgen i sola også... KJEDELIG! Men men, er greit med litt ekstra penger også til sommeren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hater også dpo-land.

Må være ekstra kjipt med sånne lange sykluser, renate! Håper du får sove litt, her sliter jeg med å sove selv om natta når det er ganske kjølig. Mest pga at vinduet står masse oppe og det blir så lyst! Så nå har jeg kjøpt meg sovemaske og føler meg passe dum ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen tegn til mens her.. Og er 3-4 dager OVER ikm :-) men siste test ble tatt i går tidlig, og den var heeeelt hvit :-( å ja, DPO land er gørr :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter her å angrer på at eg ikke kjøpte med test hjem i dag :P

Trodde det kanskje lå noen i posten i dag.. men da kommer de vell i morgen.. eg vil teste NO!!!

to dager siden den svake svake positive teste.. og spottingen begynner å avta.. pleier å bli mer og mer frem til IKM..

Dette lover jo egentlig bra da.. blir utrolig skuffet om det viser seg at det ikke er noe alikevel...

 

Noen flere som har testet i dag da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...